تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
1

لورس :بیش از ۶۸۰۰۰۰ اتریوم تنها در ۲۸ روز به پروتکل های Liquid Staking اضافه شد

  • کد خبر : 2603504
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۲۴
لورس :بیش از ۶۸۰۰۰۰ اتریوم تنها در ۲۸ روز به پروتکل های Liquid Staking اضافه شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بیش از ۶۸۰۰۰۰ اتریوم تنها در ۲۸ روز به پروتکل های Liquid Staking اضافه شد به گزارش زوم ارز،
در کمتر از یک ماه، با وجود رکود در بازارهای ارزهای دیجیتال، بیش از ۶۸۰۰۰۰ اتریوم (ETH) به پروتکل‌های مشتقات استیکینگ مایع اضافه شده است. Lido Finance، پلتفرم پیشرو سهامداری مایع، افزایش عرضه ۵.۹۴ درصدی را تجربه کرد که از ۲۹ جولای از ۷.۹۱ میلیون به ۸.۳۸ میلیون ETH رسید.
اتر نگهداشته شده در استکینگ مایع از ۱۰.۶۵ میلیون به ۱۱.۳۳ میلیون در کمتر از یک ماه می‌پرد در ۲۸ روز گذشته، مجموعه‌ای از ۲۵ پروتکل مشتقات ذخیره‌سازی مایع شاهد اضافه شدن بیش از ۶۸۰۰۰۰ ETH بود. در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۳، برنامه های استیکینگ مایع حدود ۱۰.۶۵ میلیون ETH را در خود جای داده است. امروز این رقم به حدود ۱۱.۳۳ میلیون رسیده است. Lido با ۸.۳۸ میلیون ETH سهام خود پس از افزایش نزدیک به ۶٪، سهم بازار ۷۳.۹۸٪ مسلط را حفظ می کند.

از مجموع بیش از ۶۸۰۰۰۰ ETH ارائه شده در ۲۸ روز گذشته، Lido هجوم حدود ۴۷۰۰۰۰ ETH دریافت کرد. در ۲۹ ژوئیه، محصول مشتق سهام مایع Coinbase تقریباً ۱.۱۷ میلیون اتر داشت. امروز، حدود ۱.۲۲ میلیون است. Rocket Pool افزای..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیش از ۶۸۰۰۰۰ اتریوم تنها در ۲۸ روز به پروتکل های Liquid Staking اضافه شد

به گزارش زوم ارز،

در کمتر از یک ماه، با وجود رکود در بازارهای ارزهای دیجیتال، بیش از ۶۸۰۰۰۰ اتریوم (ETH) به پروتکل‌های مشتقات استیکینگ مایع اضافه شده است. Lido Finance، پلتفرم پیشرو سهامداری مایع، افزایش عرضه ۵.۹۴ درصدی را تجربه کرد که از ۲۹ جولای از ۷.۹۱ میلیون به ۸.۳۸ میلیون ETH رسید.

اتر نگهداشته شده در استکینگ مایع از ۱۰.۶۵ میلیون به ۱۱.۳۳ میلیون در کمتر از یک ماه می‌پرد

در ۲۸ روز گذشته، مجموعه‌ای از ۲۵ پروتکل مشتقات ذخیره‌سازی مایع شاهد اضافه شدن بیش از ۶۸۰۰۰۰ ETH بود. در ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۳، برنامه های استیکینگ مایع حدود ۱۰.۶۵ میلیون ETH را در خود جای داده است. امروز این رقم به حدود ۱۱.۳۳ میلیون رسیده است. Lido با ۸.۳۸ میلیون ETH سهام خود پس از افزایش نزدیک به ۶٪، سهم بازار ۷۳.۹۸٪ مسلط را حفظ می کند.

بیش از 680000 اتریوم تنها در 28 روز به پروتکل های Liquid Staking اضافه شد

از مجموع بیش از ۶۸۰۰۰۰ ETH ارائه شده در ۲۸ روز گذشته، Lido هجوم حدود ۴۷۰۰۰۰ ETH دریافت کرد. در ۲۹ ژوئیه، محصول مشتق سهام مایع Coinbase تقریباً ۱.۱۷ میلیون اتر داشت. امروز، حدود ۱.۲۲ میلیون است. Rocket Pool افزایشی را از نگهداری ۸۵۷۹۶۷ ETH به در اختیار داشتن حدود ۹۰۱۰۷۲ ETH در همان بازه زمانی تجربه کرد. Lido، Coinbase، و Rocket Pool گروه را رهبری می‌کنند و پس از آن Frax Ether (تقریباً ۲۵۴۶۹۲ ETH) و پلت فرم مایع سهام Eigenlayer (تقریباً ۱۰۰۰۲۵ ETH) قرار دارند.

بیش از 680000 اتریوم تنها در 28 روز به پروتکل های Liquid Staking اضافه شد شش پروتکل برتر مشتقات سهامداری مایع طبق defillama.com.

ماه گذشته شاهد بودیم که Binance Pool به رشد قابل توجهی نزدیک به ۲۹.۲% دست یافت و به حدود ۹۲,۸۲۴ ETH در سهام خود در طی ۳۰ روز رسید. در حال حاضر داشتن حدود ۹۳۵۰۴ ETH نشان دهنده افزایش ناچیز ۰.۷۳ درصدی سهام آن در دوره چهار هفته گذشته است. توکن‌های استیکینگ مایع به‌طور قابل‌توجهی در چند سال گذشته محبوبیت پیدا کرده‌اند – این تفاوت آشکار با دو پروتکل موجود در ابتدای ژانویه ۲۰۲۱ است.

تقریباً ۱۰٪ از کل اترهایی که امروزه در گردش هستند را به خود اختصاص می دهد

استفاده از پروتکل‌های ذخیره‌سازی مایع مزایای مختلفی را به همراه دارد. کاربران از موانع فنی در راه‌اندازی و مدیریت گره‌های اعتبارسنجی اجتناب می‌کنند، در حالی که با کاهش خطرات ناشی از جریمه‌ها یا خطاهای ناشی از سوء مدیریت مواجه می‌شوند. علاوه بر این، اشتراک نقدینگی امکان نقدینگی فوری از طریق توکن‌های شرط‌بندی شده را فراهم می‌کند و مشارکت را برای کاربرانی که نمی‌خواهند دارایی‌هایشان قفل شود، قابل دسترس می‌سازد. این ویژگی فراگیر، فرآیند شرط بندی را برای همه ساده می کند.

با این وجود، توجه به این نکته مهم است که توکن‌های استیکینگ مایع دارای خطراتی هستند. یک ریسک اولیه مرتبط با استیکینگ مایع، جداسازی است – زمانی که توکن قفل شده و مشتق آن دارای مقادیر متفاوتی باشند. صرافی‌های غیرمتمرکز از مکانیسم‌های آربیتراژ استفاده می‌کنند تا پیوندی برای توکن‌های استیکینگ مایع داشته باشند. با این حال، اگر مجموع ارزش قفل شده (TVL) در استخرهای نقدینگی به شدت کاهش یابد، این می‌تواند انگیزه‌های آربیتراژ را مختل کند و باعث شود که توکن پیوند خود را از دست بدهد.

در صورتی که TVL در استخرهای نقدینگی کاهش یابد، توکن خطر از دست دادن پیوند خود را دارد که منجر به لغزش قابل توجهی در طول سوآپ دارایی می شود. با این حال، جذابیت سرمایه گذاری مایع برای علاقه مندان به امور مالی غیرمتمرکز، که دائماً اتر را در این پلتفرم های مشتقات سهامداری مایع مشارکت می دهند، قوی باقی مانده است. آمار نشان می دهد که ۱۱.۳۳ میلیون اتر قفل شده امروز ۹.۴۲ درصد از ۱۲۰.۲۱ میلیون اتریوم موجود در گردش را تشکیل می دهد.

منبع: news.bitcoin.com

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603504

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها