تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آپدیت شهریور ۱۴۰۲

  • کد خبر : 2603758
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
لورس :بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آپدیت شهریور ۱۴۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آپدیت شهریور ۱۴۰۲ کسب سود از این بازار ارزهای دیجیتال نیازمند رصد دائمی این مارکت و کشف پروژه‌های مستعد رشد دارد. ما در این مقاله قصد داریم ارزهایی که احتمال رشدشان در بازه‌های یک ماهه بیش از سایر رقباست را بررسی کنیم. قبل از هر چیز لازم است متذکر شویم، این تحلیل‌ها صرفا جنبه آموزشی داشته و پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست. ارزهای دیجیتالی که در ادامه معرفی می‌شوند به واسطه داشتن اخبار مهم، عوامل بنیادی و تحلیل تکنیکالی مناسب در این لیست قرار گرفته‌اند. با آگاهی از این موارد به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید شهریور ۱۴۰۲ می‌پردازیم.
بیت کوین (BTC) همین ابتدای معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید شهریور ۱۴۰۲ به سراغ پادشاه رمزارزها یعنی بیت کوین می‌رویم. چندی پیش خبری در سایت‌های تحلیلی کریپتویی منتشر شد که نوید بررسی زودهنگام پرونده درخواست بلک راک برای ایجاد صندوق ETF اسپات بیت کوین را می‌داد. در حال حاضر نیز خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه راهکارهای ارائه شده برای ایجاد ETF اسپات بیت کوین، به احتمال زیاد مورد پذیرش SEC قرار خوا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آپدیت شهریور ۱۴۰۲

کسب سود از این بازار ارزهای دیجیتال نیازمند رصد دائمی این مارکت و کشف پروژه‌های مستعد رشد دارد. ما در این مقاله قصد داریم ارزهایی که احتمال رشدشان در بازه‌های یک ماهه بیش از سایر رقباست را بررسی کنیم. قبل از هر چیز لازم است متذکر شویم، این تحلیل‌ها صرفا جنبه آموزشی داشته و پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست. ارزهای دیجیتالی که در ادامه معرفی می‌شوند به واسطه داشتن اخبار مهم، عوامل بنیادی و تحلیل تکنیکالی مناسب در این لیست قرار گرفته‌اند. با آگاهی از این موارد به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید شهریور ۱۴۰۲ می‌پردازیم.

بیت کوین (BTC)

همین ابتدای معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید شهریور ۱۴۰۲ به سراغ پادشاه رمزارزها یعنی بیت کوین می‌رویم. چندی پیش خبری در سایت‌های تحلیلی کریپتویی منتشر شد که نوید بررسی زودهنگام پرونده درخواست بلک راک برای ایجاد صندوق ETF اسپات بیت کوین را می‌داد. در حال حاضر نیز خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه راهکارهای ارائه شده برای ایجاد ETF اسپات بیت کوین، به احتمال زیاد مورد پذیرش SEC قرار خواهد گرفت. تمام این اخبار اگر به واقعیت تبدیل شوند، می‌تواند تاثیر کوتاه مدتی بر قیمت این رمزارز داشته باشد. البته با وجود نزدیکی به زمان هاوینگ بیت کوین و تاریخچه صعودی این رویداد، می‌تواند به رشد BTC در میان مدت نیز منجر شود.

بخوانید  سقوط قیمت آربیتروم به پایین‌ترین سطح تاریخی؛ مارپیچ خطرناک نزولی همچنان ادامه دارد؟
آدرس های فعال شبکه بیت کوین

علاوه بر اخبار مثبت پیرامون بیت کوین، داده‌های آنچین نیز به نفع آن عمل کرده‌اند. با بررسی آدرس‌های فعال و جدید شبکه بیت کوین متوجه رشد بلاکچین این رمزارز خواهیم شد. این آدرس‌ها در آوریل ۲۰۲۳، دچار یک افت مداوم شد که تا ماه مِی طول کشید. طی این زمان از ۱.۰۱ میلیون به ۷۶۱ هزار آدرس فعال رسید که پس از یک بازیابی، رشد خود را تا کنون ادامه داده است. در حال حاضر این آدرس‌ها به ۹۸۶.۱۴ هزار آدرس رسیده است.

آدرس‌های جدید بیت کوین نیز شرایط مشابهی را تجربه کرده است. در ماه آوریل ۲۰۲۳ تعداد ۴۹۹.۷۷ آدرس بود که در ماه مِی به ۳۶۶.۳۴ آدرس رسید. با آغاز روند رشد در ماه می، در حال حاضر این آدرس‌های جدید به ۵۰۵.۸۷ آدرس رسیده است. پیش بینی می‌شود با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین، به تعداد کاربران جدید بیت کوین افزوده شود.

بر طبق داده‌هایی که به ارزش‌گذاری شبکه بیت کوین می‌پردازند، این شبکه توانسته در آستانه هاوینگ کاربران جدیدی را به بلاکچین خود جذب کند و گسترش شبکه می‌تواند در آینده بر روی قیمت این رمزارز تاثیر مثبت بگذارد.

بخوانید  اوج قیمت (All Time High) چیست و چه اهمیتی دارد؟

نوشته های مشابه

  • بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید آپدیت شهریور ۱۴۰۲ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
  • etf معرفی از صفر تا ۱۰۰ صندوق های قابل معامله (ETF) به زبان ساده ۰۲ شهریور ۱۴۰۲
چارت روزانه قیمت بیت کوین

برای پیش بینی روند قیمت بیت کوین لازم است حتما به تحلیل تکنیکال این رمزارز بپردازیم. بیت کوین در حال حاضر با افت شَدید از ۲۹۴۰۰ دلار به ۲۵۹۰۰ دلار رسیده است. این افت قیمت در حالی اتفاق افتاد که بیشتر تحلیلگران بازار، بر این باور بودند که حمایت ۲۸۰۰۰ دلار جلوی افت قیمت را می‌گیرد و دوباره گاوها کنترل بازار را در دست می‌گیرند. در حال حاضر بیت کوین در بالای حمایت مهم ۲۵۰۰۰ دلار قرار دارد. احتمال می‌رود بعد از مدتی رنج زدن، گاوها برای شکستن مقاومت ۲۸۰۰۰ دلار تلاش کنند. البته سناریوی بعدی شکست حمایت ۲۵۰۰۰ دلار است که می‌تواند قیمت را ۲۳۵۰۰ پایین بکشد. در هر حال، ریزش قیمت بیت کوین، فرصتی دوباره برای افزایش تعداد ساتوشی‌های کیف پول است و با ریزش قیمت احتمالا سرمایه‌گذاران خرد به خرید بیشتر بیت کوین ادامه خواهند داد.

بخوانید  یک راه‌حل لایه 2 برای میلیاردها کاربر؛ بلاکچین بیس (‌Base) چیست؟

ایاس (EOS)

رمزارز بعدی که در لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید شهریور ۱۴۰۲ قرار می‌گیرد، پروژه ایاس با کوین بومی EOS است. کوین EOS با وجود کاربردهای فراوانی که در اکوسیستم ایاس دارد، در حال حاضر بسیار پایین‌تر از ارز واقعی آن معامله می‌شود. طبق اطلاعات منتشر شده در سایت coinmarketcal، این پروژه در ماه آینده قصد آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌های مهمی دارد. در ماه شهریور این پروژه حسابرسی نهایی شبکه را انجام خواهد داد و به صورت کامل پذیرای پروژه‌های برپایه ماشین مجازی اتریوم (EVM) خواهد بود. در ادامه احتمالا ایاس با یک مرحله جذب سرمایه برای رشد اکوسیستم EVM همراه خواهد بود که می‌تواند در رشد قیمت آن تاثیر داشته باشد. علاوه‌براین در ماه آینده از مکانیزم اجماع جدید ایاس رونمایی خواهد شد.

طی چند ماه اخیر ایاس برای رشد شبکه و اکوسیتم، اقدام به راه‌اندازی ملزومات قرارگیری EVM بر بلاکچین اختصاصی خود کرد. با این قابلیت پروژه‌های بر بستر اتریوم یا بلاکچین‌های برپایه EVM، امکان مهاجرت به این بلاکچین را خواهند داشت.

بخوانید  جزییات جدید: علت هک صرافی کوینکس مشخص شد!
آپدیت های ماه آینده ایاس

در ادامه بررسی ایاس به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید شهریور ۱۴۰۲ به تحلیل تکنیکال این رمزارز می‌پردازیم.

تحلیل تکنیکال رمزارز ایاس

کوین ایاس در حال حاضر بین دو خط حمایتی ۰.۴۸ دلار و مقاومتی ۰.۶۸ دلار قرار دارد. در واقع حمایت ۰.۴۸ دلار به عنوان پایین‌ترین قیمت تاریخ ایاس شناخته می‌شود. در صورت تسلط گاوها بر بازار این رمزارز، انتظار رشد تا مقاوت ۰.۶۸ دلار و حتی شکست این مقاوت را داریم. اما اگر بازار به نفع خرس‌ها عمل کند، ممکن است قیمت تا ۰.۴۸ دلار پایین بیاید. البته بر اساس قدرتمند بودن حمایت ۰.۴۸، احتمال شکست این خط بعید است. سرمایه‌گذارانی که قصد صرف هزینه بر روی کوین EOS را دارند، بهتر است تا شکسته شدن مقاومت ۰.۶۸ دلار صبر کنند.

مولتی ورس ایکس (EGLD)

آخرین مورد از لیست بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید شهریور ۱۴۰۲، کوین EGLD است. پروژه مولتی ورس ایکس که در گذشته با نام الروند شناخته می‌شد، یکی از بلاکچین‌های مطرح بازار ارز دیجیتال است. MultiversX یک پروتکل بر پایه‌ی بلاکچین است که به دنبال ارائه سرعت تراکنش بسیار سریع با استفاده از اشتراک‌گذاری تراکنش‌ها است. این پروژه به عنوان اکوسیستمی برای فناوری‌های مرتبط با نسل جدید اینترنت شناخته می‌شود که شامل فین تک، امور مالی غیرمتمرکز و اینترنت اشیا است. قراردادهای هوشمند این پلتفرم، قادر به انجام ۱۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه، ایجاد بلاک در ۶ ثانیه و هزینه تراکنش ۰.۰۰۱ دلار هستند.

بخوانید  نگاهی به استراتژی بات معامله‌گر جدید والکس؛ تراز هوشمند!

این بلاکچین قدرتمند، در ماه شهوریور (اوایل سپتامبر) قصد اجرای آپدیت بزرگ XFabric را دارد. این آپدیت مربوط به ماژول بلاکچین مستقل می‌شود که به برنامه‌های اصلی بلاکچین اجازه می‌دهد در عرض چند دقیقه بر روی شبکه نصب شده و شروع به کار کند. این قابلیت ویژگی‌ها و موارد استفاده زیادی دارد که برای هر توسعه‌دهنده، شرکت یا برندی قابل استفاده است. لازم به ذکر است به عنوان مثال در بلاکچین اتریوم راه‌اندازی برنامه غیرمتمرکز بین چند هفته تا چند ماه طول می‌کشد.

پس از اجرا شدن این آپدیت می‌توان انتظار رشد اکوسیستم MultiverseX را داشت. البته انتشار خبر به‌روزرسانی XFabric نیز در حالی که شرایط بازار مساعد باشد، بر روی قیمت تاثیر مثبت خواهد گذاشت.

چارت فعالیت دولوپرهای EGLD

در چارت بالا فعالیت توسعه‌دهندگان MultiverseX با خط آبی نمایش داده شده است. نکته جالب توجه رشد شدید فعالیت توسعه‌دهندگان بر روی شبکه مولتی ورس ایکس در نزدیکی آپدیت بزرگ XFabric است.

در ادامه تحلیل EGLD به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید شهریور ۱۴۰۲ به تحلیل تکنیکال این رمزارز می‌پردازیم. در حال حاضر روند قیمت EGLD به حمایت ۲۶.۵۰ عکس‌العمل خوبی نشان داده و در حال حرکت به سمت مقاومت ۲۹.۵۰ است. در واقع گاوها به نطقه ۲۶.۵۰ متعهد بوده و از این قیمت حمایت کردند.

بخوانید  رویداد TOKEN2049 در سنگاپور، تحت الشعاع همکاری تلگرام با بنیاد TON برگزار شد
چارت قیمت روزانه EGLD

اگر قیمت توان شکستن مقاومت ۲۹.۵۰ را داشته باشد، هدف بعدی قیمت ۳۲.۵۰ خواهد بود. اما اگر گاوها موفق به شکست مقاومت را نداشته باشند قیمت احتمالا برای تست مجدد حمایت تا ۲۶.۵۰ سقوط خواهد کرد.

انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری در شهریور

در بین هزاران ارز دیجیتال قابل معامله در بازار کریپتو، ما این ماه برای انتخاب بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید شهریور ۱۴۰۲، به سراغ تحلیل بیت کوین، ایاس و مولتی ورس ایکس رفتیم. معیار تیم والکس برای انتخاب این ارزهای دیجیتال، به‌روزرسانی‌های مهم آینده و چارت تکنیکالی مناسب بوده است. از آنجایی که این رمزارزها برای نگه‌داری در بازه زمانی یک ماهه انتخاب شده‌اند، بر طبق استراتژی معاملاتی میان مدت مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در پایان دوباره تاکید می‌کنیم، این مقاله به هیچ عنوان پیشنهاد سرمایه‌گذاری نمی‌باشد و فقط جنبه آموزشی دارد.

برچسب هامبتدی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها