تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :بنیان‌گذار کاردانو به دنبال همکاری با مدیرعامل کراکن!

  • کد خبر : 2630589
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، همکاری با Kraken را برای توسعه‌ی شبکه‌ی L2 در بحبوحه‌ی رقابت رو به رشد صنعت کریپتو پیشنهاد می‌کند.
خلاصه‌ی خبر چارلز هاسکینسون اتحاد با کراکن برای شبکه‌ی L2 و تشدید رقابت را پیشنهاد می‌کند. Kraken به دنبال یک شریک بلاک‌چین برای توسعه‌ی L2 است. با الهام از موفقیت L2 کوین‌بیس، بنیان‌گذار کاردانو قصد دارد با کراکن در یک سفر مشابه همکاری کند. بنیان‌گذار کاردانو از شراکت با مدیرعامل کراکن استقبال می‌کند چارلز هاسکینسون به همکاری انقلابی با جسی پاول از کراکن، با هدف ایجاد یک شبکه‌ی لایه ۲ چشم دوخته است. در پست اخیر X، او مشتاقانه به بررسی همکاری با کراکن پرداخته و با جستجوی این صرافی برای یافتن شریک استراتژیک بلاک‌چین برای رهبری طرح‌های L2 همسو می‌شود.
روندهای صنعت و رقابت از آن‌جایی که شرکت‌های ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای شبکه‌های لایه ۲ را برای پیمایش چالش‌های صنعت و کشف فرصت‌های نوظهور انتخاب می‌کنند، کراکن در یک نقطه‌ی تصمیم‌گیری محوری قرار دارد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که کراکن به مشارکت با توسعه‌دهندگان بلاک‌چین مانند پالیگان و Matter Labs..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، همکاری با Kraken را برای توسعه‌ی شبکه‌ی L2 در بحبوحه‌ی رقابت رو به رشد صنعت کریپتو پیشنهاد می‌کند.

خلاصه‌ی خبر

  • چارلز هاسکینسون اتحاد با کراکن برای شبکه‌ی L2 و تشدید رقابت را پیشنهاد می‌کند.
  • Kraken به دنبال یک شریک بلاک‌چین برای توسعه‌ی L2 است.
  • با الهام از موفقیت L2 کوین‌بیس، بنیان‌گذار کاردانو قصد دارد با کراکن در یک سفر مشابه همکاری کند.

بنیانگذار کاردانو از شراکت با مدیرعامل کراکن استقبال می‌کند

چارلز هاسکینسون به همکاری انقلابی با جسی پاول از کراکن، با هدف ایجاد یک شبکه‌ی لایه ۲ چشم دوخته است. در پست اخیر X، او مشتاقانه به بررسی همکاری با کراکن پرداخته و با جستجوی این صرافی برای یافتن شریک استراتژیک بلاک‌چین برای رهبری طرح‌های L2 همسو می‌شود.

روندهای صنعت و رقابت

از آن‌جایی که شرکت‌های ارزهای دیجیتال به طور فزاینده‌ای شبکه‌های لایه ۲ را برای پیمایش چالش‌های صنعت و کشف فرصت‌های نوظهور انتخاب می‌کنند، کراکن در یک نقطه‌ی تصمیم‌گیری محوری قرار دارد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که کراکن به مشارکت با توسعه‌دهندگان بلاک‌چین مانند پالیگان و Matter Labs برای اجرای شبکه‌ی L2 خود می‌پردازد. رقابت با ورود قاطعانه‌ی بنیان‌گذار کاردانو به مبارزه تشدید می‌شود.

کوین‌بیس الهام‌بخش بنیانگذار کاردانو

در حوزه‌ی شبکه‌های لایه ۲، Base از کوین‌بیس که در OP Stack فعالیت می‌کند، برجسته است و بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در مجموع ارزش قفل شده (TVL) جمع‌آوری کرده است. این موفقیت تجربه‌ی کاربر و کارایی DApp را در اتریوم افزایش می‌دهد. بنیان‌گذار کاردانو پتانسیل مشابهی را در کراکن می‌بیند و هدف آن هدایت آن‌ها به سمت یک تحول تأثیرگذار در اکوسیستم پویای دارایی‌های دیجیتال است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630589

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها