تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :بیت کوین، مهم‌ترین موضوع مورد بحث در کمپین‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا!

  • کد خبر : 2605402
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰
لورس :بیت کوین، مهم‌ترین موضوع مورد بحث در کمپین‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهپیروزی حقوقی اخیر شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) توجه نه تنها صنعت ارزهای دیجیتال، بلکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده را نیز به خود جلب کرده است. ویوک راماسوامی، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری، دیدگاه صعودی خود را در مورد بیت کوین، در پی این تحول قانونی بیان کرده است.
راماسوامی در پستی در توییتر اظهار داشت که تصمیم اخیر دادگاه در مورد پرونده گری‌اسکیل، مسیر حفظ بیت کوین و نوآوری بلاکچین در ایالات متحده را تقویت می‌کند. با این حال، او همچنین معتقد است که در مورد چنین موضوعاتی نباید در دادگاه‌ها تصمیم‌گیری شود.
بر اساس حکم دادگاه، نبرد حقوقی گری‌اسکیل و SEC در مورد تأیید محصولات مرتبط با بیت کوین مانند صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETFs) آتی و اسپات این ارز دیجیتال، بدون دلیل موجه بود. این پیروزی برای گری‌اسکیل بخشی از روندی است که دادگاه‌ها در ماه‌های اخیر از بخش ارزهای دیجیتال حمایت کرده‌اند. علاوه بر پرونده گری‌اسکیل، دادگاهی در ماه ژوئیه به نفع ریپل رای داد و تشخیص داد که این ارز..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیروزی حقوقی اخیر شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) توجه نه تنها صنعت ارزهای دیجیتال، بلکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده را نیز به خود جلب کرده است. ویوک راماسوامی، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری، دیدگاه صعودی خود را در مورد بیت کوین، در پی این تحول قانونی بیان کرده است.
راماسوامی در پستی در توییتر اظهار داشت که تصمیم اخیر دادگاه در مورد پرونده گری‌اسکیل، مسیر حفظ بیت کوین و نوآوری بلاکچین در ایالات متحده را تقویت می‌کند. با این حال، او همچنین معتقد است که در مورد چنین موضوعاتی نباید در دادگاه‌ها تصمیم‌گیری شود.
بر اساس حکم دادگاه، نبرد حقوقی گری‌اسکیل و SEC در مورد تأیید محصولات مرتبط با بیت کوین مانند صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETFs) آتی و اسپات این ارز دیجیتال، بدون دلیل موجه بود. این پیروزی برای گری‌اسکیل بخشی از روندی است که دادگاه‌ها در ماه‌های اخیر از بخش ارزهای دیجیتال حمایت کرده‌اند. علاوه بر پرونده گری‌اسکیل، دادگاهی در ماه ژوئیه به نفع ریپل رای داد و تشخیص داد که این ارز دیجیتال یک اوراق بهادار نیست.

بخوانید  همکاری بایننس با روسیه در جهت دور زدن تحریم‌ها، اتهام جدید صرافی بایننس!

نظرات راماسوامی مطابق با احساسات بیان‌شده توسط رهبران صنعت ارزهای دیجیتال است که نسبت به رویکرد SEC مبنی بر تنظیم از طریق اجرا هشدار داده‌اند. آن‌ها استدلال می‌کنند که چنین رویکردی می‌تواند کسب‌وکارها و نوآوران رمزارزی را به دنبال محیط‌های نظارتی مطلوب‌تری در خارج از کشور سوق دهد.
این دیدگاه‌ها همچنین بازتاب نظرات برخی از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره است که خواستار برکناری رئیس SEC، گری گنسلر از سمت خود شده‌اند؛ زیرا می‌ترسند که اقدامات او ممکن است ناخواسته صنعت ارزهای دیجیتال را به سمت کشورهایی مانند چین سوق دهد.
راماسوامی، مانند تیم کوین ‌بیس و سایر صرافی‌ها، بر نیاز به وضوح بیشتر نظارتی تأکید می‌کند و در مورد حمایت خود از بیت‌کوین سخن می‌گوید. او همچنین از تلاش‌های دولت بایدن برای اعمال مالیات ۳۰ درصدی بر استخراج‌کنندگان بیت کوین انتقاد کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

بخوانید  آموزش نحوه کار با سایت rarible + صفر تا 100

نوشته بیت کوین، مهم‌ترین موضوع مورد بحث در کمپین‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605402

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها