تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :تأثیر تازه‌ترین تحولات بر قیمت HBAR چه بود؟ آینده درخشان در انتظار این ارز!

  • کد خبر : 2603065
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
لورس :تأثیر تازه‌ترین تحولات بر قیمت HBAR چه بود؟ آینده درخشان در انتظار این ارز!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهعلی‌رغم چالش‌های موجود در بازار کریپتوکارنسی، ارز دیجیتال هدرا (HBAR) عملکرد نسبتاً صعودی را در بازار از خود نشان داده است. هدرا در یک الگوی صعودی محدود با نوسانات کوچک که توسط سطوح کلیدی حمایت و مقاومت نمایان شده، معامله می‌شود.
در زمان نگارش این خبر، هدرا سومین ماه متوالی خود را در این الگوی صعودی سپری می‌کند که نشان‌دهنده سطح معینی از انعطاف‌پذیری صعودی است.
با این حال، تلاش کوتاه‌مدت اخیر برای شکست قیمتی و ایجاد روند صعودی در اواسط آگوست و بازگشت متعاقب آن به همان محدوده حاکی از تضعیف حرکت صعودی است.
قیمت هدرا نیز پس از مواجهه با سطح مقاومتی که آخرین‌بار در آوریل لمس شده بود، از اوج اخیر خود عقب‌نشینی کرد و در حال حاضر در محدوده ۰٫۰۶۱ دلار معامله می‌شود.شاخص جریان پول (MFI) برای هدرا از اواسط ماه آگوست که مصادف با اوج قیمت آن نیز بود، در حال کاهش بوده است. اگر این جریان خروجی ادامه یابد، می‌تواند منجر به تست مجدد حمایت در سطح ۰٫۰۵۵ دلار شود.
علاوه بر این، احساسات وزنی بازار نسبت به هدرا در حال کاهش است و با اصلاح قیمتی اخیر هماهنگ شده است. بد نیست بدانید که ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علی‌رغم چالش‌های موجود در بازار کریپتوکارنسی، ارز دیجیتال هدرا (HBAR) عملکرد نسبتاً صعودی را در بازار از خود نشان داده است. هدرا در یک الگوی صعودی محدود با نوسانات کوچک که توسط سطوح کلیدی حمایت و مقاومت نمایان شده، معامله می‌شود.

در زمان نگارش این خبر، هدرا سومین ماه متوالی خود را در این الگوی صعودی سپری می‌کند که نشان‌دهنده سطح معینی از انعطاف‌پذیری صعودی است.

با این حال، تلاش کوتاه‌مدت اخیر برای شکست قیمتی و ایجاد روند صعودی در اواسط آگوست و بازگشت متعاقب آن به همان محدوده حاکی از تضعیف حرکت صعودی است.

قیمت هدرا نیز پس از مواجهه با سطح مقاومتی که آخرین‌بار در آوریل لمس شده بود، از اوج اخیر خود عقب‌نشینی کرد و در حال حاضر در محدوده ۰٫۰۶۱ دلار معامله می‌شود.hbars-price-stands-at-the-mercy-of-these-recent-developments-assessing-شاخص جریان پول (MFI) برای هدرا از اواسط ماه آگوست که مصادف با اوج قیمت آن نیز بود، در حال کاهش بوده است. اگر این جریان خروجی ادامه یابد، می‌تواند منجر به تست مجدد حمایت در سطح ۰٫۰۵۵ دلار شود.

بخوانید  معاون ریپل می‌گوید ۲ سال آینده می‌تواند نقطه اوج برای پذیرش انبوه کریپتو باشد

علاوه بر این، احساسات وزنی بازار نسبت به هدرا در حال کاهش است و با اصلاح قیمتی اخیر هماهنگ شده است. بد نیست بدانید که فعالیت در بلاکچین هدرا نیز در چند روز گذشته کاهش پیدا کرده است.hbars-price-stands-at-the-mercy-of-these-recent-developments-assessing-یکی از عوامل بالقوه‌ای که اعتماد معامله‌گران به هدرا را افزایش داده است، اطلاعیه‌های اخیر مربوط به FedNow است. در حالی که این یک نقطه عطف مهم برای هدرا است، توجه به این نکته مهم است که ممکن است مدتی طول بکشد تا FedNow به پذیرش انبوه برسد و میلیاردها نقدینگی به بلاکچین هدرا سرازیر شود.

لازم به ذکر است که FedNow یک سرویس پرداخت فوری است که توسط فدرال رزرو برای مؤسسات سپرده‌گذاری در ایالات متحده ایجاد شده است که به افراد و مشاغل امکان ارسال و دریافت پول را می‌دهد، این خدمات در ۲۰ جولای ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد.

منس هارمون، یکی از بنیان‌گذاران هدرا، بیان کرده است که فرآیند پذیرش زمان می‌برد، اما در نهایت می‌تواند منجر به افزایش تقاضا برای هدرا شود؛ زیرا افراد بیشتری به شبکه می‌پیوندند.

بخوانید  ۵ رمزارزی که از نظر تکنیکالی پتانسیل رشد بالاتری دارند!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تأثیر تازه‌ترین تحولات بر قیمت HBAR چه بود؟ آینده درخشان در انتظار این ارز! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها