تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس :بلومبرگ: روزهای پامپ های بزرگ بیت کوین به پایان رسید

  • کد خبر : 2602164
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
لورس :بلومبرگ: روزهای پامپ های بزرگ بیت کوین به پایان رسید
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بلومبرگ: روزهای پامپ های بزرگ بیت کوین به پایان رسید به گزارش زوم ارز، همانطور که عملکرد قیمت بیت کوین نشان می دهد، نوسانات بیت کوین در چند سال اخیر به شدت کاهش یافته است. مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کلان بلومبرگ، می گوید که نوسانات بیت کوین فضای بیشتری برای کاهش دارد و باعث می شود ریسک نسبی بالاترین ارز دیجیتال به طور مداوم کاهش یابد. با این حال، در مقایسه با نوسانات طلا، هنوز هم بالاتر است.
همگرایی نوسانات بیت کوین به طلا مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کلان در بلومبرگ اینتلیجنس، در ۲۱ اوت داده‌های مربوط به همگرایی نوسانات بیت کوین به طلا را به اشتراک گذاشت. به گفته مک گلون، نوسانات بیت کوین در برابر طلا همچنان کاهش می یابد و نسبت به اکثر دارایی های سنتی فضای بیشتری برای کاهش دارد. کاهش نوسانات بیت کوین همچنین باعث کاهش ریسک نسبی کریپتو شده و ریسک آن را کمتر می کند.
«در حدود ۳ برابر طلا، گرافیک من نشان می‌دهد که نوسانات ۹۰ روزه بیت‌کوین در مقایسه با ذخیره معمولی ارزش همچنان نسبتاً بالا است، اما از اوج سال ۲۰۱۸ که حدود ۱۲ برابر بود، فاصله زیادی دارد.»
طبق گزارش، روزهای حرکت های بزر..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بلومبرگ: روزهای پامپ های بزرگ بیت کوین به پایان رسید

به گزارش زوم ارز، همانطور که عملکرد قیمت بیت کوین نشان می دهد، نوسانات بیت کوین در چند سال اخیر به شدت کاهش یافته است. مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کلان بلومبرگ، می گوید که نوسانات بیت کوین فضای بیشتری برای کاهش دارد و باعث می شود ریسک نسبی بالاترین ارز دیجیتال به طور مداوم کاهش یابد. با این حال، در مقایسه با نوسانات طلا، هنوز هم بالاتر است.

همگرایی نوسانات بیت کوین به طلا

مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد کلان در بلومبرگ اینتلیجنس، در ۲۱ اوت داده‌های مربوط به همگرایی نوسانات بیت کوین به طلا را به اشتراک گذاشت. به گفته مک گلون، نوسانات بیت کوین در برابر طلا همچنان کاهش می یابد و نسبت به اکثر دارایی های سنتی فضای بیشتری برای کاهش دارد. کاهش نوسانات بیت کوین همچنین باعث کاهش ریسک نسبی کریپتو شده و ریسک آن را کمتر می کند.

«در حدود ۳ برابر طلا، گرافیک من نشان می‌دهد که نوسانات ۹۰ روزه بیت‌کوین در مقایسه با ذخیره معمولی ارزش همچنان نسبتاً بالا است، اما از اوج سال ۲۰۱۸ که حدود ۱۲ برابر بود، فاصله زیادی دارد.»

طبق گزارش، روزهای حرکت های بزرگ در قیمت BTC به پایان رسیده است. بیت کوین ممکن است به دلیل کاهش قابل توجه نوسانات، شاهد جهش ناگهانی قیمت یا حرکت سریع به بالاترین حد تاریخ نباشد.

بخوانید  حذف استیبل‌کوین‌ها از اتحادیه اروپا: مدیرعامل بایننس در این مورد پاسخ می‌دهد
منبع: Mike McGlone
منبع: Mike McGlone

بیت‌کوین شاهد پذیرش رو به رشد در صنعت مالی سنتی است، به‌ویژه پس از ثبت ETF بیت‌کوین توسط BlackRock. معاملات آتی، آربیتراژ نقدی و حمل و نقل، و وجوه قابل معامله در مبادله از ویژگی های فرآیند بلوغ ارزهای دیجیتال معیار هستند.

قیمت بیت کوین برای شاهد بازگشت مجدد؟

عوامل کلان همراه با ساختار ضعیف نمودار فنی بر قیمت بیت کوین فشار وارد می کند. برنامه فدرال رزرو برای ادامه افزایش نرخ بهره و حرکت شاخص دلار آمریکا (DXY) به ۱۰۳.۵۰ باعث شد قیمت بیت کوین اخیراً کاهش یابد.

طبق گفته علی مارتینز، تحلیلگر محبوب رمزارز، eهر بار BTC در ۱۰ سال گذشته به زیر SMA 200 روزه می‌رسید، به میزان واقعی رسیده بود. قیمت. در حال حاضر، قیمت واقعی حدود ۲۰۳۵۰ دلار است.

قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۵ درصد جهش کرد و قیمت در حال حاضر در ۲۶۰۹۰ دلار معامله شد. پایین ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته به ترتیب ۲۶۰۰۴ دلار و ۲۶۲۶۰ دلار است. با این حال، حجم معاملات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد کاهش یافته است.

بخوانید  انحراف استاندارد یا deviation در فارکس چیست؟

منبع: coingape.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2602164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها