تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :بنیانگذار کاردانو ادعاهای ویتالیک بوترین را به سخره گرفت

  • کد خبر : 2622799
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
لورس :بنیانگذار کاردانو ادعاهای ویتالیک بوترین را به سخره گرفت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بنیانگذار کاردانو ادعاهای ویتالیک بوترین را به سخره گرفت پس از پست اخیر ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، در مورد مزایای استیکینگ و تمرکززدایی بیشتر شبکه، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در میان اتهاماتی مبنی بر کپی کردن کاردانو توسط اتریوم، آن را مسخره کرد. هاسکینسون پست بوترین را به اشتراک گذاشت و یک گیف متحرک از قورباغه معروف، کرمیت، و بازیگر کریستین بیل که به یکدیگر سر تکان می‌دهند، به آن اضافه کرد.
(لینک توییت)
نقد یا وسواس؟ متعاقباً، تعدادی از اعضای کامیونتی کاردانو، اتریوم را به کپی کردن این پروژه در نظرات پست متهم و استدلال کردند که «کاردانو سال‌ها پیش پیشگام لیکویید استیکینگ و تفویض اختیار به استخرها برای اجماع بود» و بدون هارد فورک‌های نامرتب، غیرمتمرکزترین پروتکل است که با تولید بلوک/اجماع اندازه‌گیری می‌شود.
(لینک توییت)
هاسکینسون در پاسخ به نظری در مورد «وسواس» نسبت به اتریوم، اشاره کرد که «آنها به معنای واقعی کلمه اعتراف کردند که باید از Ouroboros کپی کنند» – اشاره به پروتکل اثبات سهام (PoS) کاردانو که قول می‌دهد تضمین‌های امنیتی الگوریتم اثبات کار (PoW) ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بنیانگذار کاردانو ادعاهای ویتالیک بوترین را به سخره گرفت

پس از پست اخیر ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، در مورد مزایای استیکینگ و تمرکززدایی بیشتر شبکه، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در میان اتهاماتی مبنی بر کپی کردن کاردانو توسط اتریوم، آن را مسخره کرد. هاسکینسون پست بوترین را به اشتراک گذاشت و یک گیف متحرک از قورباغه معروف، کرمیت، و بازیگر کریستین بیل که به یکدیگر سر تکان می‌دهند، به آن اضافه کرد.

(لینک توییت)

نقد یا وسواس؟

متعاقباً، تعدادی از اعضای کامیونتی کاردانو، اتریوم را به کپی کردن این پروژه در نظرات پست متهم و استدلال کردند که «کاردانو سال‌ها پیش پیشگام لیکویید استیکینگ و تفویض اختیار به استخرها برای اجماع بود» و بدون هارد فورک‌های نامرتب، غیرمتمرکزترین پروتکل است که با تولید بلوک/اجماع اندازه‌گیری می‌شود.

بنیانگذار کاردانو ادعاهای ویتالیک بوترین را به سخره گرفت

(لینک توییت)

هاسکینسون در پاسخ به نظری در مورد «وسواس» نسبت به اتریوم، اشاره کرد که «آنها به معنای واقعی کلمه اعتراف کردند که باید از Ouroboros کپی کنند» – اشاره به پروتکل اثبات سهام (PoS) کاردانو که قول می‌دهد تضمین‌های امنیتی الگوریتم اثبات کار (PoW) را «در کسری از هزینه انرژی» ارائه و بهبود بخشد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها