تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :بهترین سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال (۶ سایت معتبر)

  • کد خبر : 2628005
  • ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
لورس :بهترین سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال (۶ سایت معتبر)
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال در واقع مجموعه‌هایی هستند که به‌جای پرداخت ارزی، دلاری و یورویی، به شما امکان خرید کارت هدیه با پرداخت مبتنی بر حساب‌های مجازی ارز دیجیتال را می‌دهند. در حال حاضر و در تمام دنیا، سرویس‌های آنلاین مانند نتفلیکس، اسپاتیفای، آمازون، اپل و مایکروسافت از کارت‌های هدیه برای فروش اقلام خود استفاده می‌کنند.
حتی با برخی از آن‌ها شما می‌توانید اقدام به خرید کالاهای فیزیکی کنید. در روند خرید با ارز دیجیتال، یکی از مهم‌ترین نکات تبدیل پول به ارز رایج مانند دلار، یورو و پوند است، در حال حاضر سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال می‌توانند این امکان را به‌سرعت برای شما فراهم سازند.
به طور مشابه، مردم هنگام اشتراک در برنامه‌های پیش‌پرداخت مختلف مانند iTunes، Gamespot، Amazon و موارد دیگر از کارت‌های هدیه استفاده می‌کنند. در ابتدا، مردم ملزم به پرداخت پول نقد/فیات در ازای این کارت‌ها هستند، بااین‌حال، این موضوع در طول سال‌ها با پیدایش ارزهای دیجیتال تغییر کرده است. در ادامه قصد داریم بهترین سایت خرید گیفت کارت خارجی را به شما معرفی کنیم که در درگاه‌های پرداخت،..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال در واقع مجموعه‌هایی هستند که به‌جای پرداخت ارزی، دلاری و یورویی، به شما امکان خرید کارت هدیه با پرداخت مبتنی بر حساب‌های مجازی ارز دیجیتال را می‌دهند. در حال حاضر و در تمام دنیا، سرویس‌های آنلاین مانند نتفلیکس، اسپاتیفای، آمازون، اپل و مایکروسافت از کارت‌های هدیه برای فروش اقلام خود استفاده می‌کنند.

حتی با برخی از آن‌ها شما می‌توانید اقدام به خرید کالاهای فیزیکی کنید. در روند خرید با ارز دیجیتال، یکی از مهم‌ترین نکات تبدیل پول به ارز رایج مانند دلار، یورو و پوند است، در حال حاضر سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال می‌توانند این امکان را به‌سرعت برای شما فراهم سازند.

به طور مشابه، مردم هنگام اشتراک در برنامه‌های پیش‌پرداخت مختلف مانند iTunes، Gamespot، Amazon و موارد دیگر از کارت‌های هدیه استفاده می‌کنند. در ابتدا، مردم ملزم به پرداخت پول نقد/فیات در ازای این کارت‌ها هستند، بااین‌حال، این موضوع در طول سال‌ها با پیدایش ارزهای دیجیتال تغییر کرده است. در ادامه قصد داریم بهترین سایت خرید گیفت کارت خارجی را به شما معرفی کنیم که در درگاه‌های پرداخت، از رمزارزها یا همان کریپتو کارنسی پشتیبانی می‌کنند. در بیتمینو این موارد را بررسی خواهیم کرد.

برترین سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال در جهان

درصورتی‌که صاحب مقداری بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و تتر هستید و می‌خواهید آن را خیلی سریع تبدیل به پول رایج کنید. در حال حاضر سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال که در سراسر دنیا دایر شده‌اند این امکان را به شما می‌دهند. البته قطعاً دوست ندارید که آن‌ها ناامن و یا ناشناخته و تازه‌کار باشند، به طبع در همین مورد جستجویی انجام داده و شاید با این سایت مواجه شده باشید. ما در لیست بهترین سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال، مواردی را به شما معرفی می‌کنیم که در حال حاضر در این حوزه متخصص و حرفه‌ای‌ترین هستند.

وبسایت خرید گیفت کارت CryptoRefills

در بین وب‌سایت‌هایی که برای خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال به شما معرفی می‌کنیم، سعی ما این است به سراغ مجموعه‌هایی برویم که از بیشتر و یا تمام گیفت‌کارت‌ها پشتیبانی کنند. شرکت‌های زیادی چه در حوزه دیجیتال و چه خارج از آن فعالیت گسترده‌ای در این زمینه دارند. اپل، مایکروسافت، سونی، نینتندو، مسترکارت، ویزاکارت، پی پال، اسپاتیفای، آمازون و… از جمله آن‌ها هستند.

CryptoRefills یکی دیگر از پلتفرم‌های بین‌المللی کارت‌های رمزنگاری است که صدها برند دارد. شما می‌توانید با ورود به این سایت، ثبت‌نام و عضویت، به‌راحتی هر گیفت کارتی که مایل هستید را خریداری و استفاده کنید.

خرید گیفت کارت با بیت‌کوین در eGifter

اگر تابه‌حال به دنبال پلتفرم‌هایی برای خرید کارت‌های هدیه یا همان گیفت کارت با استفاده از ارز رمزنگاری شده باشید، این احتمال زیاد است که با eGifter مواجه شده‌اید.

این پلتفرم یکی از بهترین خدمات هدایای الکترونیکی را که در اینترنت با آن روبرو می‌شوید ارائه می‌دهد. قابل‌توجه است، بر خلاف اکثر همتایان خود، eGifter خدمات منحصربه‌فرد مختلفی را ارائه می‌دهد، از خریدوفروش کارت‌های تک و ویزا گرفته تا هدایای شرکتی و همچنین هدایای انبوه/گروهی، همه جز اصلی‌ترین حوزه‌های فعالیتی این مجموعه به‌عنوان یکی از بهترین سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال است.

در حال حاضر، کاربران می‌توانند از هر یک از صدها فروشنده کارت هدیه ثبت شده در این پلتفرم از جمله آدیداس، آمازون، اپل، گیم ستاپ و اوبر خرید کنند. به همین ترتیب، یک گزینه پیشرفته برای ذخیره و مدیریت کارت‌های هدیه وجود دارد، ویژگی که معمولاً توسط سازمان‌های شرکتی یا توزیع‌کنندگان عمده حمایت می‌شود.

Bidali

تصور کنید کیف پولی دارید که می‌توانید پول خود را به‌عنوان کارت هدیه ذخیره کنید. خوب، یک تصویر کامل از آنچه ممکن است به ذهن شما خطور کرده باشد، این است که می‌توانید ناشناس هر پرداختی که دوست دارید را انجام دهید. اساساً، مشتریان می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال، کارت‌های هدیه بخرند و از هزاران برند در سراسر جهان شارژ کنند.

روند خرید از این وب‌سایت بسیار آسان است و شما در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانید نیازهای خود را برآورده کنید. در واقع عملیات خرید صرفاً با اسکن بارکدها و پیشروی انجام می‌شود.

از طرفی سیستم‌های بازی، نرم‌افزارهای آنلاین، اپلیکیشن‌های عمومی، سایت های بزرگ و کوچک نیز از این قابلیت‌ها پشتیبانی می‌کنند.

Coingate

خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال هم به‌هرحال ریسک‌های خاص خود را دارد، شاید به‌راحتی نتوانید به وب‌سایت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند اعتماد کنید؛ اما کوین گیت یکی از بهترین‌هاست.

این پلتفرم خاص به طور پیش‌فرض یک بازار مبادلات رمزنگاری است، بااین‌حال، همچنین یک مقصد عالی برای خرید، مبادله و مدیریت کارت هدیه است. به گفته این وب‌سایت، مشتریان می‌توانند بیش از ۱۵۰۰ کارت هدیه از برندهای مختلف را با بیت‌کوین یا هر ارز دیجیتال قابل‌قبول دیگری در این پلتفرم خریداری کنند.

نکته قابل‌توجه این است که این پلتفرم کارت‌های هدیه از صنایع رده‌های مختلف ارائه می‌دهد که در تجارت الکترونیک، بازی، مسافرت، سرگرمی، ورزش و رستوران‌ها فعالیت می‌کنند. گفته می‌شود، فروشندگان برجسته کارت هدیه در این پلتفرم عبارت‌اند از Xbox، PlayStation، Nintendo eShop، Airbnb، Twitch، IKEA، Spotify، Nike و بسیاری دیگر.

همچنین، این پلتفرم خرید با کارت هدیه را سخت‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند؛ زیرا مشتری می‌تواند هزینه خرید خود را با استفاده از شبکه‌های لایتنینگ مانند بیت‌کوین و لایت‌کوین که هزینه‌های شبکه کمتری را ارائه می‌دهد، پرداخت کند. به طور مشابه، پلتفرم‌ها مشتریان را قادر می‌سازند تا اشتراک‌های منطقه‌ای را با استفاده از کارت‌های خریداری شده به‌جای پرداخت کارت دور بزنند و در نهایت، هر کارت را در ایمیل گیرنده در زمان واقعی تحویل دهند.

Bitrefill وب‌سایتی برای خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال

مزیت مهم سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال این است که تقریباً از همان مبنای عدم نیاز به احراز هویت بر اساس پرداخت استفاده می‌کنند. اگر به هر دلیل امکان خرید با استفاده از حساب‌های بانکی مبتنی بر دلار و یورو را ندارید، سرویس‌های مذکور می‌توانند نیاز شما را برآورده کنند. وجه تمایز آن‌ها این است که از چند شرکت و کمپانی پشتیبانی می‌کنند.

Bitrefill با ارائه پشتیبانی از بیش از ۴۵۰۰ فروشنده کارت هدیه، بدون شک یکی از بزرگ‌ترین بازارهای کارت هدیه برای بازدید در اینترنت است. علاوه‌برآن، مشتریان به‌راحتی می‌توانند ارزهای دیجیتال را با کارت‌های هدیه و بالعکس از بیش از ۷۵۰ کسب‌وکار در بیش از ۱۷۰ کشور مبادله کنند. این پلتفرم نیز یکی از سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال معتبر است.

جالب است که مهم نیست علاقه شما یا گیرنده چیست. هر کس می‌تواند چیزی منحصربه‌فرد برای خود پیدا کند. علاوه بر این، درحالی‌که کارت‌های هدیه برندهای متعددی برای انتخاب وجود دارد، مشتریان می‌توانند به طور یکپارچه مجموعه‌های متعددی را که بادقت در گروه‌های خرد بر اساس علاقه افراد طبقه‌بندی‌شده‌اند، جستجو کنند.

بیت پی یا BitPay

این پلتفرم صرافی خاص یک ویژگی تبادل کارت هدیه را ارائه می‌دهد که در آن مشتریان می‌توانند کارت‌های هدیه خود را از صدها برند از جمله مهم‌ترین مجموعه‌های یکپارچه پرداخت؛ مانند مسترکارت، ویزا و… و صدالبته Amazon، Uber، Home Depot، Hotels.com و بسیاری دیگر با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده ترجیحی خود خریداری کنند. این روش خرید علاوه بر ایمنی ناشناس خواهد بود که از نظر احراز هویت نیز می‌تواند مشکلات بسیاری از کاربران ایرانی را روی سایت های بین‌الملل حل کند.

اگر با فضای کریپتو آشنایی داشته باشید، متوجه شده‌اید که بیت پی، از زمانی که در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد، به‌عنوان دروازه بسیاری از برندهای غیر رمزنگاری عمل کرده است. به‌عبارت‌دیگر، این امکان را برای مردم فراهم کرده است که از برندهای مختلف با استفاده از ارز دیجیتال حمایت کنند.

این پلتفرم افزونه‌های API را نیز ارائه می‌کند که در صورت ادغام – در بازارهای مختلف تجاری آنلاین مبتنی بر بلاک‌چین – پرداخت کریپتو را برای مشتریان یکپارچه می‌کند. تاکنون این پلتفرم میزبان هزاران فروشنده کارت هدیه در صنایع/دسته‌های مختلف مانند طلا و فلزات گران‌بها، جواهرات و ساعت‌ها، سفر و اوقات فراغت، لوازم الکترونیکی، خیریه و سازمان‌های غیرانتفاعی، رستوران‌ها، خودروها، مد و موارد دیگر است.

WeGift

وی گیفت به‌جرئت یکی از قدرتمندترین و بهترین سایت‌ها در زمینه خرید گیفت کارت با استفاده از ارزهای دیجیتال است که در حال حاضر با فعالیت مداوم توانسته رتبه اول را در زمینه بازدید دریافت کند. مشتریان به‌راحتی می‌توانند به‌صورت عمومی و یا شخصی اقدام به خرید این گیفت‌کارت‌ها کرده و البته که محصولات برای صدها برند و شرکت و مجموعه‌های فروشنده قابل تهیه است.

شما می‌توانید گیفت‌کارت‌های اپل در رنج‌های مختلف قیمتی، استارباکس، نایکی، اوبر، آمازون و… را از طریق وی گیفت تهیه کنید. این سایت بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده یکی از بهترین‌ها برای خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال محسوب می‌شود. در لیست سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال، این وبگاه کامل‌ترین امکانات را ارائه می‌دهد.

سایت برای خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال

جمع‌بندی نهایی: کدام سایت برای خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال بهتر است؟

در نهایت به طبع این سوال برای شما ایجاد می‌شود که کدام مجموعه از بین سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال می‌تواند معتبرتر باشد؟ البته که اعتبار موضوعی نسبی است و به‌مرور حاصل می‌شود. اما بهتر است به سراغ وبگاه‌هایی بروید که مجوزهای فعالیتی مبتنی بر رعایت تمامی مواد و مفاد حقوق مدنی و تجاری را دریافت کرده‌اند و نسبت به دیگران، خوش‌نام‌تر، باسابقه‌تر و قدرتمندتر هستند.

وب‌سایت‌هایی که ما در این مقاله به شما تحت عنوان خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال معرفی کردیم، از بسیاری سرویس‌ها و پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کنند. البته شما با خرید گیفت کارت مسترکارت و ویزاکارت، می‌توانید از خدمات بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین به‌صورت عمومی و یکپارچه استفاده کنید.

Originally posted 2023-02-14 21:27:07.

The post بهترین سایت های خرید گیفت کارت با ارز دیجیتال (۶ سایت معتبر) appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628005

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها