تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :بررسی شبکه ترون در تراست ولت + نکات طلایی

  • کد خبر : 2617169
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
لورس :بررسی شبکه ترون در تراست ولت + نکات طلایی
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی شبکه ترون در تراست ولت + نکات طلایی آموزش بلاکچینارز دیجیتالTrustWallet یکی از بهترین کیف پول‌های نرم افزار ارز دیجیتال است که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و از بسیاری از ارزها پشتیبانی می‌کند. از طرفی Trust Wallet بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل نصب است. به همین دلیل به راحتی در دسترس مردم قرار می‌گیرد و می‌توانید به راحتی خرید و فروش یا مبادله ارزهای دیجیتال را به کمک آن انجام دهید.
Trust Wallet یک کیف پول دیجیتال است که Binance Exchange آن را ایجاد کرد. با اپلیکیشن موبایل TrustWallet، می‌توانید بیت کوین و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال را با امنیت کامل ارسال، دریافت یا ذخیره کنید.
جالب اینجاست که Trust Wallet به شما امکان می‌دهد از ارزهای دیجیتال سود ببرید، بازی‌های بلاک چین را اجرا کنید و حتی به آخرین برنامه‌های غیرمتمرکز و پلتفرم‌های DeFi دسترسی داشته باشید.
با استفاده روزافزون از ارزهای دیجیتال و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز توسط کاربران، داشتن یک راه آسان و مطمئن برای دسترسی به آنها بسیار مهم است. اگر قصد سرمایه گذاری دارید یا فقط می‌خواهید از ارزه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی شبکه ترون در تراست ولت + نکات طلایی

  • آموزش بلاکچین
  • ارز دیجیتال

TrustWallet یکی از بهترین کیف پول‌های نرم افزار ارز دیجیتال است که رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و از بسیاری از ارزها پشتیبانی می‌کند. از طرفی Trust Wallet بر روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل نصب است. به همین دلیل به راحتی در دسترس مردم قرار می‌گیرد و می‌توانید به راحتی خرید و فروش یا مبادله ارزهای دیجیتال را به کمک آن انجام دهید.

بخوانید  ارز فیات چیست و چه تفاوتی با ارزهای دیجیتال دارد؟

Trust Wallet یک کیف پول دیجیتال است که Binance Exchange آن را ایجاد کرد. با اپلیکیشن موبایل TrustWallet، می‌توانید بیت کوین و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال را با امنیت کامل ارسال، دریافت یا ذخیره کنید.

جالب اینجاست که Trust Wallet به شما امکان می‌دهد از ارزهای دیجیتال سود ببرید، بازی‌های بلاک چین را اجرا کنید و حتی به آخرین برنامه‌های غیرمتمرکز و پلتفرم‌های DeFi دسترسی داشته باشید.

با استفاده روزافزون از ارزهای دیجیتال و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز توسط کاربران، داشتن یک راه آسان و مطمئن برای دسترسی به آنها بسیار مهم است. اگر قصد سرمایه گذاری دارید یا فقط می‌خواهید از ارزهای رمزنگاری شده یا DApps استفاده کنید، داشتن چندین نرم افزار و برنامه برای فعالیت‌های مختلف می‌تواند بسیار خسته کننده باشد. اینجاست که سیستم‌های جامع، ایمن و ساده مانند Trust Wallet می‌توانند بسیار مفید باشند.

شبکه ترون نیز یکی از سریع ترین و ارزان ترین شبکه‌های انتقال ارزهای دیجیتال است. در این مقاله قصد داریم به بررسی شبکه ترون در تراست ولت بپردازیم.

بخوانید  آیا افزایش قیمت دلار قابل پیش‌ بینی بود؟ ایچیموکو پاسخ می‌دهد!

فهرست مطالب

تراست ولت Trust Wallet چیست؟

برخلاف بازارهای مالی سنتی، دنیای ارزهای دیجیتال هرگز بسته نمی‌شود. با توجه به نوسانات این بازار، شرایط می‌تواند تغییر کند. بنابراین مهم است که همیشه به سرمایه خود دسترسی داشته باشید. کیف پول TrustWallet یک کیف پول کاملاً غیرمتمرکز است و برنامه ساده و امن آن به شما امکان مدیریت توکن‌ها و کوین‌های مختلف و همچنین کنترل کامل بر کلیدهای خصوصی را می‌دهد.

با TrustWallet می‌توانید مجموعه بزرگی از توکن‌های بازار را ذخیره کنید و همیشه از پروژه‌ها و بلاک‌چین‌های جدید که توسط این کیف پول پشتیبانی می‌شوند بهره‌مند شوید. کیف پول جهانی تراست به شما امکان می‌دهد تمام دارایی‌های دیجیتال را در یک سیستم یکپارچه ایمن کنید و با صرافی‌های غیرمتمرکز مختلف در بازار کار می‌کند.

Trust Wallet دارای یک مرورگر داخلی Web3 است که به شما امکان می‌دهد با خیال راحت و سریع بین DApp‌ها در اینترنت غیرمتمرکز حرکت کنید. از آنجایی که بلاک چین یک فناوری جدید و پیچیده است، می‌توانید از فروشگاه برنامه غیرمتمرکز Trust برای حرکت در این دنیا استفاده کنید. این فروشگاه در واقع مکانی است که اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را ارائه می‌دهد که استانداردهای کیفی و امنیتی خاصی را پشت سر گذاشته‌اند و برای عملکرد برتر بهینه شده‌اند.

بخوانید  چرا مقبولیت معیاری ناعادلانه برای سنجش موفقیت برنامه‌های غیرمتمرکز است؟

Trust Wallet با همکاری صرافی بایننس بر روی ویژگی‌های جالب و هیجان انگیزی مانند نظارت بر بازار، شبکه‌های اختصاصی، آزمایش شبکه، یک DEX یکپارچه و ادغام عمیق با زیرساخت بایننس کار می‌کند. امکانات در دنیای ارزهای دیجیتال بی پایان است و با TrustWallet همه می‌توانند بخشی از این دنیای جذاب شوند.

بررسی شبکه ترون در تراست ولت + نکات طلایی

شبکه انتقال ارز دیجیتال ترون چیست؟

Tron یک شبکه بلاک چین پیشرفته است که هدف آن تمرکززدایی و دموکراتیزه کردن صنعت توزیع محتوا با استفاده از پلتفرم‌ها، پروتکل‌ها و ابزارهای بدون مجوز خواهد بود. Tron شبکه‌ای است که به کاربران امکان اجرای قراردادهای هوشمند را می‌دهد و برنامه نویسان می‌توانند از آن برای ایجاد نرم افزارهای غیرمتمرکز برای اهداف مختلف استفاده کنند. بازی‌های آنلاین، صرافی‌های غیرمتمرکز، ییلد فارمینگ و پلتفرم‌های وام دهی تنها برخی از نرم افزارهای غیرمتمرکز هستند که در شبکه ترون اجرا می‌شوند.

تاریخچه شبکه انتقال ارز دیجیتال ترون چیست؟

Tron در سپتامبر ۲۰۱۷ توسط کارآفرین معروف جاستین سان تاسیس شد. Sun در حال حاضر مدیر بنیاد غیرانتفاعی Tron است که به توسعه و رشد اکوسیستم Tron کمک می‌کند. این شبکه توانست در عرضه اولیه خود بیش از ۷۰ میلیون دلار جذب کند و شبکه اصلی خود را در ژوئن ۲۰۱۸ راه اندازی کرد. از آن زمان تاکنون ترون کوین به قدری رشد کرده که به یکی از ۲۰ ارز دیجیتال برتر از نظر سهم بازار تبدیل شده است.

بخوانید  جولان خرس‌ها در بازار اتریوم! روند نزولی ETH تا کجا ادامه دارد؟

بررسی شبکه ترون در تراست ولت + نکات طلایی

چرا باید شبکه ترون در تراست ولت را بررسی کنیم؟

اگر بخواهیم برای دیگران ارزهای دیجیتال بخریم یا آدرس کیف پول خود را به دیگران بدهیم تا بتوانند ارزهای خریداری شده را به حساب ما واریز کنند، باید شبکه‌های ارز دیجیتال را بشناسیم، زیرا این آدرس‌ها در شبکه‌های مختلف متفاوت است. از طرف دیگر، گاهی اوقات هنگام خرید Shiba Inu در Trust Wallet یا سایر ارزهای دیجیتال مانند Tether، گاهی اوقات ممکن است گیر بیفتید که با جستجوی نام ارز نمی‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. در این مرحله، برای دسترسی به تمام ارزهای پشتیبانی شده در Trust Wallet، باید شبکه‌ها را تغییر دهید. به همین دلیل، قبل از انجام هر کاری باید بدانید که این کیف پول نرم افزاری از چه شبکه‌هایی پشتیبانی می‌کند.

چگونه شبکه‌ های انتقال ارز دیجیتال تراست ولت را پیدا کنیم؟

برای اینکه بتوانید شبکه‌های تراست ولت را پیدا کنید، باید دو مورد را در نظر بگیرید:

  • ارز دیجیتالی که می‌خواهید بخرید یا مبادله کنید.
  • شبکه‌ای که در آن قصد خرید ارزهای دیجیتال را دارید.
بخوانید  تلاش دولت چین برای توقف فعالیت صرافی های ارز دیجیتال ادامه دارد

پس از مشخص کردن این دو مورد، باید به قسمت کیف پول کیف پول خود بروید. سپس نام ارز دیجیتال مورد نظر خود را در کادر جستجو تایپ کنید تا نام ارز دیجیتال و شبکه مورد نظر شما ظاهر شود. به عنوان مثال، اگر قصد خرید ارزی در شبکه ترون را دارید، باید در قسمت مورد نظر به دنبال نام ارز دیجیتال خود بگردید و سپس روی شبکه ترون کلیک کنید. پس از آن صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید گزینه ارسال را انتخاب کنید. اکنون یک کد QR نشان می‌دهد که آدرس ارز دیجیتال را در شبکه مورد نظر نشان می‌دهد. با انتخاب گزینه «کپی» می‌توانید آدرس شبکه‌های تراست ولت را در حافظه گوشی خود ذخیره کنید.

استینکینگ ترون چیست؟

با گسترش ارزهای دیجیتال در جامعه، بسیاری از کاربران به دنبال راهی برای ورود به این حوزه و کسب درآمد از آن هستند. یکی از این روش‌ها، استیکینگ ترون است. با این روش، دارایی‌های خود را در یک کیف پول مشخص برای مدت زمان مشخصی قفل کرده و در ازای آن سود دریافت می‌کنید. با استیکینگ ترون، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های بالا ندارید و به راحتی سود خواهید برد.

بخوانید  بیانیه انجمن بلاک چین ایران در اعتراض به مصوبه ماینینگ

TRON staking راه دیگری برای مشارکت و بهره مندی از شبکه TRON است. Tron یک شبکه پرسرعت و میزبان برنامه‌های غیرمتمرکز است. TRX، توکن اصلی این پلتفرم، برای پرداخت هزینه‌های شبکه، رای‌ها و سهام استفاده می‌شود. کاربران یا دارندگان TRX می‌توانند از طریق استیک ترون در تراست ولت یا سایر پلتفرم‌هایی که از استیک ترون پشتیبانی می‌کنند، درآمد غیرفعال به دست آورند.

زمانی که برای استیک ترون می‌گذرانید بین ۵ تا ۱۰ دقیقه است و در ازای ایمن سازی شبکه ۷ درصد سود سالیانه دریافت می‌کنید. برای محاسبه سود استیک ترون به ماشین حساب‌های پیشرفته نیاز دارید که چندین مورد از ان‌ها بسیار محبوب هستند و با یک سرچ ساده می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

افزایش هزینه شبکه Tron و مشکل کیف پول تراست ولت

بسیاری از کاربران اخیراً از افزایش شدید هزینه‌ها برای توکن‌های مبتنی بر TRC20 و همچنین شبکه TRX TRON شکایت کرده‌اند. همچنین، بسیاری در برداشت این ارزهای دیجیتال در برخی کیف پول‌ها مانند Trust Wallet با مشکل مواجه شدند.

بخوانید  آموزش صفر تا صد استخراج بیت کوین با گوشی

به گفته Coingap، شبکه Tron از ۲ عامل پهنای باند و انرژی برای تعیین کارمزد تراکنش استفاده می‌کند. انرژی تراکنش به اجرای قراردادهای هوشمند در این شبکه اشاره دارد. جالب است بدانید که حدود ۸۰ درصد از توان پردازشی شبکه ترون برای اجرای تعداد کمی از قراردادهای هوشمند استفاده می‌شود. در گذشته به دلیل مکانیزمی که برای تعیین میزان شارژ این شبکه استفاده می‌شد، هزینه‌های کافی برای این قراردادهای پرمصرف وجود نداشت.

اما اخیراً طرح پیشنهادی با عنوان Proposal 83 در جامعه Tron تصویب شد که یکی از بند‌های آن ارائه یک طرح مدل انرژی پویا بود که تخصیص انرژی را برای قراردادهای هوشمند بهینه می‌کرد.

بررسی شبکه ترون در تراست ولت + نکات طلایی

افزایش قابل توجه هزینه‌ های انتقال در شبکه Tron

اجرای این طرح منجر به افزایش شدید هزینه برداشت در شبکه ترون در بسیاری از صرافی‌های برجسته شد. صرافی بایننس طی اطلاعیه‌ای نرخ کارمزد جدید این شبکه را اعلام کرد. طبق این اطلاعیه، هزینه برداشت Tether برای پروتکل TRC20 از ۱ دلار به ۲٫۶ دلار تغییر کرد و هزینه برداشت TRX نیز از ۱ دلار به ۱۵ دلار افزایش یافت.

بخوانید  پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین/ محبوب‌ترین رمز ارز جهان به کدام سو می‌رود؟

البته بایننس پس از آن در همین اطلاعیه به‌روزرسانی کرده و اعلام کرد که این صرافی به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های شبکه Tron است. علاوه بر این، تمام هزینه‌های شبکه Tron به حالت اولیه خود بازگردانده شده است.

علت اختلال در کیف پول تراست ولت

یکی دیگر از مشکلات ناشی از اجرای این پیشنهاد، قطع برداشت در برخی کیف پول‌ها بود. مهمترین آنها مربوط به کیف پول تراست است. بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که هنگام تلاش برای انتقال TRX یا توکن‌ها در پلتفرم Tron، پیام خطایی دریافت می‌کنند که از آنها می‌خواهد کیف پول خود را ارتقا دهند. بسیاری از آنها حتی با به روز رسانی هم نتوانسته‌اند مشکل را حل کنند. به نظر می‌رسد برای رفع کامل این مشکل باید منتظر آپدیت جدیدی از سوی توسعه دهندگان این کیف پول باشیم.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها