تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :بلاخره صورتجلسه فدرال رزرو منتشر شد! جزئیات صورتجلسه را در اینجا بخوانید

  • کد خبر : 2623918
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
لورس :بلاخره صورتجلسه فدرال رزرو منتشر شد! جزئیات صورتجلسه را در اینجا بخوانید
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » بلاخره صورتجلسه فدرال رزرو منتشر شد! جزئیات صورتجلسه را در اینجا بخوانید بلاخره صورتجلسه فدرال رزرو منتشر شد! جزئیات صورتجلسه را در اینجا بخوانید ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۲۰ مهر ۱۴۰۲ در نشست سپتامبر، فدرال رزرو پیش بینی اقتصادی قوی تری را به دلیل افزایش هزینه های مصرف کننده و هزینه های بیزینسی ارائه کرد. شرکت‌ کنندگان بر این باور بودند که به دلیل نوسانات داده ‌ها و تجدیدنظرهای احتمالی داده‌ها، باید در تصمیم‌گیری ‌های سخت‌ تر بیشتر احتیاط کرد. در این جلسه بزرگترین نگرانی، تورم بود و به طور غیرقابل قبولی شاخص آن بالا در نظر گرفته شد.
طبق اخبار ارز دیحیتال، شرکت‌ کنندگان توافق کردند که رشد ملایم تر اقتصادی و بازار کار پایین ‌تر از روند معمول برای بازگرداندن تعادل اقتصادی ضروری است. انقباض ترازنامه ممکن است برای مدتی حتی پس از شروع کاهش نرخ بهره ادامه یابد. به نقل از bitcoinsistemi، بسیاری از شرکت‌ کنندگان خاطرنشان کردند که ممکن است خطر کاهش فعالیت های اقتصادی و افزایش نرخ بیکاری وجود داشته باشد. به طور کلی، شرکت کنندگان در نشست فدرال، ارزیابی کردند که خطرات برای ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » بلاخره صورتجلسه فدرال رزرو منتشر شد! جزئیات صورتجلسه را در اینجا بخوانید بلاخره صورتجلسه فدرال رزرو منتشر شد! جزئیات صورتجلسه را در اینجا بخوانید ۲۰ مهر ۱۴۰۲

  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲

در نشست سپتامبر، فدرال رزرو پیش بینی اقتصادی قوی تری را به دلیل افزایش هزینه های مصرف کننده و هزینه های بیزینسی ارائه کرد. شرکت‌ کنندگان بر این باور بودند که به دلیل نوسانات داده ‌ها و تجدیدنظرهای احتمالی داده‌ها، باید در تصمیم‌گیری ‌های سخت‌ تر بیشتر احتیاط کرد. در این جلسه بزرگترین نگرانی، تورم بود و به طور غیرقابل قبولی شاخص آن بالا در نظر گرفته شد.

طبق اخبار ارز دیحیتال، شرکت‌ کنندگان توافق کردند که رشد ملایم تر اقتصادی و بازار کار پایین ‌تر از روند معمول برای بازگرداندن تعادل اقتصادی ضروری است. انقباض ترازنامه ممکن است برای مدتی حتی پس از شروع کاهش نرخ بهره ادامه یابد. به نقل از bitcoinsistemi، بسیاری از شرکت‌ کنندگان خاطرنشان کردند که ممکن است خطر کاهش فعالیت های اقتصادی و افزایش نرخ بیکاری وجود داشته باشد. به طور کلی، شرکت کنندگان در نشست فدرال، ارزیابی کردند که خطرات برای دستیابی به اهداف FOMC دوجانبه تر شده است.

درباره ی ارز دیجیتال بیشتر بخوانید

  • آیا دولت ایالات متحده تعطیل می شود؟ چه بلایی سر ارزهای دیجیتال می آید؟!
  • ارزهای دیجیتال برای انتخابات ۲۰۲۴ مسئله‌ ای مبهم خواهد بود
  • دیگر نگران ورود ربات های هوش مصنوعی به گوگل نباشید

بلاخره صورتجلسه فدرال رزرو منتشر شد! جزئیات صورتجلسه را در اینجا بخوانید منبع:bitcoinsistemi اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه رگولاتورهای اوراق بهادار از شکایت SEC علیه کوین بیس حمایت می کنند افزایش عجیب خرید SSV در بحبوحه بحران اسرائیل و فلسطین! تریدرها توجه کنند! امارات از چارچوب حاکمیت «متاورس مسئولانه» رونمایی کرد بایننس پس از درخواست اسرائیل حساب های مرتبط با حماس را مسدود کرد رقابت مایکروسافت با OpenAI در تولید تراشه های هوش مصنوعی مدیرعامل بایننس رویداد هاوینگ بیت کوین را رمزگشایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها