تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
0

لورس :بررسی ۴ میم کوین که در این ماه عملکرد بهتری از دوج کوین خواهند داشت!

  • کد خبر : 2639837
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
لورس :بررسی ۴ میم کوین که در این ماه عملکرد بهتری از دوج کوین خواهند داشت!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بخش میم‌کوین همیشه پر از دارایی‌های پرسرعت بوده است که معمولاً در طول یک روند صعودی قوی‌تر از روند کلی بازار عمل می‌کنند. با این حال، این ماهیت نوسانات بالا در دارایی‌های پیشرو مانند دوج‌کوین (DOGE) در مقایسه با سایر کوین‌ها با ارزش بازار کمتر، کمی کمرنگ‌تر است.
در بین شیبا و دوج کوین و پپه کدام برای سرمایه گذاری بهتر است؟ با توجه به نمایش نشانه‌های بازیابی بیت‌کوین بالای ۶۰ هزار دلار، مناسب‌ترین میم‌کوین برای خرید در جهت یک رالی با مومنتوم بالا می‌تواند شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE)، داگویفهت (WIF) و بونک (BONK) باشد.
فهرست مطالب۱٫ شیبا اینو (SHIB)2. پپه (PEPE)3. داگ‌ویف‌هت (WIF)4. بونک (BONK)کلام پایانی ۱٫ شیبا اینو (SHIB) شیبا اینو (SHIB) یکی از کوین‌های برجسته در بازار ارزهای دیجیتال است، به ویژه در بخش مالی غیرمتمرکز. این ارز دیجیتال که از یک روایت میم‌محور به وجود آمده است، از شبکه اتریوم بهره می‌برد و طی سال گذشته حدود ۱۳۰ درصد افزایش در ارزش خود داشته است.
با وجود این رشد قابل توجه، SHIB اخیراً با رکود مواجه شده است. طی ماه گذشته، ارزش آن، تحت تأثیر روندهای بازاری که به طور ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بخش میم‌کوین همیشه پر از دارایی‌های پرسرعت بوده است که معمولاً در طول یک روند صعودی قوی‌تر از روند کلی بازار عمل می‌کنند. با این حال، این ماهیت نوسانات بالا در دارایی‌های پیشرو مانند دوج‌کوین (DOGE) در مقایسه با سایر کوین‌ها با ارزش بازار کمتر، کمی کمرنگ‌تر است.

  • در بین شیبا و دوج کوین و پپه کدام برای سرمایه گذاری بهتر است؟

با توجه به نمایش نشانه‌های بازیابی بیت‌کوین بالای ۶۰ هزار دلار، مناسب‌ترین میم‌کوین برای خرید در جهت یک رالی با مومنتوم بالا می‌تواند شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE)، داگویفهت (WIF) و بونک (BONK) باشد.

فهرست مطالب

  • ۱٫ شیبا اینو (SHIB)
  • ۲٫ پپه (PEPE)
  • ۳٫ داگ‌ویف‌هت (WIF)
  • ۴٫ بونک (BONK)
  • کلام پایانی

۱٫ شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB) یکی از کوین‌های برجسته در بازار ارزهای دیجیتال است، به ویژه در بخش مالی غیرمتمرکز. این ارز دیجیتال که از یک روایت میم‌محور به وجود آمده است، از شبکه اتریوم بهره می‌برد و طی سال گذشته حدود ۱۳۰ درصد افزایش در ارزش خود داشته است.

با وجود این رشد قابل توجه، SHIB اخیراً با رکود مواجه شده است. طی ماه گذشته، ارزش آن، تحت تأثیر روندهای بازاری که به طور کلی نزولی است، بیش از ۱۶ درصد کاهش یافته. در حال حاضر، این کوین با ارزش بازاری معادل ۱۳ میلیارد دلار در رتبه یازدهم در CoinMarketCap قرار دارد.

یک توسعه کلیدی برای شیبا اینو راه‌اندازی شیباریوم، راه‌حل بلاکچین لایه‌دوم آن است. شیباریوم با هدف افزایش کاربرد توکن SHIB طراحی شده است تا سرعت سوزاندن توکن‌ها را افزایش دهد.

این کاهش در عرضه، همراه با نوسانات در حجم معاملات، نشان می‌دهد که شیبا اینو می‌تواند یک بازیگر رقابتی در برابر دیگر ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم مانند دوج‌کوین باشد.

۲٫ پپه (PEPE)

پپه (PEPE)، یک ارز دیجیتال الهام‌گرفته از میم محبوب قورباغه پپه، در بازار ارز دیجیتال تأثیرگذار بوده است. این کوین که بر بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده، دقیقاً مانند پیشینیان خود دوج‌کوین و شیبا اینو از فرهنگ اینترنتی وایرال الهام گرفته است.

در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت PEPE ده درصد افزایش یافته و اکنون در حدود ۰٫۰۰۰۰۰۷۷۳۳ دلار قرار دارد. این افزایش در طی یک اصلاح کلی بازار که در ماه گذشته مشاهده شده، رخ داده است.

با حجم معاملاتی ۱٫۲۴ میلیارد دلار در همین دوره، PEPE به رتبه ۳۰ در رتبه‌بندی‌های ارزش بازار صعود کرده، که نشان‌دهنده جذابیت رو به رشد نسبت به میم‌کوین‌ها است.

۳٫ داگ‌ویف‌هت (WIF)

داگ‌ویف‌هت (WIF)، یک ارز دیجیتال در بلاکچین سولانا، رشد فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کند. با ارزش بازاری برابر با ۲٫۷ میلیارد دلار، این کوین در حال حاضر در رتبه ۳۹ در CoinMarketCap قرار دارد. از زمان معرفی آن در تاریخ ۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، WIF با افزایش ۱۵۴۳ درصدی روبرو شده است.

با این افزایش قابل توجه در ارزش، از میم‌کوین‌های معروفی مانند شیبا اینو پیشی گرفته است. سرمایه‌گذاران اکنون داگ‌ویف‌هت را به عنوان یک رقیب کلیدی در بخش میم‌کوین می‌بینند، با پتانسیل سود تا ۱۰۰,۰۰۰ دلار تنها در این ماه.

۴٫ بونک (BONK)

بونک (BONK)، یک ارز دیجیتال جدید الهام‌گرفته از مضامین سگ‌ها در شبکه سولانا، اخیراً با توزیع ۵۰ درصد از توکن‌های خود به کاربران سولانا بازار را تکان داد. این استراتژی به سرعت ارزش بازار آن را به ۱٫۵۹ میلیارد دلار افزایش داد.

در حال حاضر با قیمت ۰٫۰۰۰۰۲۶۵۲ دلار، بونک شاهد افزایش ۱۴ درصدی در روز گذشته بوده است. علاوه بر این، ارزش آن امسال ۴۱۵۳ درصد افزایش یافته است. این آمار نشان می‌دهد که بونک می‌تواند یک سرمایه‌گذاری سودآور باشد و احتمالاً به چالش کشیدن دوج‌کوین به عنوان یکی از برترین میم‌کوین‌های قابل توجه باشد.

کلام پایانی

با روند صعودی بازار رمزارز، این میم‌کوین‌ها فرصت‌های رشد هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد و جوامع پرشور آن‌ها را به نامزدهای قوی برای بازگشت‌های قابل توجه در این ماه تبدیل می‌کند.

منبع: Coingape

توجه: مقاله‌ای که مطالعه کردید، یک ترجمه‌ی فارسی از منابع انگلیسی زبان، صرفاً به منظور اطلاع‌رسانی به کاربران عزیز توکن‌باز است. موارد و پروژه‌های معرفی شده، توصیه مالی نیستند، و در صورتی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستید. تحقیقات بیشتر انجام دهید و مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

نوشته بررسی ۴ میم کوین که در این ماه عملکرد بهتری از دوج کوین خواهند داشت! اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2639837

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها