تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

لورس :بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز

  • کد خبر : 2625386
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
لورس :بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

امروزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال بر روی صرافی های مختلفی انجام می شود که هر کدام آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. به همین جهت شاهد آن هستیم که بسیاری از کاربران به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز هستند. با توجه به طرفداران زیاد معاملات فیوچرز، به شما توصیه می کنیم که از صرافی های برتر در این مورد استفاده کنید. به همین جهت در این مطلب به بررسی بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز خواهیم پرداخت.
معاملات فیوچرز چیست؟ امروزه انجام معاملات ارزهای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری رشد پیدا کرده است. به همین جهت شما این امکان را خواهید داشت که معاملات خود را مدیریت نمایید. بسیاری از افراد نمی‌ دانند که معاملات فیوچرز چیست و در این زمینه آگاهی کافی را ندارند. فیوچرز یا معاملات آتی یک نوع خاص از خرید و فروش است که در صرافی های ارز دیجیتال انجام می گیرد. در این معاملات شما می توانید که از اهرم برای معاملات خود استفاده کنید. همین عامل مهم سبب می شود تا میزان سود یا ضرر شما نیز در فیوچرز چند برابر شود.
نکته مهم این است که معاملات اسپات و فیوچرز در دو بستر جداگانه انجام می شوند و ارتباطی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

امروزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال بر روی صرافی های مختلفی انجام می شود که هر کدام آن ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. به همین جهت شاهد آن هستیم که بسیاری از کاربران به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز هستند. با توجه به طرفداران زیاد معاملات فیوچرز، به شما توصیه می کنیم که از صرافی های برتر در این مورد استفاده کنید. به همین جهت در این مطلب به بررسی بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز خواهیم پرداخت.

معاملات فیوچرز چیست؟

امروزه انجام معاملات ارزهای دیجیتال بیش از هر زمان دیگری رشد پیدا کرده است. به همین جهت شما این امکان را خواهید داشت که معاملات خود را مدیریت نمایید. بسیاری از افراد نمی‌ دانند که معاملات فیوچرز چیست و در این زمینه آگاهی کافی را ندارند. فیوچرز یا معاملات آتی یک نوع خاص از خرید و فروش است که در صرافی های ارز دیجیتال انجام می گیرد. در این معاملات شما می توانید که از اهرم برای معاملات خود استفاده کنید. همین عامل مهم سبب می شود تا میزان سود یا ضرر شما نیز در فیوچرز چند برابر شود.

نکته مهم این است که معاملات اسپات و فیوچرز در دو بستر جداگانه انجام می شوند و ارتباطی با یکدیگر ندارند. به همین جهت بین اسپات و فیوچرز همواره اختلاف قیمت اندکی وجود دارد که البته مقدار آن خیلی زیاد نیست. در صورتی که شما بتوانید بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز را پیدا کنید، بدون شک شما این امکان را خواهید داشت که به راحتی تریدهای خود را مدیریت کنید. خوشبختانه امروزه تعداد این صرافی ها در حال افزایش است که به همین جهت گزینه های بسیار زیادی پیش روی شما قرار دارد. شما با یک برنامه ریزی درست و اصولی می توانید تریدهای موفقیت آمیزی در فیوچرز داشته باشید و بیشترین سود ممکن را از آن ببرید.

بهترین صرافی معاملات فیوچرز

به طور کلی معاملات فیوچرز دارای شرایط خاص خود هستند که باید برای انجام ترید در این بخش برنامه ریزی درستی را انجام داد. بررسی ها نشان می دهد که تعداد کاربران فیوچرز به طور مرتب در حال افزایش است. به همین جهت تعداد افراد زیادی می دانند که فیوچرز چیست و از آن استفاده می کنند. با این وجود پیدا کردن بهترین صرافی معاملات فیوچرز کار آسانی نیست و شما باید عوامل مختلفی را در این راستا مورد بررسی قرار دهید. به همین جهت شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد به دنبال بهترین گزینه برای این کار هستند.

در بیتمینو بخوانید : تفاوت فیوچرز با مارجین چیست؟

اگر شما هم به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز هستید، باید عوامل مختلفی را بررسی کنید که هر کدام آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت است. بر همین اساس به شما پیشنهاد می کنیم که صرافی انتخاب کنید که حجم معاملات بیشتری داشته باشد. بالا بودن حجم معاملات نشان می دهد که شما در داخل صرافی با مشکل عدم نقدینگی مواجه نمی شوید. در واقع اوردر گذاشته شده توسط شما به راحتی پر می شود و بلافاصله معامله صورت می گیرد. پیدا کردن یک صرافی با چنین ویژگی بهترین انتخابی است که در پیش روی شما قرار دارد.

صرافی ایرانی برای فیوچرز

زمانی که حرف از بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز می شود، شما باید عوامل مختلفی را در این مورد بررسی کنید. با توجه به این که بسیاری از ایرانیان نیز به دنبال حضور در بازار ارزهای دیجیتال هستند، تعدادی از صرافی های ایرانی نیز شروع به کار کرده اند. به همین جهت استفاده از صرافی ایرانی برای فیوچرز نیز گزینه فوق العاده ای خواهد بود که شما می توانید از آن استفاده کنید. ذکر این نکته ضروری است که معاملات فیوچرز به تازگی در صرافی های ایرانی انجام می شود که شما هم می توانید از این شرایط ویژه به سود خود استفاده کنید.

ذکر این نکته ضروری است که برای ترید فیوچرز در صرافی ایرانی حتما باید مراحل احراز هویت خود را پشت سر بگذارید. بر همین اساس شما باید هر کدام از این مراحل را به صورت پله به پله پیش بروید و بعد از تکمیل احراز هویت، معاملات خود را در این بخش انجام دهید. با توجه به توضیحاتی که به شما داده شد، حتما یک صرافی ایرانی مناسب پیدا کنید تا کارهای مالی خود را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

در بیتمینو بخوانید : معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی

صرافی بایننس؛ بهترین بستر برای معاملات فیوچرز

هر کسی که در دنیای ارزهای دیجیتال فعال است، بدون شک صرافی بایننس را به خوبی می شناسد. این صرافی بیشترین معاملات ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است و میلیون ها نفر در این بستر به خرید و فروش ارز دیجیتال می پردازند. یکی از مزایای این صرافی برخورداری از بخش معاملات فیوچرز است که در آن ها میلیون دلار معامله صورت می گیرد. تعداد ارزهای پشتیبانی شده در فیوچرز بایننس نسبت به سایر صرافی ها بیشتر است.

صرافی بایننس برای فیوچرز

به همین جهت شما می توانید که از تنوع بیشتری در این بخش استفاده کنید. بسیاری از کارشناسان معتقدند که بایننس بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز است که شما می توانید به صورت ویژه از آن بهره ببرید. برای اینکه بدانید فیوچرز چیست و چگونه کار می کند، در صرافی بایننس یک راهنما نیز آورده شده است که باعث آشنایی بیشتر شما با این بخش می شود. در صورتی که شما به صرافی بایننس دسترسی دارید، بدون شک این صرافی بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود پس از آن بهره کافی را ببرید. همچنین سرعت پر شدن اوردرها در این صرافی بسیار زیاد است پس از این بابت هیچ نگرانی به خود راه ندهید.

صرافی کوینکس؛ راهی برای معاملات فیوچرز برای ایرانیان

با توجه به توضیحاتی که درباره بایننس داده شد، بسیاری از افراد دوست دارند که ثبت نام خود را در آن انجام دهند. با این حال صرافی بایننس پیرو قوانین بین‌المللی است و نمی‌تواند آن‌ها را نقض کند. از آنجایی که ایران در لیست تحریم‌های بین‌المللی قرار دارد، امکان استفاده شهروندان ایرانی از این بستر وجود ندارد. از همین رو اگر به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز هستید، باید به سراغ گزینه‌های جایگزین همچون کوینکس بروید.

ذکر این مورد ضروری است که صرافی کوینکس هیچ کاری با تحریم ها ندارد و خدمات خود را برای ایرانیان انجام می دهد. حتی این صرافی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند که به همین جهت برخی آن را بهترین صرافی معاملات فیوچرز می دانند.

بخش فیوچرز صرافی کوینکس نیز به دلیل حضور کاربران ایرانی بسیار فعال است که شما می توانید در این قسمت به انجام معاملات خود بپردازید. نحوه انجام ترید در این صرافی شباهت زیادی به بایننس دارد و بعد از چند بار کار کردن می توانید که به صورت کامل بر آن مسلط شوید.

با توجه به توضیحات مهمی که در این قسمت به شما داد شد، بهتر است که از این صرافی برای معاملات فیوچرز خود استفاده کنید. بررسی های آماری نشان می دهد که بعد از اجباری شدن احراز هویت در بایننس، بسیاری از ایرانیان به کوینکس کوچ کردند و فعالیت های خود را در این صرافی ادامه می دهند.

صرافی کراکن؛ بستری امن برای معاملات فیوچرز

اکنون که شما می‌دانید معاملات فیوچرز چیست و چه اهمیت بالایی دارد، بهتر است که در اولین فرصت ممکن یک صرافی عالی را برای این معاملات پیدا کنید. در حال حاضر برخی از تریدرها کراکن را بهترین صرافی معاملات فیوچرز می‌دانند. ویژگی های مثبت این صرافی باعث شده است که بسیار مورد توجه قرار گیرد. این صرافی در کشور ایالات متحده امریکا ایجاد شده است و حدود ۱۱ سال از فعالیت آن می‌گذرد. به همین جهت شاهد آن هستیم که این صرافی از باسابقه‌ترین‌ها در زمینه ارز دیجیتال است. مهم‌ترین ویژگی که در این صرافی وجود دارد امنیت بالای آن است.

طبق آماری که در سایت CER منتشر شده است، ضریب امنیتی کراکن حتی از صرافی بایننس نیز بیشتر است. به همین جهت اگر عامل امنیت برای شما در اولویت قرار دارد، بدون شک این مورد بهترین انتخابی است که شما پیش رو خواهید داشت. شاید برای شما جالب باشد که در طول این سال‌ها که از فعالیت این صرافی می‌گذرد، تا به حال مواردی همچون هک گزارش نشده است که این مورد تاییدکننده فعالیت سالم و حرفه‌ای کراکن است.

معاملات فیوچرز در صرافی بیتمکس

بررسی‌ ها نشان می‌دهد که استفاده از صرافی ایرانی برای فیوچرز به دلیل کم بودن حجم معاملات گزینه مناسبی نیستند. به همین جهت به کارگیری صرافی ‌های خارجی معتبر همچون بیتمکس گزینه بهتری به نظر می رسد.

بیتمکس دارای یک ساختار مناسب برای معاملات فیوچرز است که به همین جهت می‌توان معاملات مختلفی را در آن انجام داد. به همین جهت به شما توصیه می‌شود که از این صرافی بهره ببرید. بزرگترین مزیت صرافی بیتمکس این است که برای کار کردن با آن نیازی احراز هویت یا KYC ندارید. این مورد یک مزیت بسیار بزرگ برای ایرانیان به حساب می آید.

از آنجایی که احراز هویت برای کاربران ایرانی با مسائل خاصی روبرو است، به طور قطع این صرافی می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. شما در قسمت فیوچرز بیتمکس قادر خواهید بود که تا اهرم ۱۰۰ را در معاملات خود به کار ببندید. البته با توجه به ریسک بسیار بالایی که در این زمینه وجود دارد، سعی کنید که با اهرم های پایین معامله کنید تا خطر زیادی متوجه سرمایه شما نشود. حتما آلت کوین‌ هایی که به صورت فیوچرز در بیتمکس ارائه می شوند را شناسایی کنید. با توجه به اینکه می‌دانید ریسک معاملات فیوچرز چیست، حتما خود را از قبل برای آن آماده کنید.

صرافی اوکی ایکس OKEx؛ بستر معاملات فیوچرز با اهرم بالا

در صورتی که شما به دنبال بهترین صرافی معاملات فیوچرز هستید، باید حتما فاکتورهای مختلفی را در این بخش در نظر بگیرید. صرافی اوککس OKEx یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما است. این صرافی نیز جزو گزینه‌های برتر در کوین مارکت کپ است. بررسی‌ها نشان می دهد که بیش از ۲۰ میلیون نفر در سراسر جهان از خدمات این صرافی به صورت ویژه بهره می‌برند. به همین جهت شما هم می‌توانید که برای انجام معاملات فیوچرز از این قسمت استفاده کنید.

در این صرافی نیز قابلیت استفاده از اهرم بالا وجود دارد. به همین جهت شما این امکان را خواهید داشت که از اهرم ۱۰۰ هم برای معاملات خود بهره ببرید. با توجه به اینکه کاربران این صرافی از صد کشور مختلف جهان هستند، حجم معاملات در آن نیز بسیار بالاست. به همین جهت این صرافی از نظر قدرت نقد شوندگی نیز در بالاترین حد ممکن خود قرار می‌گیرد.

همه این موارد نشان ‌دهنده آن است که این صرافی یک انتخاب عاقلانه برای معاملات فیوچرز است. در صورتی که شما هم به دنبال بهترین صرافی معاملات فیوچرز هستید،‌ حتما نیم نگاهی نیز OKEx داشته باشید.

صرافی کوینکس؛ راهی برای معاملات فیوچرز برای ایرانیان

با توجه به توضیحاتی که درباره بایننس داده شد، بسیاری از افراد دوست دارند که ثبت نام خود را در آن انجام دهند. با این حال صرافی بایننس پیرو قوانین بین‌المللی است و نمی‌تواند آن‌ها را نقض کند.

از آنجایی که ایران در لیست تحریم‌های بین‌المللی قرار دارد، امکان استفاده شهروندان ایرانی از این بستر وجود ندارد. از همین رو اگر به دنبال بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز هستید، باید به سراغ گزینه‌های جایگزین همچون کوینکس بروید. ذکر این مورد ضروری است که صرافی کوینکس هیچ کاری با تحریم ها ندارد و خدمات خود را برای ایرانیان انجام می دهد. حتی این صرافی از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند که به همین جهت برخی آن را بهترین صرافی معاملات فیوچرز می دانند.

بخش فیوچرز صرافی کوینکس نیز به دلیل حضور کاربران ایرانی بسیار فعال است که شما می توانید در این قسمت به انجام معاملات خود بپردازید. نحوه انجام ترید در این صرافی شباهت زیادی به بایننس دارد و بعد از چند بار کار کردن می توانید که به صورت کامل بر آن مسلط شوید. با توجه به توضیحات مهمی که در این قسمت به شما داد شد، بهتر است که از این صرافی برای معاملات فیوچرز خود استفاده کنید. بررسی های آماری نشان می دهد که بعد از اجباری شدن احراز هویت در بایننس، بسیاری از ایرانیان به کوینکس کوچ کردند و فعالیت های خود را در این صرافی ادامه می دهند.

چطور بهترین صرافی فیوچرز را پیدا کنیم؟

امروزه انجام معاملات فیوچرز بسیار محبوب شده است. با این حال نباید فراموش کرد که این معاملات میزان ریسک بسیار بالایی دارد. به همین جهت پیشنهاد می شود که فقط افراد حرفه ای از فیوچرز استفاده کنند.

با توجه به حساسیت بالای این معاملات، پیدا کردن صرافی ایرانی برای فیوچرز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که شما باید خود را برای آن آماده کنید. برای پیدا کردن یک صرافی خوب، حتما از اعتبار آن اطمینان حاصل کنید. حتما به سراغ صرافی‌ هایی بروید که از لحاظ اعتبار کاملا شناخته شده هستند و معاملات زیادی در آ‌ن ها صورت می گیرد. مورد دیگری که باید به آن دقت کنید تعداد ارزهای پشتیبانی شده در این بخش است.

چنانچه صرافی مورد نظر شما از ارزهای زیادی در بخش فیوچرز پشتیبانی می کند، می‌‌توان آن را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر گرفت. متاسفانه در برخی از صرافی ها قسمت فیوچرز کم معامله است که به همین جهت احتمال پر نشدن سفارش های شما وجود دارد. حتما در هنگام انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز به سازگاری آن با کاربران ایرانی دقت کنید.

ممکن است که صرافی مورد نظر شما کاربران ایرانی را محدود کند پس حتما از قبل بررسی لازم را انجام دهید. برای این که بدانید بهترین صرافی برای فیوچرز چیست، حتما سعی کنید که شاخص های مختلف را در این بخش به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید. در آخر حتما میزان کارمزد را نیز بررسی کنید و به دنبال صرافی بروید که میزان کارمزد آن بسیار پایین است.

سخن پایانی

امروزه بسیاری از تریدرها به سراغ معاملات فیوچرز می‌روند زیرا این معاملات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با این حال برای انجام این تریدها حتما باید در قدم اول یک صرافی خوب مشخص شود. برای اینکه بتوانید یک صرافی مناسب را انتخاب کنید، باید موارد مختلفی را در نظر بگیرید. در این مطلب از بیتمینو به صورت دقیق به بررسی شرایط بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز پرداختیم. به طور قطع اگر شما از این راهنمایی ها به درستی استفاده کنید، به طور قطع به نتایج بسیار خوبی می‌رسید و معاملات موفقی خواهید داشت.

در بیتمینو بخوانید :

  • لیکوئید شدن چیست
  • کارمزد انتقال کدام ارز کمتر است
  • رمز ریال چیست

Originally posted 2023-02-14 19:04:42.

The post بهترین صرافی ارز دیجیتال برای فیوچرز appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625386

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها