تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :برنامه های کوینکس برای جبران خسارات حمله هکری

  • کد خبر : 2616419
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
لورس :برنامه های کوینکس برای جبران خسارات حمله هکری
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار صرافی های ارز دیجیتال • اخبار کلاهبرداری های ارز دیجیتال » برنامه های کوینکس برای جبران خسارات حمله هکری برنامه های کوینکس برای جبران خسارات حمله هکری ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ کوینکس در ۱۲ سپتامبر دچار هک شد. این حمله سایبری باعث شد تیم تمام سپرده‌ ها و برداشت‌ ها را به حالت تعلیق درآورد، دارایی‌ های باقی‌ مانده را به کیف پول سرد منتقل کند و تحقیقات دقیقی را آغاز کند. این تیم بر بازسازی و استقرار یک سیستم کیف پول جدید و قوی تمرکز دارد. همچنین به نقل از یوتودی، تیم صرافی قصد دارد برداشت ها را تنها زمانی از سر بگیرد که بتواند ایمنی کاربر را تضمین کند.
کوینکس متعهد شده است که صددرصد خسارات کاربران آسیب دیده را که تخمین زده می ‌شود حدود ۷۰ میلیون دلار دارایی ‌های مختلف است، جبران کند. در حالی که هویت مهاجم ناشناخته باقی مانده است، CoinEx کانال های ارتباطی را با هکرها به سمت یک راه حل مورد توافق باز کرده است. در نهایت، این صرافی برنامه ‌ای را برای ارتقای پروتکل ‌های امنیتی و سیستم‌های مدیریت ریسک، افزایش دفعات ارزیابی آسیب‌پذیری‌ها و معرفی ص..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار صرافی های ارز دیجیتال • اخبار کلاهبرداری های ارز دیجیتال » برنامه های کوینکس برای جبران خسارات حمله هکری برنامه های کوینکس برای جبران خسارات حمله هکری ۲۷ شهریور ۱۴۰۲

  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲

کوینکس در ۱۲ سپتامبر دچار هک شد. این حمله سایبری باعث شد تیم تمام سپرده‌ ها و برداشت‌ ها را به حالت تعلیق درآورد، دارایی‌ های باقی‌ مانده را به کیف پول سرد منتقل کند و تحقیقات دقیقی را آغاز کند. این تیم بر بازسازی و استقرار یک سیستم کیف پول جدید و قوی تمرکز دارد. همچنین به نقل از یوتودی، تیم صرافی قصد دارد برداشت ها را تنها زمانی از سر بگیرد که بتواند ایمنی کاربر را تضمین کند.

کوینکس متعهد شده است که صددرصد خسارات کاربران آسیب دیده را که تخمین زده می ‌شود حدود ۷۰ میلیون دلار دارایی ‌های مختلف است، جبران کند. در حالی که هویت مهاجم ناشناخته باقی مانده است، CoinEx کانال های ارتباطی را با هکرها به سمت یک راه حل مورد توافق باز کرده است. در نهایت، این صرافی برنامه ‌ای را برای ارتقای پروتکل ‌های امنیتی و سیستم‌های مدیریت ریسک، افزایش دفعات ارزیابی آسیب‌پذیری‌ها و معرفی صندوق ‌های ریسک اعتباری کوینکس برای پیشبرد قابلیت ‌های پاسخگویی پلتفرم اعلام کرده است.

بخوانید  آلفا ونچر دائو Alpha Venture Dao چیست؟ آشنایی با توکن ALPHA

درباره ی کوینکس بیشتر بخوانید

  • دارایی صرافی کوینکس هک شده است!
  • این بار هکرها به صرافی کوینکس حمله کردند!
  • ارزدیجیتال بریک (BRICK) به کوینکس اضافه شد

برنامه های کوینکس برای جبران خسارات حمله هکری

نام صرافی تخفیف کارمزد IP خارج ایران لینک ثبت نام

nobitex

نوبیتکس

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

اریترون

اریترون

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

kiosk

کیوسک

دارد نیاز ندارد

ثبت نام با تخفیف کارمزد

منبع:u.today اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه بیت کوین در آستانه تصمیم فدرال رزرو ۲۷۰۰۰ دلار را درنوردید! سودآوری شیبا اینو سرانجام به سطح دو رقمی بازگشت بیت کوین از حجم تراکنش های ویزا پیشی گرفت ایلان ماسک اطلاعات کاربران را با مقامات دولتی به اشتراک می گذارد! شیبا اینو برای ماراتن های صعودی در آینده آماده می شود پالیگان از سه پیشنهاد مهم برای بهبود شبکه رونمایی کرد

بخوانید  همکاری ریپل و مسترکارت برای توسعه CBDC

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616419

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها