تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :بررسی دقیق رگولاتوری بایننس باعث کاهش BNB به زیر ۲۰۰ دلار می شود

  • کد خبر : 2602653
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۱۷
لورس :بررسی دقیق رگولاتوری بایننس باعث کاهش BNB به زیر ۲۰۰ دلار می شود
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی دقیق رگولاتوری صرافی بایننس باعث کاهش BNB به زیر ۲۰۰ دلار می شود به گزارش زوم ارز، تحولات اخیر و احساسات بازار فضایی از عدم اطمینان را در مورد بایننس کوین (BNB) ایجاد کرده است که دلیل احتمالی آن بی اعتمادی به صرافی بایننس است. اخیرا، بایننس تحت بررسی نظارتی قرار گرفته است. علاوه بر این، برخی از تصمیمات ناگهانی آن سرمایه گذاران را به این فکر واداشته است که آیا این مبادله همچنان به همان اندازه ای که ادعا می کرد پایدار است یا خیر.
یکی از مسائلی که باعث شد بازار گسترده تر شفافیت Binance را زیر سوال ببرد، تصمیم آن برای محدود کردن برداشت در اروپا بود. بایننس، در یک پست حذف شده در X (توئیتر سابق)، فاش کرد که سپرده گذاری و برداشت در اروپا را متوقف کرده است.
هنوز تقاضایی برای BNB وجود ندارد این صرافی در توضیح دلایل تصمیم خود گفت که با ارائه دهنده پرداخت خود مشکل دارد. اگرچه بایننس اکنون گفته است که سپرده‌ها و تراکنش‌ها دوباره آغاز شده‌اند، BNB به شدت تحت تأثیر بیانیه قبلی قرار گرفته است.
طبق CoinMarketCap، قیمت BNB 209.98 دلار بود. سکه به این قیمت رسید زیرا فشار فروش تضمین کرد که ۱۲.۳۱..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی دقیق رگولاتوری صرافی بایننس باعث کاهش BNB به زیر ۲۰۰ دلار می شود

به گزارش زوم ارز، تحولات اخیر و احساسات بازار فضایی از عدم اطمینان را در مورد بایننس کوین (BNB) ایجاد کرده است که دلیل احتمالی آن بی اعتمادی به صرافی بایننس است. اخیرا، بایننس تحت بررسی نظارتی قرار گرفته است. علاوه بر این، برخی از تصمیمات ناگهانی آن سرمایه گذاران را به این فکر واداشته است که آیا این مبادله همچنان به همان اندازه ای که ادعا می کرد پایدار است یا خیر.

یکی از مسائلی که باعث شد بازار گسترده تر شفافیت Binance را زیر سوال ببرد، تصمیم آن برای محدود کردن برداشت در اروپا بود. بایننس، در یک پست حذف شده در X (توئیتر سابق)، فاش کرد که سپرده گذاری و برداشت در اروپا را متوقف کرده است.

بخوانید  پشتیبانی صرافی تبدیل از به‌روزرسانی شبکه‌ی لونا کلاسیک (LUNC)

بررسی دقیق رگولاتوری بایننس باعث کاهش BNB به زیر 200 دلار می شود

هنوز تقاضایی برای BNB وجود ندارد

این صرافی در توضیح دلایل تصمیم خود گفت که با ارائه دهنده پرداخت خود مشکل دارد. اگرچه بایننس اکنون گفته است که سپرده‌ها و تراکنش‌ها دوباره آغاز شده‌اند، BNB به شدت تحت تأثیر بیانیه قبلی قرار گرفته است.

طبق CoinMarketCap، قیمت BNB 209.98 دلار بود. سکه به این قیمت رسید زیرا فشار فروش تضمین کرد که ۱۲.۳۱ درصد از ارزش خود را در هفت روز گذشته از دست داده است. از نمودار ۴ ساعته، ساختار بازار BNB از ۱۴ آگوست نزولی بوده است.

همچنین، میانگین متحرک نمایی (EMA) نشان داد که BNB ممکن است تا رسیدن به ۲۰۰ دلار فاصله زیادی نداشته باشد. در زمان نگارش این مقاله، میانگین متحرک نمایی ۹ روزه (آبی) کمتر از متحرک نمایی ۲۰ روزه (زرد) بود. هر زمان که EMA 20 از EMA 9 عبور کرد، به این معنی است که عمل قیمت نزولی است.

بنابراین، اگر هر شکلی از تقاضای بازار برای BNB ظاهر نشود، ممکن است قیمت به آرامی از ۲۰۵ دلار به احتمالاً ۱۹۵ دلار کاهش یابد. با این حال، واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) 0.1 بود. MACD مثبت به معنی افزایش حرکت رو به بالا است.

بخوانید  یک پیش‌بینی جالب درباره رشد کیف‌پول‌های رمزارزی؛ آیا مقررات اجازه می‌دهد؟
نمودار 4 ساعته BNB/USD (منبع: TradingView)
نمودار ۴ ساعته BNB/USD (منبع: TradingView)

اما هر دو خط دینامیک آبی MACD و خط نارنجی زیر نقطه وسط صفر بودند. اساساً، این یک سیگنال فروش است و معامله‌گران ممکن است از باز کردن موقعیت‌های فروش BNB سود ببرند.

فصل خرس ها برای رشد؟

جالب است که اطلاعات از پورتال مشتقات Coinglass نشان داد که نرخ سرمایه BNB به ناحیه منفی کاهش یافته است. نرخ‌های تامین مالی، پرداخت‌هایی هستند که بر اساس تفاوت بین قیمت‌های لحظه‌ای و دائمی به معامله‌گران بلند مدت یا کوتاه مدت انجام می‌شوند.

هنگامی که نرخ سرمایه مثبت است، به این معنی است که شرکت‌های طولانی مایل به پرداخت هستند و احساسات معامله‌گران تا حد زیادی صعودی است. اما در مورد BNB، نرخ منفی سرمایه نشان می‌دهد که معامله‌گران نسبت به قیمت BNB نزولی هستند.

نرخ بودجه BNB (منبع: Coinglass)
نرخ بودجه BNB (منبع: Coinglass)

در پایان، معلق شدن BNB به طور نامطمئن در اطراف علامت ۲۰۹ دلار ممکن است مدت زیادی دوام نیاورد. اگر FUD در اطراف Binance ادامه یابد و فشار فروش تشدید شود، ممکن است BNB به زیر ۲۰۰ دلار کاهش یابد.

بخوانید  سولانا در دوراهی سرنوشت‌ساز؛ احتمال سقوط به زیر ۲۰ دلار وجود دارد؟

منبع: coinedition.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها