تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :بررسی پرتفولیوی ۵میلیون دلاری دونالد ترامپ

  • کد خبر : 2636740
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
لورس :بررسی پرتفولیوی ۵میلیون دلاری دونالد ترامپ
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی پرتفولیوی ۵میلیون دلاری دونالد ترامپ بزرگنمایی متن خبر دیفایر : دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، صاحب یک کیف‌پول ارز دیجیتال است که ارزش آن از ۵میلیون دلار فراتر رفته است. ۲.۹میلیون دلار از این پرتفولیو به توکن‌هایTRUMP تعلق دارد که یک میم‌کوین با نام تجاری ترامپ است. گفته می‌شود ترامپ این توکن‌ها را به‌طور رایگان از توسعه‌دهندگان آن دریافت کرده است. طبق گزارش شرکت تحلیل بلاک‌چین Arkham Intelligence، کیف پول منتسب به دونالد ترامپ بیش از ۵میلیون دلار ارز دیجیتال دارد. توکن‌های TRUMP در ماه اوت۲۰۲۳ (مرداد ۱۴۰۲) راه‌اندازی شدند و هیچ ارتباط مستقیمی با دونالد ترامپ ندارند. با این حال، توسعه‌دهندگان این توکن ۷۱۰۰دلار از آنها را به‌صورت رایگان برای کیف پول ترامپ ارسال کردند. ارزش این توکن‌‎‌ها در پی افزایش محبوبیت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری۲۰۲۴ به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است. در ۴بهمن۱۴۰۲ ارزش آنها به بیش از ۲میلیون دلار رسید. ۲.۱میلیون دلار باقی‌مانده از پرتفولیو ارز دیجیتال ترامپ شامل ۷۵۰هزار دلار اتریوم (ETH)، و ۷۵۰هزار دلار اتریوم رپ‌شده (WETH) و مقادیر ناچیزی از..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بررسی پرتفولیوی ۵میلیون دلاری دونالد ترامپ بزرگنمایی متن خبر دیفایر : دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، صاحب یک کیف‌پول ارز دیجیتال است که ارزش آن از ۵میلیون دلار فراتر رفته است. ۲.۹میلیون دلار از این پرتفولیو به توکن‌هایTRUMP تعلق دارد که یک میم‌کوین با نام تجاری ترامپ است. گفته می‌شود ترامپ این توکن‌ها را به‌طور رایگان از توسعه‌دهندگان آن دریافت کرده است. طبق گزارش شرکت تحلیل بلاک‌چین Arkham Intelligence، کیف پول منتسب به دونالد ترامپ بیش از ۵میلیون دلار ارز دیجیتال دارد.

توکن‌های TRUMP در ماه اوت۲۰۲۳ (مرداد ۱۴۰۲) راه‌اندازی شدند و هیچ ارتباط مستقیمی با دونالد ترامپ ندارند. با این حال، توسعه‌دهندگان این توکن ۷۱۰۰دلار از آنها را به‌صورت رایگان برای کیف پول ترامپ ارسال کردند. ارزش این توکن‌‎‌ها در پی افزایش محبوبیت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری۲۰۲۴ به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است. در ۴بهمن۱۴۰۲ ارزش آنها به بیش از ۲میلیون دلار رسید. ۲.۱میلیون دلار باقی‌مانده از پرتفولیو ارز دیجیتال ترامپ شامل ۷۵۰هزار دلار اتریوم (ETH)، و ۷۵۰هزار دلار اتریوم رپ‌شده (WETH) و مقادیر ناچیزی از توکن‌های دیگر است. دونالد ترامپ تاکنون هیچ‌گونه اظهارنظر علنی درباره توکن‎های TRUMP یا سایر ارزهای دیجیتال خود نکرده است. با این حال، برخی دیگر معتقدند که این توکن‌ها می‌توانند به‌عنوان ابزاری برای جمع‌آوری کمک مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ مورد استفاده قرار گیرند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  • اینستاگرم
  • تلگرام
  • ایکس
  • لینکدین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2636740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها