تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :بررسی وضعیت قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

  • کد خبر : 2616913
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۲۴
لورس :بررسی وضعیت قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی وضعیت قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ بیت کوین و تعدادی از آلت کوین‌های انتخاب شده در تلاش‌اند تا بازگشتی به بازار داشته باشند، و در همین حین معامله‌گران نیز انتظار دارند که فدرال رزرو طی جلسه‌ این هفته‌ خود نرخ بهره‌ را ثابت نگه دارد.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، ناکامی خرس‌ها در کاهش قیمت بیت‌ کوین به زیر حمایت ۲۵ هزار دلاری، تمایل معامله‌گران به خرید را در هفته گذشته به اوج خود رساند. مومنتوم صعودی در ابتدای هفته‌ جدید وجود داشت و خریداران سعی در حفظ قیمت بیت‌ کوین در بالای ۲۷ هزار دلار دارند.
به نظر می‌رسد که فعالین بازار به علت انتظارات خود برای عدم افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه‌های باقی‌مانده از سال جاری خوش‌بینی زیادی به آینده دارند. ابزار FedWatch گروه CME نشان می‌دهد که احتمال ثابت ماندن نرخ بهره‌ صندوق فدرال در سطوح فعلی حتی در جلسه دسامبر هم ۵۸ درصد است.
بیشتر بخوانید: تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی این هفته؛ جلسه فدرال رزرو در صدر خبرها این امر ممکن است یکی از دلایل عدم تاثیرات منفی قدرت‌گیری ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی وضعیت قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر؛ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

بیت کوین و تعدادی از آلت کوین‌های انتخاب شده در تلاش‌اند تا بازگشتی به بازار داشته باشند، و در همین حین معامله‌گران نیز انتظار دارند که فدرال رزرو طی جلسه‌ این هفته‌ خود نرخ بهره‌ را ثابت نگه دارد.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، ناکامی خرس‌ها در کاهش قیمت بیت‌ کوین به زیر حمایت ۲۵ هزار دلاری، تمایل معامله‌گران به خرید را در هفته گذشته به اوج خود رساند. مومنتوم صعودی در ابتدای هفته‌ جدید وجود داشت و خریداران سعی در حفظ قیمت بیت‌ کوین در بالای ۲۷ هزار دلار دارند.

به نظر می‌رسد که فعالین بازار به علت انتظارات خود برای عدم افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه‌های باقی‌مانده از سال جاری خوش‌بینی زیادی به آینده دارند. ابزار FedWatch گروه CME نشان می‌دهد که احتمال ثابت ماندن نرخ بهره‌ صندوق فدرال در سطوح فعلی حتی در جلسه دسامبر هم ۵۸ درصد است.

بخوانید  ایاس EOS (EOS) به زودی در صرافی بیت ترید
نمای کلی بازار

بیشتر بخوانید: تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی این هفته؛ جلسه فدرال رزرو در صدر خبرها

این امر ممکن است یکی از دلایل عدم تاثیرات منفی قدرت‌گیری شاخص دلار ایالات متحده (DXY) بر قیمت بیت‌ کوین باشد. با این حال، معامله‌گران باید مراقب باشند، زیرا ۱۰ روز آخر ماه سپتامبر به عنوان دوره‌ای شناخته می‌شود که شرایط به طور کلی به سود خرس‌ها تغییر می‌کند. بر اساس گفته‌های Carson Group، شاخص S&P 500 (SPX) از سال ۱۹۵۰ تاکنون و بین روزهای ۲۰ و ۳۰ سپتامبر، هر سال به طور میانگین تنها دو روز مثبت بوده است.

آیا بیت‌ کوین و این آلت کوین‌های انتخاب شده می‌توانند به ریکاوری خود ادامه دهند یا خرس‌ها قیمت را به سطوح پایین‌تر انتقال خواهند داد؟ در این مطلب نمودارهای آنها را برای پاسخ به این سوال تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

تحلیل شاخص S&P 500

شاخص S&P 500 در تاریخ ۱۴ سپتامبر میانگین‌های متحرک را به سمت بالا شکست، اما گاوها نتوانستند شتاب خود را حفظ کنند و مانع سربار قیمت در خط روند نزولی را از پیش رو بردارند.

بخوانید  مایکل ون دی‌ پوپ: آلت‌کوین‌ها به زودی صعودی می‌شوند
نمودار روزانه شاخص S&P 500
نمودار روزانه شاخص S&P 500

خرس‌ها در خط روند نزولی اصلی به شدت دارایی‌های خود را فروخته و قیمت را در تاریخ ۱۵ سپتامبر به زیر میانگین‌های متحرک رسانده‌اند. فروشندگان سعی خواهند کرد که با کاهش قیمت تا زیر حمایت بعدی موقعیت خود در بازار را تقویت کنند.

اگر گاوها می‌خواهند دست بالا را در این بین داشته باشند، باید به سرعت قیمت را به بالای خط روند نزولی هدایت کنند. یک مقاومت جزئی هم در سطح ۴۵۴۲ وجود دارد، اما اگر گاوها از این سطح عبور کند، شاخص S&P 500 می‌تواند شتاب خود به سوی سطح ۴۶۰۷ را افزایش دهد.

تحلیل شاخص دلار ایالات متحده

شاخص دلار ایالات متحده طی چند روز گذشته روند صعودی خود را ادامه داده است، اما احتمالاً با مقاومت شدیدی در سطح ۱۰۶ روبرو خواهد شد.

نوشته های مشابه

  • کف قیمت بیت کوین کجاست؟ کف قیمت بیت کوین کجاست؟ نظر تحلیلگران چیست؟ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲
  • بیت کوین اعلام نرخ بهره توسط فدرال رزرو به همراه کف محلی قیمت بیت کوین؛ در این هفته چه خواهد شد؟ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
بخوانید  سقوط قیمت بیت کوین و افزایش نگرانی‌ها مبنی بر احتمال دوبرابر شدن فشار فروش
نمودار روزانه شاخص دلار ایالات متحده
نمودار روزانه شاخص دلار ایالات متحده

اگر خریداران مانع از سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) در سطح ۱۰۴ شوند، احتمال آغاز یک رالی به بالای سطح ۱۰۶ افزایش خواهد یافت. اگر این اتفاق رخ دهد، شاخص دلار می‌تواند حرکت خود را با سرعت بیشتری ادامه دهد و به سمت سطح ۱۰۸ صعود کند.

اما از سوی دیگر، اگر قیمت از سطح ۱۰۶ به شدت به سمت پایین کاهش یابد، بدان معنا خواهد بود که خرس‌ها با قدرت زیادی از این سطح دفاع می‌کنند. سقوط این شاخص به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ممکن است قیمت را به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) در سطح ۱۰۲ بکشاند. این امر می‌تواند قیمت را برای مدت بیشتری در بازه ۱۰۱ تا ۱۰۶ نگه دارد.

تحلیل قیمت بیت‌ کوین

بیت‌ کوین از تاریخ ۱۴ سپتامبر توانسته خود را در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۲۶،۳۹۴ دلار حفظ کند، که نشان می‌دهد گاوها این سطح را به یک حمایت تبدیل کرده‌اند. خریداران با هدایت قیمت به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۲۷،۲۵۵ دلار سعی در تقویت موقعیت خود دارند

نمودار روزانه بیت کوین
نمودار روزانه بیت کوین

انتظار داریم که خرس‌ها در ناحیه میان میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و مقاومت سربار در سطح ۲۸،۱۴۳ دلار چالش زیادی را برای گاوها ایجاد کنند. اگر قیمت از این ناحیه به شدت به سمت پایین سقوط کند، نشان می‌دهد که جفت ارز BTC/USDT ممکن است برای چند روز دیگر در محدوده ۲۴،۸۰۰ دلار و ۲۸،۱۴۳ دلار باقی بماند.

بخوانید  بنیان‌گذار پپه پس از کلاهبرداری ۱۶ میلیون دلاری: PEPE دوباره سر پا می‌شود!

اما در عوض، اگر گاوها قیمت را به بالای ۲۸،۱۴۳ دلار برسانند، مسیر برای ثبت ۳۰ هزار دلار و ۳۱ هزار دلار به عنوان اهداف بعدی هموار خواهند شد.

به طور کلی زمان برای خرس‌ها رو به اتمام است. اگر آنها می‌خواهند دوباره کنترل را بازار را به دست گیرند، باید به سرعت قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش دهند.

تحلیل بیت کوین

تحلیل قیمت اتریوم

پس از پایان چالش‌های میان گاوها و خرس‌ها در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۱۶۳۹ دلار در طی چند روز گذشته، گاوها در تاریخ ۱۸ سپتامبر موفق به انتقال اتریوم تا بالای مقاومت سربار شدند.

نمودار روزانه اتریوم
نمودار روزانه اتریوم

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال تخت شدن است و شاخص قدرت نسبی (اندیکاتور RSI) نزدیک ناحیه میانی خود قرار دارد و این نشان می‌دهد که گاوها در حال بازگشت به بازار هستند. اگر خریداران قیمت را در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه حفظ کنند، جفت ارز ETH/USDT ممکن است ابتدا به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۱۷۱۲ دلار و سپس به ۱۷۵۰ دلار برسد. شکست رو به بالای این سطح نشان‌دهنده تشکیل یک کف دوقلو در کوتاه‌مدت است. هدف الگوی این آرایش صعودی سطح ۱۹۵۹ دلار است.

بخوانید  دلیل افزایش قیمت ناگهانی بیت کوین چه بود؟

با این حال، خرس‌ها احتمالاً نقشه‌های دیگری در سر دارند. آنها سعی خواهند کرد که قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند و گاوهای کم تجربه‌ را در دام خود بیندازند. شکست رو به پایین سطح ۱۶۰۰ دلار ممکن است آغازگر یک حرکت نزولی و به سوی حمایت احتمالاً قدرتمند سطح ۱۵۳۱ دلار باشد.

تحلیل اتریوم

تحلیل قیمت BNB

بایننس کوین در تاریخ ۱۷ سپتامبر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود به نرخ ۲۱۵ دلار عبور کرد و حرکتی به سمت اهداف بالاتر داشت، که نشان می‌دهد شتاب نزولی در حال تضعیف شدن است. قیمت ممکن است در ادامه به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه به نرخ ۲۲۴ دلار برسد.

نمودار روزانه بایننس کوین
نمودار روزانه بایننس کوین

خرس‌ها احتمالاً استقامت خوبی را از خود در ناحیه بین میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و سطح ۲۳۵ دلار ارائه خواهند داد. اگر قیمت از این ناحیه سقوط کند، بیانگر آن خواهد بود که جفت ارز BNB/USDT ممکن است برای مدت بیشتری در بازه ۲۰۰ دلار تا ۲۳۵ دلار باقی بماند. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تخت شده و RSI در نزدیکی ناحیه میانی خود قرار گرفته و این دو فاکتور به یک تثبیت قیمتی در کوتاه‌مدت اشاره دارند.

بخوانید  قیمت بیت کوین هنگام عرضه تتر افزایش می‌یابد!

اما از سوی دیگر، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه منتقل کنند، بایننس کوین ممکن است دوباره حمایت بحرانی خود در نزدیکی ۲۰۰ دلار تست کند. تست مکرر یک سطح حمایتی آن هم در یک بازه زمانی کوتاه باعث ضعیف و شکننده شدن آن می‌شود. اگر این سطح شکسته شود، این جفت ارز ممکن است به ۱۸۳ دلار سقوط کند.

تحلیل بایننس کوین

تحلیل قیمت ریپل

ریکاوری ریپل در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۵۰ دلار با فشار فروش مواجه شده است، اما گاوها تسلیم نشده‌اند و سعی در هدایت قیمت به بالای این مقاومت دارند.

نمودار روزانه ریپل
نمودار روزانه ریپل

اگر خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، جفت ارز XRP/USDT ممکن است برای آغاز یک رالی به سمت ۰/۵۶ دلار تلاش کند. عبور از این سطح می‌تواند برای گاوها دشوار به نظر برسد.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی به پایین سقوط کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها به شدت سعی دارند تا از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه محافظت کنند. یک حمایت جزئی هم در خط روند صعودی وجود دارد، اما اگر این سطح شکسته شود، این جفت ارز ممکن است به ۰/۴۵ دلار و در نهایت به ۰/۴۱ دلار سقوط کند.

بخوانید  بنیان‌گذار کاردانو: ADA بزرگ‌ترین رمزارز جهان می‌شود؛ تعبیر این رویا ممکن است؟

تحلیل ریپل

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو همچنان بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه خود به نرخ ۰/۲۵ دلار و حمایت کلیدی ۰/۲۴ دلاری گیر کرده است. احتمالاً معاملات در این بازه تنگ و باریک نمی‌تواند برای مدت طولانی ادامه یابد و خروج قیمت از این محدوده ممکن است هر لحظه‌ای اتفاق بیفتد.

نمودار روزانه کاردانو
نمودار روزانه کاردانو

واگرایی مثبت ایجاد شده در RSI نشان می‌دهد که فشار فروش در حال کاهش است. اگر نتیجه شک و ترید بین گاوها و خرس‌ها حرکتی به سمت بالا باشد، راه برای یک رالی احتمالی به مقاومت سربار قیمت در سطح ۰/۲۸ دلار باز خواهد شد.

به عکس، اگر قیمت به زیر سطح ۰/۲۴ دلار سقوط کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها خبر تسلط خود بر بازار را اعلام کرده‌اند. این امر ممکن است سیگنالی برای آغاز مرحله بعدی از روند نزولی باشد. جفت ارز ADA/USDT ممکن است در این صورت به ۰/۲۲ دلار سقوط کند.

تحلیل کاردانو

تحلیل قیمت دوج کوین

دوج کوین طی چند روز گذشته بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۰۶ دلار و حمایت افقی این ناحیه گیر کرده است.

بخوانید  دلایل نصب نشدن تراست ولت در دیوایس های مختلف
نمودار روزانه دوج کوین
نمودار روزانه دوج کوین

به طور کلی، فشار در نوسانات با گسترش دامنه یک محدوده دنبال می‌شود. اگر جفت ارز DOGE/USDT به سمت اهداف بالاتر صعود کند و بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بسته شود، بدان معنی خواهد بود که گاوها برای بازگشت تلاش می‌کنند. در این صورت، دوج کوین می‌تواند یک رالی قیمتی به ۰/۰۷ دلار داشته باشد. خریداران باید برای شروع حرکت رو به بالا به سمت ۰/۰۸ دلار، از سد این مانع بگذرند.

اگر قیمت حرکت رو به پایین داشته باشد و به زیر حمایت ۰/۰۶ دلاری سقوط کند، این دیدگاه مثبت باطل خواهد شد. این امر ممکن است با کاهش قیمت، دوج را به حمایت بعدی خود در سطح ۰/۰۵۵ دلار بکشاند. انتظار می‌رود که گاوها با تمام قوا از این سطح محافظت کنند.

تحلیل دوج کوین

تحلیل قیمت تون‌ کوین

فتیله بلند کندل‌های ۱۶ و ۱۷ سپتامبر تون‌ کوین نشان می‌دهد که معامله‌گران سودهای خود را در نزدیکی مقاومت سربار در سطح ۲/۵۹ دلار از بازار خارج می‌کنند.

بخوانید  ایمپلنت فوری دندان چیست؟ | مزایا، عوارض و مراحل
نمودار روزانه تون کوین
نمودار روزانه تون کوین

سطح اشباع خرید در RSI نشان می‌دهد که احتمال یک اصلاح قیمت یا تشکیل بازه معاملاتی در کوتاه‌مدت وجود دارد. با این حال، گاوها تسلیم نشده‌اند و دوباره تلاش می‌کنند تا قیمت TON را به بالای ۲/۵۹ دلار برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز TON/USDT ممکن است شتاب گیرد و یک جهش قیمتی به سمت ۳ دلار داشته باشد.

حمایت مهمی که باید در اهداف نزولی به آن دقت کنید سطح ۲/۲۵ دلار است. اگر این سطح شکسته شود، تون کوین ممکن است یک اصلاح عمیق را به سمت حمایت بعدی خود در سطح ۲/۰۷ دلار تجربه کند.

تحلیل تون کوین

تحلیل قیمت سولانا

سولانا پس از انجام حرکات خود در نزدیکی میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۱۹/۴۷ دلار طی چند روز گذشته، بالاخره در تاریخ ۱۸ سپتامبر این مقاومت را به سمت بالا شکست.

نمودار روزانه سولانا
نمودار روزانه سولانا

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در حال تخت شدن است و RSI نزدیک به ناحیه میانی خود قرار دارد، که نشان می‌دهد خرس‌ها احتمالاً قدرت و تسلط خود بر بازار را از دست داده‌اند. خریداران سعی خواهند کرد موقعیت خود را با فشردن قیمت به مقاومت سربار در سطح ۲۲/۳۰ دلار تثبیت کنند. این سطح احتمالاً نظر فروشندگان را به خود جلب خواهد کرد.

بخوانید  پیش‌بینی حرکت بعدی بیت کوین توسط تحلیلگران؛ بهترین سطح قیمت برای خرید کجاست؟

اگر گاوها نتوانند قیمت را در بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تثبیت کنند، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر دارایی‌های خود را به فروش می‌رسانند. اولین حمایت در سمت پایین سطح ۱۸/۵۰ دلار است، و اگر این سطح شکسته شود، خطر ریزش SOL به سمت حمایت اصلی بعدی خود در سطح ۱۷/۳۳ دلار بیش از پیش می‌شود.

تحلیل سولانا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۵ / ۵. مجموع امتیازها: ۱

برچسب هاآلت کوین اتریوم بیت کوین دوج کوین کاردانو

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها