تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :بررسی انواع مختلف ارز استیبل کوین تتر و جلوگیری از کلاهبرداری تتر

  • کد خبر : 2599501
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :بررسی انواع مختلف ارز استیبل کوین تتر و جلوگیری از کلاهبرداری تتر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارز استیبل‌کوین تتر یک نوع ارز دیجیتال بوده که بسیاری از واسطه‌های تجاری جهت حفظ سرمایهٔ خود در نوسانات این بازار، آن را به ارز باثبات استیبل‌کوین تتر مبدل می‌کنند. کلاهبرداری تتر به میزان زیادی رواج پیدا کرده‌است و سرمایه‌گذارن باید در جریان این موضوع باشند که کلاهبرداری از طریق تتر تقلبی را چگونه تشخیص دهند. چنین اطمینانی درنتیجهٔ شناخت درست از فضای گسترده‌ٔ تتر و راهی مطمئن برای گزینش استیبل‌کوین قابل‌اطمینان است. در ادامهٔ این مطلب، برای دریافت پاسخ این سوال که کلاهبرداری تتر تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ همراه ما باشید.
تتر چیست؟ تتر نوعی از ارزهای دیجیتالی بوده که در مقایسه با سایر ارزهای بدون حمایت، از یک پشتیبانی مالی حساب شده برخوردار است. استیبل‌کوین یک ارز دیجیتال باثبات است که با توجه به سرمایه‌گذاری‌های کلان در آن، بسیاری از سودجویان به کلاهبرداری تتر روی آورده‌اند. پشتوانه‌ای که برای استیبل‌کوین‌ها وجود دارد، توسط محصول و اموالی بوده که ارزش آن‌ها به میزان حمایتی که دارند بستگی دارد. درواقع همین وابستگی‌ها باعث می‌شود هرگونه جابه‌جایی در ارزش پشتیبان، بر رمز ارز موجود مؤثر ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارز استیبل‌کوین تتر یک نوع ارز دیجیتال بوده که بسیاری از واسطه‌های تجاری جهت حفظ سرمایهٔ خود در نوسانات این بازار، آن را به ارز باثبات استیبل‌کوین تتر مبدل می‌کنند. کلاهبرداری تتر به میزان زیادی رواج پیدا کرده‌است و سرمایه‌گذارن باید در جریان این موضوع باشند که کلاهبرداری از طریق تتر تقلبی را چگونه تشخیص دهند. چنین اطمینانی درنتیجهٔ شناخت درست از فضای گسترده‌ٔ تتر و راهی مطمئن برای گزینش استیبل‌کوین قابل‌اطمینان است. در ادامهٔ این مطلب، برای دریافت پاسخ این سوال که کلاهبرداری تتر تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ همراه ما باشید.

بخوانید  نسخه‌ی جدید اپلیکیشن صرافی اکسیر منتشر شد!

تتر چیست؟

تتر نوعی از ارزهای دیجیتالی بوده که در مقایسه با سایر ارزهای بدون حمایت، از یک پشتیبانی مالی حساب شده برخوردار است. استیبل‌کوین یک ارز دیجیتال باثبات است که با توجه به سرمایه‌گذاری‌های کلان در آن، بسیاری از سودجویان به کلاهبرداری تتر روی آورده‌اند. پشتوانه‌ای که برای استیبل‌کوین‌ها وجود دارد، توسط محصول و اموالی بوده که ارزش آن‌ها به میزان حمایتی که دارند بستگی دارد. درواقع همین وابستگی‌ها باعث می‌شود هرگونه جابه‌جایی در ارزش پشتیبان، بر رمز ارز موجود مؤثر واقع شود. پشتوانهٔ این ارز دیجیتالی شناخته‌شده با دلار آمریکا هست و علت نام‌‌گذاری استیبل‌کوین همین موضوع است. میزان ارزش تتر با ۱ دلار آمریکا مساوی است.

انواع مختلف تتر

امکان منتقل کردن استیبل‌کوین تتر بر روی تعدادی از شبکه‌های بلاکچین وجود دارد. با توجه به این‌که تتر دارای بلاکچین مختص به خود نیست، بنابراین باید از سایر بلاکچین‌ها استفادهٔ لازم را ببرد. پشتوانهٔ تتر هم‌اکنون از طریق شبکه‌های گوناگونی چون امنی، سولانا، ترون، بایسننس اسمارت چین، پالیگان، اولانچ، اتریوم، الگوراند، ایاس، آربیتروم، اپتیمیم و هارمونی است. با تمام این حمایت‌ها کلاهبرادری تتر یک مسالهٔ مهم و قابل‌بحث است. بنابراین معامله‌گران باید در این زمینه اطلاعات بیشتری داشته باشند. به همین دلیل شناخت پرطرفدارترین رمز ارزها بسیار اهمیت دارد. ازجمله مقبول‌ترین این تترها: ERC20 (اتریوم) و ترون است. بارزترین فرق میان اتریوم با تتر، مرتبط با چگونگی هماهنگی بلاکچین‌ها با هم هست. همچنین این دو شبکه از استانداردهای مخصوص به خود برخوردارند و بلاکچین ترون از فرایند مشخص سهام ثابت Pos و بلاکچین ترون از فرایند مشخص سهام ثابت قیمتی Dops بهره می‌برد.

بخوانید  حذف تاثیر نوسانات قیمت دلار در کپی‌ترید تومانی صرافی ورسلند
انواع مختلف تتر
انواع مختلف تتر

شیوه‌های کلاهبرداری تتر

تتر تقلبی یکی از شیوه‌های کلاهبرداری برای این نوع سرمایه‌گذاری مهم به‌شمار می‌رود. سودجویان این بازار با کسب اطلاعات بااهمیت و میزان اموال افراد، اقدام به اخاذی از آن‌ها می‌کنند. در چند سال اخیر، متدوال‌ترین نوع کلاهبرداری تتر تقلبی شامل موارد زیر است:

  • کلاهبرداری Tetetr کیف پول ارز دیجیتال تقلبی

در این روش از سودجویی، کلاهبرداران فضای مجازی از راه‌های گوناگون، افراد را به بارگیری کیف‌پول ارز دیجیتال تقلبی با لینک‌‌دهی قابل‌توجه سوق می‌دهند. کیف‌پول رایج در این فضا مدل جعل‌شده، کیف‌پول‌های محبوبی چون ولت یا تراست است. بسیاری از کاربران به علت کم‌اطلاعی و عد توجهٔ لازم، گرفتار چنین سودجو‌هایی خواهند شد و برای این منظور بهتر است که کیف‌پول ارز دیجیتالی را از سایت مؤسسه‌ٔ خدمات‌دهنده تهیه کنند.

  • کلاهبرداری تتر از طریق وب‌سایت‌های تقلبی

از با قدمت‌ترین روش‌های متداول سودجویی اینترنتی در این بازار، فرستادن پیامک‌های دارای محتوای لینک‌های خراب به آدرس‌های اپلیکیشن‌های کاربران در فضای مجازی است. در این شیوه افراد گول خورده را به عضویت در وب‌سایت‌های دارای عدم اعتبار ترغیب می‌کنند. ضمن این‌که در کلاهبرداری تتر تقلبی، از طریق لینک‌دهی به کاربران پیامکی با یوزرنیم و پسوورد جهت ورود به سایت‌ها و دستیابی به آمار بالایی از تترهاست. افراد برای در دست داشتن این میزان تتر، باید هزینهٔ مشخصی را بپردازند. بسیاری از کاربران به دلیل عدم آگاهی‌های لازم، در دام این سودجویی‌ها می‌افتند و کلاهبردارن این حیطه در ابتدا بازارگرمی کرده و با جلب‌توجهٔ بیشتر، تمامی سرمایهٔ آن‌ها را به‌دست می‌آورند.

  • کلاهبرداری تتر با انتشار شبکه‌های اجتماعی غیرقابل اطمینان با قول دروغین اهدای تتر بدون هزینه

سودجویان این حیطه با دادن قول دروغین اهدای تتر بدون هزینه، نظر افردا را جلب خواهند کرد. انتشار و ترویج آگهی‌های تأثیرگذار از طریق شخصیت‌های شناخته‌شده، از ترفندهای متدول آن‌هاست که سپس با به‌دست آوردن دارایی‌های لازم کابران از این فضا محو می‌شوند.

بخوانید  مدیریت ریسک در معاملات کریپتوکارنسی برای سود بیشتر!
شیوه‌های کلاهبرداری تتر
شیوه‌های کلاهبرداری تتر

چگونه کلاهبرداری تتر تقلبی را تشخیص دهیم؟

ارائه تتر تقلبی از مهم‌ترین روش‌های سودجویی در این بخش از ارز دیجیتال به‌شمار می‌رود. به همین علت بسیاری از افراد به سادگی در دام این کلاهبردان افتاده و سرمایهٔ ‌کلان خود را از دست خواهند داد. اما ما در این قسمت با چگونگی آشنایی با سودجویی در این بازار، به شما روش تشخیص درست را ارائه خواهیم داد:

  • توجه به آرم تتر

هر رمزارزی از لوگوی مخصوص به خود برخوردار است که شناخت این لوگوها به‌درستی، شما را از آرم‌های فاقداعتبار مطلع خواهد کرد.

  • دقت و چک کردن آدرس کانترکت تتر

توجه به آدرس اینترنتی تترها کمک بزرگی در جهت تشخیص تتر تقلبی است. هرکدام از شبکه‌های تتر دارای علائم، حروف و نوع نوشتار مختص به خود هستند که شما با اطلاع از آدرس کانترکت آن‌ها، به‌خوبی از سرمایهٔ خود محافظت خواهید کرد.

  • توجه به شرایط تتر در فضای ارز دیجتال

به دلیل شناخته‌شده بودن تتر در استیبل‌کوین بازار، شما می‌توانید از وجود یا عدم وجود آن در این حوزه مطلع شده و مانع کلاهبرداری تتر از طریق سودجویان شوید.

  • دقت به آدرس قرارداد منعقدشده

در این فضا و بازار تمامی رمزارزهای آن قابل پیگیری است. رهگیری کردن آن‌ها به‌وسیلهٔ کد هش امکان‌پذیر بوده و باید در آدرس قرارداد منعقدشده درج شود.

بخوانید  شبکه شیباریوم پس از توقف یک روزه، فعالیت خود را از سر گرفت

سخن پایانی

به این منظور و جهت جلوگیری از کلاهبرداری تتر خود، می‌توانید از طریق صرافی‌های قابل اعتمادی در کشور اقدام به سرمایه‌گذاری کنید. صرافی ارز دیجیتال الکس معتبرترین و به‌روزترین پلتفرم تجاری جهت خریدوفروش ارزهای دیجیتال در کشور، با حمایت ۷/۲۴ به حساب می‌آید. این صرافی پیشرفته و مطمئن سکوی معاملاتی مورد اطمینان برای بسیاری از معامله‌گران ارز استیبل‌کوین تتر است و کمک بزرگی به شما در جلوگیری از کلاهبرداری تتر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599501

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها