تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :بیت کوین رو به صعود! اخبار ضد و نقیضی از تایید ETF بیت کوین منتشر شد

  • کد خبر : 2625437
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
لورس :بیت کوین رو به صعود! اخبار ضد و نقیضی از تایید ETF بیت کوین منتشر شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار قانون گذاری » بیت کوین رو به صعود! اخبار ضد و نقیضی از تایید ETF بیت کوین منتشر شد بیت کوین رو به صعود! اخبار ضد و نقیضی از تایید ETF بیت کوین منتشر شد ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲ طبق یک پست ویرایش شده توسط کوین تلگراف، SEC گزارش داده که ETF بیت کوین بلک راک را تایید کرده است. این امر باعث افزایش قیمت بیت کوین به ۳۰۰۰۰ دلار شد، اما بعدا کاهش یافت. اما اخبار ضد و نقیضی درباره صحت این خبر منتشر شده است.
اریک بالچوناس به اشتراک گذاشت که رویترز نیز تایید این خبر را گزارش می کند، در حالی که النور ترت با بلک راک تماس گرفت و به او گفته شد که این خبر دروغ است. سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ معتقد است که این ادعا ممکن است درست نباشد.
منبع:bitcoinsistemi اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه تتر برا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار قانون گذاری » بیت کوین رو به صعود! اخبار ضد و نقیضی از تایید ETF بیت کوین منتشر شد بیت کوین رو به صعود! اخبار ضد و نقیضی از تایید ETF بیت کوین منتشر شد ۲۴ مهر ۱۴۰۲

  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲

طبق یک پست ویرایش شده توسط کوین تلگراف، SEC گزارش داده که ETF بیت کوین بلک راک را تایید کرده است. این امر باعث افزایش قیمت بیت کوین به ۳۰۰۰۰ دلار شد، اما بعدا کاهش یافت. اما اخبار ضد و نقیضی درباره صحت این خبر منتشر شده است.

اریک بالچوناس به اشتراک گذاشت که رویترز نیز تایید این خبر را گزارش می کند، در حالی که النور ترت با بلک راک تماس گرفت و به او گفته شد که این خبر دروغ است. سیفارت، تحلیلگر بلومبرگ معتقد است که این ادعا ممکن است درست نباشد.

منبع:bitcoinsistemi اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه تتر برای مبارزه با تروریسم ۸۷۳ هزار دلار را در اسرائیل و اوکراین مسدود کرد خبر تایید ETF بیت کوین تکذیب شد! منبع جعلی خبر ظاهرا کلی سود به جیب زد! امروز توکن های شیبا اینو تکانی به خودشان دادند! منتظر انفجار ۲۳۰۰ درصدی کاردانو باشیم؟! تحلیلگر کریپتو به این پرسش پاسخ می دهد کلاهبرداران با جاوا اسکریپت کاربران فرندتک را هدف قرار می دهند! کاردانو پیشگامانه می تازد! آیا قیمت ADA به ۱۲ دلار می رسد؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2625437

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها