تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :با درخواست برای ETF اتریوم، جریان ورودی آن به رکورد سال ۲۰۲۲ رسید

  • کد خبر : 2630569
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

مجموع سرمایه‌های ورودی به بازار کریپتو در یک سال گذشته، از یک میلیارد دلار عبور کرد. دلیل این اتفاق را می‌توان به پیش‌بینی‌ها در مورد ETF اتریوم و تحرکات بلک‌راک نسبت داد.
خلاصه‌ی خبر اتریوم با جذب ۴۹ میلیون دلار، بالاترین جریان ورودی خود از آگوست ۲۰۲۲ را تجربه کرد که احتمالاً به درخواست اخیر برای فهرست ETF آن مرتبط است. در هفته‌ی گذشته، دارایی‌های دیجیتال ۲۹۳ میلیون دلار ورودی جذب کردند که هفتمین هفته‌ی متوالی سرمایه‌گذاری مثبت را رقم زد. افزایش سرمایه‌گذاری در اتریوم جریان‌های ورودی به اتریوم به بالاترین حد خود از سال ۲۰۲۲ رسید که نشان‌دهنده‌ی احساسات مثبت ناشی از تأیید احتمالی ETF است. جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات CoinShares می‌گوید هفته‌ی گذشته، اتریوم شاهد “بزرگ‌ترین جریان ورودی از آگوست ۲۰۲۲ به مبلغ ۴۹ میلیون دلار” بود که نشان‌دهنده‌ی خوش‌بینی فزاینده‌ی سرمایه‌گذاران بود. این مساله احتمالاً به درخواست اخیر فهرست ETF مرتبط است.
عبور از ۱ میلیارد دلار! سرمایه‌های دارایی‌های دیجیتال در هفته‌ی گذشته ۲۹۳ میلیون دلار ورودی داشتند که آن را به هفتمین هفته‌ی متوالی با روند مثبت تبدیل کرد…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

مجموع سرمایه‌های ورودی به بازار کریپتو در یک سال گذشته، از یک میلیارد دلار عبور کرد. دلیل این اتفاق را می‌توان به پیش‌بینی‌ها در مورد ETF اتریوم و تحرکات بلک‌راک نسبت داد.

خلاصه‌ی خبر

  • اتریوم با جذب ۴۹ میلیون دلار، بالاترین جریان ورودی خود از آگوست ۲۰۲۲ را تجربه کرد که احتمالاً به درخواست اخیر برای فهرست ETF آن مرتبط است.
  • در هفته‌ی گذشته، دارایی‌های دیجیتال ۲۹۳ میلیون دلار ورودی جذب کردند که هفتمین هفته‌ی متوالی سرمایه‌گذاری مثبت را رقم زد.

افزایش سرمایه‌گذاری در اتریوم

جریان‌های ورودی به اتریوم به بالاترین حد خود از سال ۲۰۲۲ رسید که نشان‌دهنده‌ی احساسات مثبت ناشی از تأیید احتمالی ETF است. جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات CoinShares می‌گوید هفته‌ی گذشته، اتریوم شاهد “بزرگ‌ترین جریان ورودی از آگوست ۲۰۲۲ به مبلغ ۴۹ میلیون دلار” بود که نشان‌دهنده‌ی خوش‌بینی فزاینده‌ی سرمایه‌گذاران بود. این مساله احتمالاً به درخواست اخیر فهرست ETF مرتبط است.

عبور از ۱ میلیارد دلار!

سرمایه‌های دارایی‌های دیجیتال در هفته‌ی گذشته ۲۹۳ میلیون دلار ورودی داشتند که آن را به هفتمین هفته‌ی متوالی با روند مثبت تبدیل کرد. محصولات بیت‌کوین به تنهایی ۲۴۰ میلیون دلار جذب کردند و جریان ورودی نسبت به همین روز در سال گذشته را به فراتر از مرز ۱ میلیارد دلار سوق دادند. این افزایش همزمان با افزایش حجم معاملات در ETP است که تقریباً ۲۰٪ از کل حجم بیت‌کوین را تشکیل می‌دهد.

افزایش سرمایه‌گذاری در کریپتو به ۴۴٫۳ میلیارد دلار

چشم‌انداز سرمایه‌گذاری در کریپتو افزایش قابل توجهی داشته است. کل دارایی‌های تحت مدیریت در محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو به ۴۴٫۳ میلیارد دلار رسیده که افزایش قابل توجه ۹۹ درصدی از ابتدای سال ۲۰۲۳ را نشان می‌دهد. ETFها بالاترین جریان ورودی خود را از جولای ۲۰۲۲ تجربه کردند که به ۱۴ میلیون دلار رسید. با توجه به جریان‌های خروجی، جریان خالص نسبت به همین روز در سال گذشته به +۱۱ میلیون دلار رسیده است.

CoinGecko گزارش می‌دهد که ETH در ۲۴ ساعت گذشته افزایش ۱٫۷٪ را مشاهده کرده که بر ماهیت پویا و پررونق چشم‌انداز ارزهای دیجیتال تاکید دارد.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630569

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها