تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :بهترین سبد ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۳

  • کد خبر : 2606706
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
لورس :بهترین سبد ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بازار ارزهای دیجیتال، همچنان هم سرمایه گذاران باتجربه و هم تازه واردان کنجکاو را مجذوب خود می‌کند. قلمروی پول دیجیتال که بر اساس فناوری بلاکچین پدید آمده ، روز‌به‌روز در حال بزرگتر شدن است. انقلاب غیرمتمرکز، سیستم های مالی سنتی را به شکلی فزاینده به چالش کشیده است. دنیای جذاب ارزهای دیجیتال جایی است که آینده امور مالی به سرعت در حال شکل گیری در آن است. از ظهور بیت کوین تا ظهور آلتکوین های نوآورانه در ماه های اخیر، بازار کریپتو موفق به جذب سرمایه گذاران بسیاری شده که دارای انگیزه های گوناگون برای ورود به این بازار بوده‌اند. همگی این سرمایه گذاران، در یک چیز وجه اشتراک داشته‌اند؛ سرمایه گذاری بر پتانسیل آینده غیرمتمرکز، ارزش ریسک کردن را دارد.
سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بازار ارزهای دیجیتال، همچنان هم سرمایه گذاران باتجربه و هم تازه واردان کنجکاو را مجذوب خود می‌کند.
با این حال، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با مخاطرات مخصوص به خود همراه است، همان‌طور که رکود قابل توجه در بازار سال گذشته، این موضوع را اثبات کرد. بر همین اساس، برای بسیاری از علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در رمزارزها،..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازار ارزهای دیجیتال، همچنان هم سرمایه گذاران باتجربه و هم تازه واردان کنجکاو را مجذوب خود می‌کند. قلمروی پول دیجیتال که بر اساس فناوری بلاکچین پدید آمده ، روز‌به‌روز در حال بزرگتر شدن است. انقلاب غیرمتمرکز، سیستم های مالی سنتی را به شکلی فزاینده به چالش کشیده است. دنیای جذاب ارزهای دیجیتال جایی است که آینده امور مالی به سرعت در حال شکل گیری در آن است. از ظهور بیت کوین تا ظهور آلتکوین های نوآورانه در ماه های اخیر، بازار کریپتو موفق به جذب سرمایه گذاران بسیاری شده که دارای انگیزه های گوناگون برای ورود به این بازار بوده‌اند. همگی این سرمایه گذاران، در یک چیز وجه اشتراک داشته‌اند؛ سرمایه گذاری بر پتانسیل آینده غیرمتمرکز، ارزش ریسک کردن را دارد.

بخوانید  چگونه حتی در بازار نزولی NFT سود کنید؟ استراتژی موفق در بازار ان اف تی‌ها

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال، همچنان هم سرمایه گذاران باتجربه و هم تازه واردان کنجکاو را مجذوب خود می‌کند.

با این حال، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با مخاطرات مخصوص به خود همراه است، همان‌طور که رکود قابل توجه در بازار سال گذشته، این موضوع را اثبات کرد. بر همین اساس، برای بسیاری از علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در رمزارزها، این سؤال کلیدی وجود دارد که آیا بازار به زودی بهبود می‌یابد یا خیر. در واقع، پرسش اصلی این است که آیا با سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، به سود دلخواه خود دست می‌یابیم یا نه. با اینکه نمی‌توان به این سؤال پاسخ قطعی داد، می‌توان به گونه ای سرمایه گذاری را انجام داد که در صورت رکود و نزول بیشتر بازار، کمترین ضرر و در صورت بهبود و صعود بازار، بیشترین سود ممکن را تجربه کرد. رسیدن به این مهم، از طریق تشکیل یک سبد متنوع از ارزهای دیجیتال متفاوت امکان‌پذیر است.

بخوانید  تحلیل پپه | بررسی وضعیت میم کوین PEPE

اینکه چرا باید یک سبد ارز دیجیتال تشکیل دهیم را در ادامه توضیح خواهیم داد. در حقیقت، سبد ارز دیجیتال مورد نظر ما، یک نوع سبد سرمایه گذاری است. به همین خاطر، بهتر است نگاهی کوتاه به مفهوم سبد سرمایه گذاری و چرایی استفاده از آن بیندازیم.

سبد سرمایه گذاری چیست؟

سبد سرمایه گذاری به گروهی از دارایی های مالی گفته می‌شود که توسط یک سرمایه گذار تشکیل شده است. این سبد می‌تواند شامل سهام، اوراق بهادار، صندوق سرمایه گذاری قابل معامله (ETF)، ارزهای دیجیتال و یا سایر دارایی های مالی باشد. دلیل تشکیل سبد سرمایه گذاری، ایجاد تنوع، کاهش ریسک، افزایش بهره وری، رشد سرمایه و مدیریت بهینه دارایی ها است. با ایجاد سبد سرمایه گذاری، سرمایه گذار ریسک سرمایه گذاری خود را کاهش و در عین حال به هدف کسب بازده مناسب دست می‌یابد. البته سبد سرمایه گذاری ممکن است با توجه به استراتژی و اهداف سرمایه گذار، به طور هفتگی، ماهانه یا سالانه تغییر کند.

بخوانید  شیبا اینو به عمومی شدن Shibarium به زودی اشاره می کند

سبد ارز دیجیتال چیست؟

سبد ارز دیجیتال، نوعی سبد سرمایه گذاری محسوب می‌شود. این نوع سبد سرمایه گذاری، مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال است که در یک سبد یا پورتفوی دیجیتال گردآوری شده‌اند. علت ایجاد سبد ارز دیجیتال، مشابه با سایر سبدهای سرمایه گذاری، ایجاد تنوع، کاهش ریسک، افزایش بهره وری، رشد سرمایه و مدیریت بهینه دارایی های سرمایه گذار است.

سبد ارز دیجیتال

با تشکیل یک سبد از ارزهای دیجیتال، ریسک سرمایه گذاری را کاهش و بهره روی را افزایش می‌دهیم.

خب همان‌طور که توضیح داده شد، با تشکیل یک سبد از ارزهای دیجیتال، ریسک سرمایه گذاری را کاهش و بهره روی را افزایش می‌دهیم. افزون بر این، می‌توانیم ارزهای خریداری شده را به صورت بهینه مدیریت کنیم. در واقع، با توجه به شرایط بازار می‌توان به کاهش یا افزایش مقدار هر ارز، یا حتی افزودن یا حذف کردن آن‌ها اقدام نمود. به عبارت دیگر، لزومی ندارد که به ارزهای سبد ارز دیجیتال تشکیل شده، تا ابد وفادار بمانیم و در صورت لزوم می‌توان سبد را تغییر داد.

بخوانید  لیست صرافی های مجاز ارز دیجیتال بانک مرکزی ایران

حال که با اهمیت تشکیل سبد ارز دیجیتال آشنا شدیم، به رمزارزهای مناسب برای بهترین سبد ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۳ می‌پردازیم.

ارزهای بهترین سبد ارز دیجیتال برای سال ۲۰۲۳

با توجه به مواردی که اشاره شد، شناسایی پروژه‌های کریپتویی با کیفیتی که پتانسیل تحمل دوره‌های نزولی و پیشرفت در آینده را دارند، بسیار مهم می‌شود. این دارایی های دیجیتال، باید عملکردی قوی در بازار، فناوری نوآورانه و اصول بنیادی قوی را دارا باشند. بدین صورت است که می‌توان آن‌ها را به عنوان گزینه سرمایه گذاری امیدوارکننده و مناسب در نظر گرفت. البته باید توجه داشته باشیم که ما در اینجا در خصوص یک سبد سرمایه گذاری صحبت می‌کنیم؛ بنابراین منظور ما نوسان گیری و یا هولد کوتاه مدت نیست. به عبارت دیگر، دوره زمانی یک سرمایه گذاری، معمولا در حد چند ماه یا چند سال است. اگرچه در این مقاله، عملا منظور همان چند ماه است.

یهترین ارزها برای تشکیل سبد ارز دیجیتال

بهترین ارزهای دیجیتال

شناسایی پروژه‌های کریپتویی با کیفیتی که پتانسیل تحمل دوره‌های نزولی و پیشرفت در آینده را دارند، بسیار حائز اهمیت است

در حالی که نمی‌توان با اطمینان مطلق پیش‌بینی کرد که کدام یک از ارزهای دیجیتال رونق بعدی را تجربه خواهند کرد، فرآیند انتخاب ما، سعی در معرفی امیدوارکننده‌ترین آن‌ها دارد. با ارزیابی عواملی مانند اندازه بازار، توکنومیک، پذیرش در دنیای واقعی، مشارکت و پشتیبانی جامعه و سایر عوامل کلیدی، هدف ما شناسایی ارزهای دیجیتالی است که قانع‌کننده‌ترین فرصت‌ها را در این زمان ارائه می‌دهند.

بخوانید  نقد و بررسی صرافی ارز دیجیتال Binance

ما ارزهای انتخابی برای بهترین سبد ارز دیجیتال را به دسته تقسیم می‌کنیم. دسته اول شامل کم ریسک ترین و بهترین گزینه ها برای یک تازه وارد به بازار هستند. با انتخاب دسته دوم، می‌توان با مقداری افزایش ریسک، از پتانسیل سود بیشتری نیز برخوردار بود. اما انتخاب ارزهای دسته سوم، ریسک را به مقدار قابل توجهی افزایش می‌دهد و در عین حال، پتانسیل کسب سود خیره کننده را به شدت افزایش می‌دهد. هر کدام از این دسته ها به ترتیب دارای ۵، ۶ و ۱۷ ارز هستند. در مورد دسته اول و دوم، ارزها را به ترتیب میزان تکرار آن‌ها در مقالات مشابه در سطح جهان نام می‌بریم. بدین ترتیب متوجه خواهید شد که کدام ارزها توسط کارشناسان در سطح جهان، بیشتر مورد تاکید قرار گرفته‌اند.

۵ ارز برتر برای بهترین سبد ارز دیجیتال در ۲۰۲۳

این ارزها شامل ارزهایی با اندازه بازار (مارکت کپ) بزرگ و سابقه و عملکرد قوی در گذشته هستند. با سرمایه گذاری در این ارزها، می‌توان مطمئن ترین سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را تجربه کرد. این ارزهای دیجیتال عبارت‌اند از اتریوم (Ethereum)، بیت کوین (Bitcoin)، پالیگان (Polygon)، کارادانو (Cardano) و بایننس کوین (BNB).

بخوانید  توقف معامله رمزارز انجین (ENJ) در صرافی والکس

ارز دیجیتال بیت کوین

هدف ما شناسایی ارزهای دیجیتالی است که قانع‌کننده‌ترین فرصت‌ها را ارائه می‌دهند.

۶ ارز با پتانسیل سود مناسب در سال ۲۰۲۳

با انتخاب این ارزها ریسک سرمایه گذاری خود را افزایش می‌دهید، اما در صورت سوددهی، با سودهای بیشتری نسبت به ۵ ارز بالا مواجه خواهید شد. همچنین، با ورود این ارزها به سبد سرمایه گذاری شما، این سبد به معنای واقعی متنوع‌تر خواهد بود. این دسته شش تایی، از یک میم کوین تا پروژه های قوی کریپتویی را شامل می‌شود. این ارزها عبارت‌اند از سولانا (Solana)، ریپل (Ripple)، دوج کوین (Dogecoin)، آوالانچ (Avalanche)، پولکادات (Polkadot) و چین لینک (Chainlink).

همان طور که گفته شد، ترتیب نام بردن این ارزها، بر اساس تعداد مرتبه توصیه شدن آن‌ها توسط سایر مراجع کریپتویی در سطح جهان است. ما برای برخورداری از دیدگاه متخصصین این مراجع کریپتویی،‌ چندین مورد از مقالات آن‌ها را در خصوص مناسب ترین ارزها برای سرمایه گذاری نیز مورد بررسی قرار دادیم. از جمله این مراجع می‌توانیم به دو موردِ فوربز (forbes) و gobankingrates اشاره کنیم.

بخوانید  صعود XLM استلار در میان هیجان “افشای عظیم”

۱۷ ارز با امکان سوددهی بالا در سال ۲۰۲۳

همچنین، می‌توانیم ۱۷ ارز دیگر را نام ببریم که امکان سوددهی به مراتب بالاتر و حتی بسیار بالاتری را دارند. با این حال باید دقت داشت که با انتخاب این ارزها ریسک بسیار بیشتری متوجه سرمایه گذاری شما است. توصیه می‌کنیم برای انتخاب هر کدام از ارزهای زیر، با دقت و بررسی بیشتری دست به خرید آن بزنید. این ارزها به ترتیب حروف الفبا عبارت‌اند از آوه (Aave)، اپتوس (Aptos)، بیسیک اتنشن توکن (Basic Attention Token)، کازماس (Cosmos)، فچ (Fetch.ai)، جی ام ایسک (GMX)، لایت کوین (Litecoin)، مینا پروتکل (Mina Protocol)، مونرو (Monero)، شیبا اینو (Shiba Inu)، سینگولاریتی (SingularityNET)، استلار (Stellar)، ترا (Terra)، ثور چین (Thorchain)، ترون (Tron)، یونی سواپ (Uniswap) و ورلد کوین (Worldcoin).

۵/۵ – (۱ امتیاز) منبع مقاله : مشاهده سلب مسئولیت :

مسئولیت سرمایه‌گذاری در هر پروژه تماما بر عهده سرمایه‌گذاران آن است، محتوا ی این صفحه به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت ارزینجا نمی باشد

بخوانید  سریع ترین برنامه استخراج ارز دیجیتال برای گوشی اندروید

کلمات کلیدی : بهترین سبد ارز دیجیتال سبد ارز دیجیتال

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606706

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها