تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :تاخیر در تصویب ETF بیت‌کوین توسط SEC، چرا این تصمیم اهمیت دارد؟

  • کد خبر : 2605546
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
لورس :تاخیر در تصویب ETF بیت‌کوین توسط SEC، چرا این تصمیم اهمیت دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهکمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از تاخیر در تصمیم‌گیری‌های خود در مورد چهار درخواست مربوط به صندوق‌های اسپات قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین خبر داده است. این صندوق‌های اسپات قابل معامله در بورس توسط فیدلیتی، ویزدام‌تری، اینوسکو و والکری پیشنهاد شده‌اند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار جدول زمانی تصمیم‌‌گیری‌ها را حداقل تا اواسط اکتبر تمدید کرده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که برای بررسی تغییرات قوانین پیشنهادی و مسائل مطرح‌ شده توسط این درخواست‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد. شایان ذکر است کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد تایید صندوق‌های اسپات قابل معامله در بورس بیت کوین به دلیل نگرانی در مورد تقلب و دستکاری، محتاطانه عمل کرده است. در حالی که SEC اولین صندوق‌ آتی قابل معامله در بورس بیت کوین را در سال ۲۰۲۱ تصویب کرد، هنوز به یک محصول اسپات چراغ سبز نشان نداده است. این خبر بر قیمت بیت کوین تأثیر گذاشت و باعث شد که طی ۲۴ ساعت ۳.۸ درصد کاهش یابد و در زمان گزارش به ۲۶۲۰۹ دلار برسد.
چندین شرکت مدیریت دارایی، از جمله ون‌اک و بیت‌وایز نیز درخ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از تاخیر در تصمیم‌گیری‌های خود در مورد چهار درخواست مربوط به صندوق‌های اسپات قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین خبر داده است. این صندوق‌های اسپات قابل معامله در بورس توسط فیدلیتی، ویزدام‌تری، اینوسکو و والکری پیشنهاد شده‌اند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار جدول زمانی تصمیم‌‌گیری‌ها را حداقل تا اواسط اکتبر تمدید کرده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرد که برای بررسی تغییرات قوانین پیشنهادی و مسائل مطرح‌ شده توسط این درخواست‌ها به زمان بیشتری نیاز دارد. شایان ذکر است کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد تایید صندوق‌های اسپات قابل معامله در بورس بیت کوین به دلیل نگرانی در مورد تقلب و دستکاری، محتاطانه عمل کرده است. در حالی که SEC اولین صندوق‌ آتی قابل معامله در بورس بیت کوین را در سال ۲۰۲۱ تصویب کرد، هنوز به یک محصول اسپات چراغ سبز نشان نداده است. این خبر بر قیمت بیت کوین تأثیر گذاشت و باعث شد که طی ۲۴ ساعت ۳.۸ درصد کاهش یابد و در زمان گزارش به ۲۶۲۰۹ دلار برسد.

بخوانید  شبکه اجتماعی اختصاصی بیت کوین راه‌اندازی شد!

چندین شرکت مدیریت دارایی، از جمله ون‌اک و بیت‌وایز نیز درخواست‌هایی را برای صندوق‌های اسپات قابل معامله در بورس بیت‌کوین ارسال کرده‌اند و همچنین انتظار می‌رود پیشنهادات آنها نیز با تاخیر بررسی شود. برخی از تحلیل‌گران حدس می‌زنند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ممکن است همزمان در مورد همه درخواست‌ها تصمیم‌گیری کند.
این تأخیرها پس از آن اتفاق می‌افتد که صنعت ارزهای دیجیتال پیروزی قانونی را در پرونده‌ای مربوط به مدیریت دارایی گری‌اسکیل (Grayscale) جشن گرفت. گری‌اسکیل به دنبال تبدیل صندوق سرمایه‌گذاری اصلی بیت کوین خود به نام GBTC به یک صندوق‌ قابل معامله در بورس است. در حالی که تصمیم دادگاه تأیید فوری یک صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را تضمین نمی‌کند، اما به این معنی است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار باید پیشنهاد گری‌اسکیل را مجدداً بررسی کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

بخوانید  تاثیرات احتمالی ممنوعیت استخراج بیت کوین در چین چه خواهد بود؟

نوشته تاخیر در تصویب ETF بیت‌کوین توسط SEC، چرا این تصمیم اهمیت دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها