تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :تایید بیش از ۷۰۳۰۰۰ تراکنش در بلاکچین بیت کوین یک روز، رکوردها را شکست

  • کد خبر : 2617317
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۵۵
لورس :تایید بیش از ۷۰۳۰۰۰ تراکنش در بلاکچین بیت کوین یک روز، رکوردها را شکست
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

تایید بیش از ۷۰۳۰۰۰ تراکنش در بلاکچین بیت کوین یک روز، رکوردها را شکست به گزارش زوم ارز، نقطه عطفی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ به دست آمد، زمانی که بلاک چین بیت کوین با ثبت حیرت انگیز ۴۴۰,۷۶۰ نوشته در یک روز، از مجموع ۷۰۳,۶۹۲ تراکنش تایید شده در آن روز، رکورد جدیدی را ثبت کرد.
بیت‌کوین در یک روز به بیش از ۷۰۳۰۰۰ تراکنش می‌رسد جمعه، ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳، یک روز تاریخی برای بلاک چین بیت کوین بود، زیرا میزبان بیشترین تعداد تراکنش های تایید شده در یک روز بود. این موفقیت چشمگیر شاهد ۷۰۳۶۹۲ تراکنش بود که توسط ماینرها تایید شد که از رکورد قبلی در ۱ می ۲۰۲۳ که ۶۸۲۲۸۱ تراکنش با موفقیت در بلاک چین بیت کوین پردازش شد، پیشی گرفت.
تعداد تراکنش های تایید شده بیت کوین (BTC) طبق Blockchair.com. جالب است که در آن روز پر حادثه، تراکنش‌های معمولی ۶۲.۶۳ درصد از کل فعالیت روز را به خود اختصاص دادند. بر اساس داده های به دست آمده از Dune Analytics، ۴۴۰۷۶۰ کتیبه در ۱۵ سپتامبر احراز هویت شد که اوج کتیبه ها را نشان می دهد و رکورد قبلی را که در ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۳ ثبت شده بود را تحت الشعاع قرار می دهد.
از ارتفاع بلاک فعلی که ۸۰۸..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

تایید بیش از ۷۰۳۰۰۰ تراکنش در بلاکچین بیت کوین یک روز، رکوردها را شکست

به گزارش زوم ارز، نقطه عطفی در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ به دست آمد، زمانی که بلاک چین بیت کوین با ثبت حیرت انگیز ۴۴۰,۷۶۰ نوشته در یک روز، از مجموع ۷۰۳,۶۹۲ تراکنش تایید شده در آن روز، رکورد جدیدی را ثبت کرد.

بیت‌کوین در یک روز به بیش از ۷۰۳۰۰۰ تراکنش می‌رسد

جمعه، ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳، یک روز تاریخی برای بلاک چین بیت کوین بود، زیرا میزبان بیشترین تعداد تراکنش های تایید شده در یک روز بود. این موفقیت چشمگیر شاهد ۷۰۳۶۹۲ تراکنش بود که توسط ماینرها تایید شد که از رکورد قبلی در ۱ می ۲۰۲۳ که ۶۸۲۲۸۱ تراکنش با موفقیت در بلاک چین بیت کوین پردازش شد، پیشی گرفت.

بخوانید  اسناد محرمانه بایننس و SEC فاش خواهد شد! ماجرا چیست؟

بیت کوین با تایید بیش از 703000 تراکنش در یک روز با افزایش کتیبه های معمولی رکوردها را شکست تعداد تراکنش های تایید شده بیت کوین (BTC) طبق Blockchair.com.

جالب است که در آن روز پر حادثه، تراکنش‌های معمولی ۶۲.۶۳ درصد از کل فعالیت روز را به خود اختصاص دادند. بر اساس داده های به دست آمده از Dune Analytics، ۴۴۰۷۶۰ کتیبه در ۱۵ سپتامبر احراز هویت شد که اوج کتیبه ها را نشان می دهد و رکورد قبلی را که در ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۳ ثبت شده بود را تحت الشعاع قرار می دهد.

از ارتفاع بلاک فعلی که ۸۰۸۴۴۳ است، تقریباً ۳۳۳۵۵۴۵۰ Ordinal بر روی بلاک چین ضرب شده است. یک رقم قابل توجه برای همراهی با این روز رکوردشکنی این است که استخراج کنندگان بیت کوین از دسامبر ۲۰۲۲ تاکنون ۲۰۶۸ بیت کوین به ارزش ۵۵ میلیون دلار از این کتیبه ها جمع آوری کرده اند.

تحرک در کتیبه ها هیچ نشانه ای از کاهش نشان نمی دهد. در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۳، بلاک چین ۳۸۱۱۸۹ کتیبه را پردازش کرد و در روز بعد ۴۱۹۱۴۷ کتیبه را پردازش کرد. ۱۸ سپتامبر تقریباً ۴۰۲,۵۳۵ کتیبه داشت و تا روز سه شنبه جاری، ۱۷۵,۱۲۶ تراکنش قبلاً تأیید شده است.

بخوانید  خبر خوش کوینکس برای کاربران این پلتفرم!

یک بار دیگر، این آمار بر تسلط فزاینده کتیبه ها بر تراکنش های مالی سنتی تأکید می کند، زیرا آنها به شدت برای فضای بلوک گرانبها رقابت می کنند. قابل ذکر است که بلاک چین بیت کوین در حال حاضر با حدود ۴۸۱۵۷۴ تراکنش تایید نشده دست و پنجه نرم می کند که در ارتفاع بلوک ۸۰۸۴۴۳ ثبت شده است.

منبع: news.bitcoin.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617317

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها