تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :بیش از نیمی از سرمایه‌گذاران شیبا در ضرر هستند! این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت؟

  • کد خبر : 2609233
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
لورس :بیش از نیمی از سرمایه‌گذاران شیبا در ضرر هستند! این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهدارندگان شیبا اینو (SHIB) در هفته‌های اخیر با دوره‌ای چالش‌برانگیز مواجه شده‌‌ و ضررهای قابل توجهی را تجربه کرد‌ه‌اند. طبق آخرین داده‌ها، تقریباً ۸۲ درصد از سرمایه‌گذاران شیبا اینو دارایی‌هایی دارند که در حال حاضر ارزش کمتری نسبت به سرمایه‌گذاری اولیه‌شان دارند؛ که باعث می‌شود آن‌ها در وضعیت قرمز قرار بگیرند. اطلاعات ارائه‌شده توسط شرکت تحقیقاتی IntoTheBlock نشان می‌دهد که تنها ۱۱ درصد از دارندگان شیبا اینو در حال حاضر در سود هستند؛ در حالی که ۷ درصد از این افراد نه در ضرر هستند و نه در سود. ۸۲ درصد باقی‌مانده خود را در موقعیت ضرر می‌یابند.
علاوه بر این، شایان ذکر است که بخش قابل توجهی از کل عرضه در گردش شیبا اینو، تقریباً ۷۷ درصد، در اختیار سرمایه‌گذاران و نهنگ‌هایی است که حداقل ۰.۱ درصد از توکن‌های موجود شیبا اینو را در اختیار دارند. نکته مثبت‌تر، حدود ۷۰ درصد از آدرس‌های شیبا اینو متعلق به دارندگان طولانی‌مدت است که توکن‌های خود را برای بیش از یک سال نگه داشته‌اند. تنها ۲۷ درصد بین یک تا دوازده ماه نگهداری می‌کنند و تنها ۳ درصد توکن‌های شیبا اینو را در کمتر از یک..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دارندگان شیبا اینو (SHIB) در هفته‌های اخیر با دوره‌ای چالش‌برانگیز مواجه شده‌‌ و ضررهای قابل توجهی را تجربه کرد‌ه‌اند. طبق آخرین داده‌ها، تقریباً ۸۲ درصد از سرمایه‌گذاران شیبا اینو دارایی‌هایی دارند که در حال حاضر ارزش کمتری نسبت به سرمایه‌گذاری اولیه‌شان دارند؛ که باعث می‌شود آن‌ها در وضعیت قرمز قرار بگیرند. اطلاعات ارائه‌شده توسط شرکت تحقیقاتی IntoTheBlock نشان می‌دهد که تنها ۱۱ درصد از دارندگان شیبا اینو در حال حاضر در سود هستند؛ در حالی که ۷ درصد از این افراد نه در ضرر هستند و نه در سود. ۸۲ درصد باقی‌مانده خود را در موقعیت ضرر می‌یابند.
علاوه بر این، شایان ذکر است که بخش قابل توجهی از کل عرضه در گردش شیبا اینو، تقریباً ۷۷ درصد، در اختیار سرمایه‌گذاران و نهنگ‌هایی است که حداقل ۰.۱ درصد از توکن‌های موجود شیبا اینو را در اختیار دارند. نکته مثبت‌تر، حدود ۷۰ درصد از آدرس‌های شیبا اینو متعلق به دارندگان طولانی‌مدت است که توکن‌های خود را برای بیش از یک سال نگه داشته‌اند. تنها ۲۷ درصد بین یک تا دوازده ماه نگهداری می‌کنند و تنها ۳ درصد توکن‌های شیبا اینو را در کمتر از یک ماه خریداری کرده‌اند که نشان‌دهنده تعهد قابل توجهی در میان برخی سرمایه‌گذاران است.

بخوانید  پرایس اکشن شیبا اینو و قیمت بعدی SHIB | تریلیون‌ها شیبا بین نهنگ ها منتقل شدند

با وجود این، بر اساس داده‌های IntoTheBlock، به نظر می‌رسد که احساسات کلی در میان دارندگان شیبا اینو عمدتاً نزولی است. یکی از این موارد، کاهش در معاملات بزرگ شیبا اینو به میزان ۹.۸۳ درصد است.
در زمان نگارش این خبر، شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار قیمت دارد. با این حال، شیبا اینو به عنوان شانزدهمین ارز دیجیتال بازار است؛ و طی ماه گذشته ۱۸ درصد کاهش را تجربه کرد و در هفته گذشته بیش از ۵ درصد زیان داشته است.
در میان این چالش‌ها، اعضای جامعه شیبا اینو در تلاش هستند تا پذیرش و کاربرد این میم کوین را افزایش دهند. راه‌اندازی موفقیت‌آمیز شیباریوم، پروژه‌ای در اکوسیستم شیبا اینو، به عنوان گامی حیاتی در جهت دستیابی به این هدف تلقی می‌شود. شیتوشی کوساما، توسعه دهنده اصلی اکوسیستم شیبا اینو، بر اهمیت تلاش‌های جامعه برای پیشبرد موفقیت‌آمیز این رمزارز تاکید کرد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

بخوانید  موفقیتی دیگر برای ریپل: XRP در یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های مالی جهان ادغام می‌شود!

نوشته بیش از نیمی از سرمایه‌گذاران شیبا در ضرر هستند! این وضعیت تا کی ادامه خواهد داشت؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2609233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها