تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار ندارد

  • کد خبر : 2607389
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
لورس :بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار ندارد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

آیا بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار دارد؟ بر اساس برخی از تعاریف بازار نزولی، چرخه فعلی طولانی‌ ترین زمستان ارزهای دیجیتالی نیست و حتی ممکن است بازار نزولی نباشد. برای دریافت مناسب ترین پاسخ برای سوال بالا و پیگیری این خبر با ما در سایت ارز دیجیتال همراه باشید.
بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار ندارد برخی ناظران صنعت بیان کردند که ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود نیستند. احتمالاً اصلاً در بازار نزولی قرار ندارند. بنیانگذار MN Trading، Michaël van de Poppe در ۲۷ آگوست در X ادعا کرد که بیت کوین در حال حاضر در طولانی ترین بازار نزولی خود در تاریخ است. در حال حاضر، قیمت بیت کوین به هیچ وجه نزدیک به اوج ارزش گذاری در ۲۱ نوامبر نیست. بیش از ۵۰ درصد و در بازار نزولی ۴۹۰ روز کاهش یافت.
بیانیه Van de Poppe توجه بسیاری از کاربران X را به خود جلب کرد. در زمان نگارش ۱٫۳ میلیون بازدید و نزدیک به هزار بازنشر به دست آورد. با این حال، برخی از علاقه مندان به کریپتو مطمئن هستند که اطلاعات Van de Poppe درست نیست. برای تعیین طول بازار نزولی فعلی در کری..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

آیا بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار دارد؟ بر اساس برخی از تعاریف بازار نزولی، چرخه فعلی طولانی‌ ترین زمستان ارزهای دیجیتالی نیست و حتی ممکن است بازار نزولی نباشد. برای دریافت مناسب ترین پاسخ برای سوال بالا و پیگیری این خبر با ما در سایت ارز دیجیتال همراه باشید.

بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار ندارد

برخی ناظران صنعت بیان کردند که ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود نیستند. احتمالاً اصلاً در بازار نزولی قرار ندارند. بنیانگذار MN Trading، Michaël van de Poppe در ۲۷ آگوست در X ادعا کرد که بیت کوین در حال حاضر در طولانی ترین بازار نزولی خود در تاریخ است. در حال حاضر، قیمت بیت کوین به هیچ وجه نزدیک به اوج ارزش گذاری در ۲۱ نوامبر نیست. بیش از ۵۰ درصد و در بازار نزولی ۴۹۰ روز کاهش یافت.

بخوانید  معرفی بازی آپلند؛ جایی که رویاهای دیجیتال به املاک مجازی تبدیل می‌شوند

بیانیه Van de Poppe توجه بسیاری از کاربران X را به خود جلب کرد. در زمان نگارش ۱٫۳ میلیون بازدید و نزدیک به هزار بازنشر به دست آورد. با این حال، برخی از علاقه مندان به کریپتو مطمئن هستند که اطلاعات Van de Poppe درست نیست. برای تعیین طول بازار نزولی فعلی در کریپتو، لازم است درک کنیم که تفاسیر مختلفی از این اصطلاح وجود دارد.

اصطلاحات گاو نر و بازار خرسی ذهنی هستند

متی گرینسپن، بنیانگذار کوانتوم اکونومیکس گفت: موضوع این است که اصطلاحات گاو نر و بازار خرسی کاملاً ذهنی هستند. این می تواند به معنی حرکت قیمت در گذشته باشد و یا اینکه قیمت در آینده در جهت خاصی حرکت کند. این ابهام فرصت‌ های بی‌ پایانی را برای تحلیلگران ایجاد می‌ کند تا در ابدیت استدلال‌ های بی‌ معنی داشته باشند.

بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار ندارد
بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار ندارد

آلن اسکات گفت: ممکن است وضعیت فعلی بازار را به عنوان بازار نزولی چند ساله در حال حاضر تا زمانی که یک بالاترین رکورد جدید شکسته شود. این نظریه می گوید که بیت کوین از زمان رسیدن به اوج تاریخی خود در نزدیکی ۶۹۰۰۰ دلار در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ یا به مدت ۶۵۹ روز در بازار نزولی قرار داشت. این دوره حتی طولانی‌ تر از دوره‌ ای است که Van de Poppe به آن اشاره کرد. اما همچنان طولانی‌ ترین بازار نزولی بر اساس چنین رویکردی نیست.

بخوانید  خالق زبان برنامه‌نویسی ++C نسبت به استخراج بیت کوین ابراز ناامیدی کرد

قیمت بیت کوین به مدت ۳۷ ماه یا حدود ۱۱۲۵ روز بین نوامبر ۲۰۱۳ و ژانویه ۲۰۱۷ در زیر بالاترین های قبلی خود باقی ماند. پس از رسیدن به ۲۰۰۰۰ دلار برای اولین بار در دسامبر ۲۰۱۷، بیت کوین دوباره تا دسامبر ۲۰۲۰ یا برای ۱۰۹۵ روز از سطح قیمت عقب ماند. اما آیا این بدان معناست که بیت کوین اصلاً در این دوره در بازار نزولی بوده است؟

مطلب پیشنهادی: طلا بخریم یا بیت کوین؟

بر اساس تفسیر دیگری، بیت کوین ممکن است در حال حاضر اصلاً در بازار نزولی قرار نداشته باشد. تعاریف کلاسیک می گویند که بازار نزولی هنگامی اتفاق می‌افتد که شاخص بازار بیست درصد یا حتی بیشتر از بالاترین سطح اخیر خود کاهش پیدا کند.

بالاترین قیمت بیت کوین

طبق اطلاعات بالاترین قیمت بیت کوین در اواسط جولای ۲۰۲۳ در حدود ۳۱۴۰۰ دلار رخ داد. با قیمت های فعلی، بیت کوین حدود ۱۳ درصد کمتر از آن سطح است. علاوه بر این، کریپتوکارنسی در سال گذشته ۳۴ درصد افزایش یافت.

بخوانید  تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر)
بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار ندارد
بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار ندارد

سامسون مو، مدیرعامل Jan3 گفت: اگر به اندازه کافی کوچک‌ نمایی کنید، بیت‌ کوین فقط یک شمع سبز بزرگ است و از سال ۲۰۰۹ در بازار صعودی مداوم بوده است. من حدس می‌ زنم کسانی که روی بازه‌ های زمانی کوتاه تمرکز می‌ کنند ممکن است بازار نزولی را تجربه کنند.

سامسون مو وضعیت فعلی بازار را در میان عوامل مؤثری مانند تورم بالا، از دست دادن قدرت خرید، بدهی های مارپیچ و پذیرش توسط دولت یا ملت هایی مانند السالوادور بسیار صعودی می بیند. Mow نیز می گوید بازار نزولی چیزی است که سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال با اولویت بالا به صورت دوره ای تجربه می کنند. گرینسپن از کوانتوم اکونومیکس از اظهارات مو حمایت کرد و استدلال کرد که بیت کوین هرگز در بازار نزولی قرار نداشته است.

The post بیت کوین در طولانی ترین بازار نزولی خود قرار ندارد appeared first on ارز دیجیتال.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607389

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها