تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
0

لورس : بهترین تریدر جهان چه کسی است ؟

  • کد خبر : 2631647
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
لورس : بهترین تریدر جهان چه کسی است ؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :نمیتوان به صورت مستقیم مشخص کرد که کدام تریدر بهترین است، زیرا این مسئله نسبی است و به عوامل مختلفی از جمله تجربه، استراتژی تریدینگ، و شرایط بازار بستگی دارد. با این حال، می‌توان به برخی از معیارها و نکاتی که ممکن است یک تریدر را بهتر از […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نمیتوان به صورت مستقیم مشخص کرد که کدام تریدر بهترین است، زیرا این مسئله نسبی است و به عوامل مختلفی از جمله تجربه، استراتژی تریدینگ، و شرایط بازار بستگی دارد. با این حال، می‌توان به برخی از معیارها و نکاتی که ممکن است یک تریدر را بهتر از دیگران نشان دهد، اشاره کرد.

تریدرهای با سابقه و تجربه زیاد در بازار ممکن است بتوانند بهترین تصمیمات را در شرایط مختلف بگیرند.

: سیستم تریدینگ

استفاده از یک سیستم تریدینگ موثر و به‌روز نیز از عوامل مهمی است. سیستم‌های خودکار با قابلیت اجرای استراتژی‌های پیچیده و انجام تحلیل دقیق ممکن است به تریدر کمک کنند

تحلیل بازار.

تریدرهای موفق باید به دقت بازار را تحلیل کنند و توانایی درک الگوها و تغییرات قیمت را داشته باشند

مدیریت ریسک.

توانایی مدیریت ریسک به عنوان یک تریدر حرفه‌ای امری بسیار حائز اهمیت است. تریدرها باید بتوانند خسارات را کاهش دهند و با موقعیت‌های خطرناک به درستی برخورد کنند.

موفقیت تریدر نه تنها به مهارت‌های فنی بلکه به عوامل روحی نیز بستگی دارد. توانایی کنترل استرس، صبر، و انضباط در تصمیم‌گیری می‌تواند تأثیر مهمی داشته باشد

در این جدول برخی از بهترین تریدر های جهان را با هم مشاهده میکنیم

رتبه نام تریدر ارزش خالص دارایی به دلار آمریکا

(Net worth)

۱ ری دالیو

(Ray Dalio)

۱۴.۵ بیلیون دلار
۲ پاول تودور جونز

(Paul Tudor Jones)

۷.۵ بیلیون دلار
۳ جورج سوروس

(George Soros)

۶.۷ بیلیون دلار
۴ بروس کوونر

(Bruce Kovner)

۶.۶ بیلیون دلار
۵ استنلی دراکن میلر

(Stanley Druckenmiller)

۶.۴ بیلیون دلار
۶ جو لوئیس

(Joe Lewis)

۵.۶ بیلیون دلار
۷ اندرو جی. کریگر

(Andrew J. Krieger)

۳ بیلیون دلار
۸ بیل لیپشوتز

(Bill Lipschutz)

۲ بیلیون دلار
۹ مایکل مارکوس

(Michael Marcus)

۱.۴ بیلیون دلار

حالا بیایید تا در ادامه به سراغ هر کدام از بهترین تریدرهای جهان برویم و کمی بیشتر با آن‌ها آشنا شویم!

بهترین تریدر جهان چه کسی است ؟ - تصویر 2

۱. ری دالیو

ری، از نوجوانی و با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ دلاری موفقی که در شرکت هواپیمایی Northeast Airlines داشت، استعداد خود را به نمایش گذاشت.

ری دالیو  در همان موقع توانست بازدهی ۳ برابری خود را از شرکت هواپیمایی نورثویست بیرون بکشد.

او به‌سرعت و در سال ۱۹۷۵، مدرک تحصیلی خود را از مدرسه بازرگانی هاروارد گرفت تا وارد بُعدی جدید از دنیای سرمایه‌گذاری شود.

ری دالیو، یکی از بهترین تریدرهای جهان، در دهه ۱۹۸۰ میلادی به‌عنوان یکی از برترین‌های دنیای فارکس معرفی شد و این جایگاه را تا سال ۲۰۱۱ حفظ کرد تا در نهایت به‌عنوان بهترینِ بهترین‌ها معرفی شود. ری با ثروت خالص ۱۹.۱ بیلیون دلاری خود، حالا به‌عنوان ثروتمندترین تریدر فارکس شناخته می‌شود.

 

۲. پل تودور جونز

جونز، بنیان‌گذار صندوق تأمینی شرکت سرمایه‌گذاری تودور (the Tudor Investment Corporation)، به دلیل معاملات کلانی که در بازارهای مالی دارد، مشهور شده است. پل تودور جونز، یکی از بهترین تریدرهای جهان در سال ۲۰۲۳، عمده ثروت خود را قبل از بحران اقتصادی آمریکا در سال ۱۹۸۷ و با سود ۱۰۰ میلیون‌دلاری کسب کرده است.

حالا از آن زمان به بعد، جونز بیشتر روی نوسانات نرخ بهره در بازار فارکس تمرکز دارد و عمده سودآوری خود را مدیون این استراتژی مهم است. او همچنین در سال‌های ۱۹۹۲ تا ۱۹۹۵، به‌عنوان رئیس بورس نیویورک فعالیت می‌کرد و در همان سال‌ها بنیاد رابین‌هود را تأسیس کرد. طبق گزارش رسانه فوربس (Forbes)، ثروت خالص پل تودور جونز ۷.۵ بیلیون دلار برآورد می‌شود.

۳. جورج سوروس

بهترین تریدر جهان چه کسی است ؟ - تصویر 3

یکی از بهترین تریدرهای جهان در لیست ما، جورج سوروس است که مدیر صندوق سرمایه‌گذاری فارکس در تمام ادوار شناخته می‌شود. او در سال ۱۹۵۴ و پس از فارغ‌التحصیلی از دانشکده اقتصاد لندن در مقطع کارشناسی ارشد، فعالیت تجاری خود را در بانک تجاری ایالات متحده و بریتانیا شروع کرد. سوروس، در سال ۱۹۶۹ اولین صندوق تأمینی خود را با عنوان Double Eagle (که بعدها به Quantum Fund تغییر نام داد) و در سال ۱۹۷۰ دومین صندوق خود را با نام Soros Fund Management تأسیس کرد.

جورج سوروس، به‌عنوان یکی از بهترین تریدرهای جهان با توانایی فوق‌العاده در کسب درآمد از فارکس شناخته می‌شود. موقعیت کوتاه‌مدت معامله پوند انگلستان در سال ۱۹۹۲ که بانک مرکزی این کشور را از سقوط نجات داد و یک میلیارد دلار سود را برایش به ارمغان آورد، نام سوروس را بیش‌ازپیش روی زبان‌ها جاری کرد. با همه ابن اوصاف، سوروس یک چهره شناخته‌شده در دنیای بازارهای مالی است و ثروت خالص او ۶.۷ بیلیون دلار برآورد می‌شود.

 

۴. بروس کوونر

بروس کوونر، علاوه بر اینکه یکی از بهترین تریدرهای جهان است، به‌عنوان یک مدیر و سرمایه‌گذار موفق در حوزه صندوق‌های تأمینی هم فعالیت می‌کند. کوونر، یک‌سال تمام را صرف مطالعه تخصصی در مورد بازارهای مالی کرد و سپس در اولین سرمایه‌گذاری‌اش به سود ۲۲ هزاردلاری دست‌یافت. این تجربه بزرگ به کوونر کمک کرد تا به یک تریدر موفق در بازار کامودیتی تبدیل شود و مسیرش را برای ورود به فارکس هموار سازد.

در نهایت، کوور پس از تأسیس شرکت کاکستون (Caxton) در سال ۱۹۸۲، آن را به یکی از سودآورترین صندوق‌های تأمینی دنیا تبدیل کرد. طبق گزارش رسانه فوربس، بروس کوونر یکی از بهترین تریدرهای جهان محسوب می‌شود که ثروت خالص او در سال ۲۰۲۳ بالغ بر ۶.۶ بیلیون دلار اعلام شده است.

۵. استنلی دراکن میلر

بهترین تریدر جهان چه کسی است ؟ - تصویر 4

دراکن میلر، یکی از ثروتمندترین تریدرهای فارکس در حال حاضر است که کار خود را در بخش تجاری یک شرکت معمولی و با مدرک لیسانس اقتصاد شروع کرد. او پس از یادگیری مباحث تخصصی بازارهای مالی، اولین کسب‌وکار سرمایه‌گذاری خود را با عنوان Duquesne Capital Management در سال ۱۹۸۱ تأسیس کرد. کارنامه فعالیت تجاری دراکن میلر آن‎‌‌قدر خوب بود که جورج سوروس او را در سال‌های ۱۹۸۸ تا ۲۰۰۰ برای کار در صندوق تأمین خودش (Quantum Fund) استخدام کرد.

محبوبیت دراکن میلر پس از چاپ کتاب پرفروش جادوگران بازار جدید (The New Market Wizards) در سال ۱۹۹۲ بیشتر و بیشتر هم شد. استنلی دراکن میلر، چندین‌باره اشاره کرده است که استراتژی او برای به حداکثر رساندن سود در زمانی که معاملات سودآور هستند و به‌حداقل‌رساندن زیان در موقعیت‌های نه‌چندان خوب، راز موفقیت اوست. با همه این اوصاف، دارکن میلر در سال ۲۰۱۰ صندوق تأمینی خود را با ادعای اینکه سرمایه‌گذاری‌اش موفقیت‌آمیز پیش نمی‌رود، تعطیل کرد

https://forecto.com/ .

 

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2631647

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها