تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :تاثیر منفی فروش مداوم نهنگ مرموز آلت‌کوین بر قیمت‌ها

  • کد خبر : 2616389
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگی که به دلیل تأثیرگذاری بر قیمت آلت‌کوین COMP شناخته می‌شود، ۱٫۱ میلیون دلار COMP را به بایننس منتقل کرد. این اتفاق باعث افت قیمت و ضرر بیش از ۱٫۳ میلیون دلار شد.
خلاصه‌ی خبر امروز یک نهنگ مرموز ۲۷۱۱۶ توکن COMP را با قیمت متوسط ۴۰٫۴۵ جابه‌جا کرد. داده‌ها نشان می‌دهد که پس از هر بار انتقال نهنگ، قیمت توکن کاهش می‌یابد. این نهنگ با آدرس کوتاه ۰x171c53 در این معامله ۷۹۵۰۰۰ دلار ضرر کرد. تاثیر نهنگ مرموز COMP بر قیمت‌ها نهنگی که با آدرس ۰x171c53 شناخته می‌شود، با حضور گیج‌کننده در دنیای ارزهای دیجیتال، بازار COMP را تکان داد. تنها در این هفته، آن‌ها ۲۷۱۱۶ توکن COMP -معادل ۱٫۱ میلیون دلار- را به بایننس منتقل کردند که نگرانی‌ها در مورد نفوذ آن‌ها را تشدید کرد.
حرکات نهنگ اسرارآمیز باعث کاهش قیمت می‌شود یک نهنگ مرموز که به خاطر تراکنش‌های قابل توجه COMP خود شناخته می‌شود، از ۹ سپتامبر به طور مداوم COMP را به صرافی‌های مختلف منتقل کرده است که مبلغ آن به ۳٫۷۴ میلیون دلار می‌رسد. آنچه نگران‌کننده است، الگوی واضحی است که از داده‌ها استخراج می‌شود: پس از هر بار انتقال دارایی‌های این نهنگ به ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نهنگی که به دلیل تأثیرگذاری بر قیمت آلت‌کوین COMP شناخته می‌شود، ۱٫۱ میلیون دلار COMP را به بایننس منتقل کرد. این اتفاق باعث افت قیمت و ضرر بیش از ۱٫۳ میلیون دلار شد.

خلاصه‌ی خبر

  • امروز یک نهنگ مرموز ۲۷۱۱۶ توکن COMP را با قیمت متوسط ۴۰٫۴۵ جابه‌جا کرد.
  • داده‌ها نشان می‌دهد که پس از هر بار انتقال نهنگ، قیمت توکن کاهش می‌یابد.
  • این نهنگ با آدرس کوتاه ۰x171c53 در این معامله ۷۹۵۰۰۰ دلار ضرر کرد.

تاثیر نهنگ مرموز COMP بر قیمت‌ها

نهنگی که با آدرس ۰x171c53 شناخته می‌شود، با حضور گیج‌کننده در دنیای ارزهای دیجیتال، بازار COMP را تکان داد. تنها در این هفته، آن‌ها ۲۷۱۱۶ توکن COMP -معادل ۱٫۱ میلیون دلار- را به بایننس منتقل کردند که نگرانی‌ها در مورد نفوذ آن‌ها را تشدید کرد.

بخوانید  شبکه های انتقال ارز دیجیتال – انواع، کاربرد و بهترین

حرکات نهنگ اسرارآمیز باعث کاهش قیمت می‌شود

یک نهنگ مرموز که به خاطر تراکنش‌های قابل توجه COMP خود شناخته می‌شود، از ۹ سپتامبر به طور مداوم COMP را به صرافی‌های مختلف منتقل کرده است که مبلغ آن به ۳٫۷۴ میلیون دلار می‌رسد. آنچه نگران‌کننده است، الگوی واضحی است که از داده‌ها استخراج می‌شود: پس از هر بار انتقال دارایی‌های این نهنگ به صرافی‌ها، قیمت COMP کاهش می‌یابد. در حال حاضر، COMP با قیمت ۳۹٫۱۱ دلار معامله می‌شود که نسبت به سطوح قبلی کاهش یافته است.

معاملات COMP نهنگ: دو چرخه، دو داستان

تاریخچه‌ی فعالیت‌های این نهنگ در بازار COMP شامل دو چرخه‌ی متفاوت است. اولین چرخه، از ۱۱ اکتبر تا ۴ نوامبر ۲۰۲۲، شامل انباشت ۱۰۱,۵۸۲ COMP با میانگین ۵۳٫۳ دلار و بعداً فروش ۹۹,۶۳۷ COMP با میانگین ۴۷٫۹۹ دلار بود که منجر به ضرر قابل توجه ۵۲۹,۰۰۰ دلاری (۹٫۷۸-%) شد. چرخه‌ی دوم در ۲۸ جولای ۲۰۲۳ آغاز شد و هنوز ادامه دارد. در این مدت، این نهنگ ۱۳۸۷۵۲ COMP را با قیمت متوسط ۴۹.۰۴ دلار، معادل ۶.۸۰ میلیون دلار از بایننس دوباره خریداری کرد. متأسفانه، به نظر می‌رسد که این چرخه‌ی دوم نیز با ضرری در حدود ۷۹۵۰۰۰ دلار متحمل زیان‌هایی شده است.

بخوانید  از عرش به فرش، آیا احتمال صفر شدن این ارز وجود دارد؟
توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها