تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :بهترین سایت های ایردراپ معتبر

  • کد خبر : 2637154
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲
لورس :بهترین سایت های ایردراپ معتبر
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

یکی از راه‌های کسب درآمد در دنیای کریپتوکارنسی، ایردراپ (Airdrop) است. کافی است یک جستجوی ساده با موضوع جدیدترین ایردراپ‌ها در فضای اینترنت داشته باشید تا با تعداد زیادی پروژه فعال آشنا شوید. اما آیا تمام این پروژه‌ها قانونی و قابل اعتماد هستند؟ وب‌سایت‌های زیادی در بازار رمزارزها با مضمون معرفی ایردراپ در حال فعالیت هستند که می‌توان آن‌ها را به عنوان منبع مطمئنی برای ردیابی پروژه‌های Airdrop معرفی کرد. ما در مقاله قبلی به معرفی امن ترین کیف پول ارز دیجیتال پرداختیم و در این مقاله قصد داریم بهترین و معتبرترین سایت‌های معرفی ایردراپ را به شما معرفی کنیم.
ایردراپ چیست؟ فرایندی که طی آن شرکت‌های ارز دیجیتال، تعدادی از توکن‌های خود را به شکل رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، ایردراپ نام دارد. برای معرفی ایردراپ باید بگوییم که این فرایند در شرایط مختلف ممکن است به دلایل متفاوتی مثل ایجاد آگاهی همگانی نسبت به پروژه، جلب توجه، تبلیغات و بازاریابی دیجیتال رخ دهد. ایردراپ ارز دیجیتال (Crypto Airdrop) در دنیای کریپتو به عنوان یک استراتژی بازاریابی در فضای رمزنگاری شناخته می‌شود. معمولاً..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

یکی از راه‌های کسب درآمد در دنیای کریپتوکارنسی، ایردراپ (Airdrop) است. کافی است یک جستجوی ساده با موضوع جدیدترین ایردراپ‌ها در فضای اینترنت داشته باشید تا با تعداد زیادی پروژه فعال آشنا شوید. اما آیا تمام این پروژه‌ها قانونی و قابل اعتماد هستند؟ وب‌سایت‌های زیادی در بازار رمزارزها با مضمون معرفی ایردراپ در حال فعالیت هستند که می‌توان آن‌ها را به عنوان منبع مطمئنی برای ردیابی پروژه‌های Airdrop معرفی کرد. ما در مقاله قبلی به معرفی امن ترین کیف پول ارز دیجیتال پرداختیم و در این مقاله قصد داریم بهترین و معتبرترین سایت‌های معرفی ایردراپ را به شما معرفی کنیم.

ایردراپ چیست؟

فرایندی که طی آن شرکت‌های ارز دیجیتال، تعدادی از توکن‌های خود را به شکل رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، ایردراپ نام دارد. برای معرفی ایردراپ باید بگوییم که این فرایند در شرایط مختلف ممکن است به دلایل متفاوتی مثل ایجاد آگاهی همگانی نسبت به پروژه، جلب توجه، تبلیغات و بازاریابی دیجیتال رخ دهد. ایردراپ ارز دیجیتال (Crypto Airdrop) در دنیای کریپتو به عنوان یک استراتژی بازاریابی در فضای رمزنگاری شناخته می‌شود. معمولاً استارت‌آپ‌ها و تیم‌های توسعه‌دهنده پروژه‌های نوین برای ایجاد سروصدا هنگام توزیع بخشی از توکن‌های خود از این استراتژی استفاده می‌کنند.

بهترین سایت‌های ایردراپ معتبر

کاربران بازار کریپتو نسبت به کانال‌ها و شبکه‌هایی که از ایردراپ استفاده می‌کنند، علاقه زیادی از خود نشان می‌دهند. این علاقه‌مندی زمانی بیشتر می‌شود که شبکه موردنظر کاملاً قانونی و استاندارد فرایند ایردراپ را در پیش گرفته باشد. از آنجایی که اکنون مکانیسم بازاریابی ایردراپ به یکی از متداول‌ترین راه‌های کلاهبرداری در حوزه کریپتو تبدیل شده، بهتر است برای معرفی ایردراپ و اطلاع از رویدادهای مربوط به این موضوع از پلتفرم‌های شناخته‌شده و استاندارد استفاده کنید. در ادامه بهترین سایت‌های ایردراپ معتبر در سطح جهانی را معرفی خواهیم کرد.

AirDropAlert

سرویس رایگان AirDropAlert توسط مورتن کریستنسن (Morten Christensen) و در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد تا کاربران بازار کریپتو از عضویت در پروژه‌های غیرمعتبر و کلاهبردار در امان باشند. این سرویس به کاربران کمک می‌کند تا هدایا و ایردراپ‌های ارزهای دیجیتال را به طور قانونی دنبال کنند. سرویس AirDropAlert به عنوان اولین پلتفرم برای معرفی ایردراپ در دنیای کریپتوکارنسی شناخته شده و علاوه بر تحقیق و خبررسانی درباره Airdrop ها، گزینه‌های دیگری مثل Featured، NFT، Upcoming و… نیز دارد.

Airdrops.io

پلتفرم Airdrops.io یک سرویس رایگان و جامعه برای معرفی به‌روزترین کمپین‌های ایردراپ در دنیای رمزارزها است. بسیاری از کانال‌ها و شرکت‌ها برای دیده‌شدن و افزایش تقاضا، پروژه خود را در فهرست این پلتفرم قرار می‌دهند. وب‌سایت Airdrops.io پس از بررسی و اطمینان از قانونی بودن یک پروژه، اجازه انتشار آن را صادر خواهد کرد. ضمن اینکه کاربران در این سایت می‌توانند راهنمای درخواست ایردراپ و الزامات آن را مطالعه کرده و با عضویت در خبرنامه آن، نسبت به ایردراپ‌های بعدی مطلع شوند.

معرفی سایت‌های ایردراپ معتبر

AirdropsMob

یکی از قدیمی‌ترین سرویس‌هایی که به معرفی ایردراپ برای کاربران حوزه کریپتو می‌پردازد، وب‌سایت ایردراپ موب (AirdropsMob) است. این پلتفرم طیف گسترده‌ای از ایردراپ‌های آپدیت‌شده را در اختیار داشته و هنگام معرفی آن‌ها، اطلاعات دقیقی را در اختیار کاربران متقاضی قرار می‌دهد. کاربران در این وب‌سایت می‌توانند ایردراپ‌های فعال و آتی را بر اساس مقدار پاداش، درجه سختی و… دسته‌بندی کنند. ضمن اینکه امکان گزارش پروژه‌های مشکوک با اطلاعات ناقص نیز برای کاربران AirdropsMob وجود خواهد داشت. برای مثال در حال حاضر خبرهایی مبنی بر ایردراپ نات کوین در فضای کریپتوکارنسی به گوش می‌رسد. شما می‌توانید از طریق ایردراپ موب اطلاعات دقیق و معتبری درباره این خبر کسب کرده و عملکرد خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

Freeairdrop.io

سایت Freeairdrop یک پلتفرم معرفی ایردراپ ساده و کاربردی است که دستورالعمل‌های گام به گام و راهنماهای مفیدی درباره پروژه‌های مختلف در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از بخش‌های جذاب این وب‌سایت مربوط به معرفی ایردراپ‌های احتمالی آینده می‌شود. طوری که پروژه‌هایی که احتمال اعلام ایردراپ از سوی آن‌ها وجود دارد را به کاربران خود معرفی خواهد کرد. کاربران وب‌سایت Freeairdrop می‌توانند آخرین اخبار مربوط به پروژه‌های airdrop را از کانال تلگرام این پلتفرم دنبال کنند.

AirDropBob

پلتفرم AirDropBob در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و تا کنون توانسته با معرفی صدها ایردراپ معتبر و قانونی عملکرد خوبی از خود نشان دهد. طراحی و ساختار این وب‌سایت بسیار کاربرپسند و آسان بوده و به کاربران در جستجو و فیلتر کردن ایردراپ‌ها کمک می‌کند. برای مثال می‌توانید تنظیمات جستجو در این پلتفرم را طوری تنظیم کنید که فقط به ایردراپ‌های فعال در یک بلاکچین خاص دسترسی داشته باشید.

پلتفرم AirDropBob برای معرفی ایردراپ‌های ارز دیجیتال

AirdropKing.io

یکی دیگر از بهترین پلتفرم‌های معرفی ایردراپ AirdropKing.io است که معتبرترین و کارآمدترین پروژه‌های ایردراپ را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این وب‌سایت کاربری آسانی داشته و پروژه‌های لیست شده را رتبه‌بندی کرده و آن‌ها را در چهار دسته زیر تقسیم‌بندی کرده است:

  • جدیدترین
  • بیشترین رتبه
  • در حال اتمام اعتبار
  • بیشتری ارزش

پلتفرم ایردراپ کینگ برای هر پروژه یک راهنمای گام به گام قوی آماده کرده و اطلاعات کاربردی گسترده‌ای درباره آن پروژه منتشر خواهد کرد. این وب‌سایت معرفی ایردراپ در شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام، توییتر و اینستاگرام نیز طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال پروژه‌های ایردراپ معتبر و پرسود هستید، حتما به وب‌سایت AirdropKing.io سر بزنید.

چگونه می‌توان ایردراپ رایگان دریافت کرد؟

حال که با انواع وب‌سایت معرفی ایردراپ آشنا شدید، نوبت آن است که راه‌های دریافت Airdrop رایگان را با یکدیگر مرور کنیم:

  1. جستجوی دائمی و منظم در فضای اینترنت برای یافتن فرصت‌های جدید و معتبر Airdrop کریپتو
  2. ثبت نام و ساخت حساب کاربری در پلتفرم‌های جدید برای استفاده از ایردراپ‌های استاندارد
  3. توجه به پروژه‌های آینده برای ایجاد آمادگی در دریافت ایردراپ‌های بانتی (Bounty)
  4. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و دنبال کردن صفحات فعال در این زمینه
  5. عضویت در وب‌سایت‌های معتبر معرفی ایردراپ و دنبال کردن اخبار آن‌ها
  6. هولدر ایردراپ (به معنای نگه‌داشتن یک توکن خاص که نوعی از ایردراپ است)

هولدر ایردراپ چیست؟

آخرین مورد از راه‌های دریافت ایردراپ رایگان، هولدر ایردراپ بود. نحوه عملکرد این شیوه در پروژه‌های مختلف کمی متفاوت است. تعدادی از هولدرها به طور خودکار توکن‌ها را به والت ارزی کاربران مالک یک کوین خاص واریز می‌کنند. اما برخی پروژه‌ها مبتنی بر اسنپ شات بوده و فقط به کاربرانی که دارای اسنپ شات آن توکن خاص هستند، اجازه دریافت ایردراپ می‌دهند. اسنپ شات برابر با رکوردی از دارندگان یک توکن است که در یک بلوک زمان خاص ایجاد شده است.

هولدر ایردراپ راهی برای دریافت AirDrop رایگان

برای مثال می‌توان به Byteball اشاره کرد. این هولدر ایردراپ ابتدا فقط بین دارندگان بیت کوین (BTC) توزیع شد. توجه داشته باشید که این شیوه توزیع ایردراپ باعث ایجاد هیجان در بازار شده و در اکثر مواقع موجب افزایش قیمت شدید یک کوین خاص می‌شود. از معروف‌ترین هولدر ایردراپ‌های ارز دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ARDR
  • NEM
  • Stellar Lumens
  • Byteball

کلام آخر

آشنایی با مفهوم ایردراپ و جذابیت‌های آن برای کسب موفقیت و داشتن عملکردی خوب در بازار کریپتو کافی نیست. شما باید توانایی یافتن پروژه‌های Airdrop در زمان مناسب و تشخیص قانونی بودن آن را داشته باشید. به همین دلیل است که شناخت سایت‌های معرفی ایردراپ و بررسی راه‌های دریافت ایردراپ رایگان جزو امور الزامی برای کاربران حوزه کریپتو محسوب می‌شود. پروژه‌های ایردراپ راهی مناسب برای افزایش مالکیت ارز مجازی، افزایش آگاهی از اهداف یک پروژه و تقویت سبد رمزارزها بدون نیاز به خرید دارایی دیجیتال است. این مفهوم را جدی بگیرید و با ثبت نام در صرافی آنلاین اریترون نه تنها میتوانید از جدید ترین اخبار در مورد ایردراپ ها مطلع شوید بلکه میتوانید به معامله ۱۱۰۰ ارز دیجیتال اقدام کنید.

نوشته بهترین سایت های ایردراپ معتبر اولین بار در صرافی آنلاین اریترون. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها