تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :بنیاد اتریوم هدف حمله قرار گرفت! زیان وارده چقدر است؟

  • کد خبر : 2623339
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
لورس :بنیاد اتریوم هدف حمله قرار گرفت! زیان وارده چقدر است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهبنیاد اتریوم (ETH) اخیراً هنگام فروش ۱۷۰۰ اتریوم در نسخه سوم صرافی یونی سواپ، یک حمله ساندویچی (sandwich attack) را تجربه کرد که منجر به ضرر ۹۱۰۱ دلاری شد. طبق گزارش‌ها، این حمله توسط یک ربات MEV (حداکثر ارزش قابل استخراج) با آدرس ۰x۰۰…۶B۴۰ انجام شد که سودی معادل ۴۰۶۰ دلار کسب کرد. بنیاد اتریوم در فروش اخیر خود، ۱.۷ هزار اتریوم را با ۲.۷۳۸ میلیون یواس‌دی کوین (USDC) معامله کرد. کیف پول بنیاد اتریوم در حال حاضر دارای ۲۴۰ میلیون اتریوم، ۳.۲۳۸ میلیون یواس‌دی کوین، ۴۹۷۰۰ دای (DAI) و ۱۰۰۰۰ آربیتروم (ARB)، به ارزش ۳.۶۸۷ میلیون دلار است. “حمله ساندویچی” یک تاکتیک رایج در صرافی‌های غیرمتمرکز است. در این تاکتیک، مهاجمان تراکنش‌های در انتظار را شناسایی کرده و سریعاً تراکنش خود را با کارمزد بالاتری ارسال می‌کنند تا قبل از تراکنش اصلی پردازش شود. سپس، به سرعت تراکنش دیگری را نیز ارسال می‌کنند تا عملاً تراکنش اصلی را “ساندویچ” کنند. این کار به مهاجمان امکان می‌دهد تا از تراکنش فرد قربانی سود کسب کنند. این رویداد، نگرانی‌هایی را در مورد اقدامات امنیتی و آسیب‌پذیری‌های بنیاد ات..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بنیاد اتریوم (ETH) اخیراً هنگام فروش ۱۷۰۰ اتریوم در نسخه سوم صرافی یونی سواپ، یک حمله ساندویچی (sandwich attack) را تجربه کرد که منجر به ضرر ۹۱۰۱ دلاری شد. طبق گزارش‌ها، این حمله توسط یک ربات MEV (حداکثر ارزش قابل استخراج) با آدرس ۰x۰۰…۶B۴۰ انجام شد که سودی معادل ۴۰۶۰ دلار کسب کرد.
بنیاد اتریوم در فروش اخیر خود، ۱.۷ هزار اتریوم را با ۲.۷۳۸ میلیون یواس‌دی کوین (USDC) معامله کرد. کیف پول بنیاد اتریوم در حال حاضر دارای ۲۴۰ میلیون اتریوم، ۳.۲۳۸ میلیون یواس‌دی کوین، ۴۹۷۰۰ دای (DAI) و ۱۰۰۰۰ آربیتروم (ARB)، به ارزش ۳.۶۸۷ میلیون دلار است.

“حمله ساندویچی” یک تاکتیک رایج در صرافی‌های غیرمتمرکز است. در این تاکتیک، مهاجمان تراکنش‌های در انتظار را شناسایی کرده و سریعاً تراکنش خود را با کارمزد بالاتری ارسال می‌کنند تا قبل از تراکنش اصلی پردازش شود. سپس، به سرعت تراکنش دیگری را نیز ارسال می‌کنند تا عملاً تراکنش اصلی را “ساندویچ” کنند. این کار به مهاجمان امکان می‌دهد تا از تراکنش فرد قربانی سود کسب کنند.
این رویداد، نگرانی‌هایی را در مورد اقدامات امنیتی و آسیب‌پذیری‌های بنیاد اتریوم در فضای کریپتو به‌همراه داشته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بنیاد اتریوم هدف حمله قرار گرفت! زیان وارده چقدر است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623339

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها