تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :بررسی قیمت آلت کوین‌های برتر؛ ۱۴ شهریور ماه

  • کد خبر : 2607982
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
لورس :بررسی قیمت آلت کوین‌های برتر؛ ۱۴ شهریور ماه
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی قیمت آلت کوین‌های برتر؛ ۱۴ شهریور ماه تحلیل تکنیکال آلت کوین‌ها به‌ عنوان یکی از موضوعات پربحث و جذاب در دنیای مالی و اقتصادی به‌شمار می‌آید. در این مطلب به تحلیل وضعیت اتریوم، بایننس کوین، ریپل، کاردانو، دوج‌ کوین، سولانا و تون‌ کوین در بازار ارزهای دیجیتال پرداخته‌ایم. در همین حین که بسیاری از این ارزها در محدوده قیمتی خاصی حرکت می‌کنند، تحلیل‌ها نشان می‌دهد که خریداران و فروشندگان در حال مبارزه با یکدیگر هستند و قیمت‌ها ممکن است به سمت‌ و سوهای مختلفی حرکت کنند.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، قیمت بیت‌ کوین در یک محدوده رنج قرار دارد، اما تعدادی از آلت کوین‌های مطرح، مانند ریپل (XRP)، سیگنال‌هایی از احتمال یک سقوط ناگهانی را صادر کرده‌اند.
تحلیل قیمت اتریوم اتریوم در تاریخ ۱ سپتامبر به زیر حمایت مهم خود در سطح ۱۶۲۶ دلار سقوط کرد، اما دم بلند کندل‌ها نشان می‌دهد که در سطوح پایین‌تر خرید زیادی انجام شده است.
نمودار روزانه اتریوم گاوها تلاش می‌کنند خود را از این وضعیت نجات دهند اما در آغاز بازگشت با چالش‌هایی مواجه هستند. این امر نشان‌دهنده کمبود تقاضا در ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی قیمت آلت کوین‌های برتر؛ ۱۴ شهریور ماه

تحلیل تکنیکال آلت کوین‌ها به‌ عنوان یکی از موضوعات پربحث و جذاب در دنیای مالی و اقتصادی به‌شمار می‌آید. در این مطلب به تحلیل وضعیت اتریوم، بایننس کوین، ریپل، کاردانو، دوج‌ کوین، سولانا و تون‌ کوین در بازار ارزهای دیجیتال پرداخته‌ایم. در همین حین که بسیاری از این ارزها در محدوده قیمتی خاصی حرکت می‌کنند، تحلیل‌ها نشان می‌دهد که خریداران و فروشندگان در حال مبارزه با یکدیگر هستند و قیمت‌ها ممکن است به سمت‌ و سوهای مختلفی حرکت کنند.

نمای کلی ارزها

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، قیمت بیت‌ کوین در یک محدوده رنج قرار دارد، اما تعدادی از آلت کوین‌های مطرح، مانند ریپل (XRP)، سیگنال‌هایی از احتمال یک سقوط ناگهانی را صادر کرده‌اند.

بخوانید  قیمت بیت کوین به دنبال تثبیت؛ آپتیمیزم، اینجکتیو و ۲ آلتکوین دیگر آماده رشد قیمت شده‌اند

تحلیل قیمت اتریوم

اتریوم در تاریخ ۱ سپتامبر به زیر حمایت مهم خود در سطح ۱۶۲۶ دلار سقوط کرد، اما دم بلند کندل‌ها نشان می‌دهد که در سطوح پایین‌تر خرید زیادی انجام شده است.

نمودار روزانه اتریوم
نمودار روزانه اتریوم

گاوها تلاش می‌کنند خود را از این وضعیت نجات دهند اما در آغاز بازگشت با چالش‌هایی مواجه هستند. این امر نشان‌دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است. هر دوی میانگین‌های متحرک به سمت پایین شیب گرفته‌اند و شاخص RSI در منطقه منفی قرار دارد، که نشان می‌دهد خرس‌ها همچنان وضعیت را تحت کنترل خود دارند.

اگر فروشندگان قیمت را به زیر ۱۶۰۰ دلار کاهش دهند، جفت ارز ETH/USDT ممکن است به کف روز ۱۷ آگوست خود در سطح ۱۵۵۰ دلار سقوط کند. این یک سطح محوری در کوتاه‌مدت محسوب می‌شود چرا که ورود قیمت به نواحی زیر آن ممکن است مسیر را برای افت قیمت اتریوم به ۱۳۶۸ دلار هموار کند.

نوشته های مشابه

  • وضعیت بازار بررسی قیمت آلت کوین‌های برتر؛ ۱۴ شهریور ماه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲
  • رشد رمزارزها بررسی ۴ رمزارز که برخلاف روند بازار پتانسیل رشد قیمت دارند ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
بخوانید  موج جدید کلاهبرداری‌های رمزارزی | سوءاستفاده از عقاید مذهبی مردم

اولین نشانه قدرت گرفتن گاوها شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) به نرخ ۱۶۸۴ دلار خواهد بود. در این صورت، این جفت ارز ممکن است به مقاومت سربار خود در سطح ۱۷۵۰ دلار صعود کند.

تحلیل اتریوم

تحلیل قیمت BNB

بایننس کوین طی چند روز گذشته زیر سطح شکست ۲۲۰ دلار معامله شده است، اما خرس‌ها نتوانسته‌اند از این فرصت برای کسب برتری استفاده کنند.

نمودار روزانه بایننس کوین
نمودار روزانه بایننس کوین

عدم توانایی خرس‌ها در کاهش قیمت به زیر سطح روانی ۲۰۰ دلار ممکن است خیال گاوهایی که برای آغاز یک ریکاوری تلاش خواهند کرد را راحت کند. اولین مانعی که در مسیر صعودی دیده می‌شود در سطح ۲۲۰ دلار و سپس خط مقاومت واقع شده است. خریداران باید قیمت را به بالای خط مقاومت انتقال دهند تا بتوانیم پایان احتمالی روند نزولی را تایید کنیم.

و اما از طرف دیگر، اگر قیمت به سمت پایین برگردد و سطح ۲۰۰ دلار را از دست بدهد، نشان می‌دهد که مرحله بعدی حرکت نزولی ممکن است شروع شده باشد. در این صورت خطر سقوط جفت ارز BNB/USDT به حمایت اصلی بعدی خود در سطح ۱۸۳ دلار وجود دارد.

بخوانید  نظر متخصصین و افراد تاثیر گذار درباره بیت کوین و ارز دیجیتال

تحلیل بایننس کوین

تحلیل قیمت ریپل

خرس‌ها در تاریخ ۱ سپتامبر قیمت ریپل را به زیر سطح ۰/۵۰ دلار رساندند، اما نتوانستند سطوح پایین‌تر را حفظ کنند، که این امر از دم بلند کندل آن روز نیز مشخص است.

نمودار روزانه ریپل
نمودار روزانه ریپل

خرس‌ها فشار خود را کاهش نداند و گاوها نتوانستند یک بازگشت خوب از سطح ۰/۵۰ دلار داشته باشند. این امر احتمال شکست رو به پایین این سطح را افزایش می‌دهد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، جفت ارز XRP/USDT در معرض سقوط به ۰/۴۱ دلار قرار خواهد گرفت.

بر خلاف این فرضیه، اگر قیمت از سطح فعلی به سمت بالا بازگردد و از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۵۳ دلار عبور کند، نشان خواهد داد که گاوها برای بازگشت به بازار تلاش می‌کنند. در این صورت، این جفت ارز ممکن است تا ۰/۵۶ دلار رشد کند. خریداران باید این مانع را از پیش رو بردارند تا سرآغازی برای یک حرکت جدید رو به بالا تا ۰/۶۵ دلار باشد.

بخوانید  راهنمای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شیباریوم منتشر شد؛ ۱۲ نکته مهمی که باید در نظر بگیرید!

تحلیل ریپل

تحلیل قیمت کاردانو

قیمت کاردانو طی چند روز گذشته بین ۰/۲۴ دلار و ۰/۲۸ دلار حرکت کرده است، که نشان می‌دهد گاوها و خرس‌ها درباره حرکت بعدی قیمت تردید دارند.

نمودار روزانه کاردانو
نمودار روزانه کاردانو

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به سمت پایین شیب گرفته و RSI زیر سطح ۳۸ قرار دارد و این بدان معناست که فروشندگان به برتری اندکی رسیده‌اند. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به سمت سطوح پایین‌تر برگردد، احتمال سقوط تا سطح ۰/۲۴ دلار افزایش پیدا خواهد کرد. اگر این سطح شکسته شود، ممکن است شاهد ریزشی به سمت ۰/۲۲ دلار و سپس ۰/۲۰ دلار باشیم.

از طرف دیگر، اگر گاوها موفق به هدایت قیمت تا بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، جفت ارز ADA/USDT احتمالاً مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۰/۲۸ دلار را به چالش خواهد کشید. اگر این سطح استقامت بالایی را از خود نشان دهد، این جفت ارز ممکن است به سمت ۰/۳۲ دلار حرکت کند.

بخوانید  رستوران Wendy پذیرش شیبا را آغاز کرد

تحلیل کاردانو

تحلیل قیمت دوج‌ کوین

خریداران در تاریخ ۲ سپتامبر تلاش کردند قیمت دوج‌ کوین را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۰۷ دلار برسانند، اما خرس‌ها تاکنون تلاش‌های آنها را خنثی کرده‌اند.

نمودار روزانه دوج کوین
نمودار روزانه دوج کوین

این امر باعث می‌شود جفت ارز DOGE/USDT بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و حمایت مهم ۰/۰۶ دلاری گیر کند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به سمت پایین شیب گرفته و RSI در ناحیه منفی قرار دارد که نشان می‌دهد فروشندگان همچنان برتری دارند. اگر قیمت از سطح ۰/۰۶ دلار به سمت پایین حرکت کند، فشار فروش ممکن است تشدید شود و قیمت به ۰/۰۵۵ دلار و حتی پایین‌تر سقوط کند.

اگر گاوها می‌خواهند ریزش قیمت را متوقف کنند، باید دوج کوین را هرچه سریع‌تر به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، قیمت ممکن است به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۰/۰۷ دلار جهش کند و سپس به ۰/۰۸ دلار برسد.

بخوانید  قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ مشخص شد

تحلیل دوج کوین

تحلیل قیمت سولانا

قیمت سولانا در فاز اصلاحی سنگینی قرار دارد. گاوها سعی دارند تا یک ریلفی رالی را آغاز کنند، اما با فشار فروش خرس‌ها در خط نزولی روبرو شده‌اند.

نمودار روزانه سولانا
نمودار روزانه سولانا

اگر قیمت به سرعت از سطح فعلی یا خط روند نزولی به پایین برگردد، نشان می‌دهد که احساسات منفی در بازار باقی مانده و معامله‌گران در رالی‌ها به فروش مشغول‌اند. این امر ممکن است قیمت را به ۱۸/۳۲ دلار و پس از آن به ۱۶ دلار برساند.

در صورتی که گاوها قیمت را به بالاتر از خط روند نزولی برسانند، این دیدگاه منفی می‌تواند در کوتاه مدت باطل شود. سپس جفت SOL/USDT ممکن است تا ۲۲/۳۰ دلار رشد کند، جایی که خرس‌ها احتمالاً با تمام قوا از جایگاه خود دفاع خواهند کرد.

تحلیل سولانا

تحلیل قیمت تون‌ کوین

رالی تون‌ کوین در نزدیکی مقاومت سربار در سطح ۲/۰۷ دلار متوقف شده است، اما نکته نسبتاً مثبت این است که گاوها تا حد زیادی تسلیم خرس‌ها نشده‌اند. این امر نشان می‌دهد که آنها پوزیشن‌های خود حفظ می‌کنند.

بخوانید  خروج 27 میلیون دلار سرمایه؛ صرافی رمزارز کوینکس هک شد؟
نمودار روزانه تون کوین
نمودار روزانه تون کوین

سطوح اشباع خرید در RSI از احتمال اصلاح یا تثبیت قیمت در آینده‌ نزدیک خبر می‌دهند. حمایت مهمی که در سمت پایین باید به آن توجه داشته باشیم میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۱/۶۱ دلار است، زیرا ورود قیمت به سطوح زیرین آن ممکن است تون کوین را به ۱/۵۳ دلار و سپس میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۱/۴۰ دلار برساند.

در سمت بالا، گاوها باید موانع موجود در سطح ۲/۰۷ دلار را پاکسازی کنند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز TON/USDT ممکن است به ادامه روند صعودی خود بپردازد. این جفت ارز سپس می‌تواند تلاشی برای ایجاد یک رالی به منطقه سربار ۲/۴۰ دلار تا ۲/۶۰ دلار داشته باشد.

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها