تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :بلاکچین جدید کوین بیس از شبکه‌های لایه دوم اتریوم پیشی گرفت!

  • کد خبر : 2601988
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
لورس :بلاکچین جدید کوین بیس از شبکه‌های لایه دوم اتریوم پیشی گرفت!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهبلاکچین بیس (Base)، شبکه لایه ۲ صرافی کوین بیس، از زمان راه‌اندازی عمومی خود در ۹ آگوست رشد قابل توجهی را تجربه کرده است؛ به طوری که حجم تراکنش‌های روزانه آن برای مدت کوتاهی از سایر شبکه‌های لایه ۲ مانند اپتیمیزم (Optimism) و آربیتروم (Arbitrum) پیشی گرفته است.
در ۱۳ آگوست، شبکه بیس ۶۱۷۳۳۰ تراکنش را ثبت کرد که از ۵۴۴۵۷۵ تراکنش آربیتروم و ۴۳۸۵۵۹ اپتیمیزم تراکنش در همان روز بالاتر بود. در حالی که آربیتروم و اپتیمیزم از آن زمان پیشتازی خود در ثبت تراکنش‌ها را بازیافتند، این رویداد، رشد سریع و رقابت شبکه بیس را در بین شبکه‌های لایه ۲ برجسته می‌کند.بیس با عرضه میم کوین‌ها و توکن‌های دیگر، از جمله میم کوین بالد (BALD)، حتی قبل از عرضه عمومی، توجهات را به خود جلب کرد. معرفی اخیر شبکه اجتماعی جدید friend.tech هم باعث رشد بیشتر این شبکه شده است.
ابتکار تابستان درون زنجیره‌ای (Onchain Summer) نیز به محبوبیت بیس کمک کرده و پروژه‌هایی مانند کوکاکولا را به خود جذب کرده که یک مجموعه‌ NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) را بر بستر این راه‌حل لایه ۲ راه‌اندازی کرده است.
تابستان درون زن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بلاکچین بیس (Base)، شبکه لایه ۲ صرافی کوین بیس، از زمان راه‌اندازی عمومی خود در ۹ آگوست رشد قابل توجهی را تجربه کرده است؛ به طوری که حجم تراکنش‌های روزانه آن برای مدت کوتاهی از سایر شبکه‌های لایه ۲ مانند اپتیمیزم (Optimism) و آربیتروم (Arbitrum) پیشی گرفته است.

در ۱۳ آگوست، شبکه بیس ۶۱۷۳۳۰ تراکنش را ثبت کرد که از ۵۴۴۵۷۵ تراکنش آربیتروم و ۴۳۸۵۵۹ اپتیمیزم تراکنش در همان روز بالاتر بود. در حالی که آربیتروم و اپتیمیزم از آن زمان پیشتازی خود در ثبت تراکنش‌ها را بازیافتند، این رویداد، رشد سریع و رقابت شبکه بیس را در بین شبکه‌های لایه ۲ برجسته می‌کند.coinbase-base-transactioبیس با عرضه میم کوین‌ها و توکن‌های دیگر، از جمله میم کوین بالد (BALD)، حتی قبل از عرضه عمومی، توجهات را به خود جلب کرد. معرفی اخیر شبکه اجتماعی جدید friend.tech هم باعث رشد بیشتر این شبکه شده است.

بخوانید  برنده‌های بازار: ۳ رمزارزی که بیشترین رشد را در آخر هفته گذشته داشتند!

ابتکار تابستان درون زنجیره‌ای (Onchain Summer) نیز به محبوبیت بیس کمک کرده و پروژه‌هایی مانند کوکاکولا را به خود جذب کرده که یک مجموعه‌ NFT (توکن‌های غیرقابل تعویض) را بر بستر این راه‌حل لایه ۲ راه‌اندازی کرده است.

تابستان درون زنجیره‌ای یک جشن چند هفته‌ای از هنر، بازی، موسیقی و غیره است که توسط بیس ارائه می‌شود. تراکنش‌های روزانه بیس در هر ثانیه بهبود یافته، و در حال حاضر ۷٫۶۹ است. شایان ذکر است که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در شبکه بیس به ۲۲۹ میلیون دلار افزایش یافته است.

با این حال، بیس برای میزبانی پروژه‌های کلاهبرداری نیز شهرت پیدا کرده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که بیش از ۵۰۰ پروژه کلاهبرداری در این شبکه راه‌اندازی شده که بیش از ۳٫۷ میلیون دلار حجم معاملات را جذب کرده است.

کلاهبرداران با برداشت نقدینگی، ضرب توکن‌های اضافی و فروش آن‌ها اقدام به کلاهبرداری کرده‌اند که منجر به نگرانی‌هایی در مورد امنیت و اعتماد در اکوسیستم بیس شده است.

بخوانید  در صورت تصویب قوانین جدید در آمریکا تمام تراکنش‌های رمزارزی قابل ردیابی هستند!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بلاکچین جدید کوین بیس از شبکه‌های لایه دوم اتریوم پیشی گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2601988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها