تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :تاریخ هاوینگ بعدی بیت کوین چه زمانی است؟

  • کد خبر : 2598231
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۴
لورس :تاریخ هاوینگ بعدی بیت کوین چه زمانی است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس : «هاوینگ halving» یک فرایند مهم و تأثیرگذار است که برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال رخ می‌دهد. هاوینگ بیت کوین هر چهار سال یکبار رخ می‌دهد و طی آن پاداش تعیین شده برای استخراج نصف می‌شود. این موضوع برای ماینرها و همچنین سرمایه‌گذاران از اهمیت بسیار […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بیت کوین

«هاوینگ halving» یک فرایند مهم و تأثیرگذار است که برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال رخ می‌دهد. هاوینگ بیت کوین هر چهار سال یکبار رخ می‌دهد و طی آن پاداش تعیین شده برای استخراج نصف می‌شود. این موضوع برای ماینرها و همچنین سرمایه‌گذاران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، بنابراین شما باید زمان دقیق هاوینگ بیت کوین را بدانید تا قبل و بعد از هاوینگ بیت کوین، بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارید.

در ادامه بررسی خواهیم کرد که تاریخ هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴ چه زمانی است؟

هاوینگ بیت کوین چیست و چرا مهم است؟

بیت کوین (BTC) اولین و معتبرترین ارز دیجیتال موجود در جهان است که توسط دستگاه‌هایی به نام ماینر استخراج می‌شود. هاوینگ در اصطلاح به معنای نصف شدن است اما درباره بیت کوین این قضیه به فرآیند استخراج و پاداش اختصاص یافته برای آن منتهی می‌شود. در واقع ماینرها با توجه به پاداشی که برای استخراج بیت کوین دریافت می‌کنند، شروع به استخراج آن می‌کنند.

بخوانید  هاوینگ چه تاثیری بر روی قیمت بیت کوین خواهد داشت؟

به‌طور میانگین هر ده دقیقه یک بلاک جدید در بیت کوین تشکیل می‌شود. شبکه بیت کوین نیز به گونه‌ای طراحی شده است که پس از گذشت حدود چهار سال یا ایجاد ۲۱۰ هزار بلاک، پاداش ماینرها نصف می‌شود. کل این فرآیند اصطلاحا «هاوینگ» نامیده می‌شود و تاثیر بسیار زیادی روی bitcoin ایجاد خواهد کرد. هاوینگ بیت کوین یک رویداد مهم است که روی شبکه بیت کوین، سرمایه‌گذاران، قیمت bitcoin و ماینرها تاثیر می‌گذارد.

در حالت کلی پس از هر هاوینگ، پاداش استخراج کاهش پیدا می‌کند و منجر به سخت‌تر شدن فرآیند استخراج خواهد شد. این موضوع باعث می‌شود که میزان عرضه بیت کوین کاهش پیدا کرده و تقاضا برای خرید آن افزایش پیدا کند. به‌عبارتی هاوینگ بیت کوین یک فرصت مناسب برای سرمایه‌گذاران است تا بتوانند با سرمایه‌گذاری روی bitcoin سود بسیار خوبی به دست آورند.

 

آخرین هاوینگ بیت کوین چه تاریخی صورت گرفت؟

هاوینگ بیت کوین

آخرین هاوینگ بیت کوین

هاوینگ بیت کوین یکی از رویدادهای مهم و حساسی است که برای این ارز دیجیتال منحصر‌به‌فرد رخ می‌دهد. این فرآیند از جمله مهم‌ترین اخبار بیت کوین است که باید اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید. هاوینگ bitcoin پس از ایجاد ۲۱۰ هزار بلاک (حدوداً هر ۴ سال یکبار) رخ می‌دهد. تاکنون سه بار این اتفاق رخ داده است و همه منتظر هاوینگ چهارم بیت کوین هستند. آخرین هاوینگ بیت کوین در می ۲۰۲۰ (اردیبهشت سال ۱۳۹۹) اتفاق افتاده است.

بخوانید  ۱۱ سال فعالیت بدون وقفه لایت کوین، نقره دیجیتال محبوب‌تر از همیشه!

 

تاریخ دقیق هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴

با توجه به ریتمی که برای رخ دادن هاوینگ تعیین شده است، هاوینگ بعدی بیت کوین بر روی بلاک ۸۴۰۰۰۰ اتفاق می‌افتد. انتظار می‌رود هاوینگ بیت کوین در بهار سال ۲۰۲۴ یعنی بین ماه‌های فوریه و ژوئن رخ بدهد. در حال حاضر پاداش استخراج هر بلاک از بیت کوین حدود ۶٫۲۵ بیت کوین است. پس از هاوینگ بیت کوین و رسیدن ارتفاع بلاک‌ها به ۸۴۰ هزار این رقم به ۳٫۱۲۵ بیت کوین برای هر بلاک کاهش می‌یابد. این فرآیند هر چهار سال یکبار و تا زمانی که تمام ۲۱ میلیون بیت کوین ماین شوند ادامه پیدا می‌کند.

پیش‌بینی شده است که آخرین هاوینگ بیت کوین در سال ۲۱۴۰ اتفاق خواهد افتاد. پس از آن هاوینگ متوقف می‌شود ولی ماینرها تراکنش‌های جدید را تایید و اجرا می‌کنند.

 

قبل و بعد هاوینگ چه باید کنیم؟

هاوینگ بیت کوین یک رویداد مهم و تاثیرگذار است که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت این ارز، رفتار سرمایه‌گذاران، شبکه بیت کوین و ماینرها دارد. بنابراین لازم است بدانید که تاریخ هاوینگ بیت کوین ۲۰۲۴ چه زمانی است.  این کار به شما این فرصت را می‌دهد که تمرکز بیشتری روی معاملات خود داشته باشید و بهترین فرصت برای ورود به معامله را انتخاب نمایید.

بخوانید  لیست 22 ارز دیجیتال جدید بیت پین + معرفی  ایردراپ 3 اتریومی Bitpin

معمولاً پس از هاوینگ بیت کوین شاهد رشد این ارز خواهیم بود. دلیل این امر سخت‌تر شدن فرآیند استخراج و افزایش میزان تقاضا برای خرید آن است. بنابراین شما باید زمان دقیق هاوینگ bitcoin را بدانید تا بتوانید در بهترین فرصت نسبت به خرید بیت کوین اقدام نمایید. برای این کار لازم است که از یک صرافی امن و معتبر استفاده کنید. ایرانیکارت به‌عنوان یکی از بهترین صرافی‌های ایران شرایط لازم برای خرید بیت کوین را برای کاربران فراهم کرده است.

خرید بیتکوین از ایرانیکارت کاملاً ساده است و شما بدون هیچ دردسر و در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید این کار را انجام دهید. همچنین شما با استفاده از صرافی ایرانیکارت می‌توانید بیت کوین را به‌صورت آفلاین نیز خریداری کنید. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری روی بیت کوین پس از هاوینگ را دارید، صرافی iranicard بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها