تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
0

لورس :بیش از ۱۵۷۰۰۰ تراکنش بیت‌کوین در انتظار تایید

  • کد خبر : 2629695
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تراکنش‌های بیت‌کوین به دلیل افزایش کتیبه‌های بیت‌کوین با عقب‌ماندگی قابل توجهی روبرو هستند که منجر به کارمزدهای بالا و تاخیر می‌شود.
خلاصه‌ی خبر در ۴ نوامبر، کتیبه‌های بیت‌کوین دومین حجم روزانه خود را با بیش از ۴۳۳۰۰۰ کتیبه روی بلاک‌چین مشاهده کرد. افزایش در کتیبه‌های بیت‌کوین و کارمزد بالاتر تراکنش‌ها، باعث شد هزاران کاربر در تایید تراکنش‌های بیت‌کوین خود با تاخیر مواجه شوند. افزایش کتیبه‌های بیت‌کوین بلاک‌چین بیت‌کوین با یک مشکل مهم دست و پنجه نرم می‌کند – انباشته شدن بیش از ۱۵۷۰۰۰ تراکنش تایید نشده. این عقب ماندگی نتیجه‌ی مستقیم ازدحام شبکه است که در هفته گذشته ادامه است و علت اصلی آن را می‌توان به رشد مجدد کتیبه‌های بیت‌کوین، شکلی منحصر به فرد از توکن‌های غیرمثلی (NFT) در شبکه‌ی بیت‌کوین نسبت داد.
تاریخچه‌ی کتیبه‌ها در سال ۲۰۲۳، کتیبه‌های بیت‌کوین، مشابه NFTها، محبوبیت پیدا کرد و باعث افزایش فعالیت شبکه و هزینه‌های تراکنش شد. با این حال، در ماه‌های اخیر، شور و شوق پیرامون کتیبه‌ها فروکش کرده بود و به استخراج‌کنندگان اجازه می‌داد به فعالیت‌های عادی خود بازگردند. اما همه چیز در ۴-۵٫٫

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تراکنش‌های بیت‌کوین به دلیل افزایش کتیبه‌های بیت‌کوین با عقب‌ماندگی قابل توجهی روبرو هستند که منجر به کارمزدهای بالا و تاخیر می‌شود.

خلاصه‌ی خبر

  • در ۴ نوامبر، کتیبه‌های بیت‌کوین دومین حجم روزانه خود را با بیش از ۴۳۳۰۰۰ کتیبه روی بلاک‌چین مشاهده کرد.
  • افزایش در کتیبه‌های بیت‌کوین و کارمزد بالاتر تراکنش‌ها، باعث شد هزاران کاربر در تایید تراکنش‌های بیت‌کوین خود با تاخیر مواجه شوند.

افزایش کتیبههای بیتکوین

بلاک‌چین بیت‌کوین با یک مشکل مهم دست و پنجه نرم می‌کند – انباشته شدن بیش از ۱۵۷۰۰۰ تراکنش تایید نشده. این عقب ماندگی نتیجه‌ی مستقیم ازدحام شبکه است که در هفته گذشته ادامه است و علت اصلی آن را می‌توان به رشد مجدد کتیبه‌های بیت‌کوین، شکلی منحصر به فرد از توکن‌های غیرمثلی (NFT) در شبکه‌ی بیت‌کوین نسبت داد.

تاریخچهی کتیبه‌ها

در سال ۲۰۲۳، کتیبه‌های بیت‌کوین، مشابه NFTها، محبوبیت پیدا کرد و باعث افزایش فعالیت شبکه و هزینه‌های تراکنش شد. با این حال، در ماه‌های اخیر، شور و شوق پیرامون کتیبه‌ها فروکش کرده بود و به استخراج‌کنندگان اجازه می‌داد به فعالیت‌های عادی خود بازگردند. اما همه چیز در ۴-۵ نوامبر تغییر کرد، زمانی که بازار کتیبه‌ها دوباره داغ شد.

رشد کتیبه‌ها و پیامدهای آن

در ۴ نوامبر، شبکه‌ی بیت‌کوین با بیش از ۴۳۳۰۰۰ کتیبه‌ی جدید، جهش بزرگی داشت. این افزایش ناگهانی باعث افزایش کارمزد تراکنش‌های BTC شد و به طور متوسط به بیش از ۵٫۹ دلار رسید که یکی از بالاترین سطوح در سال ۲۰۲۳ بود. پروژه‌هایی مانند rats، GROK، stas و DOG1 محرک‌های اصلی این تجدید حیات بودند.

عقب‌ماندگی رو به رشد

تاثیر این موج مشهود است. بیش از ۱۵۷۰۰۰ تراکنش بیت‌کوین در حال حاضر در انتظار تایید در بلاک‌چین هستند که در درجه‌ی اول تراکنش‌هایی با اولویت پایین‌تر هستند. در همین حال، تراکنش‌های با اولویت بالا با کارمزد متوسط ۳٫۳۸ دلار انجام می‌شوند. پاک کردن این عقب ماندگی قابل توجه ممکن است بسته به سرعت کاهش کتیبه‌ها چند روز طول بکشد.

چشم‌انداز

از روز سه‌شنبه، ۷ نوامبر، تعداد کتیبه‌های روزانه به حدود ۷۲۰۰۰ کاهش یافته است که نشان‌دهنده‌ی پیشرفت در پاکسازی تراکنش‌های انبار شده است. با این حال، اگر کتیبه‌ها افزایش دیگری را تجربه کنند، عقب‌ماندگی موجود ممکن است بدتر شود و باعث ناراحتی بیشتر برای کاربران بیت‌کوین شود.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629695

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها