تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :با بارش بمب در غزه و افزایش تعداد کشته ها قیمت بیت کوین کاهش می یابد

  • کد خبر : 2623252
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
لورس :با بارش بمب در غزه و افزایش تعداد کشته ها قیمت بیت کوین کاهش می یابد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با بارش بمب در غزه و افزایش تعداد کشته ها قیمت بیت کوین کاهش می یابد به گزارش زوم ارز، قیمت بیت کوین به زیر سطح حمایت ۲۷۲۰۰ دلار کاهش می یابد. اگر جنگ اسرائیل و حماس در کوتاه مدت تشدید شود، بیت کوین ممکن است کاهش بیشتری پیدا کند.
بیت‌کوین در حال حرکت به سمت پایین‌تر است و نشانه‌های نزولی زیر ۲۷۵۰۰ دلار نشان می‌دهد. قیمت زیر ۲۷۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۷۵۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD (فید داده از Kraken) در حال شکل گیری است. این جفت می‌تواند در کوتاه‌مدت به زیر سطح حمایت ۲۷۰۰۰ دلاری برسد. قیمت بیت کوین شروع به کاهش می کند قیمت بیت کوین نتوانست به بالاتر از مقاومت ۲۷۸۰۰ دلار برسد. BTC در بحبوحه افزایش تنش‌های اسرائیل و حماس به نزولی واکنش نشان داد. تاکنون بیش از ۱۲۰۰ مورد مرگ توسط اسرائیل گزارش شده است.
قیمت به زیر سطح محوری ۲۷۵۰۰ دلار کاهش می‌یابد. همچنین یک شکست نزولی به زیر سطح ۷۶.۴% فیب اصلاحی حرکت صعودی از ۲۷,۱۸۵ دلار به پایین ۲۸,۲۸۴ دلار وجود داشت. مهمتر از همه، قیمت زیر منطقه حمایتی کلیدی ۲۷۲۰۰ دلار مع..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با بارش بمب در غزه و افزایش تعداد کشته ها قیمت بیت کوین کاهش می یابد

به گزارش زوم ارز، قیمت بیت کوین به زیر سطح حمایت ۲۷۲۰۰ دلار کاهش می یابد. اگر جنگ اسرائیل و حماس در کوتاه مدت تشدید شود، بیت کوین ممکن است کاهش بیشتری پیدا کند.

  • بیت‌کوین در حال حرکت به سمت پایین‌تر است و نشانه‌های نزولی زیر ۲۷۵۰۰ دلار نشان می‌دهد.
  • قیمت زیر ۲۷۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۷۵۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD (فید داده از Kraken) در حال شکل گیری است.
  • این جفت می‌تواند در کوتاه‌مدت به زیر سطح حمایت ۲۷۰۰۰ دلاری برسد.

قیمت بیت کوین شروع به کاهش می کند

قیمت بیت کوین نتوانست به بالاتر از مقاومت ۲۷۸۰۰ دلار برسد. BTC در بحبوحه افزایش تنش‌های اسرائیل و حماس به نزولی واکنش نشان داد. تاکنون بیش از ۱۲۰۰ مورد مرگ توسط اسرائیل گزارش شده است.

قیمت به زیر سطح محوری ۲۷۵۰۰ دلار کاهش می‌یابد. همچنین یک شکست نزولی به زیر سطح ۷۶.۴% فیب اصلاحی حرکت صعودی از ۲۷,۱۸۵ دلار به پایین ۲۸,۲۸۴ دلار وجود داشت. مهمتر از همه، قیمت زیر منطقه حمایتی کلیدی ۲۷۲۰۰ دلار معامله شد.

بیت کوین اکنون زیر ۲۷۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۷۵۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل گیری است.

اگر یک اصلاح صعودی وجود داشته باشد، ممکن است قیمت در نزدیکی سطح ۲۷۴۰۰ دلار با مقاومت روبرو شود. مقاومت کلیدی بعدی می تواند نزدیک به سطح ۲۷۵۰۰ دلار و خط روند باشد. اولین مقاومت اصلی ۲۷۸۰۰ دلار است که بالاتر از آن بیت کوین ممکن است ۲۸۲۵۰ دلار را آزمایش کند.

منبع: BTCUSD در TradingView.com
منبع: BTCUSD در TradingView.com

مقاومت اصلی روند نزولی می تواند ۲۸۵۰۰ دلار باشد. بسته شدن بالاتر از مقاومت ۲۸۵۰۰ دلاری می‌تواند آغازگر افزایش دیگری باشد. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند به سمت مقاومت ۳۰۰۰۰ دلار افزایش یابد.

ریزش بیشتر در BTC؟

اگر بیت کوین نتواند بالاتر از مقاومت ۲۷۵۰۰ دلاری خود را بازیابی کند، ممکن است ضرر بیشتری داشته باشد. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۲۷۰۰۰ دلار یا سطح گسترش فیب ۱.۲۳۶ حرکت رو به بالا از ۲۷۱۸۵ دلار به پایین به ۲۸۲۸۴ دلار است.

پشتیبانی عمده بعدی نزدیک به سطح ۲۶۵۰۰ دلار است. یک شکست نزولی و بسته شدن به زیر سطح حمایت ۲۶۵۰۰ دلاری ممکن است باعث کاهش بیشتر قیمت شود. پشتیبانی بعدی ۲۶۰۰۰ دلار است.

منبع: newsbtc.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها