تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :بهترین صرافی های جایگزین بایننس برای ایرانیان

  • کد خبر : 2624864
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
لورس :بهترین صرافی های جایگزین بایننس برای ایرانیان
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صرافی بایننس اخیراً از کشورهای مختلف به دلیل مسائل نظارتی تحت فشار بوده است و برای همین مورد به کاربران خود در مالزی و سنگاپور توصیه کرده که دیگر به آنها رسیدگی نخواهند کرد. به طور کلی بایننس در برابر فشار ژاپن، بریتانیا و ایتالیا تسلیم شد و در حال حاضر برای ایجاد دفتر مرکزی در آن مکان‌ها حرکت می‌کند. این پاسخ به دولت‌هایی مربوط می‌شود که مقرراتی را برای بازارهای ارز دیجیتال و پلتفرم‌های معاملاتی وضع کرده‌اند.
با مقررات جدید در بازار ارزهای دیجیتال، کشورها به صرافی‌های ارزهای دیجیتال به صورت مداوم فشار می‌آورند. مقررات جدید شامل تأیید دقیق هویت خواهد بود و هرکسی که از این مقررات پیروی نکند با مجازات شدیدی مواجه خواهد شد. البته این فقط مربوط به بایننس نیست، اما از آنجایی بهترین صرافی ارز دیجیتال در این صنعت محسوب می‌شود، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.
چرا بایننس در بسیاری از کشورها در دسترس نیست؟ بایننس در حال حاضر بهترین صرافی ارز دیجیتال با ۴۰ میلیارد دلار حجم معاملات روزانه است. اما چرا آن‌ها همچنان تعطیل می‌شوند؟ به این دلیل که در مقایسه با سایر صرافی‌ها، بایننس در مورد KYC (مشتری ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صرافی بایننس اخیراً از کشورهای مختلف به دلیل مسائل نظارتی تحت فشار بوده است و برای همین مورد به کاربران خود در مالزی و سنگاپور توصیه کرده که دیگر به آنها رسیدگی نخواهند کرد. به طور کلی بایننس در برابر فشار ژاپن، بریتانیا و ایتالیا تسلیم شد و در حال حاضر برای ایجاد دفتر مرکزی در آن مکان‌ها حرکت می‌کند. این پاسخ به دولت‌هایی مربوط می‌شود که مقرراتی را برای بازارهای ارز دیجیتال و پلتفرم‌های معاملاتی وضع کرده‌اند.

با مقررات جدید در بازار ارزهای دیجیتال، کشورها به صرافی‌های ارزهای دیجیتال به صورت مداوم فشار می‌آورند. مقررات جدید شامل تأیید دقیق هویت خواهد بود و هرکسی که از این مقررات پیروی نکند با مجازات شدیدی مواجه خواهد شد. البته این فقط مربوط به بایننس نیست، اما از آنجایی بهترین صرافی ارز دیجیتال در این صنعت محسوب می‌شود، بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

چرا بایننس در بسیاری از کشورها در دسترس نیست؟

بایننس در حال حاضر بهترین صرافی ارز دیجیتال با ۴۰ میلیارد دلار حجم معاملات روزانه است. اما چرا آن‌ها همچنان تعطیل می‌شوند؟ به این دلیل که در مقایسه با سایر صرافی‌ها، بایننس در مورد KYC (مشتری خود را بشناسید) سیاست بسیار راحتی دارد که تضمین می‌کند از تراکنش‌ها برای پول‌شویی و تأمین مالی تروریسم استفاده نمی‌شود.

در پاسخ به این موضوع، بایننس خط مشی KYC خود را به روز کرده، اما هنوز برای بسیاری از کشورها مانند ژاپن، سنگاپور، مالزی و برخی از مناطق ایالات متحده مانند هاوایی، آیداهو، نیویورک، تگزاس و… کافی نیست. در این مقاله قصد داریم بهترین صرافی‌های جایگزین بایننس را به شما معرفی کنیم تا در صورت به وجود آمدن مشکلی برای صرافی بایننس جایگزین خوبی برای آن داشته باشید.

معرفی بهترین صرافی ارز دیجیتال جایگزین بایننس

در این بخش از مقاله به معرفی چند صرافی ارز دیجیتال می‌پردازیم تا اگر استفاده از بایننس امکان پذیر نبود، بتوانید از صرافی جایگزین استفاده کنید.

  • صرافی Crypto

صرافی Crypto یک پلتفرم تجارت ارز دیجیتال بزرگ است که به عنوان یک اکوسیستم همه ‌جانبه برای پرداخت و تجارت شناخته می‌شود. این پلتفرم به کاربران امکان خرید، مبادله و خرج کردن ارزهای دیجیتال را با تبدیل بلادرنگ کریپتو به کریپتو، کارت ویزا کریپتو و خدمات پرداخت برای بازرگانان می‌دهد.

این صرافی در سال ۲۰۱۶ در هنگ کنگ شروع به کار کرد و همان‌طور که گفته شد، ویژگی‌های زیادی را برای میلیون‌ها کاربر خود به ارمغان آورد، مانند توانایی کسب درآمد از طریق سهام، درگاه پرداخت برای بازرگانان، ویزا کارت‌های فلزی و همچنین می‌توانید تا ۵۰ درصد از مبلغی را که در پلتفرم دارید را وام بگیرید.

صرافی کریپتو در حال حاضر در بسیاری از کشورها مانند اکثر ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، سنگاپور، ژاپن و بسیاری دیگر به صورت قانونی فعالیت می‌کند و بهترین صرافی ارز دیجیتال برای جایگزینی بایننس محسوب می‌شود. در مورد کارمزدها، خرید کارت اعتباری و نقدی مانند سایر صرافی‌ها از ۲٫۹۹ درصد تا ۳٫۹۹ درصد خواهد بود، اما مبادله دلار و سایر ارزهای فیات به کریپتو در این پلتفرم کاملاً رایگان است.

  • صرافی CEX

صرافی CEX در لندن قرار دارد که در سال ۲۰۱۳ راه اندازی شد. Cex یکی از اولین صرافی‌هایی است که اجازه داد و ستد اتریوم را می‌دهد. این صرافی سابقه بسیار خوبی در برداشت‌ها از خود به جا گذاشته و همه تراکنش‌ها بلافاصله پردازش می‌شوند و شما را در انتظار صف‌های طولانی نمی‌گزارد. این شرکت بسیار توانمند و با تجربه به نظر می‌رسد و اگر می‌خواهید معاملات ایمن با سکه‌های خود داشته باشید، این صرافی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

کارمزد معاملات برای Taker 0.23٪ و برای Maker 0.15٪ است. واریز پول در CEX می‌تواند از ۰ دلار برای انتقال بانکی، ۲٫۹۹٪ در صورت واریز از طریق کارت اعتباری و ۳٫۹۹٪ اگر از طریق Skrill هزینه داشته باشد. CEX بهترین صرافی ارز دیجیتال در بریتانیا محسوب می‌شود، اما در سرتاسر جهان فعالیت می‌کند و سایر کشورهای خارج از اروپا ساختار هزینه‌ای مشابه با ایالات متحده خواهند داشت.

این صرافی چندین سال در این تجارت فعالیت کرده و میلیاردها معامله ارزهای دیجیتال را پردازش کرده است که قابل اعتماد بودن آن را نشان می‌دهد. همچنین توسط بسیاری از معامله گران دیگر که به طور منظم از آن برای پردازش تراکنش‌های با حجم بالا با استفاده از سیستم کارآمد آن استفاده می‌کنند پیشنهاد می‌شود.

  • صرافی FTX

FTX یک پلت فرم معاملاتی امن و با کارایی بالا با مجموعه‌ای از ابزارها برای معامله گران و حرفه‌ای است. محصولاتی از مشتقات گرفته تا نوسانات و توکن‌های اهرمی را ارائه می‌کند. بازار نقدی FTX صدها جفت معاملاتی مختلف مانند جفت‌های محبوب BTC وUSDT، ETH و USDT و البته FTT و USDT خودش را ارائه می‌دهد.

علاوه بر داشتن چندین دروازه ارز فیات، FTX همچنین تا زمان نگارش این مقاله با ۴۲۰ میلیون دلار بودجه جدید بیش از ۲۵ میلیارد دلار ارزش‌گذاری کرده است. از این رو می‌توان به FTX به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال در این بازار نگاه کرد.

  • صرافی bit24

یکی از معتبرترین و بهترین صرافی ارز دیجیتال bit24 است. این صرافی در ایران فعالیت می‌کند و قصد حذف تمامی واسط‌ها را دارد. کاربران ایرانی می‌توانند با هیچ محدودیتی در این پلتفرم احراز هویت کنند. صرافی بیت ۲۴ رمز ارزهای بسیاری را از جمله بیت کوین، ریپل، اتریوم، لات کوین، شیبا ، تتر و… پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید

در این پلتفرم معاملات خود را با امنیت کامل انجام دهید. این پلتفرم قیمت تمامی رمزارزها را به صورت لحظه‌ای ارائه می‌دهد. برای جلوگیری از تخلفات مالی باید احراز هویت تمامی کاربرها در این پلتفرم انجام شود. شما با بیت ۲۴ می‌توانید به راحتی به صورت ریالی برداشت و پرداخت کنید. سایت صرافی بیت ۲۴ قابلیت درآمد زایی برای کاربران خود را دارد. حداقل میزان خرید و فروش در این پلتفرم ۵۰۰ هزار تومان است.

میزان خرید در این پلتفرم حداکثر در هر مرحله ۵۰ میلیون خواهد بود. شما می‌توانید از طریق تمامی کارت‌های بانکی تمامی پرداخت‌های لازم خود را درگاه بانکی پلتفرم انجام دهید. رمز ارز خریداری شده مستقیم به کیف پول کاربر در پلتفرم منتقل می‌شود و این عملیات زمان بر نخواهد بود. این سایت آموزش‌هایی بر مبنای ارز دیجیتال به صورت رایگان ارائه می‌دهد.

تنوع رمز ارز صرافی بیت ۲۴ بیش از ۱۸۰ کوین است. شما می‌توانید ارزهای دیجیتالی خود را به صرافی بیت ۲۴ به فروش برسانید. پشتیبانی صرافی بیت ۲۴ بسیار قوی بوده و مناسب برای تمامی کاربران است. پلتفرم صرافی بیت ۲۴ فقط برای سیستم عامل اندروید خدمات خود را ارائه می‌دهد و برای نسخه‌های ios و دسکتاپ پلتفرمی ندارد. رابط کاربری این پلتفرم بسیار آسان بوده و برای کاربران مبتدی مناسب است.

  • صرافی کیف پول من

صرافی ارز دیجیتال کیف پول من یکی از صرافی های معتبر ارز دیجیتال میباشد که شما میتوانید در آن اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال کنید; این صرافی با لیست کردن بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال و همچنین خدمات دیگری همچون امکان خرید کارت شارژ و یا دیگر موارد با ارز دیجیتال گزینه مناسبی برای خرید ارز دیجیتال میباشد.

  • صرافی ABAN Tether

صرافی آبان تتر جزء بهترین صرافی ارز دیجیتال در کشور ایران است. تیم سازنده این پلتفرم جمعی از دانشجویان فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه صنعتی شریف هستند. این تیم کار خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده است و تا الان رشد بسیاری را در این مسیر داشته‌اند. خرید و فروش آسان ارز تتر جز هدف‌های صرافی آبان تتر در اوایل کار خود بوده اما امروزه ارزهای دیجیتالی بسیاری در این پلتفرم به خرید و فروش می‌رسند.

پلتفرم آبان تتر بیش از ۴۰ هزار کاربر فعال برای ارزهای رمز نگاری خود دارد. بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال در این پلتفرم پشتیبانی می‌شود. قیمت بسیاری مناسبی را در مقایسه با دیگر صرافی‌ها ارائه می‌دهد. پشتیبانی آن پاسخ گوی مشکل شما در تمامی روزهای هفته و حتی ایام تعطیل است.

شما می‌توانید از صرافی آبان تتر در روزهای کاری به صورت حضوری خرید و فروش رمزارزهای خود را انجام دهید. این پلتفرم تمامی تراکنش‌ها را نشان خواهد داد. این پلتفرم هیچ محدودیت و کارمزدی را برای انتقال رمزارز به صورت داخلی از شما دریافت نمی‌کند. احراز هویت این پلتفرم بسیار راحت بوده و از امنیت بالایی برخوردار است.

  • صرافی coinex

صرافی coinex

این صرافی در بین کاربران ایرانی از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی است. با این پلتفرم می‌توانید به راحتی در ایران خرید فروش رمز ارز را با بالاترین امنیت انجام دهید. با استفاده از این پلتفرم می‌توانید ارزهای دیجیتالی مانند: تتر، بیت کوین، اتریوم و… خریداری کنید یا به فروش برسانید. از ویژگی‌های پلتفرم کونیکس می‌توان به توکن‌های رمز نگاری شده اشاره کرد. کونیکس یکی از صرافی‌های غیر متمرکز بوده که هدف اصلی فعالیت این صرافی ایجاد یک مجموعه تجاری است. ارزهای دیجیتالی کونیکس در بین کاربران خود و سراسر دنیا جایگاه ویژه‌ای دارد.

  • صرافی Kucoin

یکی از بهترین صرافی ارز دیجیتال متمرکز در جهان صرافی Kucoin بوده که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شده است. این پلتفرم داری ۶ میلیون کاربر است که خدمات بسیاری را در معاملات ارزهای دیجیتالی ارائه می‌دهد. با صرافی کوکوین می‌توانید معاملاتی از جمله اسپات، مارجین، فیوچرز و p2p به راحتی انجام دهید. این پلتفرم طوری طراحی شده است که تمامی کاربران می‌توانند انواع ارزهای دیجیتالی را خریداری کنند.

احراز هویت در این پلتفرم اجباری نخواهد بود و توسط یک شماره تلفن همراه یا ایمیل می‌توانید احراز هویت خود را انجام دهید و در این پلتفرم ثبت نام کنید. سطح امنیت این پلتفرم بسیار بالا است و بیش از ۴۰۰ ارز دیجیتالی معتبر جهان را پشتیبانی می‌کند. کارمزد تراکنش‌های این پلتفرم بسیار کم است.

برای استفاده از این پلتفرم نیاز به VPN یا DNS نخواهید داشت. یکی از معایب آن عدم پشتیبانی برای احراز هویت کاربران ایرانی است و از آن جایی که این مورد الزامی نیست به راحتی می‌توانید از این پلتفرم استفاده کنید.

  • صرافی Coinbase

صرافی کوین بیس

یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال کوین بیس بوده که از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین صرافی‌های موجود در ایالات متحده است. رابط کاربری پلتفرم این صرافی بسیار آسان بوده و همچنین این صرافی بهترین آموزش‌ها را برای مبتدیان در این حوزه ارائه می‌دهد. ورود کاربران به پلتفرم کوین بیس بسیار راحت است و می‌توانید به راحتی معاملات رمزارزهای خود را بدون موانع انجام دهید. پلتفرم صرافی کوین بیس احراز هویت دو مرحله‌ای دارد. این پلتفرم ذخیره رمز ارز مشتریان خود را به صورت آفلاین هم انجام می‌دهد. صرافی کوین بیس دارای بیمه نامه بوده که تا سقف ۲۵۰ هزار دلار از دارایی کاربران خود محافظت می‌کند. یکی از دلیل بالا بودن کارمزد آن داشتن این ویژگی‌ها است.

  • صرافی BlockFi

یکی از صرافی‌هایی که به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال می‌توان نام برد بلوک فای بوده که معمولاً برای کسب سود بیشتر سرشناس است. کاربران می‌توانند به راحتی از رمز ارز خود سود بسیاری دریافت کنند. صرافی بلوک فای قابلیت دریافت وام را با وثیقه گذاشتن btc دارد. این پلتفرم مورد حمایت ایلات متحده بوده که کم‌ترین کارمزد را دارد.

صرافی بلوک فای دارای زیر ساخت امنیتی سایبری بسیار قوی است. معاملات رمز ارز در پلتفرم بلوک فای کارمزدی ندارد و فقط برای برداشت و ارسال ارز دیجیتالی کار مزد دریافت می‌کند. احراز هویت این پلتفرم دو مرحله‌ای بوده و امکان محدود کردن برداشت را به کاربران بر اساس آدرس‌های از پیش تعیین شده می‌دهد.

  • صرافی Gemini

این صرافی در سال ۲۰۱۴ توسط دوقلوهای Winklevoss راه اندازی شده و یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال مورد اعتماد در حوزه رمز ارزها است. صرافی جمینی بیش از ۵۰ رمز ارز را پشتیبانی می‌کند که یکی از مهم‌ترین ویژگی پلتفرم جمینی امنیت بالای آن است. صرافی جمینی دارای صندوق امانی بوده که از سمت شرکت سپرده فدرال بیمه می‌شود.

الزامات این صرافی از لحاظ امنیتی بسیار زیاد است که تمامی ارزهای دیجیتالی به صورت آنلاین در کیف پول این پلتفرم نگهداری خواهد شد. رابط کاربری آن آسان بوده و پشتیبانی آن دارای بخش پرسش و پاسخ است و با ارتباط با این بخش کاربران می‌توانند به راحتی مشکل خود را حل کنند.

  • صرافی والکس

صرافی والکس از صرافی‌های معتبر ایرانی است که بازار معاملات خرید و فروش ارزهای دیجیتالی را به صورت حرفه‌ای انجام می‌دهد. این پلتفرم دارای امنیت بالایی بوده و جز بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران هستند. این پلتفرم را بهترین برنامه نویسان و متخصصان امور مالی طراحی کرده‌اند.

ذخیره امن دارایی کاربران را به صورت سرد انجام می‌دهد. بیش از ۳۰ رمز ارز برتر جهان را پشتیبانی می‌کند. از تیم پشتیبانی بسیار قوی برخوردار است که به صورت ۲۴ ساعت پاسخ گوی مشکلات کاربران هستند. قابلیت معامله با سه نرخ پایه ریال، بیت کوین و تتر را دارد. سقف درآمد در این پلتفرم از طریق دعوت دیگران انجام می‌شود.

  • صرافی نوبیتکس

اگر از افراد قدیمی حوزه ارز دیجیتال باشید احتمالا با صرافی نوبیتکس آشنایی دارید و یا حداقل چندباری به آن سر زده ایید. زیرا این صرافی یکی از قدیمی‌ترین و بهتری صرافی های درحال حاضر ارز دیجیتال میباشد و با کلمات زیادی در نتایج اول گوگل قرار دارد.

آیا FTX ایمن تر از بایننس است؟

عوامل متعددی FTX را دوست‌داشتنی‌تر از بایننس می‌کند، اگرچه این شرکت در این فضا نسبتاً جدید است. FTX همیشه امنیت و تجربه را برای مشتریان خود در اولویت قرار داده و بر خلاف بایننس، FTX در رعایت مقررات در کشورهایی که در آن فعالیت می‌کنند محافظه کاری بیشتری به خرج می‌دهد. اکثر خدمات FTX در سطح جهانی در دسترس هستند و با این حال، به دلیل محدودیت‌های قانونی، این شرکت تنها در برخی کشورها به طور کامل فعالیت می‌کند که آن را بهترین صرافی ارز دیجیتال لقب می‌دهند.

FTX طیف گسترده‌ای از روش‌های پرداخت از جمله انتقال کارت و بانک را می‌پذیرد. حداقل مبلغ سپرده برای کارت‌های اعتباری ۱۰ دلار است، در حالی که حداقل مبلغ سپرده برای انتقال سیمی باید ۲۰ دلار باشد. تمام برداشت‌ها نیز با کارمزد ضمیمه شده که از ۲ درصد تا ۶ درصد متغیر هستند. سپرده گذاری ارز دیجیتال به هیچ هزینه‌ای نیاز ندارد، اما برداشت به شما اجازه نمی‌دهد از پرداخت هیچ هزینه‌ای اجتناب کنید، مگر اینکه برداشت کمتر از ۰٫۰۰۲ بیت کوین را انجام دهید.

آیا این صرافی ها از بایننس بهتر هستند؟

بایننس در بین صرافی‌های معروف جهان عملکرد و کاربران بیشتری را به خود جذب کرده است. به بایننس می‌توان لقب بهترین صرافی ارز دیجیتال را داد، اما با مشکلات به وجود آمده برای این صرافی امکان دارد در آینده فعالیت آن دچار مشکلاتی شود. در این مقاله بهترین جایگزین‌های بایننس را معرفی کردیم و اگر قصد استفاده از صرافی دیگری به غیر از بایننس را دارید حتماً قبل از استفاده در مورد آن تحقیق کنید.

بیشتر بخوانید :

  • بایننس کوین چیست
  • کیف پول سخت افزاری چیست
  • بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران
  • از کجا متاورس بخریم

Originally posted 2023-02-14 18:43:26.

The post بهترین صرافی های جایگزین بایننس برای ایرانیان appeared first on بیتمینو.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624864

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها