تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :بنیان‌گذار پپه پس از کلاهبرداری ۱۶ میلیون دلاری: PEPE دوباره سر پا می‌شود!

  • کد خبر : 2603584
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
لورس :بنیان‌گذار پپه پس از کلاهبرداری ۱۶ میلیون دلاری: PEPE دوباره سر پا می‌شود!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقهقیمت میم کوین پپه (PEPE) از زمان سوءاستفاده سه عضو سابق آن، به نوسانات خود ادامه می‌دهد. در زمانی که این سوءاستفاده انجام شد، پپه با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۹۰۴۵ دلار معامله می‌شد، اما طی چند ساعت بعد، پپه در یک روند نزولی قرار گرفت. در حال حاضر، بر اساس داده‌های بازار، پپه با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۸۹۷ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱٫۳۸ درصد کاهش داشته است.
با توجه به اطلاعات منتشرشده توسط اکانت رسمی این پروژه در X (توییتر سابق)، در حال حاضر گروه تلگرامی آن از دسترس خارج شده است. با اطلاع‌رسانی‌های صورت‌گرفته مشخص شد که اکانت تلگرامی این پروژه هم هک شده و مدیریت آن در اختیار هکرها می‌باشد. از این رو، تنها راه ارتباطی با پروژه محدود به حساب رسمی پپه در X می‌شود.
تیم پپه هشداری صادر و اعلام کرده که هرگونه توصیه به استفاده از ایردراپ، استیکینگ و غیره احتمالاً کلاهبرداری است. آنها تاکید می‌کنند که پپه با هیچ توکن جدیدی مشارکت ندارد و هرگز با کاربران ارتباط برقرار نخواهد کرد. اعضای تیم پپه به کاربران هشدار می‌دهند که هنگام اتصال کیف پول خود یا امضای هر چیزی بسیار مراقب باشند و ه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

قیمت میم کوین پپه (PEPE) از زمان سوءاستفاده سه عضو سابق آن، به نوسانات خود ادامه می‌دهد. در زمانی که این سوءاستفاده انجام شد، پپه با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۹۰۴۵ دلار معامله می‌شد، اما طی چند ساعت بعد، پپه در یک روند نزولی قرار گرفت. در حال حاضر، بر اساس داده‌های بازار، پپه با قیمت ۰٫۰۰۰۰۰۰۸۸۹۷ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته ۱٫۳۸ درصد کاهش داشته است.

با توجه به اطلاعات منتشرشده توسط اکانت رسمی این پروژه در X (توییتر سابق)، در حال حاضر گروه تلگرامی آن از دسترس خارج شده است. با اطلاع‌رسانی‌های صورت‌گرفته مشخص شد که اکانت تلگرامی این پروژه هم هک شده و مدیریت آن در اختیار هکرها می‌باشد. از این رو، تنها راه ارتباطی با پروژه محدود به حساب رسمی پپه در X می‌شود.

تیم پپه هشداری صادر و اعلام کرده که هرگونه توصیه به استفاده از ایردراپ، استیکینگ و غیره احتمالاً کلاهبرداری است. آنها تاکید می‌کنند که پپه با هیچ توکن جدیدی مشارکت ندارد و هرگز با کاربران ارتباط برقرار نخواهد کرد. اعضای تیم پپه به کاربران هشدار می‌دهند که هنگام اتصال کیف پول خود یا امضای هر چیزی بسیار مراقب باشند و همه لینک‌ها و نام‌ کاربری حساب‌ها را بررسی کنند.

بخوانید  احتمال تعطیلی دولت آمریکا تا ۳۰ روز دیگر؛ تاثیر آن بر بازارهای مالی سنتی و ارز دیجیتال چیست؟

چند روز پیش بود که پپه مورد حمله قرار گرفت که منجر به از دست رفتن ۱۶ تریلیون توکن پپه به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون دلار شد. گفته می‌شود، سه عضو سابق تیم پپه در سازماندهی سرقت توکن‌ها دست داشته‌اند، که باعث شد جامعه هوادار این میم کوین آن را یک کلاهبرداری خودی بداند.

پس از چند روز سکوت، فردی که خود را آخرین بنیان‌گذار پروژه معرفی می‌کند، در یک پست در X به صورت رسمی از کاربران این پروژه عذرخواهی کرد. در این پست تاکید شده که اقدامات اخیر، نتیجه سوءاستفاده سه عضو سابق تیم بود که بدون اطلاع آنها صورت گرفته است.

در حال حاضر حدود ۶۰ درصد از تمام توکن‌های پپه توسط این سه عضو سابق فروخته شده است. با این حال، بنیان‌گذار پپه اطمینان داد که ۱۰ تریلیون توکن باقیمانده، به ارزش تقریبی ۸٫۷۶ میلیون دلار، ایمن هستند.

با وجود این شکست، بنیان‌گذار ناشناس متعهد شد که به پیشبرد پروژه ادامه دهد. برنامه‌های فوری آنها شامل دستیابی به تمرکززدایی کامل با سوزاندن توکن‌های باقی‌مانده که تحت کنترل پروژه هستند، می‌باشد.

بخوانید  بازار ارزهای دیجیتال و ثبت رکوردی جدید از بیت‌کوین

بعد از این اتفاقات، میم کوین پپه کاهش قابل‌توجهی را در ارزش بازار خود تجربه کرد و با افت ۲۶ درصدی به پایین‌ترین سطح خود یعنی ۳۱۵٫۷۲ میلیون دلار رسید. با این حال، ارزش بازار آن با یک رشد ۷٫۷ درصدی، در زمان نگارش این خبر به ۳۴۲ میلیون دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بنیان‌گذار پپه پس از کلاهبرداری ۱۶ میلیون دلاری: PEPE دوباره سر پا می‌شود! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها