تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :بررسی نمودار قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

  • کد خبر : 2606138
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
لورس :بررسی نمودار قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی نمودار قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ بیت‌ کوین و اکثر آلت کوین‌ها مدتی پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصمیم نهایی خود در مورد همه درخواست‌های ثبت شده برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت‌ کوین را به تأخیر انداخت، تمام سود خود را از دست دادند.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، نوسانات بیت‌ کوین طی چند روز گذشته افزایش یافته است. قیمت آن در تاریخ ۲۹ آگوست پس از اینکه Grayscale پیروزی مهمی را در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار کسب کرد، مقداری افزایش یافت. اما این شور و هیجان عمر زیادی نداشت، زیرا قیمت با انتشار خبری مبنی بر تأخیر SEC در تصمیم‌گیری نهایی برای ۷ درخواست راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌ کوین، تمام سودی را که کسب کرده بود از دست داد.
اخبار مرتبط با ETF بیت‌ کوین در چند روز گذشته به عنوان یک محرک اصلی برای بازارها عمل کرده است. تحلیل‌گران ETF بلومبرگ همچنان نسبت به احتمال تأیید ETF‌ها توسط این رگولاتور در سال ۲۰۲۳ خوش‌بین هستند. در تاریخ ۳۰ آگوست، اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیل‌گر ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی نمودار قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

بیت‌ کوین و اکثر آلت کوین‌ها مدتی پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصمیم نهایی خود در مورد همه درخواست‌های ثبت شده برای راه‌اندازی ETF اسپات بیت‌ کوین را به تأخیر انداخت، تمام سود خود را از دست دادند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، نوسانات بیت‌ کوین طی چند روز گذشته افزایش یافته است. قیمت آن در تاریخ ۲۹ آگوست پس از اینکه Grayscale پیروزی مهمی را در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار کسب کرد، مقداری افزایش یافت. اما این شور و هیجان عمر زیادی نداشت، زیرا قیمت با انتشار خبری مبنی بر تأخیر SEC در تصمیم‌گیری نهایی برای ۷ درخواست راه‌اندازی صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌ کوین، تمام سودی را که کسب کرده بود از دست داد.

بخوانید  سقوط بیت کوین به دنبال انتشار آمارهای بازار کار آمریکا؛ حرکت بعدی چیست؟

اخبار مرتبط با ETF بیت‌ کوین در چند روز گذشته به عنوان یک محرک اصلی برای بازارها عمل کرده است. تحلیل‌گران ETF بلومبرگ همچنان نسبت به احتمال تأیید ETF‌ها توسط این رگولاتور در سال ۲۰۲۳ خوش‌بین هستند. در تاریخ ۳۰ آگوست، اریک بالچوناس (Eric Balchunas)، تحلیل‌گر ارشد ETF بلومبرگ، در پست حساب X (توییتر سابق) خود، شانس تأیید ETF اسپات بیت‌ کوین را از ۶۵٪ به ۷۵٪ افزایش داد.

تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی در هفته دوم شهریور ۱۴۰۲

نمای کلی ارزها

گاوها در کوتاه‌مدت با چالش‌هایی مواجه هستند، زیرا سپتامبر به طور سنتی میانه خوبی با این دسته از معامله‌گران نداشته است. بر اساس داده‌های CoinGlass، بازدهی بیت‌ کوین در شش سال گذشته در ماه سپتامبر منفی بوده است. آیا این روند در سال ۲۰۲۳ هم ادامه خواهد داشت؟

ضعف بیت‌ کوین بر روی تعدادی از آلت کوین‌های اصلی نیز تأثیر گذاشته، به طوری که قیمت آنها به نزدیکی سطوح مقاومت مهم خود کاهش است. آیا این کاهش قیمت همچنان ادامه می‌یابد، یا زمان بازگشت هم فرا می‌رسد؟ در این مطلب نمودار ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا به این سوالات پاسخ دهیم.

بخوانید  بیت کوین چگونه باید به‌روزرسانی شود؟

تحلیل تکنیکال قیمت بیت‌ کوین

گاوها در تاریخ ۳۱ آگوست توانایی دفاع از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۲۶،۹۴۷ دلار را نداشتند. این امر باعث فروش خرس‌ها و کاهش قیمت بیت‌ کوین به زیر سطح شکست ۲۶،۸۳۳ دلار شد.

تحلیل بیت کوین

نمودار روزانه بیت کوین
نمودار روزانه بیت کوین

عملکرد قیمت در چند روز گذشته نشان می‌دهد که جفت ارز BTC/USDT در داخل محدوده بزرگی بین ۲۴،۸۰۰ دلار و ۳۱ هزار دلار نوسان داشته است. به طور معمول، معامله‌گران با رسیدن قیمت به حمایت محدوده خرید می‌کنند و در نزدیکی مقاومت دارایی‌های خود را می‌فروشند. انتظار می‌رود که در سطح ۲۴،۸۰۰ دلار نیز همین کار از سوی گاوها صورت گیرد.

اگر خرس‌ها می‌خواهند کنترل بازار را در دست بگیرند، باید قیمت را به زیر ۲۴،۸۰۰ دلار کاهش دهند و در آن ناحیه حفظ کنند. اگر این اتفاق رخ دهد، بیت کوین ممکن است ریزش خود را تا ۱۹،۵۰۰ دلار ادامه دهد. حمایت اندکی هم در ۲۴ هزار دلار وجود دارد، اما ممکن است مدت زیادی دوام نداشته باشد.

بخوانید  کاهش قابل‌توجه موجودی اتریوم در صرافی‌ها؛ سیگنالی صعودی برای آلت‌کوین برتر بازار؟!

بیشتر بخوانید: خطر سقوط سریع قیمت بیت کوین به ۲۳۰۰۰ دلار؛ نواحی کلیدی در کجا قرار دارند؟

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم

بازگشت قیمت اتریوم از حمایت قدرتمند خود در ۱۶۲۶ دلار در تاریخ ۲۹ آگوست، در ۱۷۴۵ دلار متوقف شد. این امر نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر همچنان فعال هستند.

نمودار روزانه اتریوم
نمودار روزانه اتریوم

خرس‌ها تلاش خواهند کرد که برای تثبیت قدرت خود، قیمت را به زیر حمایت محدوده ۱۶۲۶ دلار تا ۱۵۵۰ دلار برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، به معنای شروع یک روند نزولی جدید خواهد بود. جفت ارز ETH/USDT ممکن است سپس به حمایت مهم بعدی خود در ۱۳۶۸ دلار سقوط کند.

از سوی دیگر، در صورتی که قیمت به شدت از سطوح فعلی به سمت بالا ریجکت شود، بدان معنا خواهد بود که گاوها به شدت در حال دفاع از این حمایت هستند. چنین چیزی ممکن است باعث افزایش قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۱۷۰۲ دلار و سپس ۱۷۴۵ دلار شود که می‌تواند به عنوان یک مقاومت عمل کند.

تحلیل اتریوم

تحلیل تکنیکال قیمت BNB

ریکاوری قیمت بایننس کوین در تاریخ ۲۹ آگوست در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۲۳۴ دلار متوقف شد و در تاریخ ۳۱ آگوست، خرس‌ها قیمت را به زیر حمایت مهم ۲۲۰ دلاری کاهش دادند.

بخوانید  انتشار لیست پرسودترین میم کوین های بازار
نمودار روزانه بایننس کوین
نمودار روزانه بایننس کوین

میانگین‌های متحرک به سمت پایین خم شده‌اند و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه منفی قرار دارد که نشان می‌دهد خرس‌ها از برتری خوبی برخوردارند. خرس‌ها تلاش خواهند کرد که قیمت را به حمایت روانی ۲۰۰ دلار برسانند. اگر این سطح شکسته شود، جفت ارز BNB/USDT ممکن است به حمایت اصلی بعدی خود در ۱۸۳ دلار برسد.

اگر گاوها می‌خواهند که یک ریلیف رالی را آغاز کنند، باید قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۲۲۲ دلار برگردانند. این جفت ارز سپس می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و پس از آن به خط مقاومت برسد.

تحلیل بایننس کوین

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل

دم بلند کندل‌های روز ۳۱ آگوست ریپل نشان می‌دهد که گاوها در تلاش‌اند تا از حمایت ۰/۵۰ دلاری محافظت کنند. با این حال، عملکرد قیمت در تاریخ ۱ سپتامبر نشان می‌دهد که خرس‌ها نیز فشار خود را حفظ کرده‌اند.

نمودار روزانه ریپل
نمودار روزانه ریپل

اگر قیمت به زیر ۰/۵۰ دلار سقوط کند، به معنای بازگشت خرس‌ها بر تخت قدرت است. این امر می‌تواند حرکتی را به سمت حمایت مهم ۰/۴۱ دلار آغاز کند. احتمالاً گاوها با تمام توان خود از این سطح دفاع خواهند کرد. جهش قیمت از سطح می‌تواند جفت ارز XRP/USDT را برای مدتی در داخل محدوده ۰/۴۱ دلار تا ۰/۵۶ دلار نگه دارد.

بخوانید  توکن BRISE Bitgert حدود ۲۵.۳۲% افزایش یافت، آیا روند صعودی ادامه دارد؟

اگر قیمت از ۰/۵۰ دلار بازگشتی را داشته باشد، به معنای این خواهد بود که ریپل ممکن است برای آغاز یک رالی به ۰/۵۶ دلار خود را آماده کند. گاوها باید این موانع را از بین ببرند تا یک حرکت صعودی جدید به ۰/۶۳ دلار و سپس ۰/۷۳ دلار آغاز شود.

تحلیل ریپل

تحلیل تکنیکال قیمت کاردانو

قیمت کاردانو طی چند روز گذشته بین ۰/۲۴ دلار و ۰/۲۸ دلار به صورت رنج معامله شده است. گاوها در تاریخ ۲۹ آگوست قیمت را به بالای این محدوده رساندند، اما نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند.

نمودار روزانه کاردانو
نمودار روزانه کاردانو

این امر ممکن است گاوهای کوتاه‌مدت را برای خروج از پوزیشن‌های خود تحریک کند. فروش خرس‌ها به شدت افزایش یافته بود و در تاریخ ۳۱ آگوست قیمت در زیر خط صعودی خود بسته شد. خرس‌ها سپس تلاش خواهند کرد که جفت ارز ADA/USDT را به زیر حمایت مهم ۰/۲۴ دلاری برسانند.

اگر قیمت از ۰/۲۴ دلار بازگردد، کاردانو ممکن است برای مدت بیشتری به تثبیت در داخل این محدوده ادامه دهد. در مقابل، اگر قیمت به زیر ۰/۲۴ دلار سقوط کند، به معنای شروع یک حرکت نزولی به ۰/۲۲ دلار و در نهایت ۰/۲۰ دلار خواهد بود.

بخوانید  بیت کوین، اتریوم و تتر بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید هستند؟

تحلیل کاردانو

تحلیل تکنیکال قیمت دوج‌ کوین

گاوها برای آغاز یک ریکاوری در قیمت دوج‌ کوین با چالش‌هایی روبرو شده‌اند، که نشان می‌دهد تقاضا در سطوح بالاتر کم شده است.

نمودار روزانه دوج کوین
نمودار روزانه دوج کوین

جفت ارز DOGE/USDT ممکن است به حمایت قدرتمند خود در ۰/۰۶ دلار کاهش پیدا کند. انتظار می‌رود که خریداران با تمام توان خود از این سطح دفاع کنند، چرا که شکست آن ممکن است باعث از سر گیری حرکت نزولی شود. دوج کوین ممکن است ابتدا به ۰/۰۵۵ دلار برسد و مقصد نهایی آن حمایت در نزدیکی منطقه ۰/۰۵ دلار باشد.

در مقابل، اگر قیمت از ۰/۰۶ دلار با بالا بازگردد، به معنای این خواهد بود که گاوها در این سطح دست به خرید زده‌اند. در این حالت، گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا موانع موجود در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را از پیش رو بردارند. اگر موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز ممکن است تا ۰/۰۸ دلار هم سقوط کند.

بخوانید  ۴ رمزارز طلایی هفته با پتانسیل رشد شگفت انگیز

تحلیل دوج کوین

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا

قیمت سولانا در تاریخ ۳۰ آگوست از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۲۱/۳۷ دلار به سمت پایین ریجکت شد، که نشان می‌دهد خرس‌ها همچنان قیمت را تحت کنترل خود دارند. حال سولانا به حمایت مهمی در ۱۹/۳۵ دلار رسیده است.

نمودار روزانه سولانا
نمودار روزانه سولانا

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به سمت پایین خم شده و RSI در منطقه منفی قرار دارد که نشان می‌دهد ساده‌ترین مسیر حرکت به سمت پایین است. اگر حمایت ۱۹/۳۵ دلار شکسته شود، فشار فروش خرس‌ها ممکن است تشدید شود و جفت ارز SOL/USDT به ۱۸ دلار سقوط کند.

زمان برای گاوها با سرعت هرچه بیشتر می‌گذرد. اگر آنها می‌خواهند ریکاوری را آغاز کنند، باید سریعاً قیمت را به بالای مقاومت سربار در ۲۲/۳۰ دلار برسانند. اگر این کار را انجام دهند، این جفت ارز ممکن است حرکتی را به سمت ۲۶ دلار آغاز کند. میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۲۳/۴۲ دلار می‌تواند به عنوان یک مانع اصلی عمل کند، اما احتمالاً پشت سر گذاشته می‌شود.

بخوانید  آشوب جدید خالق بیت کوین

تحلیل سولانا

تحلیل تکنیکال قیمت تون کوین

تون کوین در یک روند صعودی قوی قرار دارد. خرس‌ها تلاش کردند که رالی قیمت را در نزدیکی سطح ۱/۷۷ دلار متوقف کنند، اما گاوها بخش زیادی از قلمرو خود را تسلیم آنها نکردند. این امر نشان می‌دهد که گاوها عجله‌ای برای خارج کردن سود خود ندارند.

نمودار روزانه تون کوین
نمودار روزانه تون کوین

خرید معامله‌گران در تاریخ ۱ سپتامبر ادامه پیدا کرد و جفت ارز TON/USDT به هدف الگوی خود در ۱/۹۱ دلار رسید. اگر خریداران این سطح را حفظ کنند، حرکت صعودی ممکن است ادامه یابد و این جفت ارز به سطح ۲/۳۸ دلار هم برسد. در این سطح ممکن است شاهد خروج سود معامله‌گران از بازار باشیم.

اگر قیمت به سمت پایین تغییر جهت دهد و به زیر ۱/۶۶ دلار سقوط کند، این دیدگاه مثبت منتفی می‌شود. چنین حرکتی نشان‌دهنده فروش زیاد در سطوح بالاتر است. این امر می‌تواند تون کوین را سپس به سمت سطح شکست ۱/۵۳ دلار برساند.

تحلیل تکنیکال قیمت پولکادات

قیمت پولکادات از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۴/۵۶ دلار در تاریخ ۳۰ آگوست به سمت پایین بازگشت، که نشان می‌دهد احساسات معامله‌گران در سطوح منفی است و خرس‌ها در رالی‌ها به فروش مشغول‌اند.

بخوانید  شروط لازم برای صعود قیمت بیت کوین به ۱۵۰ هزار دلار از زبان تحلیلگر معروف!
نمودار روزانه پولکادات
نمودار روزانه پولکادات

فشار فروش در تاریخ ۳۱ آگوست شتاب بیشتری گرفت و جفت ارز DOT/USDT به حمایت کلیدی خود در ۴/۲۲ دلار سقوط کرد. احتمالاً در این سطح شاهد مبارزه گاوها و خرس‌ها خواهیم بود. اگر قیمت به زیر ۴/۲۲ دلار کاهش پیدا کند، این جفت ارز ممکن است مرحله بعدی حرکت نزولی خود را با هدف ۴ دلار آغاز کند.

خریداران اما وظیفه مهمی بر عهده دارند. اگر آنها می‌خواهند بازگشتی به بازار داشته باشند، باید به سرعت قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند و در آنجا حفظ کنند. اگر موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز ممکن است به مقاومت سربار خود در ۵ دلار صعود کند.

تحلیل پولکادات

تحلیل تکنیکال قیمت متیک

ناتوانی قیمت متیک در حفظ موقعیت خود بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۵۸ دلار در تاریخ ۲۹ آگوست ممکن است برداشت سود از سوی معامله‌گران کوتاه‌مدت را به همراه آورده باشد. گاوها در تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ آگوست تلاش کردند که قیمت را دوباره به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه هدایت کنند، اما خرس‌ها به مقاومت پرداختند.

بخوانید  همکاری سولانا با غول پرداخت ویزا! آیا SOL می‌تواند روند نزولی بلندمدت خود را بشکند؟

تحلیل متیک

نمودار روزانه متیک
نمودار روزانه متیک

خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا با رساندن قیمت به زیر نزدیک‌ترین حمایت در ۰/۵۳ دلار، جایگاه خود را تقویت کنند. اگر این اتفاق رخ دهد، جفت ارز MATIC/USDT ممکن است به حمایت کلیدی خود در ۰/۵۱ دلار سقوط کند.

اگر قیمت از سطح فعلی به سمت بالا حرکت کند، احتمالاً با فشار فروش در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و دوباره در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۰/۶۶ دلار مواجه خواهد شد. از طرف دیگر، شکست قیمت به زیر ۰/۵۱ دلار ممکن است باعث از سر گیری حرکت نزولی شود. حمایت بعدی در ۰/۴۵ دلار قرار دارد.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید. برچسب هاآلت کوین اتریوم بیت کوین دوج کوین کاردانو

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها