تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱۵۰هزار دلار می‌رسد

  • کد خبر : 2630544
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
لورس :بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱۵۰هزار دلار می‌رسد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

براساس پیش‌بینی‌ برنشتاین بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱۵۰هزار دلار می‌رسد بزرگنمایی متن خبر اقتصاد آنلاین : برنشتاین روز سه‌شنبه گفت که انتظار دارد قیمت بیت‌کوین تا اواسط سال۲۰۲۵ به ۱۵۰هزار دلار افزایش یابد. این تخمین تقریبا پنج‌برابر قیمت فعلی ۳۵هزار دلار است. هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح خود از ماه مه۲۰۲۲ رسید. برنشتاین روز سه‌شنبه در یادداشتی با اشاره به خوش‌بینی نسبت به بیت‌کوین گفت: قیمت بیت‌کوین تا سال۲۰۲۵ به ۱۵۰هزار دلار می‌رسد. گوتام چوگانی، تحلیلگر برنشتاین گفت که این شرکت انتظار دارد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک ETF بیت‌کوین را تا سه‌ماه اول سال۲۰۲۴ تصویب کند. تخمین ۱۵۰هزاردلاری تقریبا پنج‌برابر قیمت فعلی حدود ۳۴هزار دلار و بیش از دوبرابر بالاترین قیمت بیت‌کوین با بیش از ۶۷هزار دلار است که در نوامبر۲۰۲۱ تعیین شده بود. برنشتاین همچنین انتظار دارد که تایید ETF تا ۱۰درصد از عرضه در گردش بیت‌کوین را به سمت ETFها سوق دهد. این تایید به سرمایه‌گذاران معمولی اجازه می‌دهد تا مستقیما از سبد سرمایه‌گذاری خود در بازار سهام و بدون نیاز به خرید و فروش مستقیم رمزارز ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

براساس پیش‌بینی‌ برنشتاین

بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۱۵۰هزار دلار می‌رسد بزرگنمایی متن خبر اقتصاد آنلاین : برنشتاین روز سه‌شنبه گفت که انتظار دارد قیمت بیت‌کوین تا اواسط سال۲۰۲۵ به ۱۵۰هزار دلار افزایش یابد. این تخمین تقریبا پنج‌برابر قیمت فعلی ۳۵هزار دلار است. هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین به بالاترین سطح خود از ماه مه۲۰۲۲ رسید. برنشتاین روز سه‌شنبه در یادداشتی با اشاره به خوش‌بینی نسبت به بیت‌کوین گفت: قیمت بیت‌کوین تا سال۲۰۲۵ به ۱۵۰هزار دلار می‌رسد. گوتام چوگانی، تحلیلگر برنشتاین گفت که این شرکت انتظار دارد کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک ETF بیت‌کوین را تا سه‌ماه اول سال۲۰۲۴ تصویب کند. تخمین ۱۵۰هزاردلاری تقریبا پنج‌برابر قیمت فعلی حدود ۳۴هزار دلار و بیش از دوبرابر بالاترین قیمت بیت‌کوین با بیش از ۶۷هزار دلار است که در نوامبر۲۰۲۱ تعیین شده بود.

برنشتاین همچنین انتظار دارد که تایید ETF تا ۱۰درصد از عرضه در گردش بیت‌کوین را به سمت ETFها سوق دهد. این تایید به سرمایه‌گذاران معمولی اجازه می‌دهد تا مستقیما از سبد سرمایه‌گذاری خود در بازار سهام و بدون نیاز به خرید و فروش مستقیم رمزارز آن را در قالب اوراق بهادار خرید و فروش کنند. در حال حاضر تنها محصول مشابه گری‌اسکیل بیت‌کوین تراست یا GBTC است که اکنون حدود ۳درصد از بیت کوین اصلی را در اختیار دارد.

این پیش‌بینی در یادداشتی منتشر شد که در آن چوگانی پوشش چند شرکت استخراج بیت‌کوین را آغاز کرد و گفت که «نصف کردن» بیت‌کوین در آوریل۲۰۲۴ -که در آن پاداش‌های بیت‌کوین به‌عنوان بخشی از یک رویداد برنامه‌ریزی‌شده و مکرر که در کد اصلی ارز ایجاد می‌شود، نصف می‌شود- «استخراج‌کنندگان بازنده» را وادار می‌کند تا «از دور کنار بروند» که راه را برای دستاوردهای بزرگ بازماندگان هموار می‌کند. هفته گذشته، قیمت بیت‌کوین به ۳۵هزار دلار رسید که بالاترین سطح آن از ماه مه۲۰۲۲ است. پس از اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از درخواست تجدیدنظر درباره حکم کلیدی دادگاه در شکایت گری‌اسکیل علیه ETF خودداری کرد، سرمایه‌گذاران گفته‌اند که همچنان امیدوار به چراغ سبز درخصوص ETF تا پایان سال هستند.

با این حال، حکم دادگاه تضمین نمی‌کند که SEC بخواهد ETF بیت‌کوین را تایید کند. گری جنسلر، رئیس SEC، مدت‌هاست که صنعت کریپتو را به‌عنوان فضایی مملو از «کلاه‌برداران و شیادان» مورد انتقاد قرار داده است. بنابراین اینکه آیا قانون‌گذار به مبارزه با ETFهای رمزارزی ادامه خواهد داد یا خیر، سوالی است که همچنان مطرح است. صنعت کریپتو اخیرا با مشکلاتی از جمله شکایت SEC علیه بایننس مواجه شده است. سال گذشته، صرافی رمزارز FTX اعلام ورشکستگی کرد و مدیر عامل سابق آن سام بنکمن-فرید در حال حاضر به‌دلیل کلاه‌برداری در حال محاکمه است.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها