تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :بهترین صرافی فیوچرز کدام است؟ معرفی صرافی فیوچرز برای ایرانی ها

  • کد خبر : 2616275
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
لورس :بهترین صرافی فیوچرز کدام است؟ معرفی صرافی فیوچرز برای ایرانی ها
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بهترین صرافی فیوچرز کدام است؟ معرفی صرافی فیوچرز برای ایرانی ها آیا با بازارهای معاملاتی مختلف در دنیای کریپتوکارنسی آشنا هستید؟ اگر فردی فعال و علاقه‌مند در این حوزه باشید، احتمالا با معامله فیوچرز، اسپات، مارجین و دیگر انواع معاملات آشنایی کافی دارید. این روش‌های معاملاتی که از آن‌ها به عنوان بازارهای معاملاتی نیز یاد می‌شود، راه‌های مختلفی برای معامله کردن در شرایط مختلف بازار هستند. معمولا معامله‌گران بر اساس شرایط جغرافیایی، شرایط کاری، میزان سرمایه، روحیات و امکانات خود یکی از این شیوه‌ها را برای انجام معامله ارزی انتخاب می‌کنند.
اما نکته مهمی که وجود دارد این است که صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی‌های متفاوتی از این استراتژی‌ها دارند. پس آشنایی با صرافی فیوچرز برای ایرانیان می‌تواند یکی از مراحل مهم معامله کردن با روش فیوچرز در بازار باشد. ضمن اینکه باید به محدودیت‌های موجود در ایران نیز توجه داشته باشید و صرافی‌ای پیدا کنید که برای ثبت نام در آن، نیازی به احراز هویت نباشد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها خواهیم پرداخت و نمونه‌های م..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بهترین صرافی فیوچرز کدام است؟ معرفی صرافی فیوچرز برای ایرانی ها

آیا با بازارهای معاملاتی مختلف در دنیای کریپتوکارنسی آشنا هستید؟ اگر فردی فعال و علاقه‌مند در این حوزه باشید، احتمالا با معامله فیوچرز، اسپات، مارجین و دیگر انواع معاملات آشنایی کافی دارید. این روش‌های معاملاتی که از آن‌ها به عنوان بازارهای معاملاتی نیز یاد می‌شود، راه‌های مختلفی برای معامله کردن در شرایط مختلف بازار هستند. معمولا معامله‌گران بر اساس شرایط جغرافیایی، شرایط کاری، میزان سرمایه، روحیات و امکانات خود یکی از این شیوه‌ها را برای انجام معامله ارزی انتخاب می‌کنند.

اما نکته مهمی که وجود دارد این است که صرافی‌های ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی‌های متفاوتی از این استراتژی‌ها دارند. پس آشنایی با صرافی فیوچرز برای ایرانیان می‌تواند یکی از مراحل مهم معامله کردن با روش فیوچرز در بازار باشد. ضمن اینکه باید به محدودیت‌های موجود در ایران نیز توجه داشته باشید و صرافی‌ای پیدا کنید که برای ثبت نام در آن، نیازی به احراز هویت نباشد. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها خواهیم پرداخت و نمونه‌های مختلف آن را بررسی می‌کنیم.

تعریف معاملات فیوچرز

یکی از روش‌های معاملاتی در بازار رمزارزها، استفاده از معاملات فیوچرز (Futures) است. این استراتژی معاملاتی مانند تمام روش‌های دیگر، قوانین، مزایا و معایب مخصوص خود را دارد. هر معامله‌گری که بر اساس این روش معاملات ارزی خود را انجام می‌دهند، این قوانین و ویژگی‌ها را پذیرفته است. معاملات فیوچرز برای معامله‌گران بازار کریپتو راهی ایجاد می‌کند تا بدون داشتن اتریوم و بیت کوین به معامله آن‌ها بپردازند.

بخوانید  بزرگترین فارم استخراج بیت کوین با ۱ گیگاوات ظرفیت تاسیس می‌شود!

معاملات فیوچرزیا آتی به تحلیلگران و معامله‌گران کمک می‌کند تا درباره افزایش یا کاهش قیمت یک دارایی حدس بزنند. این روش معاملاتی معمولا روش پرسودی شناخته می‌شود، اما از طرف دیگر کافی است تا اشتباه کوچکی در تحلیل‌ها و محاسبات انجام شده رخ دهد. آن وقت است که این روش پرسود می‌تواند تمام دارایی شما را ببلعد! به همین دلیل است که معامله‌گرانی که با استراتژی معاملات آتی در حال فعالیت هستند، باید تحلیلگران خوبی باشند.

معاملات فیوچرز

معاملات فیوچرز به معنی توافقی برای خرید یا فروش یک ارز دیجیتال در آینده به قیمت ثابت است. یکی از ملزومات انجام درست این خرید و فروش، انتخاب یک صرافی خوب است که از این معاملات پشتیبانی کند. فکر می‌کنید دلیل اهمیت فعالیت در یک صرافی ارز دیجیتال چیست؟ اینکه روش معاملاتی مطلوب خود را انتخاب کنید برای اینکه معامله سودآوری انجام دهید، نمی‌تواند کافی باشد. شما باید به مسائل مهم دیگری مثل انتخاب کیف پول و صرافی ارز دیجیتال مناسب نیز توجه کنید. به همین دلیل است که آشنایی با انواع صرافی فیوچرز برای ایرانیان می‌تواند در نوع خود موضوع مهمی باشد.

قیمت‌های بازار فیوچرز معمولا بر اساس شاخص‌های مختلفی تعیین می‌شود. این شاخص‌ها عموما نشان دهنده تقاضا برای ارزهای دیجیتال در صرافی‌های مختلف است. به همین دلیل است که قیمت‌ها در این بازار مانند بازار اسپات معمولا واضح و شفاف است. صرافی‌های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که از این روش معاملاتی پشتیبانی می‌کنند. برای داشتن معاملاتی اصولی باید به شناخت صرافی فیوچرز برای ایرانیان و انتخاب مناسب‌ترین گزینه به عنوان بهترین صرافی معاملات فیوچرز برای کاربران ایرانی بپردازید.

بخوانید  آموزش ارزدیجیتال ازصفرتاصد

معرفی نمونه‌های صرافی فیوچرز برای ایرانیان

معاملات فیوچرز، معاملات مارجین و اسپات، بازارهای معاملاتی مختلفی هستند که در دنیای کریپتوکارنسی وجود دارند. شما با توجه به ریسک پذیری، میزان دارایی، شرایط و امکانات خود می‌توانید استراتژی معاملاتی مورد نظر خود را پیدا کنید. صرافی‌های مختلفی از این روش‌های معامله پشتیبانی می‌کنند. اما برای ما ایرانی‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد. اگر برای معاملات فیوچرز قصد استفاده از صرافی‌های خارجی را داشته باشید، با توجه به تحریم‌های حاکم در ایران، باید صرافی‌هایی را انتخاب کنید که نیازی به احراز هویت نداشته باشند. به همین دلیل است که انتخاب بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها تبدیل به یک چالش شده است.

معاملات فیوچرز رمزارزها

با این حال، این محدودیت‌های موجود در ایران نمی‌تواند مانع کسب سود و داشتن فعالیت حرفه‌ای در بازار رمزارزها شود. تنها ممکن است کمی کار شما را سخت‌تر کند. زیرا استفاده از انواع صرافی فیوچرز برای ایرانیان نیاز به تغییر IP دارد. در واقع شما باید ابتدا یک نرم افزار تغییر IP نصب کنید و هنگام ورود به صرافی از یک IP ثابت استفاده کنید. در صورتی که از IPهای مختلف استفاده کنید، ممکن است حساب کاربری شما مختل شود و در راستای آن، تمام دارایی‌های شما نیز از بین برود.

در این قسمت قصد داریم تا صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکزی را که توانایی فعالیت به عنوان صرافی فیوچرز برای ایرانیان را دارند، معرفی کنیم.

نوشته های مشابه

  • بهترین صرافی های ارز دیجیتال خارجی لیست ۱۲ مورد از بهترین صرافی های خارجی ارز دیجیتال برای ایرانیان ۲۷ شهریور ۱۴۰۲
  • جلوگیری از کلاهبرداری در والکس روش‌های جلوگیری از کلاهبرداری در والکس؛ چگونه در دام کلاهبرداری رمزارزها نیفتیم؟ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
بخوانید  روز خوب طلا؛ خیز برای رسیدن به رکوردهای پیشین

صرافی کوکوین

معامله فیوچرز در کوکوین
صرافی کوکوین Kucoin

یکی از نمونه‌های محبوب صرافی فیوچرز برای ایرانیان، صرافی کوکوین (KuCoin) است. این صرافی زمانی به اوج محبوبیت بین کاربران ایرانی رسید که صرافی بایننس احراز هویت را تبدیل به مرحله‌ای اجباری کرد. صرافی کوکوین برای کاربران خود امکان انجام معاملات ارزی در بازارهای اسپات و فیوچرز را فراهم می‌کند و در عین حال اجباری برای احراز هویت کاربران خود نیز اعمال نکرده است. ضمن اینکه شما در کنار استفاده از این قابلیت‌ها، می‌توانید از قابلیت استیکینگ ارز دیجیتال در این صرافی نیز استفاده کنید و با سرمایه گذاری در رمزارزی مناسب، سودی چشمگیر کسب کنید.

صرافی کوکوین یک صرافی متمرکز است و مانند هر پلتفرم دیگری در بازار ارزهای دیجیتال، مزایا و معایب مخصوص خود را دارد. یکی از معایب این صرافی در جابه‌جا کردن لوریج کاربران آن است. در واقع اکثر کاربران این پلتفرم اعتقاد دارند که صرافی کوکوین در قسمت معاملات فیوچرز، لوریج یا اهرم‌ها را جابه‌جا می‌کند. البته کاربرانی که این نظر را ارائه دادند، بیان کرده‌اند که این اتفاق در برخی مواقع رخ می‌دهد؛ اما به‌هرحال ممکن است باعث ضرر آن‌ها شود.

کوکوین به عنوان یکی از نمونه‌های صرافی فیوچرز برای ایرانیان، پلتفرمی امن است و در تأمین امنیت کاربران خود مهارت دارد. بنابراین شما با خیالی راحت می‌توانید از این صرافی استفاده کنید. البته فراموش نکنید که رعایت نکات امنیتی توسط شما نیز می‌تواند تا حد زیادی در داشتن فضایی امن تأثیرگذار باشد. ضمن اینکه کوکوین در میان صرافی‌های ارز دیجیتال، کاربری آسانی دارد. بنابراین حتی اگر تجربه زیادی در زمینه فعالیت با معاملات فیوچرز نداشته باشید نیز این صرافی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بخوانید  همه چیز درباره پذیره نویسی صندوق‌های بخشی

انتخاب صرافی فیوچرز برای ایرانیان باید با دقت زیادی انجام شود. در این مسیر علاوه بر امنیت، باید به مواردی از جمله حجم معاملات و نظرات کاربران نیز توجه شود. کاربران ایرانی کوکوین در گوگل پلی درباره این صرافی نظرات مهمی داده‌اند و در نهایت این پلتفرم توانسته رتبه ۴٫۷از ۵ را بگیرد. توجه داشته باشید که برای انتخاب کوکوین به عنوان یک صرافی فیوچرز برای ایرانیان به این نظرات اکتفا نکنید و تحقیقات خود را به شکلی جامع انجام دهید.

صرافی لورج

صرافی لورج برای ایرانیان

یکی دیگر از انواع بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها، صرافی لورج (Leverj) است. Leverj به عنوان یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز معتبر، علاوه بر معاملات فیوچرز، از معاملات اسپات نیز پشتیبانی می‌کند. این صرافی برای کاربران ایرانی مناسب است زیرا نیازی به احراز هویت ندارد. البته فراموش نکنید که برای استفاده از آن باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.

Leverj به عنوان یک صرافی معاملات فیوچرز برای کاربران ایرانی، کاربری جذابی دارد. اما ممکن است استفاده از آن برای افراد مبتدی کمی سخت باشد. همچنین یکی از ویژگی‌های این صرافی که از آن به عنوان یک خصوصیت منفی یاد می‌شود، پشتیبانی آن از تعداد کمی ارز دیجیتال است. اگر قصد داشته باشید که در تعداد ارزهای بیشتری معاملات فیوچرز خود را انجام دهید، بهتر است از صرافی کوکوین استفاده کنید.

تحقیق درباره صرافی فیوچرز مناسب برای ایرانیان و انتخاب یک صرافی خوب به شما کمک می‌کند تا با خیالی راحت‌تر و مطمئن‌تر معاملات ارزی خود را انجام دهید. صرافی Leverj برای شیوه‌های معاملاتی مختلف، کارمزدهای متفاوتی تعیین کرده است. برای مثال معاملات اسپات در این صرافی بدون کارمزد و معاملات فیوچرز در آن با مقداری کارمزد انجام می‌شود. این مقدار برای فرد سفارش گذار (Maker) چیزی حدود ۰.۰۲ درصد و برای سفارش بردار (Taker) چیزی حدود ۰.۰۴ درصد است.

بخوانید  پرایم تراست رسما اعلام ورشکستگی کرد

بای بیت

صرافی بای بیت برای معاملات فیوچرز

صرافی بای بیت (Bybit) که در دسته صرافی‌های متمرکز قرار دارد، جزو آن دسته از پلتفرم‌هایی است که نیازی به احراز هویت ندارد. علاوه بر آن صرافی بای بیت از معاملات فیوچرز نیز پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل است که از آن به عنوان یک نمونه مناسب از صرافی فیوچرز برای ایرانیان یاد می‌شود. بای بیت برخلاف صرافی کوکوین، مشکلی درباره جابه‌جایی لوریج کاربران ندارد و این موضوع می‌تواند محبوبیت آن را میان معامله‌گران ایرانی افزایش دهد.

بای بیت برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. نرم افزار موبایلی این صرافی در سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل اجرا است. نقدینگی آن نیز با توجه به مدت زمان کمی که از تأسیس آن می‌گذرد، میزان قابل توجهی دارد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این صرافی به سرعت بالای تراکنش‌ها در آن ارتباط دارد. موتور معاملاتی پیشرفته بای بیت این قابلیت را دارد که در یک ثانیه، حدود ۱۰۰۰۰۰ تراکنش را پردازش کند.

صرافی بای بیت می‌تواند یکی از انتخاب‌های اصلی در زمینه انتخاب صرافی فیوچرز برای ایرانیان باشد. این صرافی علاوه بر نسخه موبایل، نسخه دسکتاپ نیز دارد. فراموش نکنید که رابط کاربری این صرافی در هر دو این نسخه‌ها بسیار آسان است. لذا تمام افراد تا حدودی می‌توانند در آن به فعالیت‌های ارزی بپردازند. فقط در نظر داشته باشید که برای انجام معاملات فیوچرز بهتر است تحلیل و بررسی خود را به طور کامل انجام دهید.

بخوانید  بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار ندارد

شما با استفاده از بای بیت که می‌تواند نمونه ای از بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها باشد، قادر هستید با استفاده از اهرم‌های موجود در آن، سود معاملات خود را چندین برابر کنید.

برای اینکه به قسمت معاملات آتی در این صرافی دسترسی داشته باشید، باید ابتدا گزینه Derivatives را در صفحه اصلی صرافی انتخاب کنید و سپس روی گزینه Inverse Future کلیک کنید. در مرحله بعد باید جفت ارز معاملاتی خود را انتخاب کنید و سپس فرمی که در قسمت راست صفحه قرار دارد را پر کنید. در نهایت با تعیین اهرم، نوع سفارش و حد ضررو سود می‌توانید معاملات فیوچرز خود را تکمیل کنید.

صرافی منگو مارکتز

صرافی Mango Markets

صرافی منگو مارکتز (Mango Markets) یک نمونه صرافی فیوچرز برای ایرانیان است. این صرافی در دسته صرافی‌های غیرمتمرکز قرار دارد. لذا از آن به عنوان یک دکس مبتنی بر بلاکچین سولانا نیز یاد می‌شود. کاربران صرافی Mango Markets این امکان را دارند که معاملات فیوچرز خود را تا اهرم ۱۰ پیش ببرند. به عبارتی می‌توان گفت که محدودیت‌هایی برای کاربران در این صرافی وجود دارد که برای دور زدن آن باید از صرافی‌های دیگری که در بخش‌های قبل معرفی کردیم، استفاده کنید.

موضوع کارمزدها در صرافی منگو مارکتز جزو مسائل مهمی است که باید به آن توجه شود. اما متأسفانه تیم توسعه دهنده آن میزان مشخصی برای کارمزد معاملات فیوچرز تعیین نکرده‌اند و این موضوع می‌تواند در اکثر مواقع یک عیب بزرگ محسوب شود. ضمن اینکه کارمزدی که در نهایت تعیین می‌شود، باید از طریق ارز دیجیتال سولانا (SOL) پرداخت شود. بنابراین شما باید ابتدا کیف پول فانتوم را نصب کنید و سپس به Mango Markets متصل کنید. در این صورت می‌توانید معاملات ارزی خود را آغاز کنید.

بخوانید  ارز بیلیون کوین یا TBC چیست؟ TBC، واقعی یا جعلی؟

Mango Markets نمونه خوبی از یک صرافی فیوچرز برای ایرانیان است. زیرا علاوه بر غیرمتمرکز بودن توانایی تأمین امنیت کاربران خود را نیز دارد. یکی دیگر از نکته‌های مهمی که در این صرافی وجود دارد این است که هر ارز دیجیتال با اهرم متفاوتی معامله می‌شود. برای مثال برای معامله بیت کوین فقط باید از اهرم ۵ استفاده شود.

صرافی YFX

صرافی YFX

صرافی YFX جزو آن دسته از صرافی‌هایی است که محدودیت خود را برای کشورهای بیشتری اعمال کرده است. در واقع این صرافی علاوه بر ایران به کشورهای دیگری مثل چین، سنگاپور، سوریه و کوبا نیز خدمات ارائه نمی‌دهد و این موضوع به تحریم‌های کشور آمریکا مربوط می‌شود. اما با استفاده از نرم افزارهای تغییر IP می‌توان از آن در ایران استفاده کرد. YFX رابط کاربری ساده و بی‌دردسری دارد.

زمانی که بحث انتخاب صرافی فیوچرز برای ایرانیان به میان بیاید، صرافی YFX حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شما به عنوان کاربر می‌توانید در قسمت فیوچرز این صرافی تا اهرم ۱۰۰ معامله داشته باشید. همچنین میزان لورج موجود در این صرافی به ترتیب ۱، ۵، ۱۰، ۲۰، ۵۰ و ۱۱۰۰ است.

برای اینکه معامله فیوچرز خود را در صرافی YFX شروع کنید، باید ابتدا وارد سایت رسمی این صرافی شوید و سپس بلاکچین مورد نظر خود را انتخاب کنید. صرافی YFX از شبکه‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • بایننس
  • اسمارت چین
  • ترون

پس از انتخاب شبکه، باید کیف پول ارز دیجیتال خود را به آن وصل کنید. جالب است بدانید که اگر کیف پول مورد استفاده شما متامسک یا ربی باشد، قبل از اینکه برای اتصال آن به صرافی اقدامی انجام دهید، عملیات اتصال را به صورت خودکار انجام می‌دهد. در نهایت می‌توانید وارد بخش معاملات فیوچرز شوید و معامله مورد نظر خود را تنظیم کنید.

بخوانید  کسب درآمد میلیونی با مامی فایننس

صرافی Kwenta

صرافی Kwenta

Kwenta یک نمونه دیگر از صرافی معاملات فیوچرز برای کاربران ایرانی است. این صرافی روی شبکه اتریوم لانچ شده و یکی از صرافی‌های غیرمتمرکز معتبری است که از معاملات فیوچرز پشتیبانی می‌کند. ضمن اینکه این پلتفرم نیازی به احراز هویت ندارد و برای کاربران ایرانی که دچار محدودیت هستند، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. Kwenta به عنوان یک صرافی فیوچرز برای ایرانیان، توسط پروتکل سینتتیکس (Synthetix) پشتیبانی می‌شود.

کاربری صرافی Kwenta نسبت به سایر صرافی‌های فیوچرز غیرمتمرکز مناسب ایرانی‌ها، کمی سخت‌تر و پیچیده‌تر است. برای اینکه بتوانید معاملات فیوچرز خود را در Kwenta آغاز کنید، باید ابتدا از اتصال والت ارزی خود به آن مطمئن باشید. کیف پول ارزی شما می‌تواند متامسک، ربی و یا کیف پول‌های دیگر باشد. در مرحله بعد نیز باید برای خرید توکن SUSD اقدام کنید. توجه داشته باشید که خرید این توکن از قسمت سواپ صرافی امکان‌پذیر خواهد بود.

صرافی کوینکس

یکی از صرافی‌های متمرکز محبوب بین ایرانی‌ها که از معاملات فیوچرز پشتیبانی می‌کند و نیازی به احراز هویت ندارد، صرافی کوینکس (Coinex) است. این صرافی یکی از نمونه‌های برجسته از صرافی فیوچرز برای ایرانیان است که فعالیت خود را از سال ۲۰۱۷ شروع کرده است. جالب است بدانید که در حال حاضر طبق آخرین آمار منتشر شده در سال ۲۰۲۲، چیزی حدود ۶۸ درصد کاربران این صرافی را، معامله‌گران ایرانی تشکیل داده‌اند.

تعداد ارزهای دیجیتالی که توسط کوینکس پشتیبانی می‌شود نزدیک به ۷۰۰ رمزارز است. همچنین از دیگر ویژگی‌های خوب این صرافی در ارائه نسخه موبایل آن برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS است. حجم معاملات روزانه در Coinex چیزی حدود ۳۵۰ میلیون دلار است و این رقم می‌تواند نشان‌دهنده محبوبیت این صرافی باشد. ضمن اینکه Coinex علاوه بر معاملات فیوچرز از بازارهای اسپات و مارجین نیز پشتیبانی می‌کند. تمام این موارد در کنار هم باعث شده تا کوینکس یک نمونه خوب از بهترین صرافی فیوچرز برای ایرانی ها باشد.

بخوانید  آیا شرکت‌های استخراج بیت کوین بعد از هاوینگ همچنان سودده خواهند بود؟

برای انجام معاملات فیوچرز در این صرافی باید ابتدا وارد صفحه اصلی حساب کاربری خود شوید و سپس گزینه Futures را که در نوار بالای صفحه قرار دارد، انتخاب کنید. زمانی که برای اولین بار وارد صفحه Coinex شوید، پنجره‌ای به نام Risk Reminder مقابل شما قرار می‌گیرد که ریسک‌ها و خطرات معاملات فیوچرز را به شما یادآوری می‌کند. باید آن را با دقت مطالعه کنید و سپس گزینه Confirm را انتخاب کنید تا وارد صفحه معاملات فیوچرز شوید. در نهایت با انتخاب جفت ارز معاملاتی، نوع سفارش و اهرم معامله، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

صرافی بینگ ایکس

یکی دیگر از نمونه‌های مورد قبول در فهرست صرافی فیوچرز برای ایرانیان، صرافی بینگ ایکس (BingX) است. این صرافی در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و سعی داشت تا خدماتی خلاقانه و کاربردی ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های خوب و مثبت صرافی BingX این است که اهرم‌های معاملاتی نسبتا بالایی را در بازار فیوچرز ارائه می‌دهد. ضمن اینکه کارمزدهای نسبتا منطقی و معقولانه‌ای دریافت می‌کند.

صرافی BingX حجم معاملاتی کمی دارد. اما در فهرست صرافی‌های ارز دیجیتال بازار کریپتو، جایگاه خوبی را کسب کرده است. نسخه تحت وب و گوشی موبایل آن نیز ارائه شده است که در سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل اجرا است. جالب است بدانید که این صرافی فیوچرز برای ایرانیان، دو نوع معامله فیوچرز را ارائه می‌دهد:

  • معمولی
  • دائمی
بخوانید  واچ لیست هفتگی ۱۳ شهریور؛ او ام پی فینکس

معاملات فیوچرز دائمی، همان نوع معمولی هستند که تاریخ انقضا برای آن‌ها تعیین نشده است. همچنین اهرم معاملاتی برای فیوچرز معمولی ۱۵۰ و برای فیوچرز دائمی ۱۲۵ ارائه می‌شود. فراموش نکنید که BingX نیازی به احراز هویت ندارد و به همین دلیل است که می‌تواند نمونه‌ای خوب از صرافی فیوچرز برای ایرانیان باشد.

معاملات فیوچرز در صرافی‌های خارجی برای کاربران ایرانی

بازار فیوچرز یکی از بازارهای معاملاتی است که در حال حاضر طرف‌داران زیادی بین معامله‌گران دنیای کریپتو دارد. سودی که ممکن است از این روش معاملاتی به دست بیاید، آن‌قدر چشمگیر است که هر معامله‌گری را وسوسه می‌کند. فقط باید توجه داشته باشید که بدون آگاهی و اطلاعات کافی وارد عمل نشوید. شناخت انواع صرافی فیوچرز برای ایرانیان می‌تواند شروع خوبی برای این مسیر باشد.

همان‌طور که دیدید صرافی‌های خارجی زیادی از معاملات فیوچرز پشتیبانی می‌کنند. اما شما به عنوان یک کاربر ایرانی باید به دنبال نمونه‌هایی بگردید که هنگام ثبت نام در آن‌ها، نیازی به احراز هویت نداشته باشند. صرافی‌هایی مثل کوکوین، کوینکس، بینگ ایکس، منگو مارکتز و YFX نمونه‌هایی معتبر از صرافی فیوچرز برای ایرانیان هستند.

در زمینه استفاده از صرافی‌های خارجی برای معاملات فیوچرز به عنوان یک کاربر ایرانی تجربه‌ای دارید؟ شما کدام صرافی را برای انجام معاملات فیوچرز به هم‌وطنان خود پیشنهاد می‌دهید؟

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیازها: ۴.۵ / ۵. مجموع امتیازها: ۲

برچسب هامتوسط

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها