تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :بنیانگذار BitMEX افزایش صعودی بیت کوین را با وجود نگرانی های خزانه داری ایالات متحده پیش بینی می کند

  • کد خبر : 2603005
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
لورس :بنیانگذار BitMEX افزایش صعودی بیت کوین را با وجود نگرانی های خزانه داری ایالات متحده پیش بینی می کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بنیانگذار BitMEX افزایش صعودی بیت کوین را با وجود نگرانی های خزانه داری ایالات متحده پیش بینی می کند به گزارش زوم ارز،
در حالی که نظرات در مورد مسیر ارز دیجیتال متفاوت است، هیز با بیان اینکه ممکن است بیت کوین دوباره به زیر ۲۰۰۰۰ دلار نرسد، از احساسات نزولی فاصله گرفت. در عوض، او یک دوره تثبیت را در حدود ۲۵۰۰۰ دلار در ابتدای سه ماهه سوم پیش بینی می کند. هیز پیش بینی خود را به یک عامل مهم نسبت داد: وضعیت بازار خزانه داری ایالات متحده و رابطه آن با کنترل فدرال رزرو. وی اظهار داشت که سرعتی که فدرال رزرو کنترل خود را بر بازار خزانه داری ایالات متحده از دست می دهد، می تواند تأثیر مستقیمی بر نرخ بهره و اقدامات تسهیل کمی (QE) داشته باشد. به گفته هیز، این ارتباط هنوز به طور کامل توسط بازار درک نشده است.
دیدگاه بنیانگذار به این ایده بستگی دارد که اگر نفوذ فدرال رزرو بر بازار خزانه داری ایالات متحده به سرعت کاهش یابد، می تواند باعث افزایش مجدد یک سری کاهش نرخ و بیشتر شود. تلاش های QE این اقدامات، به نوبه خود، ممکن است بر پویایی قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد و همانطور که او پیشنهاد کرد، منجر به یک..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بنیانگذار BitMEX افزایش صعودی بیت کوین را با وجود نگرانی های خزانه داری ایالات متحده پیش بینی می کند

به گزارش زوم ارز،

در حالی که نظرات در مورد مسیر ارز دیجیتال متفاوت است، هیز با بیان اینکه ممکن است بیت کوین دوباره به زیر ۲۰۰۰۰ دلار نرسد، از احساسات نزولی فاصله گرفت. در عوض، او یک دوره تثبیت را در حدود ۲۵۰۰۰ دلار در ابتدای سه ماهه سوم پیش بینی می کند.

هیز پیش بینی خود را به یک عامل مهم نسبت داد: وضعیت بازار خزانه داری ایالات متحده و رابطه آن با کنترل فدرال رزرو. وی اظهار داشت که سرعتی که فدرال رزرو کنترل خود را بر بازار خزانه داری ایالات متحده از دست می دهد، می تواند تأثیر مستقیمی بر نرخ بهره و اقدامات تسهیل کمی (QE) داشته باشد. به گفته هیز، این ارتباط هنوز به طور کامل توسط بازار درک نشده است.

بخوانید  راه‌اندازی تست‌نت Holesky اتریوم با مشکل مواجه شد

دیدگاه بنیانگذار به این ایده بستگی دارد که اگر نفوذ فدرال رزرو بر بازار خزانه داری ایالات متحده به سرعت کاهش یابد، می تواند باعث افزایش مجدد یک سری کاهش نرخ و بیشتر شود. تلاش های QE این اقدامات، به نوبه خود، ممکن است بر پویایی قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد و همانطور که او پیشنهاد کرد، منجر به یک دوره ثبات نسبی در محدوده ۲۵۰۰۰ دلار شود.

بینش های هیز علاقه و بحث هایی را در جامعه ارزهای دیجیتال برانگیخته است. تجربه گذشته او به عنوان یکی از بنیانگذاران BitMEX، یک پلتفرم پیشرو تجارت مشتقات رمزنگاری، به دیدگاه او وزن می‌افزاید. با این حال، ماهیت پرنوسان بازار ارزهای دیجیتال به وضوح نشان می‌دهد که پیش‌بینی‌ها ذاتا نامشخص هستند و عوامل خارجی مختلف می‌توانند به سرعت مسیر قیمت بیت‌کوین را تغییر دهند.

سلب مسئولیت: اطلاعات این وب‌سایت به‌عنوان تفسیر عمومی بازار ارائه می‌شود و چنین نیست. مشاوره سرمایه گذاری را تشکیل می دهد. ما شما را تشویق می کنیم قبل از سرمایه گذاری تحقیقات خود را انجام دهید.

منبع: news.coincu.com

بخوانید  گرین(Grin) چیست؟ معرفی و بررسی ارز گرین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها