تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :تأثیر افت قیمت بیت‌کوین بر سقوط شیبا در بازار!

  • کد خبر : 2605535
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
لورس :تأثیر افت قیمت بیت‌کوین  بر سقوط شیبا در بازار!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهاز زمان شکل گرفتن روند نزولی بازار در اواسط آگوست، شیبا اینو (SHIB) خود را بالاتر از سطح قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۷۷۹ دلار حفظ کرده است. این انعطاف‌پذیری مانع از ریزش بیشتر شیبا اینو شده است، که طی دو هفته افت بیش از ۲۰ درصدی را تجربه کرده بود. توانایی شیبا اینو برای تثبیت خود در بالاتر از کف قیمتی ماه دسامبر تا حدی به عملکرد بیت کوین (BTC) بستگی دارد. در حالی که بیت کوین شاهد افزایش در قیمت خود بود و در ۲۹ آگوست از ۲۷۰۰۰ دلار فراتر رفت، آلت کوین‌ها، از جمله شیبا اینو، رشد قابل توجهی را ثبت نکردند. شایان ذکر است بیت کوین ۶ درصد افزایش یافت، در حالی که شیبا اینو تنها ۱.۸ درصد در همان دوره با رشد همراه شد. شیبا اینو با سطح مقاومتی ۰.۰۰۰۰۰۸۴۶ دلار، که پایین‌ترین سطح ماه می است، مواجه شد.
تا زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین به ۲۷۰۰۰ دلار کاهش یافت. اگر بیت کوین بتواند در ساعات یا روزهای آینده خود را در این سطح حفظ کند، شیبا اینو ممکن است به دفاع از پایین‌ترین سطح قیمتی ماه دسامبر خود نیز ادامه دهد. با این حال، اگر یک شکست نزولی رخ دهد، شیبا اینو احتمالاً می‌تواند تا سطح حمایتی ۰…

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از زمان شکل گرفتن روند نزولی بازار در اواسط آگوست، شیبا اینو (SHIB) خود را بالاتر از سطح قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۷۷۹ دلار حفظ کرده است. این انعطاف‌پذیری مانع از ریزش بیشتر شیبا اینو شده است، که طی دو هفته افت بیش از ۲۰ درصدی را تجربه کرده بود. توانایی شیبا اینو برای تثبیت خود در بالاتر از کف قیمتی ماه دسامبر تا حدی به عملکرد بیت کوین (BTC) بستگی دارد. در حالی که بیت کوین شاهد افزایش در قیمت خود بود و در ۲۹ آگوست از ۲۷۰۰۰ دلار فراتر رفت، آلت کوین‌ها، از جمله شیبا اینو، رشد قابل توجهی را ثبت نکردند. شایان ذکر است بیت کوین ۶ درصد افزایش یافت، در حالی که شیبا اینو تنها ۱.۸ درصد در همان دوره با رشد همراه شد. شیبا اینو با سطح مقاومتی ۰.۰۰۰۰۰۸۴۶ دلار، که پایین‌ترین سطح ماه می است، مواجه شد.

بخوانید  درخواست سام بنکمن-فرید برای آزاد شدن از زندان رد شد!

تا زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین به ۲۷۰۰۰ دلار کاهش یافت. اگر بیت کوین بتواند در ساعات یا روزهای آینده خود را در این سطح حفظ کند، شیبا اینو ممکن است به دفاع از پایین‌ترین سطح قیمتی ماه دسامبر خود نیز ادامه دهد. با این حال، اگر یک شکست نزولی رخ دهد، شیبا اینو احتمالاً می‌تواند تا سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۶۹۸ دلار کاهش یابد.
تأثیر افت قیمت بیت‌کوین بر سقوط شیبا در بازار!شاخص قدرت نسبی (RSI) برای مدت‌کوتاهی بهبود یافت، اما پس از آن به زیر سطح ۵۰ رسید که نشان‌دهنده فشار فروش است. جریان پول چایکین (CMF) نیز به سمت سطح صفر حرکت کرد که نشان‌دهنده راکد بودن جریان ورودی سرمایه و تقویت یک چشم‌انداز خنثی است. از نظر بازار آتی، تعداد معاملات باز (Open Interest) برای شیبا اینو برای بیش از یک هفته از ۲۲ آگوست، زیر ۲۰ میلیون دلار باقی ماند.
تأثیر افت قیمت بیت‌کوین بر سقوط شیبا در بازار!به زبانی ساده، روند حرکت شیبا اینو به بیت کوین بستگی دارد؛ و اگر بیت کوین به زیر ۲۷۰۰۰ دلار سقوط کند، احتمالاً روند نزولی شیبا اینو ادامه خواهد یافت.

بخوانید  شبکه BEP20 چیست؟ آموزش ساخت توکن bep20

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تأثیر افت قیمت بیت‌کوین بر سقوط شیبا در بازار! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605535

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها