تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :بررسی وضعیت قیمت بیت کوین و آلت کوین‌های برتر؛ ۸ مهر ۱۴۰۲

  • کد خبر : 2620248
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۱۴
لورس :بررسی وضعیت قیمت بیت کوین و آلت کوین‌های برتر؛ ۸ مهر ۱۴۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی وضعیت قیمت بیت کوین و آلت کوین‌های برتر؛ ۸ مهر ۱۴۰۲ گاوهای ارزهای دیجیتال برای بازگشت خود به بازار تلاش می‌کنند. در این مطلب به وضعیت قیمت بیت کوین و بزرگ‌ترین رمزارزها از نظر ارزش بازار نگاهی می‌اندازیم و نمودار روزانه هرکدام را بررسی می‌کنیم.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بیت‌ کوین تمام تلاش خود را برای تثبیت در بالای سطح ۲۷ هزار دلار می‌کند که طبیعتاً‌ نشانه‌ مثبتی در نظر گرفته می‌شود. طی چند روز گذشته، قیمت بیت‌ کوین برخلاف شاخص دلار ایالات متحده (DXY) که به شدت در حال رشد بود، با دشواری خود را در بالای سطح ۲۶ هزار دلار حفظ کرد و شاخص S&P ۵۰۰ (SPX) نیز همچنان به سقوط خود ادامه می‌داد. این امر نشان می‌دهد که فروش معامله‌گران در سطوح پایین به پایان رسیده است.
اطلاعیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مبنی بر به تعویق انداختن تصمیم‌گیری خود برای تایید یا رد صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌ کوین نیز تاثیری بر کاهش قیمت‌ها نداشت. چنین چیزی بدان معناست که فعالین بازار نگرش بلندمدتی نسبت به بیت‌ کوین دارند. جیمز سیفارت (James Seyffa..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی وضعیت قیمت بیت کوین و آلت کوین‌های برتر؛ ۸ مهر ۱۴۰۲

گاوهای ارزهای دیجیتال برای بازگشت خود به بازار تلاش می‌کنند. در این مطلب به وضعیت قیمت بیت کوین و بزرگ‌ترین رمزارزها از نظر ارزش بازار نگاهی می‌اندازیم و نمودار روزانه هرکدام را بررسی می‌کنیم.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بیت‌ کوین تمام تلاش خود را برای تثبیت در بالای سطح ۲۷ هزار دلار می‌کند که طبیعتاً‌ نشانه‌ مثبتی در نظر گرفته می‌شود. طی چند روز گذشته، قیمت بیت‌ کوین برخلاف شاخص دلار ایالات متحده (DXY) که به شدت در حال رشد بود، با دشواری خود را در بالای سطح ۲۶ هزار دلار حفظ کرد و شاخص S&P ۵۰۰ (SPX) نیز همچنان به سقوط خود ادامه می‌داد. این امر نشان می‌دهد که فروش معامله‌گران در سطوح پایین به پایان رسیده است.

اطلاعیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مبنی بر به تعویق انداختن تصمیم‌گیری خود برای تایید یا رد صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌ کوین نیز تاثیری بر کاهش قیمت‌ها نداشت. چنین چیزی بدان معناست که فعالین بازار نگرش بلندمدتی نسبت به بیت‌ کوین دارند. جیمز سیفارت (James Seyffart)، تحلیلگر ETF بلومبرگ، معتقد است که یک تصمیم اولیه در این باره توسط کمیسیون گرفته شده زیرا خطر تعطیلی دولت ایالات متحده در تاریخ ۱ اکتبر وجود دارد.

به نظر می‌رسد انعطاف‌پذیری که بیت‌ کوین طی چند روز گذشته از خود نشان داده احساسات معامله‌گران را تقویت کرده است. چنین چیزی به شروع یک ریکاوری در اکثریت آلت کوین‌های مهم بازار کمک کرده است. آلت کوین‌هایی که در تلاش برای صعود به بالای سطوح مقاومتی خود هستند.

آیا بیت‌ کوین می‌تواند حرکت رو به بالای خود را در کوتاه‌مدت گسترش دهد و آیا چنین حرکتی موجب تجدید حیات فضای کریپتو می‌شود؟ در این مطلب نمودار ۱۰ رمزارز برتر بازار را بررسی می‌کنیم تا به این سوال پاسخ بدهیم.

تحلیل قیمت بیت‌ کوین

گاوها پس از تقلای خود در طی چندین روز گذشته، در نهایت قیمت بیت‌ کوین را در تاریخ ۲۸ سپتامبر به بالاتر از میانگین‌های متحرک رساندند. گاوها در حال حاضر سعی دارند تا تلاش‌های خرس‌ها برای کاهش قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۲۶،۵۳۴ دلار را متوقف کنند.

نمودار روزانه بیت کوین
نمودار روزانه بیت کوین

میانگین‌های متحرک در آستانه‌ یک کراس اور صعودی قرار دارند و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه مثبت قرار گرفته و این امر نشان می‌دهد که کم‌هزینه‌ترین مسیر برای حرکت به سمت اهداف بالاتر است. یک مقاومت جزئی هم در سطح ۲۷،۵۰۰ دلار وجود دارد، اما احتمالاً گاوها از آن عبور خواهند کرد.

جفت ارز BTC/USDT سپس می‌تواند یک رالی به سمت مقاومت سربار ۲۸،۱۴۳ دلار داشته باشد. این سطح مجدداً ممکن است میزبان یک مبارزه سخت میان گاوها و خرس‌ها باشد.

در حرکت رو به پایین، ۲۶ هزار دلار یک سطح مهم محسوب می‌شود و باید به آن توجه داشته باشیم. اگر این سطح شکسته شود، خرس‌ها به برتری در بازار خواهند رسید. این جفت ارز سپس ممکن است به سمت حمایت سنگین ۲۴،۸۰۰ دلار سقوط کند.

تحلیل بیت کوین

تحلیل قیمت اتریوم

قیمت اتریوم در تاریخ ۲۸ سپتامبر یک جهش را آغاز کرد و بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۱۶۲۲ دلار بسته شد، که نشان می‌دهد فشار فروش رو به کاهش است. خریداران به خرید خود ادامه دادند و در تاریخ ۲۹ سپتامبر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۱۶۶۰ دلار را از پیش رو برداشتند.

نمودار روزانه اتریوم
نمودار روزانه اتریوم

گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به مقاومت سربار در سطح ۱۷۴۶ دلار برسانند. این سطح مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم چرا که اگر خریداران این مانع را پشت سر بگذارند، جفت ارز ETH/USDT الگوی کف دوقلوی خود را تکمیل می‌کند. هدف این الگوی بازگشتی سطح ۱۹۶۱ دلار است.

و به عکس، اگر قیمت از سطح ۱۷۴۶ دلار به سمت پایین حرکت کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها همچنان در طی رالی‌ها به فروش خود ادامه می‌دهد. در نتیجه، قیمت ممکن است به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۱۶۲۲ دلار سقوط کند. اگر قیمت از این حمایت ریجکت شود و به سمت بالا حرکت کند، احتمال یک رالی به فراتر از سطح ۱۷۴۶ دلار افزایش می‌یابد. اگر خرس‌ها قیمت را دوباره به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش دهند، می‌توانند بار دیگر وارد بازی شوند.

نوشته های مشابه

  • قراردادهای آپشن بیت کوین جمعه ۳ میلیارد دلار قرارداد آپشن بیت کوین منقضی می‌شود؛ تاثیر آن بر قیمت بیت کوین چیست؟ ۰۵ مهر ۱۴۰۲
  • بلک راک سرمایه‌گذاری سنگین بلک راک در ماینینگ بیت کوین؛ خوب یا بد؟ ۰۵ مهر ۱۴۰۲

تحلیل اتریوم

تحلیل قیمت BNB

بایننس کوین طی چند روز گذشته در محدوده ۲۲۰ دلار تا ۲۰۳ دلار معامله شده است. گاوها تلاش می‌کنند تا قیمت را به مقاومت سربار سطح ۲۲۰ دلار برسانند.

نمودار روزانه بایننس کوین
نمودار روزانه بایننس کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۲۱۳ دلار افقی شده اما اندیکاتور RSI به مناطق مثبت رسیده، که نشان می‌دهد مومنتوم به نفع گاوها در حال تغییر است. اگر مقاومت ۲۲۰ دلار پشت سر گذاشته شود، جفت ارز BNB/USDT ممکن است تا ۲۳۵ دلار هم رشد کند.

در طرف دیگر این فرضیه، اگر قیمت به شدت از ۲۲۰ دلار ریجکت شود و به سمت پایین حرکت کند، بدان معنا خواهد بود که معاملات رنج برای این جفت ارز همچنان ادامه خواهد داشت. پس از اینکه خرس‌ها قیمت را به زیر سطح ۲۰۳ دلار کاهش دهند، مرحله بعدی روند نزولی آغاز خواهد شد.

تحلیل بایننس کوین

تحلیل قیمت ریپل

خریداران در تاریخ ۲۸ سپتامبر قیمت ریپل را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۵۰ دلار هدایت کردند و این رشد را با حرکتی به بالای خط مقاومت الگوی مثلث متقارن در تاریخ ۲۹ سپتامبر ادامه دادند.

نمودار روزانه ریپل
نمودار روزانه ریپل

اگر قیمت در بالای مثلث ثابت بماند، نشان می‌دهد که شک و تردید معامله‌گران به نفع خریداران خاتمه یافته است. جفت ارز XRP/USDT سپس می‌تواند به سمت مقاومت سربار خود در سطح ۰/۵۶ دلار حرکت کند. این سطح مقاومت مهمی محسوب می‌شود که باید به آن توجه داشته باشیم چرا که شکست آن مسیر را برای یک رالی بالقوه به سمت هدف الگو در تارگت ۰/۶۴ دلار هموار خواهد کرد.

از طرف دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و دوباره وارد مثلث شود، نشان می‌دهد که بازار دست ردی بر سینه سطوح بالاتر زده است. در این حالت خرس‌ها تلاش می‌کنند تا با رساندن قیمت به زیر خط روند صعودی مثلث برتری در بازار را از آن خود کنند.

تحلیل ریپل

تحلیل قیمت کاردانو

گاوها در تاریخ ۲۹ سپتامبر تلاش سعی داشتند تا قیمت کاردانو را در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۲۵ دلار حفظ کنند، که نشان می‌دهد خرس‌ها قدرت اولیه خود را از دست داده‌اند.

نمودار روزانه کاردانو
نمودار روزانه کاردانو

شکست و کلوز قیمت در بالای خط روند نزولی، الگوی مثلث کاهشی کاردانو را باطل می‌کند. به طور کلی، شکست یک الگوی نزولی منجر به یک حرکت تند رو به بالا می‌شود، چرا که فروشندگان برای خروج از پوزیشن‌های خود عجله دارند و گاوها در خارج از گود منتظر می‌مانند تا شروع به خرید کنند. این امر می‌تواند جفت ارز ADA/USDT را به ۰/۲۹ دلار و در مرحله بعدی به ۰/۳۲ دلار افزایش دهد.

زمان برای خرس‌ها رو به اتمام است. اگر آنها می‌خواهند که کنترل بازار را دوباره بدست گیرند، باید از خط روند نزولی دفاع کنند و قیمت را به زیر سطح ۰/۲۴ دلار برسانند. حمایت بعدی در روند نزولی در سطح ۰/۲۲ دلار واقع شده است.

تحلیل کاردانو

تحلیل قیمت دوج‌ کوین

محدوده معاملاتی دوج‌ کوین در چند روز گذشته کوچک‌تر از پیش شده که احتمال گسترش آن طی چند روز آینده را افزایش می‌دهد.

نمودار روزانه دوج کوین
نمودار روزانه دوج کوین

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۰۶ دلار شیب خود را روز به روز بیشتر از دست می‌دهد و RSI در زیر ناحیه میانی قرار گرفته و کمی با آن فاصله دارد که بیانگر تعادل بین عرضه و تقاضاست. اگر خریداران با تمام توان خود قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه انتقال دهند، نشان می‌دهد که ریکاوری آغاز شده است. جفت ارز DOGE/USDT ابتدا ممکن است به ۰/۰٧ دلار و سپس به ۰/۰٨ دلار برسد.

اگر خرس‌ها می‌خواهند رشد دوج کوین را متوقف کنند، باید به سرعت قیمت را به زیر ۰/۰۶ دلار برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، این جفت ارز ممکن است به حمایت مهم بعدی خود در سطح ۰/۰۵۵ دلار سقوط کند.

تحلیل دوج کوین

تحلیل قیمت سولانا

قیمت سولانا در چندین روز گذشته داخل محدوده معاملاتی بزرگ خود در بین ۲۷/۱۲ دلار و ۱۴ دلار گیر کرده است. معاملات انجام شده در داخل این محدوده ممکن است بدون هدف و نوسانی باشد زیرا گاوها به طور معمول در نزدیکی حمایت خرید کرده و نزدیک مقاومت دارایی‌های خود را به فروش می‌رسانند.

نمودار روزانه سولانا
نمودار روزانه سولانا

گاوها سعی دارند که یک ریلیف رالی را آغاز کنند چرا که قیمت به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۲۰/۴۴ دلار رسیده است. این سطح مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم زیرا شکست آن نشان می‌دهد که گاوها دوباره وارد بازی شده‌اند. جفت ارز SOL/USDT سپس ممکن است تا ۲۲/۳۰ دلار رشد کند.

از سوی دیگر، اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه به سمت پایین حرکت کند، بدان معناست که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند. فروشندگان باید قیمت را به زیر ۱۸/۵۰ دلار کاهش دهند تا درهایی را برای تست مجدد سطح ۱۷/۳۳ دلار باز کنند.

تحلیل سولانا

تحلیل قیمت تون‌ کوین

قیمت تون‌ کوین در تاریخ ۲۷ سپتامبر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود به نرخ ۲/۱۳ دلار عقب‌نشینی کرد و این نشان می‌دهد که احساسات معامله‌گران همچنان مثبت است و آنها در کف‌های بازار خرید می‌کنند.

نمودار روزانه تون کوین
نمودار روزانه تون کوین

فتیله بلند کندل‌های ۲۷ و ۲۸ سپتامبر نشان می‌دهند که خرس‌ها در سطح ۳۸/۲٪ اندیکاتور فیبوناچی اصلاحی به نرخ ۲/۲۸ دلار به فروش دارایی‌های خود می‌پردازند. با این حال، نکته مثبتی که در این بین به نفع گاوها وجود دارد این است که آنها اجازه نمی‌دهند قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه سقوط کند.

خریداران باید قیمت را به بالای سطح ۶۱/۸٪ فیبوناچی اصلاحی به نرخ ۲/۴۰ دلار برسانند تا مسیر برای تست مجدد مقاومت قدرتمند و سربار ۲/۵۹ دلاری هموار شود. اگر قیمت به سمت پایین حرکت و به زیر ۲/۰۷ دلار سقوط کند، این نگرش مثبت اعتبار خود را از دست می‌دهد.

تحلیل تون کوین

تحلیل قیمت پولکادات

عدم موفقیت خرس‌ها در کاهش قیمت پولکادات به زیر حمایت ۳/۹۱ دلاری نشان می‌دهد که معاملات رنج همچنان به قوت خود باقی مانده‌اند.

نمودار روزانه پولکادات
نمودار روزانه پولکادات

خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۴/۱۰ دلار برسانند و مقاومت سربار واقع شده در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۴/۳۲ دلار را به چالش بکشند. اگر این سطح از پیش رو برداشته شود، جفت ارز DOT/USDT می‌تواند به سمت خط روند نزولی خود حرکت کند. گاوها باید این مانع را پشت سر بگذارند تا سیگنالی مبنی بر تغییر احتمالی روند صادر شود.

حمایت مهمی که در حرکت نزولی باید آن را زیر نظر داشته باشیم، ۳/۹۱ دلار است. شکست رو به پایین این سطح نشان می‌دهد که روند نزولی به سمت ۳/۵۸ دلار دوباره آغاز شده است.

تحلیل پولکادات

تحلیل قیمت پالیگان

قیمت متیک در تاریخ ۲۸ سپتامبر از سطح ۰/۵۰ دلار به سمت بالا حرکت کرد که بیانگر خرید زیادی در سطوح پایین است. قیمت به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود به نرخ ۰/۵۲ دلار رسیده که سطح مهم و قابل‌توجهی محسوب می‌شود.

نمودار روزانه متیک
نمودار روزانه متیک

واگرایی مثبت در RSI بیانگر آن است که فشار فروش کمتر می‌شود. چنین چیزی احتمال شکست رو به بالای میانگین‌های متحرک افزایش می‌دهد. جفت ارز MATIC/USDT سپس ممکن است مقاومت سربار خود در سطح ۰/۶۰ دلار را مجدداً تست کند. انتظار می‌رود که خرس‌ها با تمام توان خود از این سطح محافظت کنند.

اگر خرس‌ها می‌خواهند کنترل خود را در بازار تثبیت کنند، باید قیمت را به زیر حمایت قدرتمند ۰/۴۹ دلاری برسانند. اگر این حمایت استقامت خود را از دست بدهد، متیک می‌تواند به ۰/۴۵ دلار هم سقوط کند.

تحلیل متیک این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۰ / ۵. مجموع امتیازها: ۰

برچسب هاآلت کوین اتریوم بیت کوین دوج کوین کاردانو

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2620248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها