تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :بررسی مهم‌ترین رویدادهای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال (۱۶ اکتبر – ۲۲ اکتبر)

  • کد خبر : 2626704
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
لورس :بررسی مهم‌ترین رویدادهای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال (۱۶ اکتبر – ۲۲ اکتبر)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی مهم‌ترین رویدادهای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال (۱۶ اکتبر – ۲۲ اکتبر) در هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال رویدادهای مهمی را پشت سر گذاشت. از نوسانات شدید قیمت به دلیل اخبار منتشر شده مرتبط با ETF اسپات گرفته تا رویدادهای کلان اقتصادی، همگی بر روند فعلی بازار تأثیرگذار بوده‌اند.
اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که فرصت پیگیری مداوم اخبار مهم بازار را ندارید، این مطلب را از دست ندهید.
در ادامه مهم‌ترین رویدادهای بازار در هفته گذشته را بررسی خواهیم کرد.
فهرست مطالب
Toggle مهم‌ترین اخبار هفته گذشتهرویدادهای کلان اقتصادیرویدادهای بازار ارزهای دیجیتال مهم‌ترین اخبار هفته گذشته شکایت بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل به همراه کریس لارسن، رسماً رد شده است. این امر پس از دستیابی به توافق بین دو طرف صورت می‌گیرد که نقطه عطف مهمی در این نبرد حقوقی است.
رویداد مهم دیگر، تصمیم بایننس ایالات متحده برای تعلیق برداشت دلار است. این اقدام نگرانی‌هایی را در میان کاربران ایجاد کرده و بحث‌هایی را در مورد پیامدهای معاملات ارزهای دیجیتال ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی مهم‌ترین رویدادهای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال (۱۶ اکتبر – ۲۲ اکتبر)

در هفته گذشته، بازار ارزهای دیجیتال رویدادهای مهمی را پشت سر گذاشت. از نوسانات شدید قیمت به دلیل اخبار منتشر شده مرتبط با ETF اسپات گرفته تا رویدادهای کلان اقتصادی، همگی بر روند فعلی بازار تأثیرگذار بوده‌اند.

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که فرصت پیگیری مداوم اخبار مهم بازار را ندارید، این مطلب را از دست ندهید.

در ادامه مهم‌ترین رویدادهای بازار در هفته گذشته را بررسی خواهیم کرد.

فهرست مطالب

Toggle

  • مهم‌ترین اخبار هفته گذشته
  • رویدادهای کلان اقتصادی
  • رویدادهای بازار ارزهای دیجیتال

مهم‌ترین اخبار هفته گذشته

شکایت بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل به همراه کریس لارسن، رسماً رد شده است. این امر پس از دستیابی به توافق بین دو طرف صورت می‌گیرد که نقطه عطف مهمی در این نبرد حقوقی است.

رویداد مهم دیگر، تصمیم بایننس ایالات متحده برای تعلیق برداشت دلار است. این اقدام نگرانی‌هایی را در میان کاربران ایجاد کرده و بحث‌هایی را در مورد پیامدهای معاملات ارزهای دیجیتال در ایالات متحده برانگیخته است.

Meitu، یک شرکت فناوری مشهور، برنامه خود را برای فروش ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین و اتریوم اعلام کرده است. این تصمیم در پی زیان‌های مالی این کمپانی صورت می‌گیرد.

اسکرول (Scroll)، یک پروژه لایه ۲ اتریوم، اخیراً شبکه اصلی خود را راه اندازی کرده است. این پلتفرم با ارائه یک رویکرد نوآورانه و غیرمتمرکز، قصد دارد روشی که به سازندگان محتوا برای کار خود پاداش می‌دهند را متحول کند.

توکن SUI پس از گزارش‌هایی مبنی بر تحقیقات مقامات کره جنوبی، با کاهش قیمت مواجه شد. این امر تأثیر اقدامات نظارتی را بر بازارهای ارزهای دیجیتال و احساسات سرمایه‌گذاران برجسته می‌کند.

در یک تغییر بالقوه در استراتژی کسب‌وکار، پلتفرم X (توییتر) در حال بررسی دریافت هزینه از کاربران است. این تغییر بالقوه توجهات زیادی را به خود جلب کرده و سؤالاتی را در مورد آینده پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و مدل‌های درآمدی آن‌ها ایجاد کرده است.

توقف چندین‌ساعته در فعالیت شبکه Aptos، یک بازیگر برجسته در فضای کریپتو، به علت قطع برق، بر اهمیت پایداری زیرساخت و قابلیت اطمینان در اکوسیستم دارایی دیجیتال تاکید دارد.

بررسی مهم‌ترین رویدادهای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال (16 اکتبر – 22 اکتبر)

گری‌اسکیل، یک شرکت مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال پیشرو، به تلاش‌های خود برای تضمین تأییدیه SEC برای ETF اسپات بیت کوین ادامه می‌دهد.

تسلا، سازنده خودروهای الکتریکی، با هولد کردن بیت کوین‌های خود، برای پنج فصل متوالی خبرساز شده است. این حرکت استراتژیک موقعیت بیت کوین را به عنوان یک ذخیره ارزش شناخته شده در میان شرکت‌های اصلی تقویت می‌کند.

بایننس قراردادهایی را با شرکای فیات جدید امضا کرده است تا پرداخت، واریز و برداشت به یورو را تسهیل کند. این گسترش راه‌های جدیدی را برای کاربران اروپایی برای دسترسی و استفاده از ارزهای دیجیتال باز می‌کند.

کوین بیس، یک بازیگر برجسته در صنعت کریپتو، ایرلند را به عنوان مرکز عملیاتی و اصلی خود در اتحادیه اروپا انتخاب کرده است. در صورت تایید، این صرافی مجوز MiCA جامع در ایرلند دریافت می‌کند که به آن امکان می‌دهد خدمات خود را به سایر کشورهای اتحادیه اروپا گسترش دهد.

Newslatter Vector

مطالب اختصاصی در خبرنامه بیت‌پین

Please leave this field empty.

Newslatter avatar شما هم به جمع ۲۴۰۰۰ نفری خبرنامه ما بپیوندید.

رویدادهای کلان اقتصادی

بررسی مهم‌ترین رویدادهای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال (16 اکتبر – 22 اکتبر)

در اظهارات اخیر، پاول، رئیس فدرال رزرو (FED) اذعان کرد که تورم همچنان یک نگرانی برای این نهاد است و بر لزوم کنترل آن، حتی اگر به معنای کاهش رشد اقتصادی باشد، تاکید کرد. با این حال، فدرال رزرو قصد دارد قبل از تصمیم‌گیری در مورد نرخ بهره، احتیاط کرده و شاخص‌های اقتصادی را به دقت زیر نظر بگیرد.

به گفته پاول، داده‌های مثبت اخیر تنها گام اولیه در ایجاد اطمینان در مدیریت تورم و حرکت به سمت هدف اعلامی است.

علی‌رغم چالش‌های پیش رو، پاول و همکارانش متعهد به دستیابی به کاهش تورم به ۲ درصد هستند. فدرال رزرو قبل از تصمیم‌گیری در مورد ادامه سیاست‌های پولی سخت‌گیرانه، داده‌های کلی اقتصادی را به دقت بررسی خواهد کرد.

کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، اعلام کرده است که با نظارت دقیق بر داده‌های اقتصادی، نرخ بهره ممکن است بدون تغییر باقی بماند.

کریستوفر والر

این هفته چندین رویداد اقتصادی مهم در ایالات متحده برنامه‌ریزی شده است. روز پنجشنبه، تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم با نرخ رشد ۴٫۵ درصدی در مقایسه با ۲٫۱ درصدی ماه قبل منتشر خواهد شد. در نهایت، روز جمعه، نرخ تورم PCE اعلام می‌شود که فشارهای تورمی در اقتصاد را روشن می‌کند.

در حالی که تمرکز فدرال رزرو بر تورم و نرخ بهره برای بازارهای مالی سنتی بسیار مهم است، اما پیامدهایی برای بخش ارزهای دیجیتال نیز دارد. علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال باید به نحوه تأثیرگذاری تصمیمات سیاست پولی و شاخص‌های اقتصادی بر چشم‌انداز مالی این بازار توجه کنند.

رویدادهای بازار ارزهای دیجیتال

یکی از رویدادهای مهمی که از لحاظ تاریخی بر قیمت بیت کوین تأثیر گذاشته است، هاوینگ است. این رویداد نشان‌دهنده کاهش پاداشی است که به ماینرهای بیت کوین داده می‌شود که تقریباً هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد. حال عده زیادی عقیده دارند که الگوهای تاریخی تکرار می‌شوند و قیمت می‌تواند به سقف‌های جدیدی برسد – ادعایی که چندان قوی نیست.

رویدادهای بازار ارزهای دیجیتال

در حالی که بسیاری از آلت‌کوین‌ها روندهای ناامیدکننده‌ای داشته‌اند، برخی از پروژه‌ها و اکوسیستم‌ها در کنار رشد قوی بیت کوین، تحرکات مثبتی از خود نشان داده‌اند. در ادامه چند نمونه قابل توجه آورده شده است:

  • چین لینک (LINK): این پروژه اخیراً یک ویژگی CCIP قابل توجه منتشر کرده که برای بانک‌ها و ارائه‌دهندگان پرداخت بین‌المللی بسیار مهم است؛ به‌طوری‌که داده‌های آن به طور گسترده توسط بلاک‌چین‌های معتبر استفاده می‌شود و اکوسیستم آن با استفاده از خدمات آن توسط بانک‌های بزرگ مورد توجه قرار گرفته است. قیمت لینک در چند روز اخیر رشد زیادی داشته است
  • سولانا (SOL): مشارکت بنیاد سولانا با مرکز چند کالایی دبی (DMCC) و همکاری آنها با مساری برای گزارش سه ماهه سوم، نشان‌دهنده تعهد آنها به توسعه است. این مشارکت اعتماد آنها را به رشد اکوسیستم نشان می‌دهد و نگرانی‌ها در مورد اخبار منفی و فروپاشی FTX را برطرف می‌کند. اکوسیستم سولانا شامل پروژه‌های بالقوه‌ای مانند RAY، FTT، SNM، Fida و SRM است.
  • اینجکتیو (INJ): این پروژه به یک راه حل لایه ۱ تبدیل شده و با موفقیت ۱۲۰ میلیون دلار بودجه جمع‌آوری کرده است. تجزیه و تحلیل نمودار نشان می‌دهد که قیمت INJ به طور مداوم هر زمان که بیت کوین بهبود می‌یابد، بازگشته است.
  • ترون (TRX): با وجود نوسانات بازار، حجم معاملات TRX ثابت است. هنگامی که بیت کوین شروع به بازیابی می‌کند، TRX نیز بازگشت قیمت را تجربه می‌کند. با جاستین سان، یک چهره برجسته در فضای ارزهای دیجیتال، که از TRX پشتیبانی می‌کند، این پروژه کاندیدای رشد بالقوه در فصل آینده بازار است.
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها