تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است

  • کد خبر : 2598412
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :این سوال که بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟ یا بهترین مارک کامپوزیت دندان چیست؟ معمولا مورد توجه متقاضیان انجام کامپوزیت دندان نیست. زیرا متقاضیان کامپوزیت معمولا فقط به زیبایی و هزینه انجام درمان خود فکر می‌کنند و اگر شما از هر ۱۰ نفر بپرسید که کامپوزیت […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

این سوال که بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟ یا بهترین مارک کامپوزیت دندان چیست؟ معمولا مورد توجه متقاضیان انجام کامپوزیت دندان نیست. زیرا متقاضیان کامپوزیت معمولا فقط به زیبایی و هزینه انجام درمان خود فکر می‌کنند و اگر شما از هر ۱۰ نفر بپرسید که کامپوزیت مورد استفاده برای دندان آنها ساخت کدام کشور بوده تقریباً سه نفر نسبت به این پاسخ آگاهی ندارند. به همین دلیل در این مطلب بهترین برندهای کامپوزیت در جهان را معرفی کرده و بیان کردیم که هر کدام از آنها متعلق به چه کشور می‌باشند؛ با ما همراه باشید.

بخوانید  آشنایی با گران‌ترین NFTهایی که تا به امروز به فروش رفته‌اند

مطلب پیشنهادی: کامپوزیت دندان قسطی ۱۰۰ درصد تضمینی

بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است

بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟

مسلمان هر کسی می‌تواند حدس بزند که بهترین کشورهای سازنده کامپوزیت در جهان آمریکا و چند کشور اروپایی مانند آلمان و سوئیس هستند اما این حد بسیار اشتباه است زیرا برخی از برندهای محبوب ساخت کامپوزیت در جهان متعلق به کشور‌های ژاپنی، استرالیا و… است. همچنین کامپوزیت‌های ساخته شده در برخی از کشورها با یکدیگر نتیجه برابری داشته و تفاوتی در استفاده از آنها نیست. به همین دلیل شما علاوه بر اطلاع از کشور سازنده کامپوزیت باید نسبت به نقاط ضعف و نقاط قوت هر یک از آنها آشنا شوید. با توجه به تحقیقات بهترین کشورهای سازنده کامپوزیت دندان در جهان به ترتیب در این قسمت ذکر شدند.

 

بهترین کشورهای تولیدکننده کامپوزیت دندان :

  1. ایالات متحده آمریکا
  2. سوئیس
  3. آلمان
  4. لیختن شتاین
  5. ایتالیا
  6. ژاپن
  7. اسپانیا
  8. انگلستان
  9. استرالیا
  10. کره
  11. برزیل
  12. چین

کشورهای ذکر شده در این قسمت به ترتیب تقریباً کیفیت ساخت بهترین نسبت به یکدیگر داشته و برخی از افراد با این کشورها مانند لیختن شتاین حتی آشنایی نیز ندارند. همچنین در برخی از موارد با توجه به تجربه ممکن است، محصولات تولیدی از کشورهای مانند انگلستان و آلمان کیفیت برابر داشته یا برای کاربرد مشابه مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل در ادامه مطلب علاوه بر پاسخ به سوال بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟ این کشورها را با یکدیگر مقایسه کرده‌ایم تا شما به بهترین انتخاب دسترسی پیدا کنید.

بخوانید  آیا ایلان ماسک قصد دارد هوش مصنوعی را به انحصار خود درآورد؟

برای مثال کامپوزیت‌های مورد استفاده در دندانپزشکی نوعی ترکیب همگن شناخته می‌شوند و کوچکترین تغییر ماده مانند سرامیک، شیشه، نانوفیل، میکروفیل، هیبرید و… می‌تواند تغییر دهنده فرمول شیمیایی و کیفیت کامپوزیت باشد، به همین دلیل تنها چند کشور معتبر مجوز پخش کامپوزیتبه صورت جهانی را دارند.

همچنین این موضوع نیز مدنظر است که تنها کشورهای بیان شده در این قسمت سازنده کامپوزیت نیستند و برخی از کشور‌های محبوب نیز مانند سوئد، کانادا یا دانمارک محصولاتی در حوزه کامپوزیت به بازار ارائه کردند که به دلیل نایاب بودن یا عدم تولید آنها به صورت جهانی در این قسمت ذکر نشدند.

مطلب پیشنهادی:

کامپوزیت آمریکایی یا سوئیسی؟

همانطور که گفته شد در پاسخ به سوال بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟ کشورهای همچون آمریکا و سوئیس در لیست بهترین کشورهای تولید‌کننده کامپوزیت قرار گرفتند اما کدام کشور تولید‌کننده کامپوزیت بهتری است؟ هر کدام از این کشورها تولید‌کننده برند کامپوزیت متفاوت با ویژگی‌های منحصر به فرد خود می‌باشد.

بخوانید  سود روزانه دلاری از سرمایه گذاری در سایت هایپ

برای مثال کامپوزیت‌های آمریکایی به عنوان اولین کامپوزیت‌های سراسر جهان دارای فیلر نانوهیبرید هستند که باعث ظاهر بسیار طبیعی و خواصی مثل مقاومت در برابر ساییدگی و تغییر رنگ، استحکام می‌شود. اما کامپوزیت‌های تولید شده توسط شرکت سوئیس به دلیل ویژگی ضدحساسیت بودن ترکیب و تمرکز برای مواد سازنده باکیفیت به عنوان رقیب اصلی آمریکا شناخته می‌شود. و درسراسر جهان افرادی که به مواد کامپوزیت حساسیت دارند از برندهای سوئیس همچون سارمکو استفاده می‌کنند.

به همین دلیل در سراسر جهان برندهای سارمکو تولید سوئیس و کازمادنت تولید آمریکا با سطح کیفیت یکسان معرفی می‌شوند و تفاوتی میان‌ آنها وجود نخواهد داشت. البته قابل ذکر است که در کشور ایران متاسفانه به دلیل تحریم‌های موجود معمولاً برندهای آمریکایی مانند کازمادنت به سختی پیدا می‌شود.

مطلب پیشنهادی: قیمت کامپوزیت دندان ۱۴۰۲

انتخاب بین کامپوزیت دندان سوئیس و آلمانی :

همانطور که بیان شد تفاوت بسیار زیادی بین کامپوزیت‌های تولیدی در کشور سوئیس و آمریکا وجود ندارد. به همین دلیل در ادامه به مقایسه برندهای کشور سوئیس و آلمان پرداختیم.

بخوانید  درخواست راه‌اندازی اولین ETF اسپات اتریوم به کمیسیون بورس ارائه شد

کامپوزیت‌های کشور آلمان معمولاً با برندهای محبوبی همچون کاریزما، کر و زنیت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد، درست است که محصولات تولید شده توسط این کشور بسیار با کیفیت بوده و در سطح بین‌المللی با برندهایی مطرح رقابت می‌کنند، اما در برابر کامپوزیت‌های سوئیس قدرت کمتری دارند و قابل مقایسه نخواهد بود. مهمترین تفاوت بین کامپوزیت‌های تولید شده توسط کشور آلمان و سوئیس در نظر گرفتن کیفیت محصول نهایی و برند سازنده است برای مثال کامپوزیت سارمکو از نظر کیفیت تنها با برندی مثل ایوکلار ویوادنت (محصول مشترک آلمان و لیختن اشتاین) مقایسه می‌شود و برندهای مثل کاریزما، یک پله پایین‌تر از سوئیس هستند. البته موضوع قابل ذکر است که محبوبیت برند‌های سوئیس و کیفیت بالای آن‌ها و افزایش هزینه کامپوزیت نیز خواهد بود. به همین دلیل افرادی که به دنبال کامپوزیت‌های کم قیمت هستند، کامپوزیت‌های کشور آلمان را انتخاب می‌کنند.

 

کامپوزیت آلمانی یا ژاپنی؟

بسیاری از افراد در پاسخ به سوال بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟ تنها کشورهای ایالات متحده آمریکا سوئیس و آلمان و مدنظر می‌گیرند؛ در صورتی که ژاپن نیز یک کشور بسیار محبوب برای ساخت کامپوزیت در جهان شناخته می‌شود. کشور ژاپن در سالهای اخیر فعالیت‌های بسیار زیادی در زمینه علمی و تکنولوژی داشت که توانست به پای رقابت با آمریکا و اروپا برسد. مهمترین ویژگی‌های محصولات تولید شده توسط کشور ژاپن کیفیت بسیار بالا در برابر قیمت مناسب نسبت به کشورهای دیگر است. همچنین ما در این محصولات برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد همچون خاصیت همسان‌سازی رنگ با دندان‌های کناری (خاصیت آفتاب‌پرست) و توانایی انعکاس نوری را نیز مشاهده می‌کنیم. به همین دلیل اگر به دنبال انجام یک کامپوزیت بسیار کم هزینه با کیفیت بالا هستید کامپوزی‌‌های ژاپنی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. اما در برابر کامپوزیت‌های تولید شده توسط کشور آلمان دارای کیفیت کمتری هستند. کامپوزیت کاریزما یکی از بهترین برندهای آلمانی است.

بخوانید  ایردراپ جدید آپتیمیزم | شرایط دریافت ایردراپ آپتیمیزم چیست؟

 

بهترین مارک کامپوزیت دندان :

در این مطلب پاسخ کاملی به سوال بهترین کامپوزیت دندان برای کدام کشور است؟ ارائه شد؛ اما شما علاوه بر کشور مورد نظر باید نسبت به بهترین مارک کامپوزیت دندان نیز آگاهی داشته باشید. به همین دلیل در ادامه مطلب برای شما تعدادی از بهترین مارک‌های کامپوزیت دندان در جهان را ذکر کردیم.

 

۱٫ کازمادنت Cosmedent :

همانطور که گفته شد برند کازمادنت Cosmedent به عنوان یکی از برندهای محبوب ایالات متحده آمریکا شناخته از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها در ساخت رزین فیلر و اجزای دیگر کامپوزیت استفاده می‌کند. از محصولات محبوب تولیدی این برند که به مصرف جهانی رسیدند می‌توانیم به کامپوزیت دندان New Renamel NANO Plus و کامپوزیت دندان Renamel Microfill رنامل کازمادنت اشاره کنیم. قابل ذکر است که ویژگی‌های منحصر به فرد این برند نسبت به برندهای دیگر ظاهر بسیار طبیعی، مقاومت بالا در برابر فشار، مقاومت در برابر لب پریدگی، استحکام و ماندگاری بالا و کیفیت منحصر به فرد آن می‌باشد.

بخوانید  ۴ سناریوی احتمالی پیش روی بیت کوین در آینده

 

۲٫ بیسکو BISCO

دومین کامپوزیت تولید شده توسط کشور آمریکا به مصرف جهانی رسید، برند بیسکو BISCO است. این برند دارای کیفیت بسیار بالا و ویژگی‌های خاص همچون فرم پذیری استثنایی در میان تمامی برند‌های سطح جهان است. در برخی از موارد برند بیسکو BISCO حتی با برند کازمادنت Cosmedent نیز رقابت می‌کند.

 

۳٫ اولترادنت Ultradent :

سومین برند تولید شده توسط کشور آمریکا اولترادنت Ultradent می‌باشد. این برند ویژگی‌های مشابهی با ساختار طبیعی دندان فلورسنت و اپالسنت دارد که باعث محبوبیت باورنکردنی آن در سراسر جهان شد همچنین کامپوزیت و خلاف کامپوزیت‌های دیگر دارای تنوع رنگی بالایی ۳۴ رنگ با ماندگاری منحصر به فرد است.

 

۴٫ سارمکو SAREMCO

بهترین مارک کامپوزیت دندان در کشور سوئیس برند سارمکو SAREMCO است. این برند تمامی ویژگی‌های مورد نظر برای کامپوزیت منحصر به فرد را با استفاده از ذرات میکروهیبرید دارد. از ویژگی‌های آن می‌توانیم به پولیش‌پذیری، ظاهر بسیار طبیعی و فرم گرفتن خوب، آب گریزی و خواص ضد حساسیت، ماندگاری بسیار بالا، عدم عوارض جانبی و… اشاره کنیم. همچنین شما می‌توانید از صفحه کامپوزیت نانو سرامیک دندان ما دیدن کنید.

بخوانید  انقضای ۵۹۰ میلیون دلار قرارداد آپشن بیت کوین، واکنش قیمت چه خواهد بود؟

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها