تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :بیت کوین در سراریزی سقوط؟! ورود قیمت بیت کوین به کانال ۲۵۰۰۰ دلار!

  • کد خبر : 2610597
  • ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
لورس :بیت کوین در سراریزی سقوط؟! ورود قیمت بیت کوین به کانال ۲۵۰۰۰ دلار!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیت کوین در سراریزی سقوط؟! ورود قیمت بیت کوین به کانال ۲۵۰۰۰ دلار! در حالی که قیمت بیت کوین در حدود ۲۶,۰۰۰ دلار متوقف شده است، در بازار کوین‌های مشتق از بیت کوین مانند بیت کوین کش (BCH) و BTC20 افزایش‌ قیمت‌های قابل توجهی داشته‌اند در واقع، قیمت بیت کوین در چند ماه اخیر نوسان ۲.۳٪ را تجربه کرده است، در حالی که بیت کوین کش (BCH) به میزان ۷۳٪ افزایش یافته است. همچنین کوین مشتق مبتنی بر استیکینگ مانند بیت کوین BSC و BTC20 نیز افزایش‌های مثبتی داشته‌اند.
تحلیل قیمت بیت کوین در هفته های پیش رو در صورتی که گاوها (bulls) حمایت/مقاومت در سطح ۲۶,۰۰۰ دلار را بازیابی کنند، احتمالاً یک فرآیند بازیابی آغاز خواهد شد. شکست حمایت کانال نزولی در سطح ۲۷,۰۰۰ دلار هفته گذشته منجر به کاهش سود به سطح ۲۶,۰۰۰ دلار شد. بنابراین، تلاش بعدی برای بازیابی باید دارای میزان مومنتوم کافی باشد تا از کانال خارج شود یا عملکرد قیمت را به عبور از مقاومت در سطح ۲۸,۰۰۰ دلار حفظ کند.پس از رسیدن به شرایط فروش زیاد در هفته گذشته، شاخص نسبت قدرت (RSI) به منطقه معمولی بازگشته است. این ممکن است نشان‌دهنده این باشد که قیمت بیت کو..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیت کوین در سراریزی سقوط؟! ورود قیمت بیت کوین به کانال ۲۵۰۰۰ دلار!

در حالی که قیمت بیت کوین در حدود ۲۶,۰۰۰ دلار متوقف شده است، در بازار کوین‌های مشتق از بیت کوین مانند بیت کوین کش (BCH) و BTC20 افزایش‌ قیمت‌های قابل توجهی داشته‌اند در واقع، قیمت بیت کوین در چند ماه اخیر نوسان ۲.۳٪ را تجربه کرده است، در حالی که بیت کوین کش (BCH) به میزان ۷۳٪ افزایش یافته است. همچنین کوین مشتق مبتنی بر استیکینگ مانند بیت کوین BSC و BTC20 نیز افزایش‌های مثبتی داشته‌اند.

تحلیل قیمت بیت کوین در هفته های پیش رو

در صورتی که گاوها (bulls) حمایت/مقاومت در سطح ۲۶,۰۰۰ دلار را بازیابی کنند، احتمالاً یک فرآیند بازیابی آغاز خواهد شد. شکست حمایت کانال نزولی در سطح ۲۷,۰۰۰ دلار هفته گذشته منجر به کاهش سود به سطح ۲۶,۰۰۰ دلار شد. بنابراین، تلاش بعدی برای بازیابی باید دارای میزان مومنتوم کافی باشد تا از کانال خارج شود یا عملکرد قیمت را به عبور از مقاومت در سطح ۲۸,۰۰۰ دلار حفظ کند.پس از رسیدن به شرایط فروش زیاد در هفته گذشته، شاخص نسبت قدرت (RSI) به منطقه معمولی بازگشته است. این ممکن است نشان‌دهنده این باشد که قیمت بیت کوین به شرایطی متغیر و نامطمئن وارد می‌شود و پیش از اینکه به سمت ۳۰,۰۰۰ دلار یا به ۲۰,۰۰۰ دلار برسد، .بین حمایت در سطح ۲۵,۰۰۰ دلار و مقاومت در سطح ۲۶,۰۰۰ دلار برای مدتی جابجا می‌شود.

بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

شاخص انحراف همگرایی و میانگین متحرک (MACD) نیز این حرکت قیمت افقی را تایید می‌کند. تریدرها ممکن است شروع به جستجوی فرصت‌های خرید (long) برای قیمت بیت کوین کنند زیرا خط آبی MACD فاصله بیشتری از خط سیگنال قرمز دارد و نمایانگر میزان مومنتوم به سمت خط میانگین (۰.۰۰) است.

قیمت بیت کوین در جستجوی پشتیبانی

قیمت بیت کوین به عنوان رکورد جدید در سال ۲۰۲۳ به ۲۶,۰۰۰ دلار رسیده است. آخرین باری که قیمت بیت کوین حدود ۲۶,۰۰۰ دلار بود، حدود نیمه‌ی ژوئن بود که در مسیر نزولی بین ۱۹,۰۰۰ تا ۲۱,۰۰۰ دلار حرکت کرد و سپس برای مدتی در این محدوده ماند. در نتیجه افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته، به سطح ۲۶,۰۰۰ دلاری رسیده است.

بحران FTX منجر به کاهش قیمت بیت کوین به حداقل سال ۲۰۲۲ به مبلغ ۱۵,۷۴۲ دلار در تاریخ ۱۰ نوامبر شد. قیمت بیت کوین در اوایل ژانویه دوباره افزایش یافت و در طی ۱۴ روز پیاپی از ۴ ژانویه تا ۱۷ ژانویه رشد کرد.

بخوانید  سرقت 15 میلیون دلاری توسط اعضای سابق؛ آیا پپه‌کوین کلاهبرداری است؟

این دوره ۱۴ روزه با کندل‌های سبز روزانه بیت کوین، دومین دوره مثبت و طولانی‌ترین دوره در تاریخ ۱۴ ساله این رمزارز بود. قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ با شروع قوی‌اش در مقایسه با قیمت تاریخی بسیار بالاتر است. اما همچنان از آخرین رکورد تاریخی خود که در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ و با قیمت ۶۹,۰۴۴ دلار دست‌یافته شد، ۶۳٪ پایین‌تر است.

لین آلدن، یکی از اقتصاددانان، اعتقاد دارد که افزایش قیمت فعلی بیتکوین ممکن است مختصر باشد و در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ ممکن است اقدامات از سوی فدرال رزرو آمریکا (U.S. Federal Reserve) خطر قابل توجهی را برای بیت کوین ایجاد کند.

در مقابل، مایک نووگراتز، مدیرعامل Galaxy Digital Holdings، نگاهی مثبت‌تر نسبت به قیمت این رمز ارز در کوتاه‌مدت دارد. او در یکی از کنفرانس‌های بانک آمریکا در تاریخ ۱۵ فوریه اظهار داشته که احتمالاً بیت کوین تا پایان مارچ به ۳۰,۰۰۰ دلار برسد.

منبع: صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

بخوانید  بهترین بازی‌های پول‌ساز ۲۰۲۳

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2610597

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها