تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

لورس :بیت کوین و اتریوم در خواب زمستانی!

  • کد خبر : 2597363
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
لورس :بیت کوین و اتریوم در خواب زمستانی!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سقوط ۱۰ درصدی لیدو دائو بیت کوین و اتریوم در خواب زمستانی! کدخبر: ۵۵۹۱۵۷ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ – ۱۶:۳۶ اقتصادنیوز: نوسانات بیت کوین امروز بسیار محدود بوده و قیمت تقریبا در همان نرخ های روز گذشته قرار دارد. به گزارش اقتصادنیوز ، تغییرات قیمتی بیت کوین امروز بسیار محدود است. قیمت نه بالا می رود و نه پایین. هم اکنون بیت کوین با تغییر قیمت حدود صفر درصد، در حوالی ۲۲۳۵۰ دلار معامله می شود.
در مقیاس هفتگی، بیت کوین افت ۲ درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم ۶ درصد رشد مشاهده می شود. ارزش بازار بیت کوین هم اکنون ۴۳۱ میلیارد دلار است.
طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات بیت کوین ۱۶ میلیارد دلار بوده که رقم کمی برای بزرگ ترین ارز دیجیتال محسوب می شود. آمارها نشان می دهد عمق بازار بیت کوین هنوز در پایین ترین سطح سالانه قرار دارد که پس از ورشکستگی صرافی FTX همچنان بهبود پیدا نکرده است.
اتریوم در خواب زمستانی! اتریوم هم امروز مثل بیت کوین کم نوسان بوده و با رشدی کمتر از نیم درصد، هم اکنون در نرخ ۱۵۷۰ دلار معامله می شود.
ارزش بازار اتریوم ۱۹۱ میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات آن نیز ۶ میلیارد دلار طی ۲۴ ساعت گذشته..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سقوط ۱۰ درصدی لیدو دائو بیت کوین و اتریوم در خواب زمستانی! کدخبر: ۵۵۹۱۵۷ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ – ۱۶:۳۶ اقتصادنیوز: نوسانات بیت کوین امروز بسیار محدود بوده و قیمت تقریبا در همان نرخ های روز گذشته قرار دارد. بیت کوین و اتریوم در خواب زمستانی!

به گزارش اقتصادنیوز ، تغییرات قیمتی بیت کوین امروز بسیار محدود است. قیمت نه بالا می رود و نه پایین. هم اکنون بیت کوین با تغییر قیمت حدود صفر درصد، در حوالی ۲۲۳۵۰ دلار معامله می شود.

در مقیاس هفتگی، بیت کوین افت ۲ درصدی داشته و در مقیاس ماهانه هم ۶ درصد رشد مشاهده می شود. ارزش بازار بیت کوین هم اکنون ۴۳۱ میلیارد دلار است.

طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات بیت کوین ۱۶ میلیارد دلار بوده که رقم کمی برای بزرگ ترین ارز دیجیتال محسوب می شود. آمارها نشان می دهد عمق بازار بیت کوین هنوز در پایین ترین سطح سالانه قرار دارد که پس از ورشکستگی صرافی FTX همچنان بهبود پیدا نکرده است.

بخوانید  سومین روز متوالی کم نوسان رمز ارزها!

اتریوم در خواب زمستانی!

اتریوم هم امروز مثل بیت کوین کم نوسان بوده و با رشدی کمتر از نیم درصد، هم اکنون در نرخ ۱۵۷۰ دلار معامله می شود.

ارزش بازار اتریوم ۱۹۱ میلیارد دلار بوده و ارزش معاملات آن نیز ۶ میلیارد دلار طی ۲۴ ساعت گذشته است. اتریوم در مقیاس هفتگی ۲ درصد افت کرده و در مقیاس ماهانه نیز منفی بوده و ۶ درصد کاهش قیمت داشته است.

طبق اطلاعات منتشر شده، عرضه اتریوم در صرافی ها به کمترین حد طی ۵ سال گذشته رسیده است. پس از ورشکستگی صرافی FTX اتریوم نیز یکی از دارایی هایی بوده که با حجم بالا به کیف پول های شخصی منتقل شده و به همین دلیل ارزش معاملات آن در بازار کاهش چشمگیری داشته است.

البته تا پیش از ورشکستگی صرافی FTX انتقال ارزها به کیف پول های شخصی اتفاقی مثبت بود چراکه عرضه ها کاهش می یافت و قیمت ها هم رشد می کردند، اما پس از ورشکستگی این صرافی، وضعیت متفاوت شد چراکه بسیاری از سرمایه گذاران، دارایی خود را از ترس ورشکستگی صرافی ها به کیف پول منتقل کردند و این انتقال، دیگر معنای گذشته را نمی دهد.

بخوانید  دامیننس (Dominance)چیست؟ و چه کاربردی در بازار ارز دیجیتال دارد؟

سقوط ۱۰ درصدی لیدو دائو

تعداد آلت کوین های مثبت و منفی، امروز تقریبا برابر است. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، تزوس و ریپل تنها نمادهایی هستند که رشد ۲ الی ۳ درصدی داشته اند.

EOS، آوالانچ، اتریوم کلاسیک، کوانت و لئو هم بین ۱ الی ۲ درصد رشد کرده اند و مابقی آلت کوین های مثبت رشد کمتر از یک درصد دارند.

در فهرست نمادهای منفی، لیدو دائو با افت ۱۰ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. استکس هم ۷ درصد افت کرده و گراف و آپتوس نمادهای منفی ۳ درصدی امروز هستند. مابقی آلت کوین های منفی، افتی کمتر از ۳ درصد را ثبت کرده اند.

کاهش ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال نسبت به دیروز تغییرات بسیار جزئی داشته و همچنان ۱٫۰۳ تریلیون دلار است. اما ارزش معاملات ۳۸ درصد کاهش یافته و رقم آن طی شبانه روز گذشته ۳۴ میلیارد دلار بوده است.

ارزش معاملات دیفای ۳ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۳۰ میلیارد دلار معامله انجام شده که معادل ۹۰ درصد ارزش کل معاملات روزانه است.

بخوانید  قیمت بیت‌کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ مشخص شد

همچنین بخوانید

  • نهنگ ها اتریوم می خرند!
  • نوسانات محدود در بازار ارزهای دیجیتال/ افت نیم درصدی بیت‌کوین!
  • استکس، پدیده جدید بازار ارزهای دیجیتال
  • بازگشت بیت کوین به کانال ۲۳هزار دلاری
  • رمز ارز
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2597363

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها