تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :با کاهش حجم معاملات، روند صعودی بیت کوین با موانعی روبرو می شود

  • کد خبر : 2605310
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
لورس :با کاهش حجم معاملات، روند صعودی بیت کوین با موانعی روبرو می شود
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با کاهش حجم معاملات، روند صعودی بیت کوین با موانعی روبرو می شود به گزارش زوم ارز،
حجم معاملات بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به کمتر از ۵۵ درصد رسیده است. تحلیلگران بلومبرگ احتمال تایید ETF بیت کوین را در سال جاری ۷۵ درصد می دانند. پس از جشن گرفتن یک پیروزی قابل توجه در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، که هدف آن تبدیل Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) به یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) است، نمودارهای ارزهای دیجیتال اصلی ارزها سبز شدند. با این حال، در یک چرخش شگفت‌انگیز، سکه‌ها به سرعت به روزهای نمودار قرمز قبلی خود بازگشتند. این امر به ویژه در مورد بیت کوین، سکه پیشرو از نظر ارزش بازار قابل توجه بود، که دیروز بیش از ۵.۶۷ درصد افزایش یافت، اما در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۲ درصد کاهش یافت.
علی‌رغم این کاهش، شتاب صعودی در ۲۹ آگوست پس از پیروزی که باعث شد از ۲۵۹۱۲ دلار به ۲۸۰۸۹ دلار افزایش یابد، به بیت کوین کمک کرد تا مسیر مثبت کلی خود را حفظ کند. توجه به این نکته مهم است که بیت کوین بیش از دو ماه تحت تأثیر تسلط شدید نزولی قرار داشت.
در همین حال، به طرز شگفت‌انگیزی، حج..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با کاهش حجم معاملات، روند صعودی بیت کوین با موانعی روبرو می شود

به گزارش زوم ارز،

  • حجم معاملات بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته به کمتر از ۵۵ درصد رسیده است.
  • تحلیلگران بلومبرگ احتمال تایید ETF بیت کوین را در سال جاری ۷۵ درصد می دانند.

پس از جشن گرفتن یک پیروزی قابل توجه در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، که هدف آن تبدیل Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) به یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) است، نمودارهای ارزهای دیجیتال اصلی ارزها سبز شدند. با این حال، در یک چرخش شگفت‌انگیز، سکه‌ها به سرعت به روزهای نمودار قرمز قبلی خود بازگشتند. این امر به ویژه در مورد بیت کوین، سکه پیشرو از نظر ارزش بازار قابل توجه بود، که دیروز بیش از ۵.۶۷ درصد افزایش یافت، اما در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۸۲ درصد کاهش یافت.

بخوانید  8.79 میلیارد دوج کوین جابه‌جا شد

علی‌رغم این کاهش، شتاب صعودی در ۲۹ آگوست پس از پیروزی که باعث شد از ۲۵۹۱۲ دلار به ۲۸۰۸۹ دلار افزایش یابد، به بیت کوین کمک کرد تا مسیر مثبت کلی خود را حفظ کند. توجه به این نکته مهم است که بیت کوین بیش از دو ماه تحت تأثیر تسلط شدید نزولی قرار داشت.

در همین حال، به طرز شگفت‌انگیزی، حجم معاملات بیت‌کوین که درست بعد از تتر در رتبه دوم جدول قرار دارد، در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قابل توجهی ۵۵ درصدی را تجربه کرد. تحلیلگران معتقدند که ناتوانی بیت کوین در شکستن مرز ۳۰۰۰۰ دلار ممکن است بر احساسات سرمایه گذاران تأثیر منفی بگذارد. این منجر به سردرگمی در مورد اینکه آیا افزایش صعودی ناشی از پیروزی می تواند به طور بالقوه توسط نیروهای نزولی غلبه کند یا خیر.

امید صعودی

از طرف دیگر، در جامعه، حس قوی خوش بینی صعودی همچنان ادامه دارد. این امر به ویژه با تایید قریب الوقوع یک ETF بیت کوین که مورد توجه و انتظار قرار گرفته است، تقویت می شود. کارشناسان صنعتی از طریق تحلیل ها و نظرات خود به این احساس صعودی کمک می کنند. قابل ذکر است، تحلیلگران بلومبرگ احتمال ETF بیت کوین را تا پایان سال ۲۰۲۳ پس از پیروزی Grayscale بر تنظیم کننده اوراق بهادار فدرال افزایش داده اند.

بخوانید  چرخه های تاریخی بیت کوین با فیبوناچی نشان دهنده افزایش قیمت بیت کوین در محدوده ۴۴K-48K در ۷۰ روز آینده است.

در پستی در ۳۰ آگوست در X (توئیتر قبلی)، اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، اشاره کرد که به دلیل ماهیت اتفاق آرا و قاطع دادگاه اخیر ایالات متحده، این احتمال از ۶۵٪ به ۷۵٪ افزایش یافته است. تصمیم به نفع Grayscale. جیمز سیفارت و الیوت استاین، تحلیلگران بلومبرگ، در یادداشت جداگانه ای اضافه کردند که داوران به اتفاق آرا استدلال های کمیسیون بورس و اوراق بهادار را رد کردند. و تلاش بالقوه آژانس برای توجیه انکار بیشتر به این احتمال افزایش می‌یابد.

علاوه بر این، ویوک راماسوامی، نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، پیروزی گری اسکیل را تحسین کرد و از دولت “سایه” ایالات متحده انتقاد کرد. و این پیروزی را به نقش دادگاه های ایالات متحده به عنوان آخرین خط دفاعی برای حفظ مبتکران ارزهای دیجیتال در داخل کشور نسبت داد.

آیا بیت کوین افزایش صعودی را تجربه خواهد کرد؟

تحلیلی از حرکات اخیر قیمت بیت کوین، روند صعودی مداوم را در نمودار روزانه نشان می دهد. میانگین متحرک نمایی کوتاه مدت ۹ روزه (EMA) در ۲۶۸۵۰ دلار نشان دهنده احساسات صعودی غالب است، مشابه بیت کوین با قیمت ۲۷۲۳۷ دلار. شاخص قدرت نسبی (RSI) روی ۴۷ قرار دارد و یک منطقه خنثی را نشان می دهد.

بخوانید  کاربرد قطعات صنعتی همچون گاتر و گریتینگ درکجا است؟

با کاهش حجم معاملات، روند صعودی بیت کوین با موانعی روبرو می شود نمودار قیمت بیت کوین، منبع: TradingView

شکست اخیر بیت کوین در ۲۹ آگوست دامنه آن را به سمت بالا حل کرده است. این نشان می دهد که قیمت ممکن است برای مدتی در محدوده وسیعی بین ۲۴۸۰۰ تا ۳۱۰۰۰ دلار در نوسان باشد. اگر خریداران بتوانند از سطح شکست ۲۶۸۳۳ دلار دفاع کرده و آن را به پشتیبانی تبدیل کنند، این نشان دهنده قدرت صعودی خواهد بود. جفت BTC/USDT ممکن است در ابتدا به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) در ۲۸۶۸۹ دلار برسد. و سپس تلاش کنید تا به ۳۱۰۰۰ دلار صعود کنید.

از سوی دیگر، اگر خرس‌ها بتوانند قیمت را به زیر ۲۶۸۳۳ دلار برسانند، نشان دهنده تسلط آنها خواهد بود. و تمایل به فروش در طول تلاش های بازیابی. در این سناریو، این جفت به طور بالقوه می تواند سطح حمایت قوی را در ۲۴۸۰۰ دلار دوباره آزمایش کند.

منبع: thenewscrypto.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605310

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها