تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :بررسی تحلیل تکنیکال قیمت ریپل؛ آیا XRP بعد از هاوینگ بیت کوین ۷۰ درصد رشد می‌کند؟

  • کد خبر : 2637467
  • ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
لورس :بررسی تحلیل تکنیکال قیمت ریپل؛ آیا XRP بعد از هاوینگ بیت کوین ۷۰ درصد رشد می‌کند؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

انباشت نهنگ‌ها و الگوهای فرکتال نشان می‌دهد قیمت ریپل در برابر بیت کوین (XRP/BTC) ممکن است بعد از هاوینگ بیت کوین ۷۰ درصد رشد کند.
خلاصه تحلیل تاریخ نشان داده است که قیمت ریپل معمولاً بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش می‌یابد. از ماه آوریل (فروردین)، تعداد آدرس‌های حاوی حداقل ۱۰۰٬۰۰۰ توکن XRP افزایش یافته‌ است. به گزارش کوین تلگراف، عملکرد ریپل نسبت به بیت کوین در سال ۲۰۲۴ ضعیف‌تر بود. ریپل حدود ۲.۵ درصد در سال جاری کاهش یافت؛ در حالی که بیت کوین در همین مدت ۶۰ درصد رشد کرد. در نتیجه، نسبت XRP/BTC تا کنون ۴۰ درصد کاهش یافته‌ است.
مقایسه نسبت XRP/BTC با قیمت بیت کوین و قیمت ریپل با این حال، به نظر می‌رسد نسبت XRP/BTC در آستانه هاوینگ بیت کوین بهبود یافته‌ است. چند سیگنال صعودی هم این حرکت را تقویت کرده و احتمال افزایش قیمت ریپل را افزایش داده‌ است.
رشد ریپل بعد از هاوینگ بیت کوین تاریخ نشان داده‌ است که قیمت ریپل معمولاً بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش می‌یابد. برای مثال نسبت XRP/BTC بعد از سومین هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۰، بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت. این نسبت بعد از دومین هاوینگ بیت کوی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

انباشت نهنگ‌ها و الگوهای فرکتال نشان می‌دهد قیمت ریپل در برابر بیت کوین (XRP/BTC) ممکن است بعد از هاوینگ بیت کوین ۷۰ درصد رشد کند.

خلاصه تحلیل

  • تاریخ نشان داده است که قیمت ریپل معمولاً بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش می‌یابد.
  • از ماه آوریل (فروردین)، تعداد آدرس‌های حاوی حداقل ۱۰۰٬۰۰۰ توکن XRP افزایش یافته‌ است.

به گزارش کوین تلگراف، عملکرد ریپل نسبت به بیت کوین در سال ۲۰۲۴ ضعیف‌تر بود. ریپل حدود ۲.۵ درصد در سال جاری کاهش یافت؛ در حالی که بیت کوین در همین مدت ۶۰ درصد رشد کرد. در نتیجه، نسبت XRP/BTC تا کنون ۴۰ درصد کاهش یافته‌ است.

مقایسه نسبت XRP/BTC با قیمت بیت کوین و قیمت ریپل

با این حال، به نظر می‌رسد نسبت XRP/BTC در آستانه هاوینگ بیت کوین بهبود یافته‌ است. چند سیگنال صعودی هم این حرکت را تقویت کرده و احتمال افزایش قیمت ریپل را افزایش داده‌ است.

رشد ریپل بعد از هاوینگ بیت کوین

تاریخ نشان داده‌ است که قیمت ریپل معمولاً بعد از هاوینگ بیت کوین افزایش می‌یابد. برای مثال نسبت XRP/BTC بعد از سومین هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۰، بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافت. این نسبت بعد از دومین هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۱۶ هم ۸۵ درصد رشد کرد. این الگو نشان می‌دهد قیمت ریپل ممکن است بعد از هاوینگ بیت کوین که ۷ روز دیگر انجام می‌شود، رشد کند.

نمودار هفتگی قیمت ریپل در برابر بیت کوین (XRP/BTC)
نمودار هفتگی قیمت ریپل در برابر بیت کوین (XRP/BTC)

به نظر می‌رسد کاهش دامینن بیت کوین بعد از هاوینگ آن، به رشد XRP/BTC کمک می‌کند. این روند نشان می‌دهد که معامله‌گران اغلب بعد از این رویداد، به جای بیت کوین روی آلت کوین‌ها سرمایه‌گذاری کرده و به آغاز آلت سیزن کمک می‌کنند.

نمودار هفتگی دامیننس بیت کوین
نمودار هفتگی دامیننس بیت کوین

شایان ذکر است که مارکت کپ آلت کوین‌ها کم‌تر از بیت کوین است اما نوسانات آن‌ها بیشتر از BTC است. این امر به معامله‌گران کمک می‌کند در کوتاه‌مدت سود بیشتری به دست آورند.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل

همان طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، نسبت XRP/BTC از ماه فوریه (بهمن) درون یک الگوی کنج نزولی در نوسان بوده‌ است. الگوی کنج نزولی معمولاً به رشد قیمت ارزهای دیجیتال کمک می‌کند. این رشد زمانی شروع می‌شود که ارزهای دیجیتال بتوانند خط روند بالایی الگوی مذکور را بشکنند. در این صورت قیمت آن‌ها به اندازه حد فاصله بین خط روند بالایی و پایینی افزایش می‌یابد.

نمودار روزانه XRP/BTC
نمودار روزانه XRP/BTC

در نتیجه، نسبت XRP/BTC ممکن است در هفته‌های آینده به ۰.۰۰۰۰۱۰۲۲ BTC برسد و ۱۶.۷۵ درصد رشد کند. در تایم‌فریم هفتگی، نسبت XRP/BTC به حمایت مهمی رسیده‌ و هدف بعدی آن در محدوده میانگین متحرک نمایی ۵۰ هفته‌ای (موج قرمز رنگ، ۰.۰۰۰۰۱۴۴۹ BTC) قرار دارد. اگر این حمایت به افزایش قیمت ریپل کمک کند، این ارز دیجیتال ممکن است ۷۰ درصد رشد کند.

نمودار هفتگی XRP/BTC
نمودار هفتگی XRP/BTC

شایان ذکر است که بعد از دو هاوینگ قبلی بیت کوین، ریپل به همین میانگین متحرک نمایی ۵۰ هفته‌ای خود رسیده‌ بود.

انباشت نهنگ‌ها

از طرف دیگر، ریپل با انباشت شدید نهنگ‌ها مواجه شده‌ است. به عبارت دقیق‌تر از ابتدای ماه مارس (اسفند ۱۴۰۲)، تعداد آدرس‌های حاوی حداقل ۱ میلیون XRP افزایش یافته‌ است. علاوه بر این از ماه آوریل (فروردین)، تعداد آدرس‌های حاوی حداقل ۱۰۰٬۰۰۰ توکن XRP رشد کرده است.

موجودی آدرس‌هایی که بیش از ۱ میلیون و ۱۰۰٬۰۰۰ توکن ریپل دارند.
موجودی آدرس‌هایی که بیش از ۱ میلیون و ۱۰۰٬۰۰۰ توکن ریپل دارند.

این امر نشان می‌دهد احساسات صعودی نهنگ‌های ریپل در آستانه هاوینگ بیت کوین تقویت شده‌ است.

نوشته بررسی تحلیل تکنیکال قیمت ریپل؛ آیا XRP بعد از هاوینگ بیت کوین ۷۰ درصد رشد می‌کند؟ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637467

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها