تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :بهترین ماه سال برای خرید بیت کوین مشخص شد!

  • کد خبر : 2604324
  • ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
لورس :بهترین ماه سال برای خرید بیت کوین مشخص شد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهبا نزدیک شدن به پایان ماه آگوست، داده‌های تاریخی از ورود یک ماه با عملکرد منفی برای بیت کوین خبر می‌دهند.
بر اساس داده‌های تاریخی، سپتامبر تنها ماه سال است که در دهه گذشته، عملکرد بیت کوین در طول آن، به طور متوسط منفی بوده است. در حالی که برخی این موضوع را یک روند دلسردکننده می‌دانند، برخی دیگر آن را به عنوان فرصتی مناسب برای یک سرمایه‌گذاری استراتژیک تفسیر می‌کنند. این اطلاعات به صورت بصری در جدول زیر نشان داده شده است. ارقام نشان‌دهنده درصد تغییر در مقایسه با ماه قبل هستند. داده‌های جدول بالا به وضوح نوسانات قابل‌توجه قیمت بیت کوین را در طول سال‌ها نشان می‌دهد. به عنوان مثال، در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳، قیمت بیت کوین شاهد افزایش قابل‌توجه ۴۷۰٫۹۴ درصدی بود، در حالی که در نوامبر سال ۲۰۱۸، قیمت این ارز دیجیتال ۳۶٫۵۴ درصد کاهش یافت.
به طور کلی، جدول بالا روندهای خاصی را برجسته می‌کند. به عنوان مثال، به نظر می‌رسد قیمت بیت ‌کوین در سال‌های خاصی الگوی اوج و کف قابل‌توجهی را نشان می‌دهد، در حالی که در سال‌های دیگر، نوسانات با شدت کمتری همراه است.
علاوه بر این، میانگین درص..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با نزدیک شدن به پایان ماه آگوست، داده‌های تاریخی از ورود یک ماه با عملکرد منفی برای بیت کوین خبر می‌دهند.

بر اساس داده‌های تاریخی، سپتامبر تنها ماه سال است که در دهه گذشته، عملکرد بیت کوین در طول آن، به طور متوسط منفی بوده است. در حالی که برخی این موضوع را یک روند دلسردکننده می‌دانند، برخی دیگر آن را به عنوان فرصتی مناسب برای یک سرمایه‌گذاری استراتژیک تفسیر می‌کنند. این اطلاعات به صورت بصری در جدول زیر نشان داده شده است. ارقام نشان‌دهنده درصد تغییر در مقایسه با ماه قبل هستند. is-september-month-for-bitcoin-investmentداده‌های جدول بالا به وضوح نوسانات قابل‌توجه قیمت بیت کوین را در طول سال‌ها نشان می‌دهد. به عنوان مثال، در ماه نوامبر سال ۲۰۱۳، قیمت بیت کوین شاهد افزایش قابل‌توجه ۴۷۰٫۹۴ درصدی بود، در حالی که در نوامبر سال ۲۰۱۸، قیمت این ارز دیجیتال ۳۶٫۵۴ درصد کاهش یافت.

بخوانید  هزاران بیت کوین (BTC) توسط خودی ها درست قبل از حکم Epic Grayscale در مقابل SEC خریداری شد

به طور کلی، جدول بالا روندهای خاصی را برجسته می‌کند. به عنوان مثال، به نظر می‌رسد قیمت بیت ‌کوین در سال‌های خاصی الگوی اوج و کف قابل‌توجهی را نشان می‌دهد، در حالی که در سال‌های دیگر، نوسانات با شدت کمتری همراه است.

علاوه بر این، میانگین درصد تغییرات ماهانه در سال‌های مختلف هم متفاوت است. برای مثال، رشد ماهانه بیت کوین در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱، بیشتر و قابل‌توجه‌تر بوده است. شایان ذکر است که این سال‌ها، پس از رویداد هاوینگ بیت کوین بودند.

اگر الگوهای تاریخی پابرجا باشند، در سال ۲۰۲۵ نیز می‌توان افزایش قابل‌توجهی را برای قیمت بیت کوین پیش‌بینی کرد.

در نهایت، لازم به ذکر است که اگرچه روندهای تاریخی می‌توانند بینش‌های ارزشمندی را ارائه دهند، اما نباید فراموش کرد که بازار ارزهای دیجیتال بسیار غیرقابل پیش‌بینی است و تحت تأثیر متغیرهای زیادی قرار می‌گیرد. به همین دلیل، هنگام در نظر گرفتن استراتژی خرید بیت کوین در ماه سپتامبر، احتیاط لازم است.

بخوانید  ۵ نکته باور نکردنی در مورد خرید جک پالت که باید بدانید!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بهترین ماه سال برای خرید بیت کوین مشخص شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604324

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها