تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :با خرید و فروش بیت کوین، جایزه ببر!

  • کد خبر : 2613436
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
لورس :با خرید و فروش بیت کوین، جایزه ببر!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :سال ۲۰۰۹ زمانی که برای اولین بار نام بیت کوین بر سر زبان‌ها افتاد، هیچکس فکرش را نمی‌کرد که روزی ارزش آن به ۶۹ هزار دلار برسد. این در حالی است که امروزه خرید و فروش بیت کوین حجم معاملات بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سال ۲۰۰۹ زمانی که برای اولین بار نام بیت کوین بر سر زبان‌ها افتاد، هیچکس فکرش را نمی‌کرد که روزی ارزش آن به ۶۹ هزار دلار برسد. این در حالی است که امروزه خرید و فروش بیت کوین حجم معاملات بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و این رمز ارز یکی از پرمبادله‌ترین دارایی‌های دنیا به حساب می‌آید. در حالی که کسب سود از بیت کوین نیازمند دانش عمیقی از بازار کریپتو است، اما یک راه بهتر هم برای چشیدن طعم سود با ریسک کم‌تر وجود دارد.

بیت کوین بخر؛ جایزه ببر!

فضای وب پر از وعده‌های دروغین و کلاهبرداری‌های مختلف با عناوینی مثل دریافت بیت کوین رایگان و… است و همیشه باید نسبت به این دست تبلیغات مشکوک بود. این در حالی است که برخی پلتفرم‌های کریپتویی با هدف افزایش تعامل افراد با دنیای رمز ارزها، جوایز دوره‌ای برای معامله‌گران، سرمایه گذاران و افراد علاقه‌مند به رمز ارزها در نظر می‌گیرند.

بخوانید  دارندگان کوتاه مدت بیت کوین ممکن است در حال فروش باشند، اما بلندمدت ها آن را پس می خرند

در همین راستا صرافی ارز دیجیتال پول نو ، یک قرعه کشی ماهانه برای شهریور ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته تا هم افراد مبتدی و هم افراد حرفه‌ای بازار بتوانند شانس برنده شدن جوایز میلیونی را داشته باشند.

با شرکت در کمپین تابستانه پول نو می‌توانید در حالی که از خرید و فروش بیت کوین و سایر رمز ارزها سود کسب می‌کنید، در قرعه کشی هم شرکت کنید و جوایز میلیونی ببرید. این جوایز صرفا برای خرید و فروش بیت کوین نیست و همه رمز ارزها را شامل می‌شود. اما چطور در قرعه کشی پول نو شرکت کنیم؟

نحوه شرکت در قرعه کشی جشنواره تابستان صرافی پول نو

شرکت در قرعه کشی تابستانه پول نو بسیار آسان است، کافی است یک حساب کاربری در صرافی پول نو ایجاد کنید و خرید و فروش رمز ارزها را شروع کنید. در این صرافی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازی به احراز هویت تصویری ندارید که این مسئله یک مزیت جذاب به شمار می‌رود.

بخوانید  بهترین دندانپزشک ایمپلنت دندان

سطوح کاربری در پول نو به دو دسته سریع و حرفه‌ای تقسیم بندی می‌شوند که در نوع سریع شما تنها با وارد کردن یک سری اطلاعات پایه مانند نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و … می‌توانید به کاربر این سطح تبدیل شوید. بعد از آن با واریز مبلغ دلخواه‌تان قادر خواهید بود که خرید و فروش ارز دیجیتال در پول نو را شروع کنید.

 

اگر شما هم از فعالان بازار کریپتوکارنسی هستید، کافی است خرید و فروش‌های خود را در پول نو انجام دهید و معاملات روزمره‌تان را به پول نو بیاورید تا شانس شرکت در قرعه کشی ۱۰۵ میلیون تومان جایزه را داشته باشید. تنها لازم است حجم معاملاتتان را به یک حد مشخص برسانید تا به سادگی در قرعه کشی شرکت کنید.

معاملات

شرایط قرعه کشی به این صورت است که اگر حجم معاملات خود را به ۵۰ میلیون تومان در هفته برسانید در قرعه کشی هفتگی شرکت داده می‌شوید. جوایز هفتگی شامل ۱۵ میلیون تومان است که به قید قرعه بین سه نفر (هر نفر ۵ میلیون تومان) تقسیم خواهد شد. (هر هفته امکان برد دارید و ممکن است هر هفته برنده شوید)

بخوانید  10 ارزی که در سال 2019 بهترین عملکرد را داشته‎اند

جایزه ماهانه هم شامل ۴۵ میلیون تومان است که به قید قرعه بین سه نفر (هر نفر ۱۵ میلیون تومان) تقسیم خواهد شد. برای شرکت در قرعه کشی ماهانه نیز کافی است حجم معاملاتتان را به ۲۵۰ میلیون تومان برسانید.

 

توجه داشته باشید که برای رساندن حجم معاملاتتان به محدوده مشخص شده، لازم نیست واقعا به همان اندازه به حساب کاربری‌تان پول واریز کنید! حتی با مبالغ بسیار کمتر، مثلا ۵ میلیون تومان، هم می‌توانید در قرعه کشی شرکت کنید. چطور؟

چطور حجم معاملاتم را بیشتر کنم؟

تراکنش‌ها در صرافی پول نو به سه دسته «خرید، فروش، تبدیل» تقسیم می‌شوند که انجام هر کدام، به حجم معاملات شما خواهد افزود. می‌توانید مثلا با ۵ میلیون تومان بیت کوین بخرید، سپس آن را به تتر یا هر ارزی تبدیل کنید و نهایتا دارایی موردنظرتان را به فروش برسانید. در این حالت شما ۱۵ میلیون تومان حجم زده‌اید. کافی است این کار را چند بار تکرار کنید تا حجم شما به راحتی به ۵۰ میلیون تومان برسد و در قرعه کشی شرکت داده شوید.

بخوانید  چه ساعتی را برای ترید کردن در فارکس انتخاب کنیم؟

می‌توانید همین روند را برای شرکت در قرعه کشی ماهانه نیز تکرار کنید، اما یک استراتژی مناسب این است که با تکرار هفتگی این روند در هر هفته، هم در جوایز هفتگی شرکت کنید و هم مشمول قرعه کشی ماهانه پول نو شوید.

 

صرافی ارز دیجیتال پول نو با فراهم کردن چنین زیرساختی، تجربه کسب سود از بازار رمز ارزها را چندین برابر کرده و در عین حال شانسی برابر در اختیار همه کاربران قرار داده است. شما هم می‌توانید یکی از برندگان خوش شانس جوایز پول نو باشید. این قرعه کشی‌ها تا پایان شهریور ماه ادامه خواهند داشت و نتایج آن شنبه هر هفته مشخص خواهد شد. اسامی برندگان نیز با پیامک به اطلاع کاربران خواهد رسید.

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613436

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها