تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :برترین پت شاپ های تهران برای خرید غذای سگ و گربه

  • کد خبر : 2629487
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۴۵
لورس :برترین پت شاپ های تهران برای خرید غذای سگ و گربه
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :غذای خشک جزء غذاهای بسیار مفید و مقوی برای این حیوانات به حساب می آید. درون این غذا ها تکه هایی مانند بیسکویت های ریز قهوه ای رنگ مشاهده می شود که دارای شکلک های متفاوتی هستند. خوشبختانه نگهداری طولانی مدت از غذای خشک گربه بسیار ساده و آسان […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

غذای خشک جزء غذاهای بسیار مفید و مقوی برای این حیوانات به حساب می آیددرون این غذا ها تکه هایی مانند بیسکویت های ریز قهوه ای رنگ مشاهده می شود که دارای شکلک های متفاوتی هستند. خوشبختانه نگهداری طولانی مدت از غذای خشک گربه بسیار ساده و آسان است، زیرا دارای رطوبت پایین می باشد. اما باید توجه داشته باشید که هنگام خوردن این غذا ها حتما باید با سوپ و آب مرغ ترکیب شوددر این بین آب تازه هم در اختیار گربه خود قرار دهید. خوشبختانه غذای خشک گربه در بسیاری از فروشگاه ها موجود است. اما نکته قابل توجه این است که حتما باید غذای خشک گربه و سگ را از مجموعه و سایت های معتبر تهیه نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت آنها راحت باشد.

غذای خشک گربه باعث می شود تا گربه ها نیاز به جویدن بیشتری داشته باشند، این عمل برای دندانهای آنها بسیار مفید است، زیرا مانند مسواک عمل می‌کند و باعث جلوگیری از ایجاد تشکیل تار های دندانی در آنها می شود. در ادامه این مطلب از سایت پت شاپ ایران زمین همراه ما باشید تا به بررسی بهترین ویژگی های خرید غذای خشک گربه بپردازیم.

بهترین برند های ایرانی برای تهیه غذای خشک گربه 

 به طور کلی باید بزنیم برند های بسیار متفاوتی برای غذای خشک سگ و گربه موجود است. هر کدام از این برندها می توانند کیفیت های متفاوتی با یکدیگر داشته باشند. شما بهتر است تهیه غذای خشک گربه و سگ خود را مطابق با اصول استاندارد های بازار، قیمت آنها، کیفیت و … تهیه نمایید.

برای مثال می‌توانید غذای خشک سگ رویال کنین و یا غذای خشک گربه رویال کنین را از مجموعه پت شاپ ایران زمین تهیه نمایید. به طور کلی برای غذای خشک می‌توانید برند رویال کنین را تهیه نمایید که دارای کیفیت و قیمت بسیار مناسبی است. تمامی مواد ضروری برای حیواناتی مانند سگ و گربه در این برند ها موجود است. شما می توانید با کارشناسان حرفه ای پت شاپ ایران زمین ارتباط برقرار کنید و در مورد غذای سگ و گربه خود مشاوره‌هایی داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 قیمت غذای خشک گربه 

به طور کلی باید بدانید که در مورد قیمت غذای خشک گربه و سگ عوامل بسیار متعددی دخیل هستند. زیرا باید به دنبال غذای خشک باکیفیت باشید که انواع مختلفی از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین ها در آنها موجود باشد. در این صورت ممکن است هزینه خرید غذای خشک گربه و یا سگ برای شما بیشتر شود. به طور کلی از جمله مواردی که در هزینه و قیمت غذای خشک گربه تأثیرگذار هستند می توان به میزان و درصد فیبرهای گیاهی، پروتئین ها و ویتامین های موجود در آنها اشاره کرد. نوع برند غذای خشک سگ و گربه می‌تواند تاثیراتی در قیمت نهایی داشته باشد. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین برند های غذای خشک گربه و سگ را از پت شاپ ایران زمین با مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت این مجموعه شرایط و با کارشناسان ارتباط برقرار کنید.  در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به بررسی انواع غذای خشک سگ و گربه بپردازیم.

برترین پت شاپ های تهران برای خرید غذای سگ و گربه

آشنایی با انواع غذای خشک گربه 

غذای خشک گربه هم دارای انواع مختلف و با توجه به نیاز آنها تولید شده است. مواردی مانند شرایط بدنی، میزان فعالیت گربه ها، درصد مواد مغذی و … باعث ایجاد انواع مختلف از غذاهای خشک شده اند.

  • ویژگی های غذای خشک بچه گربه 

به گربه های زیر یکسال بچه گربه گفته می شود که در سن رشد می باشند. در نتیجه میزان فعالیت آنها با گربه های بالغ تفاوت داردقطعاً بچه گربه نیاز به کلسیم بیشتری خواهد داشت. به همین علت باید غذای خشک گربه‌ای را تهیه نمایید که دارای کلسیم بالا باشد تا آنها دچار پوکی استخوان نشوند.

  • ویژگی های غذای خشک گربه خانگی 

آن دسته از گربه هایی که در آپارتمان ها و منازل زندگی می کنند، تحت عنوان گربه های خانگی شناخته می شونداین نوع از گربه ها فعالیت کمتری دارند، زیرا فضای کافی برای بازی نخواهند داشت. به همین علت بسیاری از آنها در معرض بیماری دیابت قرار خواهند گرفتدر نتیجه باید غذا های خشک خانگی را برای آنها تهیه نمایید که از ایجاد دیابت در آنها جلوگیری نماید. نکته دیگر این است که گربه های آپارتمانی به علت کمبود دریافت نور خورشید معمولا دارای کمبود ویتامین d۳ هستند. حتما باید در غذای آنها این ویتامین به اندازه کافی وجود داشته باشد تا از خطرهایی مانند دررفتگی و شکستگی استخوان ها در سن بالاتر در آن ها جلوگیری شود

  • ویژگی های غذای خشک گربه باردار 

اگر شما دارای گربه باردار و شیرده هستید، حتما باید توجه بیشتری به غذای خشک آنها داشته باشید. در غذای خشک این نوع گربه ها حتما باید مواد مغذی به اندازه کافی وجود داشته باشد. وجود پروتئین ها، اسیدهای چرب مفید مانند امگا ۳ و امگا ۶ برای آنها بسیار ضروری است.

آشنایی با بهترین پت شاپ برای خرید غذای خشک گربه 

به طور کلی باید بدانید غذای خشکی که به گربه و یا سگ خود می دهید، به نوعی تضمین سلامت و طول عمر آنها است. به همین علت شما باید به نکاتی قبل از خرید غذای خشک گربه توجه داشته باشید تا بتوانید یک غذای کامل و مقوی را برای این حیوانات دوست داشتنی تهیه نمایید.  معمولاً غذاهای خشک برای سگ و گربه گزینه ایده آل تری است، زیرا دارای انواع مواد مغذی و معدنی برای این حیوانات می باشند.

اگر شما هم به دنبال خرید غذای خشک گربه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هستید، می توانید وارد سایت مجموعه پت شاپ ایران زمین شوید. این مجموعه دارای چندین سال سابقه فروش غذای خشک سگ و گربه می باشد. برندهای مختلف و ارزشمندی مانند برند غذای خشک سگ رویال کنین در این مجموعه به فروش می‌رسد. شما می توانید وارد سایت پت شاپ ایران زمین شوید و با با کارشناسان این مجموعه برای خرید بهتر مشاوره داشته باشید. تمامی غذاهای خشک سگ و گربه در این مجموعه دارای مهمترین و ضروری ترین مواد غذایی برای این حیوانات می باشد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها